abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 11:21:34 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172408559
Toch wel een speciale klasse onder de gehaktballen. Het lekkerste is natuurlijk zelfgedraaid en niet van die stuiterballen uit een potje. Maar een beetje groentesoep is niet compleet zonder wat ballen.

Wat vinden jullie?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_172409008
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden jullie?
Niks. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet gezocht hebt.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 11:49:42 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172409193
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Niks. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet gezocht hebt.

:@
:D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_172409261
Helemaal mee eens. Ik koop meestal een kilo gehakt, daar draai ik een paar gehaktballen uit, een paar spaghettiballetjes voor dezelfde avond (heerlijk), en een zooitje kleine gehaktballletjes voor de groentesoep. In de groentesoep gaan spullen die nog liggen in de koelkast zoals wortels en sperziebonen die echt op moeten. Blokje bouillon en je hebt een heerlijke soep.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172411906
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:52 schreef Sigaartje het volgende:
Helemaal mee eens. Ik koop meestal een kilo gehakt, daar draai ik een paar gehaktballen uit, een paar spaghettiballetjes voor dezelfde avond (heerlijk), en een zooitje kleine gehaktballletjes voor de groentesoep. In de groentesoep gaan spullen die nog liggen in de koelkast zoals wortels en sperziebonen die echt op moeten. Blokje bouillon en je hebt een heerlijke soep.
Dit. Zelf ben ik altijd voorstander van een romige gepureerde soep. De koelkast leegmaken met inderdaad 'restjes'. Prei, wortel, tomaat, bonen noem het maar op. Pureren en op het laatst de balletje er bij doen. Beetje bouillon erbij. Heerlijk. Gezond en wel.
pi_172412326
Ik houd niet van groentesoep. Echter zijn gehaktballetjes door tomatensoep (al dan niet creme) ook heerlijk.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 14:19:37 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172412943
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik houd niet van groentesoep. Echter zijn gehaktballetjes door tomatensoep (al dan niet creme) ook heerlijk.
Ik ben dan weer minder van de tomatensoep... mosterdsoep is ook erg goed alleen heb ik daar nog nooit balletjes door gedaan wel spekjes.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_172414416
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik houd niet van groentesoep. Echter zijn gehaktballetjes door tomatensoep (al dan niet creme) ook heerlijk.
Ik hou niet van tomaten. Alleen heb ik wel vrouwen meegemaakt (ik kook vaak voor gasten) die altijd maar groeten en fruit aten, dus ik denk een groentesoepje gaat er wel in, dat ze er helemaal geen zin in hadden. Ook niet als ik met veel groenten kwam (dan zeiden ze: ik eet al groenten genoeg).
Het is een heel erg rare wereld. Als ik jarig ben, kom ik niet met gebak, maar kom ik maar allerleid hapjes en drinken. Je raadt het nooit. Degenen die de preken van de daken gooien over gezond eten over groenten en fruit, gaan zich dan helemaal te buiten aan de vleeshapjes.

Ik snap daar nog steeds helemaal niets van.
(ik verzin dit echt niet)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172414447
Groentensoep is juist heerlijk. Ik hou niet van ondoorzichtige soepen, want ik lust geen melk, yoghurt, room, etc...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:14:28 #10
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_172421814
Soepballetjes zijn onontbeerlijk voor echt goede soep, daar mag geen twijfel over bestaan.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_172429850
Mergballetjes :9
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 07:56:42 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_172590457


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')