Neen, want op de mail werd niet gereageerd. Dus geen zwart-op-wit bevestiging.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 07:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Niets afhalen, en bellen naar die toko. Ik neem aan dat je een mailtje hebt waarin de annulering bevestigd wordt? Of een screenshot ervan?
Dat retourkosten voor mijn rekening komen? Jaquote:
Sorry, ik was te laat met het wijzigen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 07:42 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Neen, want op de mail werd niet gereageerd. Dus geen zwart-op-wit bevestiging.
[..]
Dat retourkosten voor mijn rekening komen? Ja
Ik laat liever mijn pakje liggen en automatisch retour gaan en m'n geld terugclaimen via paypal, maar ik vraag me dus af of dat gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 07:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sorry, ik was te laat met het wijzigen.
Tja, als het in het reglement staat, dan moet je betalen.
https://www.dpdwebparcel.be/Ontvangen/veelgesteldevragenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 07:44 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik laat liever mijn pakje liggen en automatisch retour gaan en m'n geld terugclaimen via paypal, maar ik vraag me dus af of dat gaat.
Ja dat weet ik, dat het na 8 dagen retour gaat Wil dan echter wel m'n geld terug uiteraard.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
https://www.dpdwebparcel.be/Ontvangen/veelgesteldevragen
Pakket blijft 8 dagen bij DPD liggen en daarna gaat het retour afzender, hoe de webwinkel er dan mee omgaat weet ik niet.
Dan zou ik even contact opnemen met de betreffende webshop, lijkt me niet dat je hier iemand gaat vinden met kennis van hun retourbeleid.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:04 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat het na 8 dagen retour gaat Wil dan echter wel m'n geld terug uiteraard.
zichttermijn koop op afstand is Europese regelgeving toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:16 schreef Eenskijken het volgende:
Waarschijnlijk moet je gewoon betalen omdat je te laat geannuleerd hebt
Zit er geen sticker met antwoordnummer bij?quote:Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, wordt deze direct in behandeling genomen en verwerkt en kan daarom helaas niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.
Je kunt het pakket bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.
Weet ik nog niet, want het ligt dus in Belgie op een afhaalpunt... weinig zin om daarheen te rijden enkel om te retourneren als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:04 schreef Karina het volgende:
Dat het door de webshop toch verzonden is klopt wel: bij de meeste shops wordt na een binnengekomen bestellen deze meteen (automatisch) verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Bij sommige shops staat het er ook bij dat je niet kunt annuleren omdat alles automatisch gaat. Denk dat je het gewoon moet terug gaan sturen.
voorbeeldje van een willekeurige webwinkel
[..]
Zit er geen sticker met antwoordnummer bij?
wet koop op afstand. daarbij lag het voornamelijk aan hun productbeschrijving dat ik verkeerd besteld heb, all zal dat er misschien niet toe doen.quote:Op maandag 17 juli 2017 20:08 schreef jajablahblah het volgende:
Je hebt het toch zélf fout besteld? Waarom neem je dan niet gewoon de verzendkosten voor je rekening?
Ik besteed er dan ook geen werkuren aan, maar tijd die ik normaal gesproken doelloos op fok rond zou hangen.quote:Op maandag 17 juli 2017 20:28 schreef Poepoog het volgende:
Je bent nu al een paar uur hier mee bezig, nu denk ik dat je al na 3/4 uur met werken meer had verdiend dat dat de verzendkosten je zouden hebben gekost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |