abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:50:15 #76
273116 Linkiss
The Hunter
pi_172406849
Terechte klacht. Al helemaal als je een lange vlucht heb. De ouders zouden een boete moeten krijgen voor dit soort praktijken. Hetzelfde geldt voor mensen die tegen de stoel aan trappen.
Blessed be.
pi_172406911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De overlastveroorzaker moet iets aan de overlast doen.
Als iemand 's nachts zijn muziek thuis heel hard aan heeft, moeten de buren dan maar in een hotel gaan slapen?
Dat zijn zaken die bij wet verboden zijn. Een huilende baby niet. Waarom niet? Omdat de mensen die wetten maken kennelijk verstandiger zijn dan jij en begrijpen dat een huilende baby onderdeel is van het leven tussen andere mensen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172406929
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:46 schreef Oscar. het volgende:

[..]

als we iedereen die last heeft van een jankbaby uit het vliegtuig laten, dan zit niemand er meer in, inclusief bemanning :')
Aangezien het vliegtuig op de meeste bestemmingen toch behoorlijk gevuld is zal het dan wel meevallen met die overlast. In ieder geval niet genoeg om er voor thuis te blijven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172406994
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:47 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

:') :') :')
Is het niet waar dan?
Je wordt weleens geonfronteerd met dingen die niet leuk zijn:

- een huilende baby
- een kapotte wasmachine
- de sirene van de brandweer
- een lekke band
- regen en geen paraplu
- etc.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172407077
Mwah, is wel mee te leven. Je bent op dat soort momenten allang blij dat het niet jouw worp is en je er dus maar heel even mee geconfronteerd wordt
pi_172407080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Is het niet waar dan?
Je wordt weleens geonfronteerd met dingen die niet leuk zijn:

- een huilende baby
- een kapotte wasmachine
- de sirene van de brandweer
- een lekke band
- regen en geen paraplu
- etc.
Regen en geen paraplu..... the horror :X
pi_172407113
Ik ga altijd meehuilen. Een soort groepsritueel, ook al zijn we dan maar een groepje van twee.
pi_172407121
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Of gewoon accepteren dat de vlucht om jou noch de kinders draait.

Zet je koptelefoon op.
Ahh het typische ik en mijn nageboorte zijn belangrijker dan iedereen dus iedereen heeft zich maar aan mij aan te passen.

Als jij perse met een kind wat zichzelf nog niet onder controle wil houden dan is het aan jou om dat te doen en als je dat niet kan moet je gewoon niet in de vliegtuig stappen.

Als een kind in een vliegtuig 30 minuten aan jouw haar trekt dan zeg je toch ook niet het was maar 30 minuten, wat maakt het uit?

Of stop dat kutkind gewoon in het vrachtruim samen met de andere dieren.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_172407130
Slapen mods ofzo? De poten breken van baby's... etc etc.

En het dan gek vinden als Fok! zijnde dat het forum steeds minder users trekt
pi_172407176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:08 schreef Brybry het volgende:
Slapen mods ofzo? De poten breken van baby's... etc etc.

En het dan gek vinden als Fok! zijnde dat het forum steeds minder users trekt
Ja, die slapen ook wel eens ja. Of dacht je verdomme dat ze superkrachten hadden ofzo :(
pi_172407209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Ja, die slapen ook wel eens ja. Of dacht je verdomme dat ze superkrachten hadden ofzo :(
Deelt Danny dit niet uit aan de mods dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172407229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Deelt Danny dit niet uit aan de mods dan?
[ afbeelding ]
Misschien wel, maar dan zullen ze die wel verpatsen op de zwarte markt in plaats van te slikken oid.
pi_172407276
Binnenkort gaan we weer met 2 kleine kinderen (2 jaar en 6 maanden) naar Tokyo. Verheug me nu al op de sjagarijnige blikken van de mensen om ons heen als we de cabine binnenstappen. Zelf zetten we een noice cancelling koptelefoon op. Nergens last van. ^O^

Vliegen is veel leuker en minder saai geworden sinds we kinderen hebben. :)
pi_172407286
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:08 schreef Brybry het volgende:
Slapen mods ofzo? De poten breken van baby's... etc etc.

En het dan gek vinden als Fok! zijnde dat het forum steeds minder users trekt
Stel je verdomme niet zo aan..... ze hebben dan toch nog armen
pi_172407363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:15 schreef Aurelius het volgende:
Binnenkort gaan we weer met 2 kleine kinderen (2 jaar en 6 maanden) naar Tokyo. Verheug me nu al op de sjagarijnige blikken van de mensen om ons heen als we de cabine binnenstappen. Zelf zetten we een noice cancelling koptelefoon op. Nergens last van. ^O^

Vliegen is veel leuker en minder saai geworden sinds we kinderen hebben. :)

Haha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

*houdt spork omhoog.

Een mallerdje ben je, lekker gek.
pi_172407368
Kindvrij hotel gehad afgelopen vakantie ^O^ nu nog kindvrije vliegtuigen, winkels, en zwembaden _O_ wat zou dat heerlijk zijn
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:23:06 #92
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_172407439
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 05:15 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja als het zo zielig is gingen ze met de auto of zochten ze het dichter bij huis. Maar pa en ma zijn egoïsten en ik ben daar de dupe van.

Tering kinderen.
Dus ik mag met mijn kinderen niet naar hun oma in Mexico? Fuck off
My mind is leaving, my body follows...
pi_172407506
Met economy betaal voor vervoer van A naar B in een (te) krappe stoel. Als je rust wilt boek je maar een business class ticket. Baby's, stinkende mensen en dikkertjes die over de stoelleuning heen uitdijen horen erbij. Dat weet je als je een vliegreis boekt. Niet zeiken dus.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:27:47 #94
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_172407539
Daarom altijd, maar dan ook ALTIJD oordopjes mee als je op vakantie gaat. Deze fuckers dempen met 39 dB, er is vrij weinig dat daar met enige mate doorheen gaat.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_172410190
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:27 schreef Hallmark het volgende:
Daarom altijd, maar dan ook ALTIJD oordopjes mee als je op vakantie gaat. Deze fuckers dempen met 39 dB, er is vrij weinig dat daar met enige mate doorheen gaat.
[ afbeelding ]
Noise cancelling koptelefoon van Bose en misschien nog ohropax-oordoppen eronder, en dan heb je misschien pas rust.
Tap tap tap
pi_172410252
Ik dacht dat baby's altijd met de boot gingen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 13:46:31 #97
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_172412224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Noise cancelling koptelefoon van Bose en misschien nog ohropax-oordoppen eronder, en dan heb je misschien pas rust.
Bijvoorbeeld. Als je maar maatregelen neemt. Je kunt moeilijk een kurk in dat kind stoppen.

Ja en zelf neem ik ook niet het vliegtuig, die van ons is gewoon te jong. Maar ik ken iemand wiens bejaarde ouders in het buitenland wonen, ja, dan moet je haast wel.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:47:32 #98
286575 Roces18
Chef de party
pi_172415069
Een jankende baby is irritant ja.
Maar er zijn veel dingen die irritant zijn in het vliegtuig.
Zoals dikke mensen.
Of mensen die hun stoel zonder pardon naar achter smijten.
Terroristen.

etc..
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:55:10 #99
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172415301
Kinderen die klagen over baby's. :').
And so is the past
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:45:15 #100
345721 spierbal
Tricepbal
pi_172419333
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:23 schreef Eldiablo het volgende:

[..]

Dus ik mag met mijn kinderen niet naar hun oma in Mexico? Fuck off
jawel want ik ga niet naar Mexico
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')