abonnement Unibet Coolblue
pi_172397699
Aan het dragen van hulpmiddelen als een leesbril ed....... Waaraan merk jij dat je ouder wordt...

Game on oudjes! Zolang het nog kan... :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172397803
Ook "oudjes" van 28 bestaan zoals bleek in het vorige deel. Het verval begint ronde de 30. De mens is zo ontworpen dat ie dan eigenlijk al "klaar" is. En steeds overbodiger.

Men gaat er van zeuren en "mijmeren", zoveel is zeker. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172397916
Op de vrijmibo.
Muziekje speelt en ik zeg tegen een collega.. goh die heb ik nog op vinyl. Waarop de stagaire me vraagt wat vinyl is :{
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172400772
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:47 schreef valentijn101 het volgende:
Op de vrijmibo.
Muziekje speelt en ik zeg tegen een collega.. goh die heb ik nog op vinyl. Waarop de stagaire me vraagt wat vinyl is :{
De collega in kwestie heeft ook geen ouders die nog vinyl hebben? :o
Trouwens, vinyl is toch weer hip ofzo?
Mijn neefje van bijna 12 weet niet wat cassettebandjes zijn. Ook zoiets.
pi_172400842
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:47 schreef valentijn101 het volgende:
Op de vrijmibo.
Muziekje speelt en ik zeg tegen een collega.. goh die heb ik nog op vinyl. Waarop de stagaire me vraagt wat vinyl is :{
Je had nog kunnen antwoorden: hip soort vloer ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:32:33 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172400887
Je noemde dat toch ook gewoon een LP?!
Niemand had het destijds over vinyl, dat is pas van de laatste jaren dat het weer hip begint te worden.
Je kocht een LP of een single.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:34:14 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172400922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:30 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Er zijn ook verstandige oudjes hoor :) Ik wil ze niet over 1 kam scheren, maar het overgrote gedeelte is ontoerekeningsvatbaar.
(grapje)
Wat ook gek is is dat je 25? moet zijn om te stemmen, volgens mij is het 23 maar oke, maar dat er geen limiet zit op hoge leeftijden. Als je langs bejaardetehuizen gaat, die nu al niet meer bestaan trouwens, dan haal je miljoenen stemmen op, en die mensen hebben geen idee waarschijnlijk wat ze doen.
Het moet vanaf 18 jaar. Stemmen moet ook verplicht worden.
"In België is er een opkomstplicht: het is daar formeel strafbaar om zonder geldige reden niet te komen opdagen bij verkiezingen." Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiesrecht
Hoezo 25 (of 23) jaar zijn om te mogen stemmen? Waar?
Het is in NL gewoon 18, ook volgens de link die je zelf post.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 juli 2017 @ 10:04:57 #8
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_172478818
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 22:26 schreef vencodark het volgende:

Mijn neefje van bijna 12 weet niet wat cassettebandjes zijn. Ook zoiets.
Bij twee achternichtjes van een jaar of 10 is een afgedankte stereo (+/- 2003) van mij beland. Met een dubbele cassetterecorder; die zaten destijds, in het cd-brand-tijdperk, nog steeds in sommige midi-sets. Was eigenlijk voor een tante bedoeld, maar die had bij nader inzien toch geen plek voor het nogal lomp uitgevallen apparaat, en zo kwam hij uiteindelijk daar terecht.

Die meiden hebben zich vast vertwijfeld afgevraagd waar die twee lades toch voor dienen. :s) En ook: waarom er geen wifi op zit en waarom er geen usb-ingang in zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 17-07-2017 11:01:53 (Taalfout) ]
pi_172479055
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:30 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Er zijn ook verstandige oudjes hoor :) Ik wil ze niet over 1 kam scheren, maar het overgrote gedeelte is ontoerekeningsvatbaar.
(grapje)
Wat ook gek is is dat je 25? moet zijn om te stemmen, volgens mij is het 23 maar oke, maar dat er geen limiet zit op hoge leeftijden. Als je langs bejaardetehuizen gaat, die nu al niet meer bestaan trouwens, dan haal je miljoenen stemmen op, en die mensen hebben geen idee waarschijnlijk wat ze doen.
Het moet vanaf 18 jaar. Stemmen moet ook verplicht worden.
"In België is er een opkomstplicht: het is daar formeel strafbaar om zonder geldige reden niet te komen opdagen bij verkiezingen." Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiesrecht
En wat vind je ervan, dat verstandelijk gehandicapten ook stemrecht hebben?
pi_172548003
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:17 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En wat vind je ervan, dat verstandelijk gehandicapten ook stemrecht hebben?
Ik denk dat een vrij eenvoudige toets voor het stemmen een hoop op zou lossen, een vrij snelle check of iemand de politiek uberhaupt wel begrijpt en enigzins volgt. De opkomstplicht zou dan dus gelden voor deze eenvoudige test. Dit zou dan de standaard zijn voor iedereen, gehandicapt of niet, alhoewel ik vermoed dat er relatief minder "geslaagden" zullen zijn onder gehandicapten.
Zo zijn er vrouwen die op de eerste vrouw stemmen die ze tegenkomen, mannen die op het "lekkere ding" stemmen, moslims op de moslimpartij, christenen op de christelijke partij. Het lijkt wel alsof het meer een verplichting is geworden dan een recht. Ik denk dat als de bevolking zich echt goed zou laten informeren, er hele andere uitslagen zullen komen. De verandering is al wel gaande in Nederland, maar het mag wat mij betreft wel sneller gaan =P
Goede vraag btw.

[ Bericht 11% gewijzigd door DoubleUU op 20-07-2017 13:12:27 ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172565531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:06 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik denk dat een vrij eenvoudige toets voor het stemmen een hoop op zou lossen, een vrij snelle check of iemand de politiek uberhaupt wel begrijpt en enigzins volgt. De opkomstplicht zou dan dus gelden voor deze eenvoudige test. Dit zou dan de standaard zijn voor iedereen, gehandicapt of niet, alhoewel ik vermoed dat er relatief minder "geslaagden" zullen zijn onder gehandicapten.
Zo zijn er vrouwen die op de eerste vrouw stemmen die ze tegenkomen, mannen die op het "lekkere ding" stemmen, moslims op de moslimpartij, christenen op de christelijke partij. Het lijkt wel alsof het meer een verplichting is geworden dan een recht. Ik denk dat als de bevolking zich echt goed zou laten informeren, er hele andere uitslagen zullen komen. De verandering is al wel gaande in Nederland, maar het mag wat mij betreft wel sneller gaan =P
Goede vraag btw.
Er zijn ook mensen die uit volle overtuiging gaan stemmen om hun stem niet verloren te laten gaan. Maar wat ze stemmen is dan ook maar wat aangeklikt, bij gebrek aan inzicht.
pi_172566481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:06 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik denk dat een vrij eenvoudige toets voor het stemmen een hoop op zou lossen, een vrij snelle check of iemand de politiek uberhaupt wel begrijpt en enigzins volgt. De opkomstplicht zou dan dus gelden voor deze eenvoudige test. Dit zou dan de standaard zijn voor iedereen, gehandicapt of niet, alhoewel ik vermoed dat er relatief minder "geslaagden" zullen zijn onder gehandicapten.
Zo zijn er vrouwen die op de eerste vrouw stemmen die ze tegenkomen, mannen die op het "lekkere ding" stemmen, moslims op de moslimpartij, christenen op de christelijke partij. Het lijkt wel alsof het meer een verplichting is geworden dan een recht. Ik denk dat als de bevolking zich echt goed zou laten informeren, er hele andere uitslagen zullen komen. De verandering is al wel gaande in Nederland, maar het mag wat mij betreft wel sneller gaan =P
Goede vraag btw.
En dan mag ik die test samenstellen hoopik. Daarkan je de politiek vreselijk goed meebeinvloeden namelijk.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 02:12:37 #13
408813 crew  trein2000
pi_172566537
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:17 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En wat vind je ervan, dat verstandelijk gehandicapten ook stemrecht hebben?
De huidige regeling daarvoor is perfect, als je geestelijk goed genoeg bent om zelfstandig te stemmen heb je stemrecht.
Kun je niet stemmen zonder hulp, dan niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172569951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die uit volle overtuiging gaan stemmen om hun stem niet verloren te laten gaan. Maar wat ze stemmen is dan ook maar wat aangeklikt, bij gebrek aan inzicht.
Precies, dit werkt democratie tegen, en als een te grote groep dit doet is het zelfs bedreigend voor de democratie.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172619142
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 02:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De huidige regeling daarvoor is perfect, als je geestelijk goed genoeg bent om zelfstandig te stemmen heb je stemrecht.
Kun je niet stemmen zonder hulp, dan niet.
Maar daar wordt dus tegen geageerd. Behalve blinden moeten ook anderen hulp kunnen krijgen en met name deze groep.
pi_172619196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 01:52 schreef qajariaq het volgende: [..]

En dan mag ik die test samenstellen hoopik. Daarkan je de politiek vreselijk goed meebeinvloeden namelijk.
En net als de spellingsregels elke 5 jaar herzien, om achter de veranderingen in de tijd mee te hobbelen.
pi_172646637
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:43 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En net als de spellingsregels elke 5 jaar herzien, om achter de veranderingen in de tijd mee te hobbelen.
Ach joh, als ik een keer die regels maag vaststellen dan hoeven er eigenlijk nooit meer verkiezingen te komen. Die heb ik dan toch al naar mijn hand gezet.
pi_172655683
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 17:45 schreef qajariaq het volgende: [..]

Ach joh, als ik een keer die regels maag vaststellen dan hoeven er eigenlijk nooit meer verkiezingen te komen. Die heb ik dan toch al naar mijn hand gezet.
Je bedoelt dat dan iedereen een vooraf aangekruist forulier toegestuurd krijgt? Of haal je de oude wet van stal volgens welke alleen mannen vanaf een bepaalde inkomensgrens mogen stemmen, een of andere dwingende variant daarop?
pi_172671533
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:10 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je bedoelt dat dan iedereen een vooraf aangekruist forulier toegestuurd krijgt? Of haal je de oude wet van stal volgens welke alleen mannen vanaf een bepaalde inkomensgrens mogen stemmen, een of andere dwingende variant daarop?
Mijn punt is dat als je voorwaarden gaat stellen aan mensen die mogen stemmen dan verliest de democratie. Je geeft zelf al voorbeelden te over.

Wat ik zou doen is een eigen partij oprichten, geen leden maar alleen begunstigers. Iedereen die een fatsoenlijke donatie doet en mij niet al te veel tegenspreekt krijgt dan stemrecht.
pi_172671673
Mij is even ontgaan in welk opzicht het hier gaat over waaraan je merkt dat je ouder wordt...
pi_172676763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Mij is even ontgaan in welk opzicht het hier gaat over waaraan je merkt dat je ouder wordt...
Verschillen tussen vroeger er nu? Vroeger was het niet denkbaar dat verstandelijk gehandicapten en dementen stemrecht hadden. Je werd geacht bij je volle verstand te zijn.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:32:25 #22
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172677092
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:17 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En wat vind je ervan, dat verstandelijk gehandicapten ook stemrecht hebben?
ik werk met die doelgroep en mijn ervaring is dat het overgrote deel überhaupt niet gaat stemmen, puur omdat ze er niks van begrijpen. Ik leur al jaren met begrijpelijke informatie voor ze (ik vind stemmen namelijk wel belangrijk) , maar meestal is er 0,0 animo voor -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:35:17 #23
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172677192
Maarehm ot, ik mis vaak wat er tof is aan huidige hypes (zoals bijv laatst die fidget spinners, wtf is het en waarom is het leuk :?)

Uiteraard zijn katers kutter naarmate je ouder wordt }:|
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172677253
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik werk met die doelgroep en mijn ervaring is dat het overgrote deel überhaupt niet gaat stemmen, puur omdat ze er niks van begrijpen. Ik leur al jaren met begrijpelijke informatie voor ze (ik vind stemmen namelijk wel belangrijk) , maar meestal is er 0,0 animo voor -O-
Alleen doen bij mensen die er interesse in hebben en er een mening over kunnen vormen.
Het is begonnen met iemand die een uitgesproken mening had en daarom ook wou stemmen. Dat is waarschijnlijk prima, maar dat betekent niet dat ieder ander uit die groep zou moeten gaan stemmen. Ik zit dus met verbazing te kijken wat jongeren vandaag de dag vinden/eisen en vraag me af waarom dwaze ideeën ook nog extra gespusht worden.
pi_172677287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Uiteraard zijn katers kutter naarmate je ouder wordt }:|
Volgens mij komt dat doordat je veel meer drinkt (dan vroeger). Vaak in kortere tijd. En soms is de smaak geëscaleerd naar zwaardere alcoholica. Het heeft vast ook wel iets met het gestel te maken. Maar andere oorzaken moeten we niet uitvlakken als oudere onderzoeker zijnde. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172677300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Verschillen tussen vroeger er nu? Vroeger was het niet denkbaar dat verstandelijk gehandicapten en dementen stemrecht hadden. Je werd geacht bij je volle verstand te zijn.
Het recht hebben ze altijd wel gehad voor over ik weet. Alleen gevangenen en het koninklijk huis hebben geen stemrecht, verder alle volwassen Nederlanders. Dat er geen gebruik gemaakt wordt van dat recht is een ander verhaal.

Wat ik begrijp is dat bij GVT bewoners de familie dan vaak gemachtigd wordt. Ook niets mis mee.
pi_172678616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat doordat je veel meer drinkt (dan vroeger). Vaak in kortere tijd. En soms is de smaak geëscaleerd naar zwaardere alcoholica. Het heeft vast ook wel iets met het gestel te maken. Maar andere oorzaken moeten we niet uitvlakken als oudere onderzoeker zijnde. ;)
Dat kan nog best kloppen! Vroeger hield ik vaak op met drinken omdat ik er misselijk van werd en geen slok meer lustte. Nu kan ik gewoon door blijven gieten. En de kater, ach die vond ik vroeger ook al niet fijn hoor.
  FOK!fotograaf vrijdag 28 juli 2017 @ 12:01:36 #28
842 Zorro
Z
pi_172734335
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Maarehm ot, ik mis vaak wat er tof is aan huidige hypes (zoals bijv laatst die fidget spinners, wtf is het en waarom is het leuk :?)
Ik zat ook al eens te denken: Stel dat ik zo'n ding had uitgevonden. Dan had ik waarschijnlijk meteen gedacht: "Dit vindt niemand leuk, in de vuilnisbak ermee. Stom ding."

Ik word nooit rijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172748136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef qajariaq het volgende: [..]

Het recht hebben ze altijd wel gehad voor over ik weet. Alleen gevangenen en het koninklijk huis hebben geen stemrecht, verder alle volwassen Nederlanders. Dat er geen gebruik gemaakt wordt van dat recht is een ander verhaal.

Wat ik begrijp is dat bij GVT bewoners de familie dan vaak gemachtigd wordt. Ook niets mis mee.
Bij elke machtiging moet je je afvragen of dat vrijwillig was en of de gemachtigde de keuze van de machtigende invult en niet zijn eigen beeld van diens wensen invult. En daarnaast lees je zo nu en dan over het ronselen van machtigingen.

Ik denk niet dat het altijd al mocht, dwz dat het de bedoeling was. Dus bij uitsluiten van mensen die niet mogen criminelen en zo opsommen en vergeten dat er nog andere groepen zijn, zoals mensen die wel kruisjes kunnen zetten maar niet bewust de bijbehorende keuze kunnen maken. Ik weet nog wel dat een verstandelijk gehandicapte politiek betrokken was en heel veel moeite heeft moeten (laten) doen om te kunnen stemmen. En dat zou dan de eerste geweest zijn. Maar als ze niet expliciet uitgesloten waren, dan hadden ze per ongeluk wel stemrecht, maar lag het probleem bij het ontvangen van de stempas.
pi_173445316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:41 schreef Bart2002 het volgende:
Aan het dragen van hulpmiddelen als een leesbril ed....... Waaraan merk jij dat je ouder wordt...

Game on oudjes! Zolang het nog kan... :)
Ik merk het vooral aan de dagelijkse dingen waar ik mij ontzettend aan stoor zoals mensen die doelbewust niet luisteren, maar gewoonweg tegen je staan te liegen om vooral de voorschriften of wat dan ook ,door je strot te douwen en om het maar gezegd te hebben. KIjk maar als je iets gedaan wilt hebben van de overheid, hoe moeilijk men het maakt en jij die zich een slag in de rondte moet draaien om zaken gedaan te krijgen. Of als je in een winkel staat en er iets niet goed was en hoe formeel men je probeert af te wimpelen...om maar te zwijgen over verzekeringsmaatschappijen die alles eraan doen om je als nummer xxx maar te blijven zien en jou niet tegemoet te komen in je klacht.

Het mooiste blijft altijd als je in een winkel iets vraagt over een artikel, en het voor de zekerheid nog een keer duidelijk herhaalt met de juiste articulatie, men met je meeloopt en wanneer men stilstaat bij een bewuste afdeling/vak : ' Wat was het weer?" Ergo... een winkelmedewerker ondanks dat je helder alles 2 x gezegd hebt zij jouw verhaal doorvraagt aan een collega en vervolgens je een heel andere vraag hoort.

En als je vervolgens geirriteerd geraakt, omdat men vooral zichzelf wil blijven horen, men dan vindt dat jij dat niet mag worden want hun gedrag ( liegen,niet luisteren,keurslijf blijven praten) is heel gewoon en normaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 17:38:17 ]
pi_173445448
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:36 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik merk het vooral aan de dagelijkse dingen waar ik mij ontzettend aan stoor zoals mensen die doelbewust niet luisteren, maar gewoonweg tegen je staan te liegen om vooral de voorschriften of wat dan ook ,door je strot te douwen en om het maar gezegd te hebben. KIjk maar als je iets gedaan wilt hebben van de overheid, hoe moeilijk men het maakt en jij die zich een slag in de rondte moet draaien om zaken gedaan te krijgen. Of als je in een winkel staat en er iets niet goed was en hoe formeel men je probeert af te wimpelen...om maar te zwijgen over verzekeringsmaatschappijen die alles eraan doen om je als nummer xxx maar te blijven zien en jou niet tegemoet te komen in je klacht.

Het mooiste blijft altijd als je in een winkel iets vraagt over een artikel, en het voor de zekerheid nog een keer duidelijk herhaalt met de juiste articulatie, men met je meeloopt en wanneer men stilstaat bij een bewuste afdeling/vak : ' Wat was het weer?" Ergo... een winkelmedewerker ondanks dat je helder alles 2 x gezegd hebt zij jouw verhaal doorvraagt aan een collega en vervolgens je een heel andere vraag hoort.

En als je vervolgens geirriteerd geraakt, omdat men vooral zichzelf wil blijven horen, men dan vindt dat jij dat niet mag worden want hun gedrag ( liegen,niet luisteren,keurslijf blijven praten) is heel gewoon en normaal.
Dit. Ik ben overigens 54 (geloof ik ... :) ). Ik stoor me ook aan de totale onkunde en de quasi interesse. Of het is zo dat de moderne jeugd gewoon niets kan laten beklijven door hun modern gevormde brein. Maar vooral desinteresse gepaard met een slechte of zelfs geen opleiding in die richting denk ik. Het gaat hard...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_173445472
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:36 schreef Iwanius het volgende:

Ik merk het vooral aan de dagelijkse dingen waar ik mij ontzettend aan stoor
Dat valt helemaal niet op aan je.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173445624
:D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173446251
Laat de man. Het is allemaal niet zo eenvoudig meer dan. Als je echt de leeftijd de allersterksten bereikt hebt is het zwaar. En lastig. Men wordt een oude zeur maar kan daar niets aan doen.

Het is niet fijn om de jaren steeds harder zien te vervliegen. Steeds weer 1 jaar dichter bij de Dood... En het is steeds dichterbij. En dat gaat gepaard met al die kleine pijntjes eerst en dan de grote Pijnen. Mercy.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_173446453
Als je de jeugd (die praat als een ongeschoold Noord-Afrikaan die een jaartje Nederlandse les heeft gehad) niet zo snel begrijpt.
pi_173446563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 22:32 schreef Leandra het volgende:
Je noemde dat toch ook gewoon een LP?!
Niemand had het destijds over vinyl, dat is pas van de laatste jaren dat het weer hip begint te worden.
Je kocht een LP of een single.
pi_173448037
Ik stream nu alle muziek met Spotify. Vroeger zat ik met een bandje op pauze te wachten bij de radio. Top 40 of juist iets heel spannends zoals radio balans (illegaal).

cd's en dvd's die toen net kwamen zijn eigenlijk al afgeschreven. In mijn auto zit een usb-stick en een jukebox... Heb mijn cd's allemaal maar op de nas gezet... Straks heb ik niet eens meer een apparaat om ze mee te rippen.

Sowieso gaat technologie nu echt snel. Mijn vader luisterde radio.en platen. Pas eind jaren 80 werden dat cd's en radio.

Eind jaren 90 had ik bergen mp3s maar inmiddels streamt iedereen alles.
Whatever...
pi_173604438
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:51 schreef Spanky78 het volgende:
Ik stream nu alle muziek met Spotify. Vroeger zat ik met een bandje op pauze te wachten bij de radio. Top 40 of juist iets heel spannends zoals radio balans (illegaal).

cd's en dvd's die toen net kwamen zijn eigenlijk al afgeschreven. In mijn auto zit een usb-stick en een jukebox... Heb mijn cd's allemaal maar op de nas gezet... Straks heb ik niet eens meer een apparaat om ze mee te rippen.

Sowieso gaat technologie nu echt snel. Mijn vader luisterde radio.en platen. Pas eind jaren 80 werden dat cd's en radio.

Eind jaren 90 had ik bergen mp3s maar inmiddels streamt iedereen alles.
Ik heb dat opnemen van de radio nooit zo begrepen. In mijn geheugen was er altijd wel zo'n irritante DJ die er doorheen ging praten.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
Ook "oudjes" van 28 bestaan zoals bleek in het vorige deel. Het verval begint ronde de 30. De mens is zo ontworpen dat ie dan eigenlijk al "klaar" is. En steeds overbodiger.

Men gaat er van zeuren en "mijmeren", zoveel is zeker. :)
En toch voel ik me met mijn 32 jaar nog steeds jong. :P
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 5 september 2017 @ 18:04:10 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173604763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:51 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb dat opnemen van de radio nooit zo begrepen. In mijn geheugen was er altijd wel zo'n irritante DJ die er doorheen ging praten.

Buiten het kopen van fysieke dragers (zoals cd's; erg duur) en het lenen van dergelijke dragers bij de bibliotheek (als de gewenste muziek uberhaupt uitgeleend werd), om ze vervolgens op te nemen, waren er in de jaren 90 eigenlijk geen andere manieren om aan muziek te komen. Dus nam je het maar op van de radio. Vaak had je het zo ook nog eens ruim voordat het op Yabba Dabba Dance en dergelijke verscheen.

Ik werd gisteren trouwens nog met 'jongedame' aangesproken ('meisje' gebeurt ook nog weleens). Het heeft bijna iets beledigends, op m'n 36ste. :{

Ik voel me geestelijk iig geen jonkie meer, zeker de laatste jaren niet. Er is meer cynisme ten opzichte van de wereld in geslopen.
pi_173604890
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Buiten het kopen van fysieke dragers (zoals cd's; erg duur) en het lenen van dergelijke dragers bij de bibliotheek (als de gewenste muziek uberhaupt uitgeleend werd), om ze vervolgens op te nemen, waren er in de jaren 90 eigenlijk geen andere manieren om aan muziek te komen. Dus nam je het maar op van de radio. Vaak had je het zo ook nog eens ruim voordat het op Yabba Dabba Dance en dergelijke verscheen.
Ik ben zelf nooit bezig geweest met de top 40 en luisterde vooral van die Mega Dance cd's van m'n moeder. :@
ROBODEMONS..................|:(
pi_173605344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:51 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb dat opnemen van de radio nooit zo begrepen. In mijn geheugen was er altijd wel zo'n irritante DJ die er doorheen ging praten.

[..]

En toch voel ik me met mijn 32 jaar nog steeds jong. :P
Houden zo.

Er was trouwens een tijd, voor "jouw" tijd, dat ze het hele plaatje gewoon afdraaiden. Sommigen namen overigens hele programma's op, inclusief geleuter. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_173605473
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:51 schreef Spanky78 het volgende:
Ik stream nu alle muziek met Spotify. Vroeger zat ik met een bandje op pauze te wachten bij de radio.
same here. Helemaal mooi waren die top 100 lijsten. Eeuwige 100 ofzo. Irritant was het als de dj over de plaat begon te praten :')

Nu stream ik ook alles. En als ik een nummer op radio of in serie/film hoor dat leuk klinkt, houd ik Shazam erbij. Vroegah ging ik de songtekst googlen. Ja google bestond al :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:17:45 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173607989
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:51 schreef Spanky78 het volgende:
Ik stream nu alle muziek met Spotify. Vroeger zat ik met een bandje op pauze te wachten bij de radio. Top 40 of juist iets heel spannends zoals radio balans (illegaal).

Dat je bij de transistorradio zat te wachten op de allereerste top-40 die zou worden uitgezonden door radio Veronica.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173608132
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:51 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb dat opnemen van de radio nooit zo begrepen. In mijn geheugen was er altijd wel zo'n irritante DJ die er doorheen ging praten.

[..]

En toch voel ik me met mijn 32 jaar nog steeds jong. :P
Dat is ook irritant. Een volgens mij ook wel bedoeld om jatwerk te voorkomen.begin 90 kwamen cd's op.

Ik heb het hier over eind jaren tachtig. CD's waren zeer exotisch en platen heel duur.

In de jaren negentig hadden we al snel gebrande cd's (96 oid) en MP3 rond 2000.
Whatever...
pi_173609328
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:33 schreef Apotheose het volgende:

[..]

same here. Helemaal mooi waren die top 100 lijsten. Eeuwige 100 ofzo. Irritant was het als de dj over de plaat begon te praten :')

Nu stream ik ook alles. En als ik een nummer op radio of in serie/film hoor dat leuk klinkt, houd ik Shazam erbij. Vroegah ging ik de songtekst googlen. Ja google bestond al :+
Vroeger bestond er geen Google. Ging je naar de platenzaak, het nummer zingen en hopen dat de verkoper het herkende.

Damn, ik ben oud :')
pi_173616572
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef cafca het volgende:

[..]

Vroeger bestond er geen Google. Ging je naar de platenzaak, het nummer zingen en hopen dat de verkoper het herkende.

Damn, ik ben oud :')
Met een douchekop aan je oren dan eerst luisteren of het de juiste was. Vaak natuurlijk alleen maar luisteren en niet kopen.
pi_173617594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:49 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Met een douchekop aan je oren dan eerst luisteren of het de juiste was. Vaak natuurlijk alleen maar luisteren en niet kopen.
:Y
pi_173617664
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef cafca het volgende:

[..]

Vroeger bestond er geen Google. Ging je naar de platenzaak, het nummer zingen en hopen dat de verkoper het herkende.

Damn, ik ben oud :')
ok, google bestaat sinds 1998. Maar toen hadden we nog geen interweb :@

maar das wel stoer: in platenzaak zingen om te weten wat voor liedje het is. :D Held _O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_173617717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ok, google bestaat sinds 1998. Maar toen hadden we nog geen interweb :@

maar das wel stoer: in platenzaak zingen om te weten wat voor liedje het is. :D Held _O_
Was de analoge Shazam, zeg maar ;)
  woensdag 6 september 2017 @ 12:58:21 #50
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173618835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:26 schreef Bart2002 het volgende:

Sommigen namen overigens hele programma's op, inclusief geleuter. :)
En van die mensen hebben mensen die dat níet deden (of bandjes kwijt geraakt zijn) een paar decennia later voordeel, als ze het bewaard hebben, en op sites als forum.offshoreradio.org of www.internetradiocafe.nl plaatsen. :)
pi_173618855
Mijn broer heeft jaren in een platenzaak gewerkt, en ook toen Google allang bestond, kwamen er nog mensen bij hem liedjes voorzingen in de hoop dat hij het herkende. Was hij niet dol op, dat soort klanten.
  woensdag 6 september 2017 @ 13:00:43 #52
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173618878
Het scheelt als de persoon in kwestie een beetje toon kan houden. :+
pi_173913573
Ik heb een zomerjas, schoenen en fleece vesten van de Welkoop. Dat is slechts een stap verwijderd van ANWB kleding :@
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  donderdag 21 september 2017 @ 17:01:40 #54
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_173913654
Klassieker: kinderen achter het stuur (van een auto), ze worden ieder jaar jonger
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_173913696
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:55 schreef Berkery het volgende:
Ik heb een zomerjas, schoenen en fleece vesten van de Welkoop. Dat is slechts een stap verwijderd van ANWB kleding :@
Ieeekkk... :o
  donderdag 21 september 2017 @ 17:12:54 #56
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173913798
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:55 schreef Berkery het volgende:
Ik heb een zomerjas, schoenen en fleece vesten van de Welkoop. Dat is slechts een stap verwijderd van ANWB kleding :@
Zo lang je het maar uit je hoofd laat om precies dezelfde Welkoop-kleding aan te trekken als je partner. :P
pi_173922776
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:12 schreef Eightyone het volgende: [..]

Zo lang je het maar uit je hoofd laat om precies dezelfde Welkoop-kleding aan te trekken als je partner. :P
In ieder geval elk een andere kleur nemen.
pi_173930780
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:12 schreef Eightyone het volgende:

Zo lang je het maar uit je hoofd laat om precies dezelfde Welkoop-kleding aan te trekken als je partner. :P
We hebben wel allebei een zomerjas en wandelschoenen gescoord. Maar niet dezelfde :D
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_173976814
Ben pas 28, maar op veel vlakken begin ik mijn leeftijd nu al confronterend te vinden:

- Hoorde laatst een voetbal analist op TV zeggen over een 28 jarige profvoetballer (Busquets) zeggen : Hij is al 28 en begint ook langzaam richting het einde van zijn carriere te gaan. Weliswaar vrij voorbarig, maar desondanks confronterend.

- Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aangeschoten / euforisch op een onchristelijk tijdstip (4 uur 'snachts ofzo) in een kroeg heb staan lallen.

- Zag laatst een fotoboekje dat mijn (eerste) ex had gemaakt van ons weekendje weg ergens in 2010. Toen ik het boekje open sloeg, zag ik mijn ex en mijzelf, maar ik zag echt kindergezichten :P
pi_173997556
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:35 schreef J_Mormont het volgende:
- Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aangeschoten / euforisch op een onchristelijk tijdstip (4 uur 'snachts ofzo) in een kroeg heb staan lallen.
Oje, ik wordt echt oud als ik nu ga beweren dat toen ik 28 was vrijwel alle kroegen om twee uur dicht gingen.
  maandag 25 september 2017 @ 22:51:23 #61
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_173997852
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:51 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb dat opnemen van de radio nooit zo begrepen. In mijn geheugen was er altijd wel zo'n irritante DJ die er doorheen ging praten.

[..]

En toch voel ik me met mijn 32 jaar nog steeds jong. :P
Moeten ze niet door het liedje praten i.v.m. rechtengedoe?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:03:02 #62
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174514650
Ik ben 28, maar ook ik voel het verval langzaam optreden :+

-Binnenkort verloopt m'n rijbewijs voor de eerste keer in m'n leven
-Ik heb een 8:30-17:00 kantoorbaan (die overigens prima bevalt, maar het is toch anders dan studeren zeg maar :+ )
-De gevolgen van drank zijn veel zwaarder

quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:35 schreef J_Mormont het volgende:
Ben pas 28, maar op veel vlakken begin ik mijn leeftijd nu al confronterend te vinden:

- Hoorde laatst een voetbal analist op TV zeggen over een 28 jarige profvoetballer (Busquets) zeggen : Hij is al 28 en begint ook langzaam richting het einde van zijn carriere te gaan. Weliswaar vrij voorbarig, maar desondanks confronterend.
Herkenbaar ja _O-
Vooral nu je bij Heerenveen Pierie hebt spelen die in 2000 geboren is :{

quote:
- Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aangeschoten / euforisch op een onchristelijk tijdstip (4 uur 'snachts ofzo) in een kroeg heb staan lallen.
Dit gebeurt mij juist veel vaker nu ik een "echte" baan heb en dus veel meer geld te besteden heb :@ Vroeger ging ik 1 of 2 avonden per maand stappen, omdat dat echt een aanslag op mijn bankrekening was, nu zit ik zowel vrijdag als zaterdag standaard in de kroeg en de laatste tijd komt daar ook steeds vaker zondagmiddag bij :+

Waar ik wél aan merk dat ik ouder word, is de manier waarop ik ga stappen. Vroeger stond ik regelmatig in discotheken en clubs los te gaan, tegenwoordig zit in een kroeg aan de bar te ouwehoeren. Vroeger zoop ik alles door elkaar heen en maakte het me niet uit wat ik dronk, als het maar veel was. Tegenwoordig drink ik alleen nog maar bier (maar ook speciaalbiertjes, vind het leuk om dat te proberen) en regelmatig zelfs helemaal niks omdat ik met de auto ga. Vroeger stond ik na een avondje zuipen en rond 7:00 katslam m'n bed in om 10:00 weer naast m'n bed fris en fruitig te zijn, nu ook niet meer. Afgelopen zaterdag was het 6:30 geworden, maar ik had maar maar een paar biertjes op. Toch werd het zondag een uur of 13:00 dat ik m'n nest eens uit kwam en ik was zo brak als ik weet niet wat :{
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:15:12 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174514950
Dat je allerlei oproepen krijgt om, net als andere bejaarden, mee te doen met bevolkingsonderzoeken. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_174523771
Voor vrouwen begint dat al met pletten op je 50ste.
pi_174524574
Dat iedereen maar dan ook echt iedereen kinderen heeft dan wel vrouw/man vriendin etc...
EN dat ze dan gaan vragen heb jij nog geen.....
Uhh nee???

EN dan echt zo meelijwekkend toontje oohw wacht maar komt wel goed etc..
Net of hun er zelf spijt van hebben en het zo proberen goed te praten ofzo

Moet er niet aan denken, kinderen trouwen :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:18:53 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174524737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:14 schreef Geerd het volgende:
Dat iedereen maar dan ook echt iedereen kinderen heeft dan wel vrouw/man vriendin etc...
EN dat ze dan gaan vragen heb jij nog geen.....
Uhh nee???

EN dan echt zo meelijwekkend toontje oohw wacht maar komt wel goed etc..
Net of hun er zelf spijt van hebben en het zo proberen goed te praten ofzo

Moet er niet aan denken, kinderen trouwen :') :') :') :') :')
En hoe oud/jong ben je dan nu wel al?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_174524794
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:18 schreef golfer het volgende:

[..]

En hoe oud/jong ben je dan nu wel al?
30
Ik zwaai naar dieren.
pi_174524876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

30
tja, bij mij is hetzelfde verhaal maar dan gaat het over kleinkinderen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:33:38 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174525267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:20 schreef Geerd het volgende:


30
Wacht maar... :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_174525433
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Wacht maar... :+
Hehehe, nee denk het niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_174525464
Het tijdsbesef. Het is net of uren secondes zijn... :')
pi_174525498
Lezen van dichtbij :')
pi_174525639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:39 schreef ManianMan het volgende:
Het tijdsbesef. Het is net of uren secondes zijn... :')
En dan ook nog eens weekenden werken _O-
Ik heb weleens zoals Darkraver zegt op 2 min ,39
Ik zwaai naar dieren.
pi_174525740
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

En dan ook nog eens weekenden werken _O-
Ik heb weleens zoals Darkraver zegt op 2 min ,39
Gelukkig heb ik dat niet vaak meer. Wel tering druk tijdens kerstperiode. Pff moet er nu niet aan denken! :')
pi_174536803
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Houden zo.

Er was trouwens een tijd, voor "jouw" tijd, dat ze het hele plaatje gewoon afdraaiden. Sommigen namen overigens hele programma's op, inclusief geleuter. :)
Laatst hoorde ik een oud liedje wat ik vroeger heb opgenomen van de radio, en ik dreunde er automatisch de tekst van de DJ erachteraan (die ik dus ook opgenomen had) :')

“De nummmerrrr 4 van deze week”
Alius aliud dicit
pi_174538738
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:50 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Laatst hoorde ik een oud liedje wat ik vroeger heb opgenomen van de radio, en ik dreunde er automatisch de tekst van de DJ erachteraan (die ik dus ook opgenomen had) :')

“De nummmerrrr 4 van deze week”
Hahaha! Ja, dat heb ik met de Ben Liebrandmixen die ik heb opgenomen van Veronica in de jaren '80. Kwam er in een liedje een vrouwenstem zeggen: Dit is Veronicaaa! Als ik nu dat nummer hoor, dan denk ik dat er automatisch bij :')
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:50:59 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174539314
Of: "Tróóóós!" }:|

Dat was een hele korte jingle die in de jaren 90 te pas en te onpas overal tussen zat, als de Tros uitzond (maar andere omroepen zonden hem ook weleens uit, voor de gein).
pi_174551325
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:15 schreef golfer het volgende: Dat je allerlei oproepen krijgt om, net als andere bejaarden, mee te doen met bevolkingsonderzoeken. :@
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:54 schreef Teslynd het volgende: Voor vrouwen begint dat al met pletten op je 50ste.
Er viel me net wat in. Die reguliere preventie-onderzoeken voor borstkanker beginnen vanaf 50 jr, mannen moeten vanaf 50 jr of eerder zelf controleren op ongeregeldheden in de prostaatzone.
't Blijft waar: ouderdom komt met gebreken.
pi_174560063
Ik merk dat ik ouder ben, omdat ik Snapchat gebruik. Dat ik mezelf nooit verveel.
En at mijn lichaam ontzettend langzaam hersteld.

Anekdotisch

Zelf ben ik 26 en ik merk bij de mensen van 18 tot en met 30 op bepaalde vlakken zijn afgeschreven.
Fysiek niet in staat zijn om niet even door te gaan met wat dingen. (Werk, studie of hobby of wat dan ook.)
Vooral het zelflerend vermogen is bizar slecht. Ik ben een aantal dingen op veel latere leeftijd begonnen en ik sta gelijk of verder dan de mensen die het met de paplepel erin hebben gekregen.

Dingen die een hogere leercurve hebben, zie ik van mensen begin 20 allang al niet meer doen. (Ik geef geen voorbeelden.)

Edit: Naja, toch wel. Ik bedoel games.
Maplestory is helemaal verandert, nu heb je echt makkelijk. vroeger was even een stuk moeilijker.
pi_174561238
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:19 schreef DisneyXDEE het volgende:
Ik merk dat ik ouder ben, omdat ik Snapchat gebruik. Dat ik mezelf nooit verveel.
En at mijn lichaam ontzettend langzaam hersteld.

Anekdotisch
Zelf ben ik 26 en ik merk bij de mensen van 18 tot en met 30 op bepaalde vlakken zijn afgeschreven.
En nog nooit "ingeschreven" ook waarschijnlijk...

Het lijkt me een interessante post die je doet. Alleen is ie voor mij als 50+'er lastig te doorgronden waar je precies heen wilt. Wat meer uitleg met eenvoudig te begrijpen voorbeelden zou wenselijk zijn.

Ik bedoel: als dat gevoel al op zeer jonge leeftijd optreedt dan gaat er iets (maar wat..) niet goed. Daar moeten we dan iets aan doen als dat kan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174573798
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef cafca het volgende:

[..]

Vroeger bestond er geen Google. Ging je naar de platenzaak, het nummer zingen en hopen dat de verkoper het herkende.

Damn, ik ben oud :')
Daar is toch een legendarisch scene van van Al Bundy in Married with Children, die 3 uur in de rij staat in de platenzaak, de winkelier kent ieder liedje aan de hand van 1 decibel geluid, is ie uiteindelijk zelf aan de beurt zegt ie..... "Never heard before...next !"
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_174573872
Van de week moest ik met Uber naar huis, aangezien mijn auto in de garage staat. Mijn hele team (25+ millenials) lachen me uit, aangezien ik nog nooit een Uber heb gebruikt :(, uiteindelijk was eentje er zo lief om wat knoppen in te drukken in mijn telefoon waarna er een autootje te voorschijn kwam.

Kreeg er een flash back van van destijds mijn ouders uit te leggen hoe ze de computer aan en uit konden zetten.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_174714513
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En nog nooit "ingeschreven" ook waarschijnlijk...

Het lijkt me een interessante post die je doet. Alleen is ie voor mij als 50+'er lastig te doorgronden waar je precies heen wilt. Wat meer uitleg met eenvoudig te begrijpen voorbeelden zou wenselijk zijn.

Ik bedoel: als dat gevoel al op zeer jonge leeftijd optreedt dan gaat er iets (maar wat..) niet goed. Daar moeten we dan iets aan doen als dat kan.
Ik denk dat het deels aan mij ligt. Maar als 50+ is het een heel ander verhaal.
Zelf kijk ik alleen naar de mensen jonger 18 en 30 zijn.

Voorbeeld


Er is een meet groep op Facebook.
ik neem aan dat je mensen wilt ontmoeten als je in de groep erbij komt.
Maar er zijn maar ontezettend weinig mensen die het initiatief nemen om een evenement aan te kaarten.

Daarnaast zijn er ook andere mensen:
- die eigenlijk niet op het evenement "inhaken" (Logisch je hoeft niet altijd mee te doen)
- Laagdremepligheid.... Als er bijvoorbeeld gekanood gaat worden, dan kunnen de meeste niet omdat ze, bang zijn, het niet kunnen of wat dan ook.

Cognitief vermogen, er zijn meerdere mensen bij mijn broertje en zusje op school die gewoon stukken beter met een computer kunnen werken, dan iemand van 20-30, die al een aantal jaar ervaringen hebben met het werken achter de computer. bizar gewoon er zo zijn er nog wel wat dingen.

Ik heb het idee dat mensen boven de 30 gewoon nog meer energie hebben, dan iemand van een jongere leeftijd.

Maarja, zoals ik al eerder zei, denk ik dat het eerder aan mij ligt en ik spreek ook alleen vanuit mijn eigen ervaringen.

** Met afgeschreven bedoel ik eigenlijk.
Dat je op alle leeftijden wel dingen kan leren of dingen doen, wat je ook wilt. of je nou 50 bent of niet. Interesseert mij niet zoveel. Ik heb het gevoel dat de meeste van mijn leeftijd nu al de top hebben bereikt, terwijl genoeg mensen veel meer dingen kunnen dan ze denken.

Edit: In de sector waar ik werk, kom ik regelmatig mensen van verschillende leeftijden tegen.
De mensen die "oud" zijn geven meestal het "excuus" van: 'Ik ben te oud om dit te kunnen' of 'Jongere, zijn veel beter is in dit of dat' zelf vind ik de affniteit van het gene waar het over gaat, niet wordt beperkt door de leeftijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door DisneyXDEE op 28-10-2017 16:43:33 ]
pi_174714765
Ach. In mijn jeugd moest je een computer echt snappen om ermee te werken.

Wij kraakten spellen op de Commodore 64 om dan zelf ons aantal levens te veranderen.

En zag in de jaren 90 maar eens een videokaart te installeren... :Y
Whatever...
pi_174714870
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
Ach. In mijn jeugd moest je een computer echt snappen om ermee te werken.

Wij kraakten spellen op de Commodore 64 om dan zelf ons aantal levens te veranderen.

En zag in de jaren 90 maar eens een videokaart te installeren... :Y
Nog steeds geldt dit voor jong en oud, dit is niet leeftijd gebonden.
pi_174714903
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En nog nooit "ingeschreven" ook waarschijnlijk...

Het lijkt me een interessante post die je doet. Alleen is ie voor mij als 50+'er lastig te doorgronden waar je precies heen wilt. Wat meer uitleg met eenvoudig te begrijpen voorbeelden zou wenselijk zijn.

Ik bedoel: als dat gevoel al op zeer jonge leeftijd optreedt dan gaat er iets (maar wat..) niet goed. Daar moeten we dan iets aan doen als dat kan.
Als je echt 50 bent, vind ik het wel tof dat je hier op dit forum bent.
pi_174714918
Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde 'muziek van nu' gewoon niet meer trek. Zowel het begrip 'muziek van nu' als de term 'muziek' an sich mogen tussen dikke, vette aanhalingstekens. De ooraids die tegenwoordig de kliklijsten aanvoert, is gewoon onluisterbaar; ronduit weerzinwekkend en erbarmelijk slecht.

In de jaren 80 en 90 had ik ook weleens een hekel aan bepaalde muziek, maar niet zo sterk als nu. En bij nader inzien was de slechte muziek van toen werkelijk vele, vele malen beter dan de zojuist omschreven ooraids van nu.
pi_174715221
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
Ach. In mijn jeugd moest je een computer echt snappen om ermee te werken.
In mijn jeugd moest je naar het Evoluon om een computer te bekijken. Er waren maar een paar computers in NL. Een computer maakte toen geen fouten was het verhaal.

Dat ik de eerste keer een computer mocht bedienen was ik 20. Daar scoorde je nog mee bij je omgeving. Die computer was draagbaar, met vier man kon je de (32 Kb) magneetkern geheugen tillen. De bedieningsterminal tillen lukte prima met twee man. De tot printer omgebouwde IBM bolletjes typemachine kon je nog wel alleen tillen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:11:56 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174715267
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:52 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Als je echt 50 bent, vind ik het wel tof dat je hier op dit forum bent.
Er komen hier meer veertigers en vijftigers dan je denkt hoor. Iig valt de gehele oude garde (oldbies) in deze categorie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:26:43 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174715556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde 'muziek van nu' gewoon niet meer trek. Zowel het begrip 'muziek van nu' als de term 'muziek' an sich mogen tussen dikke, vette aanhalingstekens. De ooraids die tegenwoordig de kliklijsten aanvoert, is gewoon onluisterbaar; ronduit weerzinwekkend en erbarmelijk slecht.

In de jaren 80 en 90 had ik ook weleens een hekel aan bepaalde muziek, maar niet zo sterk als nu. En bij nader inzien was de slechte muziek van toen werkelijk vele, vele malen beter dan de zojuist omschreven ooraids van nu.
Ik mis tussen de nieuwe muziek wat elementen die in de jaren (80 en) 90 nog normaal waren. (Semi-)mainstream gitaarmuziek bijvoorbeeld, die zou best wat stekeliger mogen. Vlieg eens een keer uit de bocht, of het nou met je stem is of door middel van je instrumenten.

Aan de andere kant: m'n daadwerkelijke jeugdsentiment ligt elders. Ik ben al jaren aan het inhalen wat ik toen over het hoofd gezien heb. :+
pi_174716088
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:26 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik mis tussen de nieuwe muziek wat elementen die in de jaren (80 en) 90 nog normaal waren. (Semi-)mainstream gitaarmuziek bijvoorbeeld, die zou best wat stekeliger mogen. Vlieg eens een keer uit de bocht, of het nou met je stem is of door middel van je instrumenten.

Aan de andere kant: m'n daadwerkelijke jeugdsentiment ligt elders. Ik ben al jaren aan het inhalen wat ik toen over het hoofd gezien heb. :+
Ik mis durf, creativiteit en originaliteit. En ik mis ook dat dat beloond wordt met airplay of populariteit. Er komt veel te veel generieke shit uit momenteel. Ik zit nu naar nieuwe muziek te luisteren en het valt echt niet mee... Veel te veel nummers liften mee op andermans succes (o.a. de tropical house-sound) en standaard-akkoordenschema's.
pi_174716173
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
Ach. In mijn jeugd moest je een computer echt snappen om ermee te werken.

Wij kraakten spellen op de Commodore 64 om dan zelf ons aantal levens te veranderen.

En zag in de jaren 90 maar eens een videokaart te installeren... :Y
Dat was iets als "poke 4096, hFF". En Voila! 255 levens. Het was erg simpel in die tijden. Het computergebeuren was overzichtelijk en begrijpelijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174716196
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:52 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Als je echt 50 bent, vind ik het wel tof dat je hier op dit forum bent.
54. Ik ga straks nog even die lange post #83 van je doorlezen. En eens kijken of dat hout snijdt. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174716211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde 'muziek van nu' gewoon niet meer trek. Zowel het begrip 'muziek van nu' als de term 'muziek' an sich mogen tussen dikke, vette aanhalingstekens. De ooraids die tegenwoordig de kliklijsten aanvoert, is gewoon onluisterbaar; ronduit weerzinwekkend en erbarmelijk slecht.

In de jaren 80 en 90 had ik ook weleens een hekel aan bepaalde muziek, maar niet zo sterk als nu. En bij nader inzien was de slechte muziek van toen werkelijk vele, vele malen beter dan de zojuist omschreven ooraids van nu.
Goede post. Ik voel jou broeder. Denk en voel precies hetzelfde. Oorkanker, dat is w.s. het gevolg.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174726291
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde 'muziek van nu' gewoon niet meer trek. Zowel het begrip 'muziek van nu' als de term 'muziek' an sich mogen tussen dikke, vette aanhalingstekens. De ooraids die tegenwoordig de kliklijsten aanvoert, is gewoon onluisterbaar; ronduit weerzinwekkend en erbarmelijk slecht.

In de jaren 80 en 90 had ik ook weleens een hekel aan bepaalde muziek, maar niet zo sterk als nu. En bij nader inzien was de slechte muziek van toen werkelijk vele, vele malen beter dan de zojuist omschreven ooraids van nu.
Dat heb ik ook, en dan ben ik pas 36.

Kan ook niet begrijpen dat er zoveel mensen boven de 30 naar die rotzooi luisteren op 538, Slam fm, Q music, 3FM etc.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:41:35 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174728905
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, en dan ben ik pas 36.

Kan ook niet begrijpen dat er zoveel mensen boven de 30 naar die rotzooi luisteren op 538, Slam fm, Q music, 3FM etc.
Dertigplussers moeten het op het werk aanhoren, en een deel ervan raakt aan de nummers gewend en vindt het wel best zo. En late generatie Y + Z is (gemiddeld genomen) nogal 'correct', iig vergeleken met die t/m vroege Y. Dat hoor je dan ook terug aan wat er qua muziek bekend wordt. O.k, bij die foute Neder-rap weer niet.

Daar voel ik (hele vroege Y) de generatiekloof.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 29-10-2017 10:22:19 ]
  zondag 29 oktober 2017 @ 11:29:24 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174731282
Vind de muziek nu net zo goed of slecht als de muziek in eerdere perioden. Weet nog dat ik de meeste muziek van begin jaren ‘90 (uitgezonderd grunge) ech afschuwelijk vond. Nu lopen we er mee weg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174731584
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, en dan ben ik pas 36.

Kan ook niet begrijpen dat er zoveel mensen boven de 30 naar die rotzooi luisteren op 538, Slam fm, Q music, 3FM etc.
Slam FM staat altijd aan in de sportschool. En dan de nonstop versie. Elke keer dezelfde nummers die voorbij komen. Nou zitten er op zich best wel ok dingen tussen, maar op gegeven moment heb je het wel gehad. En altijd die kutreclame van marco moraalridder borsato met zn 'kinderen horen niet in een oorlog' :') Je zou je eigen muziek kunnen luisteren via oortjes, maar daar kan ik niet lekker mee sporten. Denk ook niet dat je de volume van de muziek kan overtreffen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_174731798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:55 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat was iets als "poke 4096, hFF". En Voila! 255 levens. Het was erg simpel in die tijden. Het computergebeuren was overzichtelijk en begrijpelijk.
Man. Ze kunnen tegenwoordig amper meer dan swipen. Op de echte nerds na dan. Systemen zijn gesloten en lastig te begrijpen. Ik vermoed zomaar dat het begrip van hoe eea werkt bij 30 tot 45 jarigen beter ontwikkeld is dan 18.

Overigens merk ik dat ik oud word doordat ik die achterlijke nederrap van nu echt niet trek. Lil kleine en andere echte of nepallochtone crimineeltjes.
Whatever...
pi_174731926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde 'muziek van nu' gewoon niet meer trek. Zowel het begrip 'muziek van nu' als de term 'muziek' an sich mogen tussen dikke, vette aanhalingstekens. De ooraids die tegenwoordig de kliklijsten aanvoert, is gewoon onluisterbaar; ronduit weerzinwekkend en erbarmelijk slecht.

In de jaren 80 en 90 had ik ook weleens een hekel aan bepaalde muziek, maar niet zo sterk als nu. En bij nader inzien was de slechte muziek van toen werkelijk vele, vele malen beter dan de zojuist omschreven ooraids van nu.
Wat ik veel erger vindt, is dat tegenwoordig 20- en 30-jarigen op hun feestjes Nederlandstalige muziek draaien en dat leuk en mooi vinden.
Toen ik die leeftijd had, was dat alleen muziek voor bejaarden en gehandicapten.
  zondag 29 oktober 2017 @ 12:09:33 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174732015
Je hebt het over het type 'piratenmuziek' (je hebt Nederlandstalig en Nederlandstalig, hè)?

In dat geval is het misschien wel een ironisch bedoeld hipster-dingetje.
pi_174732108
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, en dan ben ik pas 36.

Kan ook niet begrijpen dat er zoveel mensen boven de 30 naar die rotzooi luisteren op 538, Slam fm, Q music, 3FM etc.
Ik denk dat Q Music heel wat beter te doen is dan 3FM, dat inmiddels ook is gezwicht voor de ooraids die ik omschreef. Ik kan niet meer naar 3FM luisteren. Dat terwijl ik volop met (nieuwe) muziek bezig ben, dus absoluut niet oud van geest ben wat dat betreft.

quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat ik veel erger vindt, is dat tegenwoordig 20- en 30-jarigen op hun feestjes Nederlandstalige muziek draaien en dat leuk en mooi vinden.
Toen ik die leeftijd had, was dat alleen muziek voor bejaarden en gehandicapten.
Zelfs die Nederlandstalige muziek is een verademing in vergelijking met de ooraids die ik omschreef: denk Lil' Kleine, BOEF, Ronnie Flex, Sevn Alias en meer van dat soort rap-ellende.
pi_174732591
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:15 schreef Elfletterig het volgende:

Zelfs die Nederlandstalige muziek is een verademing in vergelijking met de ooraids die ik omschreef: denk Lil' Kleine, BOEF, Ronnie Flex, Sevn Alias en meer van dat soort rap-ellende.
Oneens. Boef en Ronnie Flex, echt niet om aan te horen, wat een boutmuziek. Als je het al muziek mag noemen. En dan die kutstemmen en -accenten. Maar buiten dat gejank wat jij hier beschrijft bedoel ik ook jongeren die naar Nick en Simon, Guus Meeuwis etc. luisteren.

Edit: wel eens dus, ik las niet goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door bloodymary1 op 29-10-2017 12:50:28 ]
pi_174732623
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oneens. Boef en Ronnie Flex, echt niet om aan te horen, wat een boutmuziek. Als je het al muziek mag noemen. En dan die kutstemmen en -accenten. Maar buiten dat gejank wat jij hier beschrijft bedoel ik ook jongeren die naar Nick en Simon, Guus Meeuwis etc. luisteren.
Beter lezen jij ;)
pi_174732665
quote:
6s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Beter lezen jij ;)
Oh haha. Ik dacht dat hij dat met Nederlandstalige muziek bedoelde (want dat is het toch). Maar nu zie ik het ook.
pi_174732682
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh haha. Ik dacht dat hij dat met Nederlandstalige muziek bedoelde (want dat is het toch). Maar nu zie ik het ook.
Als ie het goed zou vinden, zou de zin dan eindigen met rap-ellende?
pi_174732709
quote:
6s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Als ie het goed zou vinden, zou de zin dan eindigen met rap-ellende?
Zeker niet. Maar toen ik die namen zag stopte ik spontaan met lezen.
pi_174739896
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen ik die leeftijd had, was dat alleen muziek voor bejaarden en gehandicapten.
Inderdaad. :) Het heeft iets zwakzinnigs en zieligs dat men dat dan blijkbaar geweldig vindt. Dat kan haast niet echt zijn. Je kunt er wel prima op feesten als je er maar genoeg alcohol in doet.

Ik ben overigens in een grijs verleden wel in het Oosten geweest op "piratenmeetings". Daar was het alleen maar zo, met die muziek. En de dikste mensen die ik ooit gezien had. Sommigen moesten in een oversized rolstoel. Dat was in de late jaren 80. Dik dat ze daar waren. En een gebrekkige smaak qua muziek dus. Echt niet goed hoor.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bart2002 op 29-10-2017 19:05:29 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174739965
Ik merk t aan het kraken dat mn lijf tegenwoordig altijd en overal doet, vooral mn heup :X klinkt bijna als n pistoolschot :'(
(Nee hoor, ik overdrijf :@ )
Maar ik knak en kraak wel veel. Lenig ben ik gelukkig nog wel steeds O+
compact en kleverig.
pi_174740495
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik merk t aan het kraken dat mn lijf tegenwoordig altijd en overal doet, vooral mn heup :X klinkt bijna als n pistoolschot :'(
(Nee hoor, ik overdrijf :@ )
Maar ik knak en kraak wel veel. Lenig ben ik gelukkig nog wel steeds O+
Ik denk ook een zekere "stramheid" op te merken des morgens. En dan is deze topfitte boy nog maar 54 lente's. Alles doet het nog. Maar voor hoe lang...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174740796
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik denk ook een zekere "stramheid" op te merken des morgens. En dan is deze topfitte boy nog maar 54 lente's. Alles doet het nog. Maar voor hoe lang...
ik ben 37, voel me niet stram, alleen dat gekraak wordt steeds erger :P
compact en kleverig.
pi_174741235
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ben 37, voel me niet stram, alleen dat gekraak wordt steeds erger :P
Dat is het ideale verschil, zo een vlotte boy van 54 zonder echte kraak en een milf van 37 die ook merkt dat ze geen twintig meer is. Ik zeg doen. :) En die kraak.. daar vinden we wel wat op.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174741262
In het kader van dating voor oude knarren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174741356
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is het ideale verschil, zo een vlotte boy van 54 zonder echte kraak en een milf van 37 die ook merkt dat ze geen twintig meer is. Ik zeg doen. :) En die kraak.. daar vinden we wel wat op.
ik ben al bezet, door een jonge God van 40 zonder kraak. :+
compact en kleverig.
pi_174741903
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ben al bezet, door een jonge God van 40 zonder kraak. :+
Damned! Dacht ik eens een fijne Milf aan de haak te slaan en dan heeft ze al iets. Wat verdient hij en wat doet zijn vader? Zit het wel goed?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_174749366
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik denk ook een zekere "stramheid" op te merken des morgens. En dan is deze topfitte boy nog maar 54 lente's. Alles doet het nog. Maar voor hoe lang...
Een goed bed doet ook wonderen. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Sinds ik een Mline heb, spring ik elke ochtend als een jonge hinde uit bed.
pi_174758534
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Er komen hier meer veertigers en vijftigers dan je denkt hoor. Iig valt de gehele oude garde (oldbies) in deze categorie.
Wist ik niet, let ik ook echt niet op. ben ook niet altijd aanwezig.
pi_174758829
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh haha. Ik dacht dat hij dat met Nederlandstalige muziek bedoelde (want dat is het toch). Maar nu zie ik het ook.
Nee. Boef en aanverwanten zijn nauwelijks Nederlandstalig, en zeker geen muziek.

Maar dat zal wel aan de leeftijd liggen ;)
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:36:23 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174759050
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:11 schreef Tinkepink het volgende:

Er komen hier meer veertigers en vijftigers dan je denkt hoor. Iig valt de gehele oude garde (oldbies) in deze categorie.
Om over de 60 plussers maar te zwijgen. :X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_174759695
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:25 schreef cafca het volgende:

[..]

Nee. Boef en aanverwanten zijn nauwelijks Nederlandstalig, en zeker geen muziek.

Maar dat zal wel aan de leeftijd liggen ;)
Nee hoor, dat ligt gewoon aan je goede smaak.
pi_174783472
Meer geduld, niet zozeer met mensen maar met processen in de maatschappij of het leven. Ik kan beslissingen nemen die pas over 2 jaar gevolgen zullen hebben zonder dat ik het gevoel heb geen controle te hebben. Die 2 jaar kan ik nu veel beter overzien/inschatten/aanvoelen.
Meer inlevingsvermogen, ik heb in de 42 jaar veel uiteenlopender mensen ontmoet dan in de eerste 20 jaar natuurlijk.
Mijn haar wordt dunner en grijzer, en als eerlijk ben ook mooier :’).
Die veranderde muzieksmaak herken ik niet, er wordt nog steeds ontzettend veel toffe dingen gemaakt. En niet alleen wetenschappers maar ook artiesten staan op de schouders van hun voorgangers.
pi_175665550
Diverse grijze haren (ben pas 35 maar heb volledig zwart haar dus dan valt het nogal op).

Niet meer mn halve salaris in de kroeg spenderen.

Het feit dat er overal kinderspeelgoed slingert.

Dat ik vertelde dat ik onlangs met een meisje van 18 had gezoend en dat vrienden me raar aankeken.

M'n lichaam doet steeds meer pijn na een rugbywedstrijd. Laatst schoot het bij een scrum zelfs in m'n rug.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175682602
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:30 schreef Nielsch het volgende:

Dat ik vertelde dat ik onlangs met een meisje van 18 had gezoend .

Nice :7

Voor mij:

- Dat ik niet meer urenlang tot diep in de nacht kan fok!en, ook niet in het weekend (na 22:00 uur beginnen mijn ogen te knijpen).

- Dat ik regelmatig de vraag krijg of ik kinderen heb. Dan denk ik : Wtf, nee natuurlijk niet,maar kort daarna besef ik dat ik met 28 helemaal geen vreemde leeftijd heb voor kinderen. Alleen voor mij is het nu nog een ver van mijn bed show. Voel mijzelf nog een kind.

- Dat ik nooit echt meer sjans heb met 18-22 jarige meiden, die vinden mij toch een tikje te oud denk ik. Heb ook wat grijze haren bij mijn slapen, dus daardoor schatten ze me denk ik snel in als (begin) dertiger.

- Dat ik na een avond doorhalen pas op dinsdag weer helemaal okselfris ben.
pi_175682719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:17 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Nice :7

Voor mij:

- Dat ik niet meer urenlang tot diep in de nacht kan fok!en, ook niet in het weekend (na 22:00 uur beginnen mijn ogen te knijpen).

- Dat ik regelmatig de vraag krijg of ik kinderen heb. Dan denk ik : Wtf, nee natuurlijk niet,maar kort daarna besef ik dat ik met 28 helemaal geen vreemde leeftijd heb voor kinderen. Alleen voor mij is het nu nog een ver van mijn bed show. Voel mijzelf nog een kind.

- Dat ik nooit echt meer sjans heb met 18-22 jarige meiden, die vinden mij toch een tikje te oud denk ik. Heb ook wat grijze haren bij mijn slapen, dus daardoor schatten ze me denk ik snel in als (begin) dertiger.

- Dat ik na een avond doorhalen pas op dinsdag weer helemaal okselfris ben.
Als ik op mijn 28e dit soort klachten had gehad, had ik me echt heel diep ernstig zorgen gemaakt...

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodymary1 op 12-12-2017 22:53:27 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:25:54 #125
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_175682872
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een goed bed doet ook wonderen. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Sinds ik een Mline heb, spring ik elke ochtend als een jonge hinde uit bed.
Dat lukt mij ook wel met mijn ikea bedje... alleen dat van het laminaat overeind krabbelen daarna gaat wat moeizamer....
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_175683575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:17 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Nice :7

Voor mij:

- Dat ik niet meer urenlang tot diep in de nacht kan fok!en, ook niet in het weekend (na 22:00 uur beginnen mijn ogen te knijpen).

- Dat ik regelmatig de vraag krijg of ik kinderen heb. Dan denk ik : Wtf, nee natuurlijk niet,maar kort daarna besef ik dat ik met 28 helemaal geen vreemde leeftijd heb voor kinderen. Alleen voor mij is het nu nog een ver van mijn bed show. Voel mijzelf nog een kind.

- Dat ik nooit echt meer sjans heb met 18-22 jarige meiden, die vinden mij toch een tikje te oud denk ik. Heb ook wat grijze haren bij mijn slapen, dus daardoor schatten ze me denk ik snel in als (begin) dertiger.

- Dat ik na een avond doorhalen pas op dinsdag weer helemaal okselfris ben.
Je beschrijft echt het leven van iemand van 45 voor mijn gevoel....

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 12-12-2017 23:10:58 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175684041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:17 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Nice :7

Voor mij:

- Dat ik niet meer urenlang tot diep in de nacht kan fok!en, ook niet in het weekend (na 22:00 uur beginnen mijn ogen te knijpen).

- Dat ik regelmatig de vraag krijg of ik kinderen heb. Dan denk ik : Wtf, nee natuurlijk niet,maar kort daarna besef ik dat ik met 28 helemaal geen vreemde leeftijd heb voor kinderen. Alleen voor mij is het nu nog een ver van mijn bed show. Voel mijzelf nog een kind.

- Dat ik nooit echt meer sjans heb met 18-22 jarige meiden, die vinden mij toch een tikje te oud denk ik. Heb ook wat grijze haren bij mijn slapen, dus daardoor schatten ze me denk ik snel in als (begin) dertiger.

- Dat ik na een avond doorhalen pas op dinsdag weer helemaal okselfris ben.
toen ik 28 was ging ik door tot 7 uur in de ochtend. Of langer :D
pi_175684078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:25 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook wel met mijn ikea bedje... alleen dat van het laminaat overeind krabbelen daarna gaat wat moeizamer....
_O- _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je beschrijft echt het leven van iemand van 45 voor mijn gevoel....
Tot 45 had ik er ook totaal geen moeite mee inderdaad.
pi_175692228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:25 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook wel met mijn ikea bedje... alleen dat van het laminaat overeind krabbelen daarna gaat wat moeizamer....
_O-
pi_175699452
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je beschrijft echt het leven van iemand van 45 voor mijn gevoel....
Jijzelf anders ook. Ik kon op mijn 35e nog steeds halve salarissen in de kroeg besteden. Vooral aan rondjes aan vrienden uiteraard, ben geen alcoholist :P

Op mijn 30ste sportte ik nog als een kievit. Pas vanaf mijn 40e gaat het bergafwaarts: stram uit bed, hartritmestoornissen (in onderzoek nu), niet lang meer in de kroeg vol houden en maar 1 dag per week. Ook pijn in de heup geregeld bij lopen maar desondanks nog aardige sport prestaties en in bed lukt haar minimaal 2 orgasmes bezorgen ook wel (1,5 jaar terug dan, nog niet de bedprestaties getest met de verse ritmestoornissen maar momenteel geen scharrel/relatie ook. Wel de sport prestaties, blijft hetzelfde. Wordt ook gedacht aan onschuldige ritmestoornissen). Nu ben ik 41, over enkele weken 42.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:09:21 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_175700947
De tegenwoordige jeugd (en dat is iedereen van 45 jaar en jonger) wordt blijkbaar al vroeg oud. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 19:11:59 #132
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_175701033
Er staat hier thuis een foto van mijn oma met mij en mijn broertje, vroeg er iemand, ben jij dat op de foto en wees op mijn oma :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_175701421
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef just me het volgende:
Er staat hier thuis een foto van mijn oma met mij en mijn broertje, vroeg er iemand, ben jij dat op de foto en wees op mijn oma :@
_O-
Alius aliud dicit
pi_175708804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als ik op mijn 28e dit soort klachten had gehad, had ik me echt heel diep ernstig zorgen gemaakt...
Zo erg is het nou ook weer niet toch..

Als ik zo om mij heen kijk, ben ik sowieso nog maar één van de weinige eind twintigers die überhaupt nog met enige regelmaat op stap gaat. De meesten zitten gewoon in het weekend op het bankje met vrouwlief.

Denk inderdaad dat de huidige generatie wat dat betreft sneller inkakt dan dezelfde generatie 10/20/30/40 jaar terug. Je hebt nu vanuit huis toegang tot oneindig veel vermaak via internet, en kunt daarnaast non stop digitaal in contact staan met je vrienden en kennissen.

Wil niet zeggen dat het goed is, maar ik voel mezelf absoluut geen uitzondering eerlijk gezegd.
pi_175709688
Als je 30 bent en gezond dan behoor je nog niet echt klachten te hebben.
Ik loop tegen de 50, maar alles doet het nog :)
pi_175709869
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jijzelf anders ook. Ik kon op mijn 35e nog steeds halve salarissen in de kroeg besteden. Vooral aan rondjes aan vrienden uiteraard, ben geen alcoholist :P

Op mijn 30ste sportte ik nog als een kievit. Pas vanaf mijn 40e gaat het bergafwaarts: stram uit bed, hartritmestoornissen (in onderzoek nu), niet lang meer in de kroeg vol houden en maar 1 dag per week. Ook pijn in de heup geregeld bij lopen maar desondanks nog aardige sport prestaties en in bed lukt haar minimaal 2 orgasmes bezorgen ook wel (1,5 jaar terug dan, nog niet de bedprestaties getest met de verse ritmestoornissen maar momenteel geen scharrel/relatie ook. Wel de sport prestaties, blijft hetzelfde. Wordt ook gedacht aan onschuldige ritmestoornissen). Nu ben ik 41, over enkele weken 42.
Hmm ja ik red 1500 euro per maand in de kroeg niet meer. En ik weet niet welke sport je deed, maar bijvoorbeeld korfbal is wel even wat anders dan rugby.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175709913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:51 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet toch..

Als ik zo om mij heen kijk, ben ik sowieso nog maar één van de weinige eind twintigers die überhaupt nog met enige regelmaat op stap gaat. De meesten zitten gewoon in het weekend op het bankje met vrouwlief.

Denk inderdaad dat de huidige generatie wat dat betreft sneller inkakt dan dezelfde generatie 10/20/30/40 jaar terug. Je hebt nu vanuit huis toegang tot oneindig veel vermaak via internet, en kunt daarnaast non stop digitaal in contact staan met je vrienden en kennissen.

Wil niet zeggen dat het goed is, maar ik voel mezelf absoluut geen uitzondering eerlijk gezegd.
Waar woon je dan? Als ik hier in Utrecht om me heen kijk staan kroegen echt nog vol met 30- en 40-jarigen. Als je in een dorp woont waar alleen tieners de lokale disco bezoeken zou ik er op mn 28ste ook weinig aanvinden denk ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175710019
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar woon je dan? Als ik hier in Utrecht om me heen kijk staan kroegen echt nog vol met 30- en 40-jarigen. Als je in een dorp woont waar alleen tieners de lokale disco bezoeken zou ik er op mn 28ste ook weinig aanvinden denk ik.
Ik woon in Hilversum, dus inderdaad niet echt veel (post) studentikoos volk maar meer mensen die relatief vroeg settelen denk ik.

Utrecht is het inderdaad drukker met 20-40'ers, echter dat wil niet zeggen dat iedereen van die leeftijd die in Utrecht woont daadwerkelijk vaak uit gaat. Voor elke Utrechter die in de kroeg staat op vrijdagavond zitten er misschien 4 thuis. Heb zelf veel collega's uit de stad rond de 28, ook echt geen suffe mensen ofzo, maar die hangen echt niet meer elk weekend in de kroeg.
pi_175710160
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar woon je dan? Als ik hier in Utrecht om me heen kijk staan kroegen echt nog vol met 30- en 40-jarigen. Als je in een dorp woont waar alleen tieners de lokale disco bezoeken zou ik er op mn 28ste ook weinig aanvinden denk ik.
juist in de kroegen zitten de 30 en 40 plussers idd.
pi_175710937
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmm ja ik red 1500 euro per maand in de kroeg niet meer. En ik weet niet welke sport je deed, maar bijvoorbeeld korfbal is wel even wat anders dan rugby.
Ik fitness en fiets rondjes van tussen de 30 en 70 km op een racefiets, af en toe een heuvel of berg in het buitenland.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176773056
Lichamelijk merk ik (28) nog niet zo veel, maar ben nu een tijdje aan het daten met een vrouw van 32 die ik echt nog zie als ''meisje''.

Maar als ik er even bij stil sta dat ze ''al'' 32 is. Toen ik begin 20 was, zag ik iemand van in de dertig meer als gelijke van mijn ouders dan als gelijke van mijzelf. Wel grappig hoe dat soort dingen sluimerend steeds verder verschuiven.
pi_176803687
Op de vreemdste plekken last van haargroei krijgen. Oren, neus en nog maar te zwijgen over uitstekende wenkbrauw haren :')

Geen nachtbraker meer zijn.

Niet meer meerdere keren per dag spontaan een erectie krijgen :')

Pubers die u tegen mij zegen

Denken dat je helemaal het mannetje ben als je op de hoogte ben van de nieuwste trends. Om er vervolgens achter te komen dat de jeugd die trend al een half jaar eerder is begonnen :')
  zondag 28 januari 2018 @ 20:20:15 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176805115
Als je oudste kleinkind ook al geslachtsrijp begint te worden. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176930060
Ha! ja.. dat is ook een goeie.

Voor mij, naast wat ik al eerder opsomde, het feit dat ik merk dat ik wel mee kan komen met deze generatie Millennials (heb tenslotte een vriendin die er 1 is) maar ik eigenlijk vaak aan andere dingen denk dan waar ik op dat moment ben. (en er dus van zou moeten genieten.) Dan lijk ik wel een beetje afwezig qua gezichtsuitdrukking, maar is het meer desinteresse omdat ik het in een verleden al zo vaak heb meegemaakt , dat het niks nieuws/verrassend voor mij is.

vb? Zijn we ergens bij een show samen, iedereen dolenthousiast en flink applaudisserend, reageer ik wat gelaten en meer van " mwah..leuk,"

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 16:39:10 ]
pi_177183554
als een topic over RIP Ruud Lubbers niet loopt _O-
...
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:52:28 #146
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177183746
Nou ja die kwal kun je ook maar beter negeren. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177185305
quote:
11s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:43 schreef sacha het volgende:
Ruud Lubbers
ow is ie dood? :o

Bij hem moet ik altijd hier aan denken :D :

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_177261342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:25 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook wel met mijn ikea bedje... alleen dat van het laminaat overeind krabbelen daarna gaat wat moeizamer....
:D omdat ik zo hard om moest lachen ben ik vergeten wat ik wilde zeggen :')
pi_177264708
quote:
11s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:56 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ow is ie dood? :o

Bij hem moet ik altijd hier aan denken :D :

Ruud is dood inderdaad. Volgens velen (is een topic over) een groot staatsman en volgens mij een vreselijke bedrieger en zelfverrijker. Ik sta daarin alleen helaas. :'( Kan me niet goed verdedigen tegen de jeugd die hem niet kent en niets van zijn dubieuze geschiedenis weet maar hem dus (en derhalve haast) een "groot staatsman" vindt. The horror. :X :N

Dan voel je je oud en niet meer bestand tegen de gemakzuchtige onkunde. ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Bart2002 op 17-02-2018 22:15:22 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177352786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:15 schreef golfer het volgende:
Dat je allerlei oproepen krijgt om, net als andere bejaarden, mee te doen met bevolkingsonderzoeken. :@
Dit. Op mijn 30ste verjaardag ontving ik geen verjaardagskaarten (da's nu allemaal via de app :+ ) maar een oproep voor een uitstrijkje. :')

Nog 1: tegenwoordig kan ik mannen met grijs haar aantrekkelijk vinden. No way dat ik dat vond toen ik nog een tiener was!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_177353854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit. Op mijn 30ste verjaardag ontving ik geen verjaardagskaarten (da's nu allemaal via de app :+ ) maar een oproep voor een uitstrijkje. :')

Nog 1: tegenwoordig kan ik mannen met grijs haar aantrekkelijk vinden. No way dat ik dat vond toen ik nog een tiener was!
Aha. Dat is niet verkeerd Ewelina. Misschien kan er via deze onsympathieke weg dan nog iets moois groeien. Mannen met grijs haar (als nog aanwezig) zullen hier ruim vertegenwoordigd zijn. :) Ik heb het nog niet maar ik doe mijn best en anders doet de tijd dat wel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177354429
Ik houd niet van de hedendaagse muziek en films. Ik kom echt uit een andere tijd merk ik vaak.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 februari 2018 @ 21:27:59 #153
74056 crew  ToT
pi_177354588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:23 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik houd niet van de hedendaagse muziek en films. Ik kom echt uit een andere tijd merk ik vaak.
Same here, maar ik denk dat dat wel voor veel mensen geldt.

Ach een aantal hedendaagse nummers en films zijn op zich nog wel okee, maar dat is meer uitzondering dan regel en op den duur boeit het je ook niet meer.

Waar ik nog meer aan merk dat ik ouder word?
Dat ik papa ga worden! :Y :D
pi_177355177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit. Op mijn 30ste verjaardag ontving ik geen verjaardagskaarten (da's nu allemaal via de app :+ ) maar een oproep voor een uitstrijkje. :')

Nog 1: tegenwoordig kan ik mannen met grijs haar aantrekkelijk vinden. No way dat ik dat vond toen ik nog een tiener was!
Genoeg oudere vrouwen die op jong vallen. Op datingsites kreeg ik toen ik 30 was contact verzoeken van vrouwen 40-60 jaar. Wat denken ze wel, dat ik hen ook aantrekkelijk vind? :') Ik ging liever in op een verzoekje van een 21-jarige dame :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177355276
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Same here, maar ik denk dat dat wel voor veel mensen geldt.

Ach een aantal hedendaagse nummers en films zijn op zich nog wel okee, maar dat is meer uitzondering dan regel en op den duur boeit het je ook niet meer.

Waar ik nog meer aan merk dat ik ouder word?
Dat ik papa ga worden! :Y :D
Dat wil ook niks zeggen. Ik ken mensen van 20 die dat worden, maar ook van 50.
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:19:20 #156
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177356120
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Same here, maar ik denk dat dat wel voor veel mensen geldt.

Ach een aantal hedendaagse nummers en films zijn op zich nog wel okee, maar dat is meer uitzondering dan regel en op den duur boeit het je ook niet meer.

Waar ik nog meer aan merk dat ik ouder word?
Dat ik papa ga worden! :Y :D
Wat leuk ! Gefeliciteerd er gaat nu een hele nieuwe wereld voor je open. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 februari 2018 @ 22:22:42 #157
74056 crew  ToT
pi_177356207
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat leuk ! Gefeliciteerd er gaat nu een hele nieuwe wereld voor je open. :P
*O* Dank je! :D

Ja, mevrouw ToT is inmiddels 9 weken op weg! *O*
pi_177356593
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Genoeg oudere vrouwen die op jong vallen. Op datingsites kreeg ik toen ik 30 was contact verzoeken van vrouwen 40-60 jaar. Wat denken ze wel, dat ik hen ook aantrekkelijk vind? :') Ik ging liever in op een verzoekje van een 21-jarige dame :P
Wij kunnen hier moeiteloos zonder deze opschepperij. Het is bekend hier dat jij God's gift to women schijnt te zijn maar wat mij betreft hebben we daar hier geen boodschap aan. :P
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:35:58 #159
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177367971
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:22 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* Dank je! :D

Ja, mevrouw ToT is inmiddels 9 weken op weg! *O*
Jeetje en ze is hondsberoerd las ik in topic in OUD. Blijf die idioot van een HA maar achter zijn vodden zitten en anders de VK bellen hoor. Meestal gaat de ergste misselijkheid over na 3 maanden maar dat is voor nu een hele schrale troost. Wens haar heel,heel veel sterkte, nog ff volhouden en schop die HA maar namens mij onder zijn kont. Had destijds bij de tweede zwangerschap ook zo'n HA.... Primperan hielp bij mij niet. Maar ga niet zomaar iets op je eigen houtje doen hoor. Wat voor de 1 werkt kan bij de ander totaal anders uitpakken. Ik duim dat de emesafene haar helpt. :)
Bij mij hielp supradyne ( dokters advies) na vele weken niks kunnen binnenhouden om weer op de been te komen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177370777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wij kunnen hier moeiteloos zonder deze opschepperij. Het is bekend hier dat jij God's gift to women schijnt te zijn maar wat mij betreft hebben we daar hier geen boodschap aan. :P
Is geen opschepperij maar een antwoord op Ewelina. Dat op ouder vallen niet perse hoeft...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 16:59:27 #161
74056 crew  ToT
pi_177371599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Jeetje en ze is hondsberoerd las ik in topic in OUD. Blijf die idioot van een HA maar achter zijn vodden zitten en anders de VK bellen hoor. Meestal gaat de ergste misselijkheid over na 3 maanden maar dat is voor nu een hele schrale troost. Wens haar heel,heel veel sterkte, nog ff volhouden en schop die HA maar namens mij onder zijn kont. Had destijds bij de tweede zwangerschap ook zo'n HA.... Primperan hielp bij mij niet. Maar ga niet zomaar iets op je eigen houtje doen hoor. Wat voor de 1 werkt kan bij de ander totaal anders uitpakken. Ik duim dat de emesafene haar helpt. :)
Bij mij hielp supradyne ( dokters advies) na vele weken niks kunnen binnenhouden om weer op de been te komen.
Ik heb het hier doorgegeven, lief! :*
En ja, die huisarts... :X Ik denk dat ik uiteindelijk wel overstap hoor, wat een idioot!
En LOL @ dat ook jij nog weer een medicijn weet wat kan helpen; dat zijn dus in totaal al 3 medicijnen waarover ik gelezen heb naast Emesafene! :') En die huisarts maar zeggen dat hij niets voor ging schrijven omdat ze zwanger is. (Het feit dat hij hier ook wel "een enge islamist" genoemd wordt ZOU er overigens OOK mee te maken kunnen hebben. :X )
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:23:18 #162
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177374532
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb het hier doorgegeven, lief! :*
En ja, die huisarts... :X Ik denk dat ik uiteindelijk wel overstap hoor, wat een idioot!
En LOL @ dat ook jij nog weer een medicijn weet wat kan helpen; dat zijn dus in totaal al 3 medicijnen waarover ik gelezen heb naast Emesafene! :') En die huisarts maar zeggen dat hij niets voor ging schrijven omdat ze zwanger is. (Het feit dat hij hier ook wel "een enge islamist" genoemd wordt ZOU er overigens OOK mee te maken kunnen hebben. :X )
Toch niet zo'n sadist die vind dat zwangerschapskwaaltjes er bij horen en dat je die als vrouw maar gewoon ( zonder klagen ) moet kunnen verdragen hoop ik ? Onder het motto : het kan geen kwaad voor het kind want die neemt wel wat t nodig heeft. Ik kan me daar zó kwaad om maken. :(
Vroeger had je van die * in smart zult gij uw kinderen baren * figuren. Mag toch hopen dat die inmiddels zijn uitgestorven. -O-
Zelfs koningin Victoria dacht daar al anders over. :P

dat van die enge islamist snap ik ff niet :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177374664
Anders gaan jullie dit lekker in OUD bespreken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:38:47 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177374995
Ik merk dat ik ouder word aan het feit dat zwangerschappen en het uitwisselen van geneuzel over de kinderen mij echt totaal niet meer kan interesseren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177375448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik merk dat ik ouder word aan het feit dat zwangerschappen en het uitwisselen van geneuzel over de kinderen mij echt totaal niet meer kan interesseren.
Heb altijd het idee dat oma's juist ontzettend geïnteresseerd zijn. Die bemoeien zich ook regelmatig met vreemden met kinderwagens enzo.
pi_177376037
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:23 schreef deedeetee het volgende: [..]

Toch niet zo'n sadist die vind dat zwangerschapskwaaltjes er bij horen en dat je die als vrouw maar gewoon ( zonder klagen ) moet kunnen verdragen hoop ik ? Onder het motto : het kan geen kwaad voor het kind want die neemt wel wat t nodig heeft. Ik kan me daar zó kwaad om maken. :(
Vroeger had je van die * in smart zult gij uw kinderen baren * figuren. Mag toch hopen dat die inmiddels zijn uitgestorven. -O-
Zelfs koningin Victoria dacht daar al anders over. :P

dat van die enge islamist snap ik ff niet :@
M'n zus heeft in het verleden in het Dijkzigt/Erasmus gewerkt. Ze zei toen dat allochtone vrouwen vaak de baby "zo uitpoepen". Misschien heeft die islamist dat (nog) in het hoofd en vindt dat het nu ook zo moet gaan, dus niet toegeven aan "kleinzerigheid"?

Mijn ouder worden merk ik wat baby's/geboorte/zwangerschap betreft, aan steeds meer weten over het feit dat elk kerngezond geboren kind daadwerkelijk een wonder is (het helpt wel dat ik gaandeweg op de internettrein stapte, waarmee je vanzelf meer detailsinformatie binnen krijgt). Vind alle baby's "hetzelfde" en een deel van ervan ga ik pas leuk vinden als ze beginnen te lopen en praten. Vroeger keek ik naar elke baby, in elke kinderwagen.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:24:30 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177376202
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb altijd het idee dat oma's juist ontzettend geïnteresseerd zijn. Die bemoeien zich ook regelmatig met vreemden met kinderwagens enzo.
Ik ben geen oma maar moeder van pubers.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177378378
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben geen oma maar moeder van pubers.
Zo komen de misverstanden in de wereld. :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:43:28 #169
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_177378516
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben geen oma maar moeder van pubers.
ik voel met je mee... twee 13 jarige dochtersbhier
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_177378634
Ik doe er veel langer over om dingen te regelen. Ik kan een hele middag bezig zijn met een retour naar twee pc-shops te regelen. Ook omdat ik de rma mail moet afwachten natuurlijk. Tussendoor uitzoeken of ik kastdeurtjes op een ander ikea kastje kan monteren. En dan 3 uur kwijt zijn alleen daaraan. Alsof ik trager word?
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:02:07 #171
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177379093
Niet meer uit kunnen slapen :X Vroeger hoorde ik dat wel eens van familie (ooms en tantes enzo) en daar kon ik me echt helemaal niets bij voorstellen. Want het is toch heerlijk om tot 1 uur ´s middags in je bed te liggen ruften?

Nu (44) word ik na 6-7 uur slaap wakker van een vervelende vage pijn in mijn rug en móet er echt uit, dan is het zo weer over. Ligt ook niet aan het bed, hebben nu een paar maanden een nieuw bed en daar heb ik hetzelfde (terwijl het een compleet ander matras is). Wel apart, ik kan de klok er echt op gelijk zetten :P

Verder dat buikje dat niet meer weg gaat (ook omdat ik er niets aan doe), nachtjes doorhalen ivm veel werk lukt ook niet meer. En mag ik het zeggen? Sexdrive is ook minder :@ Nog zoiets dat ik me écht niet voor kon stellen, maar nu heb ik ´s avonds vaak zoiets van pfff, teveel moeite, weltrusten schat :D

Edit: en overmatig veel smileys gebruiken, is dat ook typisch iets voor als je ouder bent? :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177379294
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:02 schreef flipsen het volgende:
Edit: en overmatig veel smileys gebruiken, is dat ook typisch iets voor als je ouder bent?
:D :D :D :D O-) ;)

Denk het wel. :% _O_ :W B:)B *O*

Ik heb trouwens het in +- 20 jaar gekweekte "buikje" met +- 16 kilo kunnen verminderen in 1 jaar. Wilskracht is nodig. Gaat niet vanzelf. Er komt "vanzelf" een kilo per jaar bij wegens het goede leven. Maar het kan dus wel omgedraaid. Dat regime went zeer snel. En dan even volhouden. ;) *; *O*
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177383534
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben geen oma maar moeder van pubers.
Dan komt dat nog weer als je echt oud wordt.
pi_177432880
Waar ik het de laatste tijd vaak aan merk is als ik op een website mijn geboortedatum moet invullen, ik bij het jaartal steeds verder naar beneden moet scrollen 😒
pi_177433195
Dat mijn leeftijd met een 4 begint tegenwoordig. Lichamelijk weet ik al jaren niet hoe oud ik ben, geestelijk zal ik wel nooit echt volwassen worden :D Gek genoeg valt het me wel eens op dat bekende mensen echt een stuk jonger zijn dan ikzelf, maar dat ik dat helemaal niet verwacht. Ook omdat mijn leven anders loopt dan veel leeftijdsgenoten maakt dat ik me eigenlijk nog helemaal niet mijn leeftijd voel, maar het besef is er wel dat mijn jeugd toch echt achter me ligt.
  zondag 25 februari 2018 @ 11:16:55 #176
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177433551
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 10:40 schreef Fargo het volgende:
Waar ik het de laatste tijd vaak aan merk is als ik op een website mijn geboortedatum moet invullen, ik bij het jaartal steeds verder naar beneden moet scrollen 😒
Da´s een goeie :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 25 februari 2018 @ 12:11:28 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177434635
34 hier, onderhand een skelet want kan met bijna niemand nog praten.. doe ook niks met social media (nou goed, fok forum dan.. ) en heb geeneens een mobiel (wat aan de lopende band ongeloof lijkt op te roepen) als je op mijn leeftijd al geen volledig gezin, 2 autos en een vakantiehuisje hebt kun je iig ook niet met je eigen leeftijdgenoten omgaan dus moet ik het maar met dieren en ouderen en hier en daar een loslopend verveeld kind doen (nee, viespeuk niet dat. Kom weleens ventjes tegen wanneer ik aan het sporten ben die mee willen doen bijv. Dat is dan tenminste nog een leeftijdsgroep die integer is en niet half marokkaans half surinaams praat) Ouderen willen altijd graag hun levensverhaal/kennis overbrengen dus die hebben ook geen nietszeggende smalltalk en zijn daarom veel prettiger om mee om te gaan.

Ik kan me makkelijk associeren met ouderen dus ja voel ik me zelf ook oud. :/ Ook (te)veel meegemaakt in mn leven al, hele jeugd in 10 verschillende internaten zitten, tienertijd kwijt aan drugs en jong volwassentijd kwijt aan fokken doet dat wel met je.
Moet zeggen dat ik het heel vreemd vind tegenwoordig nog in fotoalbums te kijken, herken mezelf niet meer.. ik ''weet'' dat ik het ben maar voel me gewoon geen connectie hebben. Alsof het een vorig leven was zo lang geleden..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 25 februari 2018 @ 12:13:49 #178
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177434692
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 10:40 schreef Fargo het volgende:
Waar ik het de laatste tijd vaak aan merk is als ik op een website mijn geboortedatum moet invullen, ik bij het jaartal steeds verder naar beneden moet scrollen 😒
Ik gebruik altijd een fake geboortedatum: 1 jan 1980
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177434768
grappig genoeg merk ik dat niet... ik zie er nog steeds hetzelfde uit ongeveer, word nog steeds benaderd door zowel oudere mannen als studenten... ben erg fit, kan met allerlei mensen van verschillende leeftijden meepraten, geen rimpels, ik merk het gewoon niet... misschien is dat iets voor 30-plussers? Heb nog een paar jaar dan :+
  zondag 25 februari 2018 @ 12:18:57 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177434814
Trouwens dat een nacht doorhalen verhaal herken ik ook wel meteen, dat kan ik dus echt onmogelijk.. ben dan helemaal labiel..

Vroeger kon ik dat met gemak. ;(

Wat wel positief is is dat ik hoe ouder ik wordt wel steeds meer lust, bijv augurk, soep, paprika etc..
Dat soort dingen kreeg ik echt mn strot niet in toen ik pak em beet een jaar of 20 was. Nu heb ik er geen problemen mee. Maak best vaak soep ook.

Je bent ook minder passief, assertiever.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 25 februari 2018 @ 12:20:15 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177434838
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd een fake geboortedatum: 1 jan 1980
Ik doe ook altijd de 1e, nooit zin naar de 9e te scrollen :')
Ben ik dus online altijd jarig op 1 augustus.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177434865
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens dat een nacht doorhalen verhaal herken ik ook wel meteen, dat kan ik dus echt onmogelijk.. ben dan helemaal labiel..

Vroeger kon ik dat met gemak. ;(

Wat wel positief is is dat ik hoe ouder ik wordt wel steeds meer lust, bijv augurk, soep, paprika etc..
Dat soort dingen kreeg ik echt mn strot niet in toen ik pak em beet een jaar of 20 was. Nu heb ik er geen problemen mee. Maak best vaak soep ook.

Je bent ook minder passief, assertiever.
Wat is vroeger? Hoe oud ben je? Ik ben tussen de 25-30 en kan prima een nacht doorhalen..
  zondag 25 februari 2018 @ 13:30:52 #183
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177436850
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd een fake geboortedatum: 1 jan 1980
Lijkt me problemen opleveren bij het inchecken voor je vlucht. Je reisverzekering zal het ook niet goed vinden :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177436977
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat leuk ! Gefeliciteerd er gaat nu een hele nieuwe wereld voor je open. :P
En een oude dicht. Dat lijkt me dan weer minder...
pi_177437069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik merk dat ik ouder word aan het feit dat zwangerschappen en het uitwisselen van geneuzel over de kinderen mij echt totaal niet meer kan interesseren.
Dat soort geneuzel kon mij niet boeien toen ik 20 was en nu ik 41 ben kan me dat nog steeds niet boeien. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177437077
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat soort geneuzel kon mij niet boeien toen ik 20 was en nu ik 41 ben kan me dat nog steeds niet boeien. :)
Idem dito. En dan ben ik ook nog een vrouw.
pi_177437091
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:17 schreef TheInnocent het volgende:
grappig genoeg merk ik dat niet... ik zie er nog steeds hetzelfde uit ongeveer, word nog steeds benaderd door zowel oudere mannen als studenten... ben erg fit, kan met allerlei mensen van verschillende leeftijden meepraten, geen rimpels, ik merk het gewoon niet... misschien is dat iets voor 30-plussers? Heb nog een paar jaar dan :+
Hoe oud ben je dan? Oh, ik zie het al hierboven. Tussen de 25 en de 30. Waar heb je het dan over? Natuurlijk heb je dan geen rimpels. _O- De meesten hier zijn in ieder geval boven de 40. Dan ga je pas ouder worden.
  zondag 25 februari 2018 @ 13:45:39 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177437291
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat soort geneuzel kon mij niet boeien toen ik 20 was en nu ik 41 ben kan me dat nog steeds niet boeien. :)
Jij hebt ook geen kinderen vermoedelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 25 februari 2018 @ 13:47:13 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177437342
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:17 schreef TheInnocent het volgende:
grappig genoeg merk ik dat niet... ik zie er nog steeds hetzelfde uit ongeveer, word nog steeds benaderd door zowel oudere mannen als studenten... ben erg fit, kan met allerlei mensen van verschillende leeftijden meepraten, geen rimpels, ik merk het gewoon niet... misschien is dat iets voor 30-plussers? Heb nog een paar jaar dan :+
Onder de 30 is toch ook nog lang niet “ouder”.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177437426
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan? Oh, ik zie het al hierboven. Tussen de 25 en de 30. Waar heb je het dan over? Natuurlijk heb je dan geen rimpels. _O- De meesten hier zijn in ieder geval boven de 40. Dan ga je pas ouder worden.
Er zitten er best wat tussen (27-30) die een stuk ouder lijken... ook rimpels (voorhoofd, kraaienpootjes, het lichaam en gezicht ziet er soms zelfs verlept uit).. denk dat ze veel te veel hebben meegemaakt in eerdere jaren dan .. plus de genen werken niet mee.. ?
  zondag 25 februari 2018 @ 13:53:15 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177437525
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij hebt ook geen kinderen vermoedelijk.
En als je ze wel hebt, heb je kans dat je oma/opa wordt, dat is weer zo'n duidelijk teken dat je ouder wordt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 februari 2018 @ 14:00:48 #192
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_177437761
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er zitten er best wat tussen (27-30) die een stuk ouder lijken... ook rimpels (voorhoofd, kraaienpootjes, het lichaam en gezicht ziet er soms zelfs verlept uit).. denk dat ze veel te veel hebben meegemaakt in eerdere jaren dan .. plus de genen werken niet mee.. ?
En een deel ervan rookt teveel, en/of zit teveel in de zon. :{

Veel mensen van pakweg tussen de puberleeftijd en midden 20 hechten zichtbaar teveel waarde aan bruin zijn (want dat oogt zo gezond en zo). Die zijn bijna constant ietwat doorbakken. Nú is hun huid meestal nog mooi, afgezien van de terracotta-kleur dan, maar misschien hebben ze op hun dertigste wel spijt.

Samantha Steenwijk van TVOH is 31. Ik had 41 ook geloofd. Dat lijkt me zo'n typische zonaanbidster. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 25-02-2018 14:15:54 ]
pi_177441407
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:13 schreef SeLang het volgende: [..]

Ik gebruik altijd een fake geboortedatum: 1 jan 1980
Dan moet je 1970 nemen, dat is het Computerjaar Nul. 't Is wel 10 jaar verder omlaag scrollen. :+

quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:17 schreef TheInnocent het volgende:grappig genoeg merk ik dat niet... ik zie er nog steeds hetzelfde uit ongeveer, word nog steeds benaderd door zowel oudere mannen als studenten... ben erg fit, kan met allerlei mensen van verschillende leeftijden meepraten, geen rimpels, ik merk het gewoon niet... misschien is dat iets voor 30-plussers? Heb nog een paar jaar dan :+
Ja daarna begint het grote aftakelen en ouder & wijzer worden. :Y
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]

En een deel ervan rookt teveel, en/of zit teveel in de zon. :{

Veel mensen van pakweg tussen de puberleeftijd en midden 20 hechten zichtbaar teveel waarde aan bruin zijn (want dat oogt zo gezond en zo). Die zijn bijna constant ietwat doorbakken. Nú is hun huid meestal nog mooi, afgezien van de terracotta-kleur dan, maar misschien hebben ze op hun dertigste wel spijt.

Samantha Steenwijk van TVOH is 31. Ik had 41 ook geloofd. Dat lijkt me zo'n typische zonaanbidster. :{
Ze heeft foute make-up en een platina pruik. Dan word je vanzelf veel ouder om te zien. Barbie heeft er ook nooit uitgezien met die lijkenmake-up.

Nou, die huid nu... Ik hoorde een keer dat Zwitserse vrouwen zo'n oude huid hadden. Was me niet opgevallen (ben daar ook te slechtziend voor), maar toen ging ik dus gericht kijken. En warempel, een jonge moeder die zo nodig topless moest zonnen aan een beekje had een gelooide huid. Dus in drukke omgevingen rondgekeken en inderdaad, gelooide koppen.
En thuis in Nederland vroeg iemand me haar leeftijd te schatten. Heb ik een hekel aan, dat is vaak niet te doen. Dus gekeken, wat andere elementen meegenomen in de overwegingen en begin 50 geschat. Woest was ze. Nou, dan zal die oude huid wel van het kettingroken komen. Dat kan je mij niet aanrekenen.
Ook specialisten kunnen dat waarschijnlijk niet goed inschatten. Toen ik met een scheve kaak (ik dacht: ontwrichte kaak) bij een kaakspecialist zat, zei hij dat het door de injectie kwam. Dus ik piekeren wanneer ik dan een injectie gehad had. Verklaarde hij: Botox. Na korte uitleg gaf hij toe dat hij daarmee fout zat. Ik vind het nog steeds een rare, uit de lucht geplukte beschuldiging.
pi_177442564
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij hebt ook geen kinderen vermoedelijk.
Vermoedelijk niet nee.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 25 februari 2018 @ 17:28:41 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177442579
quote:
6s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vermoedelijk niet nee.
:D

Oh, by the way.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 februari 2018 @ 18:24:44 #196
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177443624
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat is vroeger? Hoe oud ben je? Ik ben tussen de 25-30 en kan prima een nacht doorhalen..
34, had ik in vorige post al gezegd.
Ik kan het al sinds ong. mn 28e niet meer iig. Fuckt echt hard met mijn denkvermogen en daarmee wordt ik dan gedisconnect en gaat mn zelfvertrouwen achteruit. Slaap is echt belangrijk op een volwassen leeftijd wanneer je ordelijker wilt/gaat leven iig.

@kinderen/ouder(van) worden discussie trouwens, ik ben helemaal klaar voor kinderen, wil ze ook graag maarja.. ik wandel in een lege wereld rond waar blijkbaar iedereen op het internet zit. Ben super sociaal en actief, sport bijna elke dag, nergens vrouwen te bekennen die de attentiespan dan wel interesse hebben iets met me op te bouwen en nee ik drink (bijna) niet dus ga ook niet uit naar zuiptenten. 9,9/10 als ik iemand interresant vind hoor ik in de 2e keer dat ik ze tegenkom 'ja ik ga binnenkort met mijn vriend naar..'' oid. Op mijn leeftijd is het echt bijna onmogelijk iemand te leren kennen, je moet of alles al hebben of je hebt gefaald lijkt het (in de ogen van anderen). Gelukkig zijn er van de lente wel weer evenementen te bezoeken overigens maar geloof mij maar dat het snijdt.

Wat dat betreft voel ik me extra oud, alsof ik niet meer bestaan mag oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177444215
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat dat betreft voel ik me extra oud, alsof ik niet meer bestaan mag oid.
Mag je best hoor. Men is hier i.i.g. redelijk blij met je dacht ik. En 34... dat is jong hoor. Het begint dan pas allemaal.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177446130
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als je ze wel hebt, heb je kans dat je oma/opa wordt, dat is weer zo'n duidelijk teken dat je ouder wordt....
terwijl je theoretisch gezien op je 40e bijv al opa / oma kunt zijn :P Het klinkt meteen zo oud, maar het hoeft niet :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 25 februari 2018 @ 20:17:29 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177446211
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:14 schreef Apotheose het volgende:

[..]

terwijl je theoretisch gezien op je 40e bijv al opa / oma kunt zijn :P Het klinkt meteen zo oud, maar het hoeft niet :P
Ja, theoretisch gezien is 51 al best op leeftijd :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177446456
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, theoretisch gezien is 51 al best op leeftijd :D
Dank je ;( , dat "hoop" ik te worden dit jaar.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2018 @ 20:32:49 #201
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_177446597
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dank je ;( , dat "hoop" ik te worden dit jaar.
Ik ben al jaren ouder dan 51 en geniet nog steeds van het leven *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 25 februari 2018 @ 20:39:47 #202
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177446766
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dank je ;( , dat "hoop" ik te worden dit jaar.
:D Toch altijd gedacht dat jij nog een broekie was eigenlijk _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177451443
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dank je ;( , dat "hoop" ik te worden dit jaar.
aaje búl :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 26 februari 2018 @ 00:27:13 #204
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177451516
Ik krijg ook minder gedaan in dezelfde tijdspanne. Ik neem meer de tijd om iets uit te zoeken vooraleer ik iets onderneem. Geen idee waaom. Mischien maal ik meer.
  maandag 26 februari 2018 @ 00:31:24 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177451555
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dank je ;( , dat "hoop" ik te worden dit jaar.
Opa? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 februari 2018 @ 00:34:33 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177451584
Ik ben al bijna 13 jaar opa. :Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177453433
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:32 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ben al jaren ouder dan 51 en geniet nog steeds van het leven *)
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:32 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ben al jaren ouder dan 51 en geniet nog steeds van het leven *)
O+
pi_177453435
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:39 schreef flipsen het volgende:

[..]

:D Toch altijd gedacht dat jij nog een broekie was eigenlijk _O-
Jong van geest ;)
pi_177453437
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 00:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Opa? :+
Gelukkig nog niet, zou biologisch en theoretisch nog ook onmogelijk zijn tenzij ik al "van vroeger :D" ergens een kind heb rondlopen dat een kind heeft "gekregen" :P
pi_177453443
Nog niet wakker genoeg om een multi-quote te maken merk ik :X
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2018 @ 08:08:45 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_177453594
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 07:46 schreef Juup© het volgende:
Nog niet wakker genoeg om een multi-quote te maken merk ik :X
Het gaat niet meer zo soepel :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_177453796
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 08:08 schreef just me het volgende:

[..]

Het gaat niet meer zo soepel :D
_O- ^O^
  maandag 26 februari 2018 @ 10:53:53 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177456195
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Mag je best hoor. Men is hier i.i.g. redelijk blij met je dacht ik. En 34... dat is jong hoor. Het begint dan pas allemaal.
thx voor hart onder riem iig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:39:26 #214
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_177461160
Ik ben nog steeds verbaasd als een leeftijdsgenoot tegen mij zegt dat die vader of moeder is. Word dit jaar 26 :')
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 februari 2018 @ 15:02:21 #215
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177461707
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:39 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd als een leeftijdsgenoot tegen mij zegt dat die vader of moeder is. Word dit jaar 26 :')
Of opa ;(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177464686
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:39 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd als een leeftijdsgenoot tegen mij zegt dat die vader of moeder is.
Ik ook, maar dan meer omdat ze een jaar of dertig aan de late kant zijn.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:57:21 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177466562
Dat al je TV-iconen uit je jeugd 1 voor 1 overlijden.

Nu dus Mies Bouwman. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177476219
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:57 schreef golfer het volgende:
Dat al je TV-iconen uit je jeugd 1 voor 1 overlijden.

Nu dus Mies Bouwman. ;(
Dit dus....

Nu had ik niks met Mies Bouwman, maar toch merk je het wel hoor.
pi_177477158
Ben bijna 34 en merk de afgelopen twee jaar dat ik minder moeite heb met op tijd uit bed komen. Meer moeite om later op te blijven.

Zit zelf tussen singles en kinderloze van eigen leeftijd, maar toch is het moeilijker om een datum te prikken. Er moet ook voor aftakelende (groot)ouders gezorgd worden, of ze zijn gewoon moe van full-time werken.
Dit verminderde sociale speelt me wel parten, daarnaast voel ik me mentaal nog jong, maar zie ik dat mijn lichaam niet hetzelfde is als tot 28. Met kleding aan valt het allemaal mee, gelukkig :{. Maar het veranderende lichaam doet ook iets met je zelfbeeld en levenslustigheid in het algemeen.

Verder merk ik dat ik nú wil werken aan mijn carrière, want heb het idee dat de volgende 10 jaar zo om zijn en met 44 moet je wel gebeiteld zitten, anders ben je te oud en zie je een armoedige oude dag tegemoet.
And the druids turn to stone...
pi_177477420
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:57 schreef golfer het volgende:
Dat al je TV-iconen uit je jeugd 1 voor 1 overlijden.

Nu dus Mies Bouwman. ;(
Dan ben ik nog jong.

Voor mies Bouwman moet je wel echt 45 plus zijn...
Whatever...
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:31:01 #221
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177477454
Ik kan me de actie * open het dorp nog herinneren * Volgens mij mocht je toen geld in een lucifersdoosjes stoppen en die in de rode brievenbus stoppen. De post deed ff mee met de actie. Toen was geld voor goed doel geven nog geen eenvoudige zaak die je via je pc of foon kon regelen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:39:41 #222
46794 Berkery
Fat bastard
pi_177477554
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:57 schreef golfer het volgende:
Dat al je TV-iconen uit je jeugd 1 voor 1 overlijden.
John Cleese doet nu een theatershow met de titel 'Last time to see me before I die'.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_177594285
Dat ik op een pornosite bij de term ''milf'' en ''mom'' opeens meiden/ vrouwen van mijn eigen leeftijd tegen kom :')

Dat ik twijfel of ik dames van mijn eigen leeftijd meiden of vrouwen moet noemen.
  zondag 4 maart 2018 @ 11:33:30 #224
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177596934
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:36 schreef DD_Kong het volgende:
Dat ik op een pornosite bij de term ''milf'' en ''mom'' opeens meiden/ vrouwen van mijn eigen leeftijd tegen kom :')
Verdomd :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 4 maart 2018 @ 13:06:57 #225
382014 Libertarisch
Vrijspreker
pi_177598731
Ik word nog gewoon getutoyeerd door de tienermeisjes in de Albert Heijn dus ik voel me nog lekker jong :D
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 4 maart 2018 @ 13:27:16 #226
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177599034
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
Ik word nog gewoon getutoyeerd door de tienermeisjes in de Albert Heijn dus ik voel me nog lekker jong :D
Dat komt gewoon omdat millennials geen respect meer hebben, niet omdat jij "jong" bent

Ontopic: uit het feit dat ik klaag over millennials blijkt dat ik een ouwe lul ben :(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177601158
Nachtje doorhalen op ghosttown

Man man man toen ik 18 was he
Dat waren pas tijden
  zondag 4 maart 2018 @ 16:24:42 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_177603208
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dan ben ik nog jong.

Voor mies Bouwman moet je wel echt 45 plus zijn...
En bedankt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_177603400
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:08 schreef Panthera1984 het volgende:
Ben bijna 34 en merk de afgelopen twee jaar dat ik minder moeite heb met op tijd uit bed komen. Meer moeite om later op te blijven.

Zit zelf tussen singles en kinderloze van eigen leeftijd, maar toch is het moeilijker om een datum te prikken. Er moet ook voor aftakelende (groot)ouders gezorgd worden, of ze zijn gewoon moe van full-time werken.
Dit verminderde sociale speelt me wel parten, daarnaast voel ik me mentaal nog jong, maar zie ik dat mijn lichaam niet hetzelfde is als tot 28. Met kleding aan valt het allemaal mee, gelukkig :{. Maar het veranderende lichaam doet ook iets met je zelfbeeld en levenslustigheid in het algemeen.

Verder merk ik dat ik nú wil werken aan mijn carrière, want heb het idee dat de volgende 10 jaar zo om zijn en met 44 moet je wel gebeiteld zitten, anders ben je te oud en zie je een armoedige oude dag tegemoet.
Hoe oud zijn je ouders dan ?
Ik zwaai naar dieren.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2018 @ 16:43:45 #230
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_177603678
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
Ik word nog gewoon getutoyeerd door de tienermeisjes in de Albert Heijn dus ik voel me nog lekker jong :D
Of ze zijn gewoon brutaal :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_177603700
Ja, tegenwoordig zeggen ze toch helemaal geen u meer...
pi_177603817
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:08 schreef Panthera1984 het volgende:
Ben bijna 34 en merk de afgelopen twee jaar dat ik minder moeite heb met op tijd uit bed komen. Meer moeite om later op te blijven.

Zit zelf tussen singles en kinderloze van eigen leeftijd, maar toch is het moeilijker om een datum te prikken. Er moet ook voor aftakelende (groot)ouders gezorgd worden, of ze zijn gewoon moe van full-time werken.
Dit verminderde sociale speelt me wel parten, daarnaast voel ik me mentaal nog jong, maar zie ik dat mijn lichaam niet hetzelfde is als tot 28. Met kleding aan valt het allemaal mee, gelukkig :{. Maar het veranderende lichaam doet ook iets met je zelfbeeld en levenslustigheid in het algemeen.

Verder merk ik dat ik nú wil werken aan mijn carrière, want heb het idee dat de volgende 10 jaar zo om zijn en met 44 moet je wel gebeiteld zitten, anders ben je te oud en zie je een armoedige oude dag tegemoet.
Oeh, je bent wel erg vroeg oud... In je hoofd.
pi_177604061
Arrogante jonge mensen werkend in detailhandel/horeca die lul verhalen staan op te hangen van heb ik jou daar, als je voor iets komt. Komt steeds vaker voor ook.
  maandag 5 maart 2018 @ 00:10:53 #234
108913 Godshand
guide4you
pi_177612520
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:55 schreef Donderkonijn het volgende:
Arrogante jonge mensen werkend in detailhandel/horeca die lul verhalen staan op te hangen van heb ik jou daar, als je voor iets komt. Komt steeds vaker voor ook.
Lulverhalen over wat? Prijs van de bestelling?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177619361
quote:
5s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lulverhalen over wat? Prijs van de bestelling?
Onder andere. Zonder met hun ogen te knipperen ook terwijl je gewoon weet dat zo'n figuur uit zijn nek staat te kramen.
pi_177624246
Als je de verkiezingswijzer invult en het advies krijgt op een senioren partij te stemmen.
pi_177626670
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoe oud zijn je ouders dan ?
Oh, het gaat niet om mijn ouders die aftakelen, maar een vriend van mij, moet zijn ouders vaak rijden bijvoorbeeld ivm oogproblemen. Een andere vriend heeft zijn moeder reeds verloren en zat dus met de zorg voor zijn oma. Deze is recent overleden. Tot voor kort ontzorgde ik regelmatig mijn moeder in de zorg voor haar moeder, mijn oma.

Het is niet dat ik erover klaag, zorgen voor elkaar hoort erbij, maar het zorgt er wel voor dat men minder energie heeft, of tijd voor afspraken.
And the druids turn to stone...
pi_177626916
Als je merkt dat spuitjes niet meer naar spruitjes smaken :(
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-12157638-a647316
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177630592
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je merkt dat spuitjes niet meer naar spruitjes smaken :(
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-12157638-a647316
De bittere zijn gezonder dan de zoete. En druiven met pit smaken ook beter dan de steriele.
pi_177646768
woops dubbel.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 19:32:43 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177646908
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je merkt dat spuitjes niet meer naar spruitjes smaken :(
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-12157638-a647316
Wow! Dit verklaart veel.
Ik moest vroeger altijd bijna overgeven van spruitjes, zo goor vond ik ze.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2018 @ 20:25:10 #242
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_177647841
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je merkt dat spuitjes niet meer naar spruitjes smaken :(
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-12157638-a647316
Top! Nu de witlof nog ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_177651334
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De bittere zijn gezonder dan de zoete. En druiven met pit smaken ook beter dan de steriele.
Bron?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 22:12:40 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_177651344
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:25 schreef Djeez het volgende:

[..]

Top! Nu de witlof nog ^O^
Laten we alle groente waar smaak aan zit dusdanig cultiveren dat het enkel aan de verpakking nog te herkennen is wat het zou moeten zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_177651408
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Laten we alle groente waar smaak aan zit dusdanig cultiveren dat het enkel aan de verpakking nog te herkennen is wat het zou moeten zijn.
Hear hear :{w
pi_177652919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:12 schreef NeuNeu het volgende:
[..]

Bron?
Bronnen mag je zelf opzoeken: je hebt bitterstoffen nodig. Er zijn wat groentes die bitter smaken, maar dat wordt allemaal weggekweekt vanwege de verweking van de mens. Witlof was vroeger ook veel bitterder.
pi_177666577
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Laten we alle groente waar smaak aan zit dusdanig cultiveren dat het enkel aan de verpakking nog te herkennen is wat het zou moeten zijn.
Dit dus.
  woensdag 7 maart 2018 @ 21:09:59 #248
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177672572
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 23:06 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Bronnen mag je zelf opzoeken: je hebt bitterstoffen nodig. Er zijn wat groentes die bitter smaken, maar dat wordt allemaal weggekweekt vanwege de verweking van de mens. Witlof was vroeger ook veel bitterder.
Vond ik nou juist lekker -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177672645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:09 schreef deedeetee het volgende: [..]

Vond ik nou juist lekker -O-
Ik had geen moeite met het bittere maar met dat vieze doorgekookte. Als m'n zus het kookte, was het wel lekker.
  woensdag 7 maart 2018 @ 21:17:31 #250
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177672764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:12 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik had geen moeite met het bittere maar met dat vieze doorgekookte. Als m'n zus het kookte, was het wel lekker.
Mijn moeder maakte er een soort slalade van. Rauwe witlof met hard gekookt ei en rode bietjes en zo. Kapot gekookt is t ook niet te pruimen. Het moet iig nog knapperig zijn en dan met gesmolten boter,kleine plakjes gesneden gekookte ham en paneermeel. Snel ff opbakken is ook lekker. :9
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177678724
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je op je vijftigste van de aanvankelijke 10.000 smaakpapillen er nog maar +- 250 (!) over hebt. Kinderen vinden witlof en spruitjes nog steeds heel bitter.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:19:20 #252
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177681031
Nog iets waaraan ik merk dat ik ouder word: ik vraag me sinds een paar dagen vertwijfeld af of ik nu in [CUL] zit of in [MLN] als ik dit topic volg :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177692958
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:19 schreef flipsen het volgende:
Nog iets waaraan ik merk dat ik ouder word: ik vraag me sinds een paar dagen vertwijfeld af of ik nu in [CUL] zit of in [MLN] als ik dit topic volg :P
Het is allemaal een beetje "fusion" op een bepaalde ietwat belegen leeftijd. Dus jouw observatie klopt. ;) :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177693269
Qua gedrag mis ik af en toe wel dat 'kamphaantjes' gedrag dat ik rond mijn 18e een beetje had.

Toen ik voor het uitgaan echt zo'n excited gevoel kon krijgen als ik dancemuziek hard zat te luisteren en voor het indrinken met mijn vrienden echt nog een half uur bezig was met mijn haar en een 'toffe' outfit aandoen.

Of dat ik nog met mijn vrienden ging ''hangen'' buiten en me dan soms best een binkie kon voelen :')

Slaat nergens op natuurlijk, maar ik ben nu veel milder geworden. Stabieler en zelfverzekerder ook, maar die opgepompte testosteronmomentjes mis ik nog wel eens :P

Merk vooral dat het fulltime werken en dagelijkse verplichtingen mijn belevingswereld ook wel kleiner maken.
pi_177935903
Ik zie net dat het alweer 8 jaar geleden is dat user WAARHEID de Frontpage vol spamde mrt z'n religieus getroll... :{ Het voelt alsof het nog maar vorig jaar was.

Voel me toch wel oud daardoor.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 19 maart 2018 @ 17:28:49 #256
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_177936625
Bij de post van DD_Kong moet ik eraan denken dat ik vroeger bij wijze van spreken de hele dag in kermisattracties kon. Hoe enger en hoger, hoe beter. En die simpele bonk-muziek (waar ik in de jaren 90 sowieso een zwak voor had) pompte de adrenaline nog wat verder op.

Tegenwoordig zou ik zowat groen uit veel van die apparaten komen. :{

En van veel 'bonk-muziek' is hier al best wat jaren weinig sprake meer. Uberhaupt werkt dance (ook smaakvollere) me de laatste jaren sneller op de zenuwen. Het was jaren juist het dominante genre, in welke vorm dan ook.
pi_177937414
Maar dance is ook geen Dance meer te noemen vind ik. Het beukt niet meer. Ikzelf word trager met dingen regelen. Heb zelf echt uren de tijd nodig om dingen uit te pluizen alvorens ik actie onderneem. Waar ik in mijn jeugd 5 dingen gedaan kreeg in één uur. Heb ik nu enkele dagen nodig. Wie weet waar dit door komt mag het me komen vertellen.
pi_177937655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:12 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik had geen moeite met het bittere maar met dat vieze doorgekookte. Als m'n zus het kookte, was het wel lekker.
Het echte bitter is er ook wel uitgekweekt. Dus groenten zijn ook objectief gezien minder bitter dan vroeger. Net als de snoeptomaatjes ook echt zoeter zijn.
Whatever...
pi_177939770
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 16:52 schreef Albert86 het volgende:
Ik zie net dat het alweer 8 jaar geleden is dat user WAARHEID de Frontpage vol spamde mrt z'n religieus getroll... :{ Het voelt alsof het nog maar vorig jaar was.

Voel me toch wel oud daardoor.
Ohja..maar dat is toch geen 8 jaar terug? :o

Mijn eerste fokmeet is 9,5 jaar geleden. Dán voel ik mij ook oud hoor. :@
pi_177939861
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wow! Dit verklaart veel.
Ik moest vroeger altijd bijna overgeven van spruitjes, zo goor vond ik ze.
Inderdaad. Weet nog dat mijn broertje 24 jaar terug huilend aan tafel zat omdat hij zijn spruitjes móest opeten. :r
pi_177940021
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja..maar dat is toch geen 8 jaar terug? :o

Mijn eerste fokmeet is 9,5 jaar geleden. Dán voel ik mij ook oud hoor. :@
Zag vandaag een oud nieuwsbericht uit 2010 op de frontpage waar iemand vroeg waar WAARHEID was gebleven, waarop iemand anders antwoordde dat hij een permaban had gekregen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_177940070
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:50 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Zag vandaag een oud nieuwsbericht uit 2010 op de frontpage waar iemand vroeg waar WAARHEID was gebleven, waarop iemand anders antwoordde dat hij een permaban had gekregen.
Jeetje, ik geloofde je wel maar kon het niet geloven. :P
Tijd vliegt.
  maandag 19 maart 2018 @ 19:52:38 #263
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177940094
Ik zie net dat ik alweer 16,5 jaar hier rondhang, over oud gesproken :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177940100
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jeetje, ik geloofde je wel maar kon het niet geloven. :P
Tijd vliegt.
Ik geloof het zelf ook nog niet dat het al zolang geleden is :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 12:24:05 #265
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177954224
Dat ik regelmatig topics open in MLN ;(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177974350
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:52 schreef flipsen het volgende: Ik zie net dat ik alweer 16,5 jaar hier rondhang, over oud gesproken :X
O ja, dat je dingen vertelt die zo'n 20 jaar geleden gebeurden en als je erbij stil staat, dan was je 20 jaar geleden geen kleuter maar een jongvolwassene.
pi_177974751
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Inderdaad. Weet nog dat mijn broertje 24 jaar terug huilend aan tafel zat omdat hij zijn spruitjes móest opeten. :r
Rotouders beetje je broertje terroriseren :r
pi_177975943
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 01:44 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Rotouders beetje je broertje terroriseren :r
:')
pi_177976470
Ik kan niet winnen van mijn kinderen met Mario kart :')
pi_178004444
Ik voel me vooral oud op de momenten waarop ik even stil sta bij wat mijn vrienden en ik tegenwoordig allemaal doen.

Het verloopt zo enorm sluimerend ook. Het ene moment ben je met z'n allen 23 jaar oud, zit je op een mooie zomerse dag met z'n allen op de boot in de zon te bakken, koelbox met pils mee, muziekspeaker mee, zakken chips mee en chillen maar.

En opeens is het 4-5 jaar later, krijgen de eerste twee hun eerste kind, woont (bijna) iedereen samen en merk je dat de dingen die we rond ons 23e deden stilzwijgend terzijde zijn geschoven en hoogstwaarschijnlijk nooit meer zullen gebeuren op een vergelijkbare manier.

Een medefokker wees laatst op het programma ''de laatste vakantie van''. Ik heb dat met interesse terug zitten kijken. Het valt me op dat ik me nu inderdaad meer herken in de 'oudjes' die vol weemoed terugkijken op zo'n vakantie dan in de jeugd die zelf zo'n vakantie beleeft.
pi_178004730
Door het besef dat mijn eerste vrienden binnenkort hun eerste kind krijgen, en dus de komende jaren al (vanaf de ouder kant) zullen gaan herbeleven wat ik als mijn eigen verleden zie : Zaterdagavond met een bakje chips voor de TV, kleutervoetbal op zaterdagochtend, vakanties naar de camping in Frankrijk, etc :P

Best een vreemde gewaarwording dat zij straks de verantwoordelijkheid krijgen voor een kind, terwijl ik mijzelf nog zie als een kind :')
pi_178015720
Dat ik vandaag alweer 36 kaarsjes uit mag blazen :o :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_178016130
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:44 schreef Apotheose het volgende:
Dat ik vandaag alweer 36 kaarsjes uit mag blazen :o :')
Gefeliciteerd *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:46:24 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178016995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:44 schreef Apotheose het volgende:
Dat ik vandaag alweer 36 kaarsjes uit mag blazen :o :')
Piepkuiken. Maar gefeliciteerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178017762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 07:40 schreef DD_Kong het volgende:
Door het besef dat mijn eerste vrienden binnenkort hun eerste kind krijgen, en dus de komende jaren al (vanaf de ouder kant) zullen gaan herbeleven wat ik als mijn eigen verleden zie : Zaterdagavond met een bakje chips voor de TV, kleutervoetbal op zaterdagochtend, vakanties naar de camping in Frankrijk, etc :P

Best een vreemde gewaarwording dat zij straks de verantwoordelijkheid krijgen voor een kind, terwijl ik mijzelf nog zie als een kind :')
Hier was 1 gast die had op zijn 20e per ongeluk een vakantie scharrel zwanger gemaakt. Hij was de eerste van mijn 'generatie' die een kind kreeg, ergens rond 2007 was dat geloof ik. Weet nog wel dat we het er allemaal over hadden :P

Dat kind van hem gaat al bijna naar de fucking middelbare school :') Dat voelt pas oud. Dat een kind van een gast waar ik vroeger nog mee heb lopen besjes schieten, waarschijnlijk onderhand zelf al aan zijn eerste masturbeersessies begint :P
pi_178018921
Ik ben 38 jaar.
Mijn ene zusje is 10.5 jaar jonger dan ik. Die heb ik nog verschoond, fles gegeven, in bad gedaan, etc.
Nu doe ik dat met haar kinderen.
pi_178019475
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Dankje! *O* :*

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Piepkuiken. Maar gefeliciteerd.
haha! Dankje _O_ :*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_178026516
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:49 schreef Cici het volgende:
Ik ben 38 jaar.
Mijn ene zusje is 10.5 jaar jonger dan ik. Die heb ik nog verschoond, fles gegeven, in bad gedaan, etc.
Nu doe ik dat met haar kinderen.
Zelf er niet aan begonnen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 07:56:29 #279
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_178028406
Ik heb gister mijn oude Aiwa discman gevonden tijdens een inventarisatie. En ook mijn cd collectie maar weer eens gedeeltelijk beluisterd. Veel CD's heb ik tussen de 30 en 25 jaar geleden gekocht.

De discman werkt nog perfect, maar vroeger heb ik er verschillende versleten. Deze heb ik volgens mij nog begin jaren 2000 gekocht.

Toen ook nog mijn Sony wekker radio gevonden uit 1985 die weliswaar vergeeld is maar het nog prima doet!

Ja dan merk je wel dat de tijd snel gaat...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_178030377
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zelf er niet aan begonnen?
Nee. Niet dat ik zelf niet wilde, het kwam er gewoon niet van.
pi_178030805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 07:40 schreef DD_Kong het volgende:
Door het besef dat mijn eerste vrienden binnenkort hun eerste kind krijgen, en dus de komende jaren al (vanaf de ouder kant) zullen gaan herbeleven wat ik als mijn eigen verleden zie : Zaterdagavond met een bakje chips voor de TV, kleutervoetbal op zaterdagochtend, vakanties naar de camping in Frankrijk, etc :P

Best een vreemde gewaarwording dat zij straks de verantwoordelijkheid krijgen voor een kind, terwijl ik mijzelf nog zie als een kind :')
Ik heb zelf 2 kinderen (5 jaar en 1 jaar), maar ik voel mezelf ook nog steeds kind :P Gelukkig kan ik wel lekker meehelpen met Duplo en Lego. Stukje jeugd herbeleven :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_178033178
Als ik het hier zo lees heeft vroeg oud worden of lang jong blijven toch ook wel veel te maken met het wel of niet hebben van kinderen. Wij hebben er geen, maar gaan nog steeds lekker naar concerten (van nieuwe bands), festivals, gezellige weekendjes.
pi_178033578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het hier zo lees heeft vroeg oud worden of lang jong blijven toch ook wel veel te maken met het wel of niet hebben van kinderen. Wij hebben er geen, maar gaan nog steeds lekker naar concerten (van nieuwe bands), festivals, gezellige weekendjes.
Ik heb wel kinderen, maar ook nog regelmatig naar concerten.
Soms samen met mijn kinderen ;)
pi_178034103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het hier zo lees heeft vroeg oud worden of lang jong blijven toch ook wel veel te maken met het wel of niet hebben van kinderen. Wij hebben er geen, maar gaan nog steeds lekker naar concerten (van nieuwe bands), festivals, gezellige weekendjes.
Mwa, het is natuurlijk wel iets wat gaat opvallen naar mate je ouder wordt.
In een ander voorbeeld: ik liep laatst langs een speeltuintje waar ik zelf vroeger altijd speelde.
Er zijn wat speeltoestellen weg en nieuwe bijgekomen maar de schommels en pingpongtafel staan er nog.
Ik weet vooral nog hoe die pingpongtafel toen nieuw geplaatst werd en dat is inmiddels ruim 22 jaar geleden.
Het is dus ook hoe je omgeving veranderd en soms juist nog exact is als in je jeugd. :)
pi_178034132
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb wel kinderen, maar ook nog regelmatig naar concerten.
Soms samen met mijn kinderen ;)
Ja maar jij! Jij bent heel niet oud.
Maar het is ook vooral de nog wat jongere generatie, 30'ers, waarbij tegenwoordig vaak het leven lijkt te stoppen zodra er kinderen zijn.
pi_178034490
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja maar jij! Jij bent heel niet oud.

O+
pi_178035197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:19 schreef Cici het volgende:

[..]

Nee. Niet dat ik zelf niet wilde, het kwam er gewoon niet van.
Kan alsnog hoor. Wel een partner regelen ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178035253
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan alsnog hoor. Wel een partner regelen ;)
Zelfs dat hoeft niet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178035274
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet
Nee maar lijkt mij wel beter voor het kind. Tenminste, dat is mijn mening..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178035642
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee maar lijkt mij wel beter voor het kind. Tenminste, dat is mijn mening..
dat is volgens mij vooral christelijke propaganda die nergens op gebaseerd is en nog nooit bewezen is...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178037174
Ik ben nog helemaal niet oud 27 pas :') Maar ik merk het nu ook, vrienden waar ik zelfs tot 2 jaar terug nog regelmatig mee weg ging, zijn nu allemaal aan het settlen of hebben full-time banen en/of reizen de hele wereld over :')

Ik zit regelmatig bij een groep 60ers en daar vind ik het eigenlijk ook best wel gezellig :@

En natuurlijk heb je nog de "afstand"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat ze druk zijn met werk en andere dingen in het leven hebben ze het er niet meer voor over om dit soort afstanden te fietsen naar vrienden toe jadajadajada :')

Oh, en tijdsbesef, ook zo`n mooie :') Lijkt allemaal veel sneller te gaan..
pi_178038562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee maar lijkt mij wel beter voor het kind. Tenminste, dat is mijn mening..
Vind ik ook.
Ben te lui om alles alleen te moeten doen :') :@ :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan alsnog hoor. Wel een partner regelen ;)
Kan wel, ik voel mij er alleen al te oud voor...
pi_178045233
Op de één of andere manier moet ik hier weer veel aan denken nu de lente een beetje aanbreekt. Soms hangt er weer zo'n specifieke lente-geur buiten, vooral vlak na zonsondergang.

Doet me denken aan de tijd dat je na maanden winter voor het eerst weer ''na het eten naar buiten ging''. Vooral in de puberjaren was dat spannend, nog even hangen op het pleintje, kwamen ook altijd een paar meisjes.

En dan te bedenken dat van die leuke meisjes toen er sowieso twee al helemaal naar de verdoemenis zijn geholpen met twee enorm foute ex-partners en twee kinderen van twee verschillende mannen, single mom, uitkering. Dan denk ik wel : Fuck, die tijd van onbezonnen kind / puber zijn naar een totaal aan het infuus van de maatschappij hangend persoon kan razend snel gaan.
pi_178045455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:04 schreef Cici het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Ben te lui om alles alleen te moeten doen :') :@ :D
:D
quote:
Kan wel, ik voel mij er alleen al te oud voor...
Met zo'n instelling ben je het ook :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178045773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:05 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nog helemaal niet oud 27 pas :') Maar ik merk het nu ook, vrienden waar ik zelfs tot 2 jaar terug nog regelmatig mee weg ging, zijn nu allemaal aan het settlen of hebben full-time banen en/of reizen de hele wereld over :')

Ik zit regelmatig bij een groep 60ers en daar vind ik het eigenlijk ook best wel gezellig :@

En natuurlijk heb je nog de "afstand"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat ze druk zijn met werk en andere dingen in het leven hebben ze het er niet meer voor over om dit soort afstanden te fietsen naar vrienden toe jadajadajada :')

Oh, en tijdsbesef, ook zo`n mooie :') Lijkt allemaal veel sneller te gaan..
Tsja Braddie dat jij nou de hele fucking dag thuis zit om een beetje uit de staatsruif te vreten... dat werkende mensen dan minder tijd hebben om bij jou langs te komen kun je hen ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178053068
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 21:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

:D

[..]

Met zo'n instelling ben je het ook :')
Klopt. Ik wil geen oude moeder zijn.
pi_178053526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:05 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nog helemaal niet oud 27 pas :') Maar ik merk het nu ook, vrienden waar ik zelfs tot 2 jaar terug nog regelmatig mee weg ging, zijn nu allemaal aan het settlen of hebben full-time banen en/of reizen de hele wereld over :')

Ik zit regelmatig bij een groep 60ers en daar vind ik het eigenlijk ook best wel gezellig :@

En natuurlijk heb je nog de "afstand"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat ze druk zijn met werk en andere dingen in het leven hebben ze het er niet meer voor over om dit soort afstanden te fietsen naar vrienden toe jadajadajada :')

Oh, en tijdsbesef, ook zo`n mooie :') Lijkt allemaal veel sneller te gaan..
Aan de andere kant: mijn broertje woont 5 km hier vandaan, geen baan en die komt ook nooit langs. Dus heeft met ouder worden of een druk leven niet perse wat te maken. :)
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:02:06 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178053608
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee maar lijkt mij wel beter voor het kind. Tenminste, dat is mijn mening..
Mwah, ik ben een betere moeder voor het kind dat ik op mijn 44ste samen met mijn partner kreeg dan voor het kind dat ik op mijn 25ste alleen kreeg, maar dat is meer omdat ik ouder (en wijzer :+) ben en de ervaring heb en me niet meer druk maak over zaken die er uiteindelijk helemaal niet toe doen, dan omdat ik nu wel een relatie heb.
Sterker nog; ik denk dat het me zonder relatie nu ook beter af zou gaan, en mijn oudste is al heel leuk opgedroogd (dat is karakter natuurlijk, geen opvoeding, als het een rotkind is ligt het aan de opvoeding).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:12:23 #299
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_178053737
Ik ben uiteindelijk ergens wel blij dat ik geen kinderen met mijn ex heb gekregen. 9 jaar getrouwd geweest maar het kwam er gewoon niet van.

Nu ben ik een happy single en heb hier en daar een scharrel. Kinderen blijven gewoon een hele verantwoordelijkheid en mischien ben ik er gewoon niet geschikt voor.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_178053778
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 10:21 schreef Cici het volgende:

[..]

Klopt. Ik wil geen oude moeder zijn.
Je bent nog hartstikke jong. Nog aan de goede kant van de 40 :P

Nou moet je niets natuurlijk, maar ik vind het een zwak argument...

Natuurlijk, biologisch gezien grotere kans op miskraam of autistische of ADHD kinderen etc, maar ik heb nog genoeg 40+ mensen gezonde kinderen zien krijgen zonder problemen.

Als je nu zei dat er genoeg mensen op de wereld zijn, vind ik dat een sterker argument ;)

Hoe dan ook, met of zonder kinderen in de toekomst, fijn weekend!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178056175
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent nog hartstikke jong. Nog aan de goede kant van de 40 :P

Nou moet je niets natuurlijk, maar ik vind het een zwak argument...

Natuurlijk, biologisch gezien grotere kans op miskraam of autistische of ADHD kinderen etc, maar ik heb nog genoeg 40+ mensen gezonde kinderen zien krijgen zonder problemen.

Als je nu zei dat er genoeg mensen op de wereld zijn, vind ik dat een sterker argument ;)

Hoe dan ook, met of zonder kinderen in de toekomst, fijn weekend!
Nou ja, zwak argument, het is mijn mening en hoe ik er mij bij voel.

En om eerst een partner te vinden, stabiele relatie op te bouwen en dan eens voor kinderen gaan ben ik ook alweer voorbij de 40. Dus.
Maar ik zit ook niet te zeuren dat ik perse kinderen wil he.
Ik vind het ook heerlijk om mijn neefjes en nichtjes te zien, te knuffelen, mee te spelen. En nog heerlijker als ze vervelend zijn en naar huis gaan _O-

Jij ook een fijn weekend!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')