abonnement Unibet Coolblue
pi_172396494
Beste Magic spelers!
Ik ben deel van een groepje van 3 spelers die weer opnieuw begonnen zijn met Magic spelen.
Wij zijn nu met 3 mensen en spelen regelmatig om de beurt bij elkaar thuis.
Wij hebben 15 jaar geen Magic gespeeld en zijn vorig jaar weer begonnen!
Vroeger hadden wij een groepje van 8 mensen die regelmatig (onder het genot van een jointje) met elkaar Magic speelden met soms een Bbq erbij en altijd gezelligheid!
Wil jij graag Magic the gathering spelen en dan met name met een leuke groep waar je gewoon een jointje kan roken of een biertje kan drinken, kom dan met ons meespelen! :)
Meestal spelen wij zonder restricties (omdat wij zelf aardig wat kaarten hebben uit oude series) maar Modern spelen wij ook... alsmede Commander!
Lijkt dit je wat? zit je met een hoop kaarten en wil je eigenlijk weer spelen?...
Dit is je kans!
Ons Hoofd adres waar wij spelen is Den haag! heb je zelf geen ruimte om Magic te spelen, dan is dat geen probleem en kan dat gewoon bij ons!
Mvg en ik hoop op reacties, groetjes!
pi_172450227
Niks negatiefs over MTG of ccg's in het algemeen, maar waarom post je dit in CRE? Denk dat je beter op je plek bent in MEN.

Daarom ook even een TR gemaakt, misschien dat een modje een verplaatsing kan doen?
  maandag 17 juli 2017 @ 14:30:36 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172483525
Heb t topic verplaatst. Ik denk dat je in MEN meer respons gaat vinden, TS!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172681952
Dank je wel voor het verplaatsen!
De vraag van dit topic blijft, echter is een van ons groepje zeer onverwacht overleden dit weekend en staat magic even op een laag pitje.....

Echter heb je wel interesse, reply dan even hier en dan neem ik contact met je op!
pi_173245978
kick
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')