abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172587959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Kunt ook 2 x per week naar dezelfde h..r gaan. Wordt de sex ook beter. Maar gaat op den duur ook weer vervelen.
Tja.... als het dan al gaat vervelen, dan ga je naar een ander. Da's juist het leuke aan prostituees. Weer zin in dezelfde.... 50 Euro en je hebt opnieuw seks met haar. Wordt ze saai; 50 Euro en je hebt seks met de volgende.
In mijn +20 jaar betalen voor zo'n 200 verschillende prostituees, waren er 2 die meer waren dan "zomaar een hoer" die ik dus veel vaker bezocht. Meestal bezoek ik prostituees 1, hooguit 2 keer. Maar deze 2 heb ik veel vaker bezocht, vooral "Sasha". Lichtelijk verliefd op haar (seks?) heb ik haar minstens 15 keer bezocht, en de seks werd steeds beter inderdaad. Meer ontspannen, en persoonlijker. Dusdanig dat, toen ze elders ging werken, ze me belde om me dit te vertellen. Natuurlijk (?) nooit gedaan.
Nog steeds bezoek ik prostituees meestal hooguit 2 keer, daarna is de spanning eraf. Dus een ander... Juist die variatie maakt het bezoeken van prostituees leuk. Gisteren een donkere Afrikaanse, volgende week een lieve Thaise en de maand erna een hoog blonde Poolse. Ik vind die variatie juist het geld waard, al betreft het maar een fantasie voor 10 minuten.
Thuis heb ik de liefde van mijn leven en moeder van mijn kinderen met haar heb ik seks uit liefde, beter is er niet. Maar seks uit lust ook heeeeerlijk ;)

Het is als de McDonalds.... ongezond, stelt niet voor, maar af en toe ooohhhh zo lekker.
pi_172588253
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:18 schreef Atak het volgende:
Als je aids wil moet je vooral naar de hoeren gaan. De hele dag zo'n Roemeense zigeunerin die door iedereen gepakt is en dan kom jij erover heen als 17de man.
Daar hebben ze een oplossing voor..... CONDOOM, dus eigenlijk niet eens fysiek contact waarbij AIDS mogelijk is, die kans is groter bij dat lieve knappe college meisje waar iedereen verliefd op was (en dat wist ze) die je je nog herinnerd van school.(Legale) prostituees testen zich regelmatig op SOA's, en gebruiken ten alle tijde condooms. (legale prostituees zei ik, dus die netjes belasting betalen, controles doen, etc.)

En hoezo Roemeense zigeunerin? De variatie is wel een heel stuk uitgebreider dan dat.
En (opnieuw) hoezo 17e man? Ik denk dat er NIET ÉÉN prostituee is die dat aantal haalt op 1 dag. Zou een mooie verdienste zijn, 17 x 50 Euro..... De meeste prostituees moeten het doen met gemiddeld 2-4 bezoekers over een dag.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 12:58:57 #53
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172593830
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:49 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dit. Hoeren zijn in het algemeen erg schoon en ze weten wat ze doen.

Niks mis met hoeren neuken binne een relatie, het heeft met liefde namelijk niks van doen en je vriendin zal er nooit iets van weten.
Gisteren nog eens gekeken naar Eddy Murphy´s "RAW" Het is een theatershow van hem over relaties en sex. Uitzonderlijk goed! Ben nooit een fan van hem geweest wat betreft zijn films, maar nu een grote fan van hem vanwege deze theatershow.

Zo maakt hij, heel scherp, de opmerking dat vrouiwen niet zo snel zijn met de eerste keer sex want ... zij willen liefde bedrijven, zij willen iets dat meer is als gewoon sex. Zo houden zij ( let wel; Eddy Murphy in een komische theatershow) hun mannen soms maanden aan het lijntje.

Nu, later in de show gaat het dan over vreemdgaan waar ie (geniaal) zegt (ergens na het eerste uur):
Mannen, een tip, als je ooit thuis in je bed door je vrouw met een andere wordt betrspt terwijl je ligt te neuken, en de ruzie begint, dan zeg je: Ja, ik had sex met haar. Maar met jou bedrijf ik ded liefde, en dat is iets heel anders! En dan kijkt hij erbij als een puppie .... gaaf !!

Zal eens kijken voor een link, en yep, daar is ie:
(Gaaf dat internet, hadden we vroeger niet)




[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 22-07-2017 13:06:04 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172596578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Gisteren nog eens gekeken naar Eddy Murphy´s "RAW" Het is een theatershow van hem over relaties en sex. Uitzonderlijk goed! Ben nooit een fan van hem geweest wat betreft zijn films, maar nu een grote fan van hem vanwege deze theatershow.

Zo maakt hij, heel scherp, de opmerking dat vrouiwen niet zo snel zijn met de eerste keer sex want ... zij willen liefde bedrijven, zij willen iets dat meer is als gewoon sex. Zo houden zij ( let wel; Eddy Murphy in een komische theatershow) hun mannen soms maanden aan het lijntje.

Nu, later in de show gaat het dan over vreemdgaan waar ie (geniaal) zegt (ergens na het eerste uur):
Mannen, een tip, als je ooit thuis in je bed door je vrouw met een andere wordt betrspt terwijl je ligt te neuken, en de ruzie begint, dan zeg je: Ja, ik had sex met haar. Maar met jou bedrijf ik ded liefde, en dat is iets heel anders! En dan kijkt hij erbij als een puppie .... gaaf !!

Zal eens kijken voor een link, en yep, daar is ie:
(Gaaf dat internet, hadden we vroeger niet)



Ja het is lastig, het verschil in verwachtingen over seks tussen mannen en vrouwen.

Bij vrouwen is die link tussen emotie en seks gewoon veel sterker. Ik heb zelfs bij prostituees meegemaakt dat ze helemaal blij met je zijn als het een goede sessie was en een affectieve kus krijgen bij afscheid (waren merkbaar niet gespeeld).

Terwijl veel mannen de pure geilheid makkelijk kunnen scheiden van diepere emoties.

Een vrouw heeft in het algemeen niet zomaar even seks. Daar zitten allerlei voorwaarden aan. Niet alle mannen hebben daar trek in, dus voila daar is het fenomeen prostitutie. Als je weet wat je doet is het een leuke en makkelijke optie.
pi_172600436
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:18 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Ik heb zelfs bij prostituees meegemaakt dat ze helemaal blij met je zijn als het een goede sessie was en een affectieve kus krijgen bij afscheid (waren merkbaar niet gespeeld).
_O-

Er zijn "2 manieren" om seks te hebben; uit liefde en uit lust
Mannen en vrouwen kunnen beiden, maar vrouwen hebben vaak meer de nadruk bij de "uit liefde", en mannen meer "uit lust". En die prostituee die jouw een affectieve kus gaf (niets meer dan klantbinding) deed het niet uit lust, niet uit liefde, maar uit commercieel oogpunt. For tha money. Niets meer niets minder. De ene prostituee speelt dat spel beter dan de ander.

Als je denkt dat het echte affectie was; heeft ze je uitgenodigd voor een gratis avondje uit?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:46:36 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172661551
IK ben toch wel verbaasd over de bedragen die hier genoemd worden, gevraagd door zij die het oudste beroep van de wereld uitoefenen. Vijftig euro voor 10-15 minuten. Voor 60 euro heb je een uur goede sex met een redelijk mooie en slanke meid.
Ik ga ook niet naar de duurste supermarkt, maar zoek een zaak waar de prijs en kwaliteitsverhouding goed is, en waar men ook nog aardig is en service biedt. En dat bestaat !!

<O) <O)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:00:14 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172661882
IK raad iedere man aan minstens enkele malen naar de hoeren te gaan. In zoverre dat hij dat fenomeen kent. Hiedoor wordt ie sterker in relaties met vrouwen. Sommige vrouwen gebruiken sex als een (sterk) chantagemiddel, als het hen van pas komt. Dan is het goed te weten waar je voor weinig geld terecht kunt. En dat geld "verreken" je op de een of andere manier met haar zakgeld, huishoudgeld of wat je anders aan haar zou uitgeven. En zo dat zij dat ook duidelijk meekrijgt. Beste is 50 euro uit haar beursje te nemen en weg te gaan. Al ga je NIET naar de hoeren maar naar een parfumerie afdeling ergens en spuit flink wat damesparfum van de proefflacons over je heen, en dan terug naar huis, ook dat werkt al.

Want dat is de grote angst van de vrouw, niet dat jij vreemd gaat. De angst is dat jij vreemd gaat en dat DAARDOOR of daarbij geld naar die ander gaat. Bv bij een hoer betalen. Bij een slippertje of minnares of (stiekem) tweede vrouw of vriendin dat je eerst wat gaat eten, eens wat leuks voor die koopt, dan hotelletje huurt, nog wat wijn mee de kamer op en zo. Of nog erger, dus daar heeft ze nog meer angst voor is dat jij weggaat en weg BLIJFT! Want dan blijft het geld ook weg.

:R :R
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172664131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:00 schreef LeesFoknl het volgende:
IK raad iedere man aan minstens enkele malen naar de hoeren te gaan. In zoverre dat hij dat fenomeen kent. Hiedoor wordt ie sterker in relaties met vrouwen. Sommige vrouwen gebruiken sex als een (sterk) chantagemiddel, als het hen van pas komt. Dan is het goed te weten waar je voor weinig geld terecht kunt. En dat geld "verreken" je op de een of andere manier met haar zakgeld, huishoudgeld of wat je anders aan haar zou uitgeven. En zo dat zij dat ook duidelijk meekrijgt. Beste is 50 euro uit haar beursje te nemen en weg te gaan. Al ga je NIET naar de hoeren maar naar een parfumerie afdeling ergens en spuit flink wat damesparfum van de proefflacons over je heen, en dan terug naar huis, ook dat werkt al.

Want dat is de grote angst van de vrouw, niet dat jij vreemd gaat. De angst is dat jij vreemd gaat en dat DAARDOOR of daarbij geld naar die ander gaat. Bv bij een hoer betalen. Bij een slippertje of minnares of (stiekem) tweede vrouw of vriendin dat je eerst wat gaat eten, eens wat leuks voor die koopt, dan hotelletje huurt, nog wat wijn mee de kamer op en zo. Of nog erger, dus daar heeft ze nog meer angst voor is dat jij weggaat en weg BLIJFT! Want dan blijft het geld ook weg.

:R :R
Ik heb dit 2 keer gelezen en snap er geen zak van :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:43:22 #59
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172664361
WAT snap je niet?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172664543
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:43 schreef LeesFoknl het volgende:
WAT snap je niet?
Die hoop wartaal
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 13:01:20 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172664739
Ja, als je niets ervan begrijpt is het niet mogelijk dat uit te leggen. Als je nou een bepaald idee of deel niet begreep denk ik wel te kunnen uitleggen wat je niet snapt. Er moet ergens een begin zijn waarin (dat) men mekaar wel begrijpt (je hoeft het niet eens te zijn, da´s wat anders).

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 13:37:36 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172665594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:00 schreef LeesFoknl het volgende:
IK raad iedere man aan minstens enkele malen naar de hoeren te gaan. In zoverre dat hij dat fenomeen kent. Hiedoor wordt ie sterker in relaties met vrouwen. Sommige vrouwen gebruiken sex als een (sterk) chantagemiddel, als het hen van pas komt. Dan is het goed te weten waar je voor weinig geld terecht kunt. En dat geld "verreken" je op de een of andere manier met haar zakgeld, huishoudgeld of wat je anders aan haar zou uitgeven. En zo dat zij dat ook duidelijk meekrijgt. Beste is 50 euro uit haar beursje te nemen en weg te gaan. Al ga je NIET naar de hoeren maar naar een parfumerie afdeling ergens en spuit flink wat damesparfum van de proefflacons over je heen, en dan terug naar huis, ook dat werkt al.

Want dat is de grote angst van de vrouw, niet dat jij vreemd gaat. De angst is dat jij vreemd gaat en dat DAARDOOR of daarbij geld naar die ander gaat. Bv bij een hoer betalen. Bij een slippertje of minnares of (stiekem) tweede vrouw of vriendin dat je eerst wat gaat eten, eens wat leuks voor die koopt, dan hotelletje huurt, nog wat wijn mee de kamer op en zo. Of nog erger, dus daar heeft ze nog meer angst voor is dat jij weggaat en weg BLIJFT! Want dan blijft het geld ook weg.

:R :R
Leuk dat je er zo over denkt alleen slaat dit natuurlijk nergens op

Een relatie wordt juist sterker als je niet dit soort spelletjes hoeft uit te halen bij elkaar en als je erover kan praten. Als je op een punt beland dat iemand je met zulke dingen gaat chanteren dan is het al veel te ver uit de hand gelopen.

Plus wil je echt iemand die bang is dat je bij haar weggaat? Ik niet namelijk.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 14:04:44 #63
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172666204
Ik hoef geen spelletjes, maar vrouwen zijn al gauw niet in de mood voor sex. Als ze hun zin niet krijgen. Zij weten dat het voor mannen een belangrijk punt is in een relatie. God heeft de natuur zo gemaakt dat wij mannen zo zijn, dmv bv 15-20 x zoveel testosteron. Vrouwen hebben instinctief het hebben, pakken, graaien in zich, omdat dat honderdduizend jaren zich zo ontwikkeld heeft om zichzelf en hun kroost (kinderen) in leven te houden.

Nu, zogauw de vrouw de man de sex weigert moet hij niet in paniek raken en maar gaan toegeven aan iedere gril van de vrouw. (ik heb het niet over normale en bespreekbare zaken maar echt als vrouwen iets willen afdwingen). Nu dan moet je als man weten en ook die ervaring opgedaan hebben waar je voor sex terecht kan voor een paar tientjes - 50 ¤. Zo ontneem je haar een belangrijk chantage middel. En dat moet je dan van "haar" geld doen, zodat ze het voelt.
Jammer genoeg is de balans in de westerse wereld de laatste 50 jaar weg. Vrouwen kunnen mannen sex (en verzorging) weigeren, hem verwaarlozen, verlaten, en kloppen bij de gemeente aan en hebben zo een huis of erger, de man wordt op straat gezet. Maar mag wel tientallen jaren allimentatie betalen. Bedenk dus, mannen, taktieken om je te wapenen: wees niet afhankelijk van je vrouw voor sex. Laat je steriliseren en bewaar voor later als je ooit een kind wil een paar potjes sperma in de spermabank. Niet dat ze opeens de pil vergeten is, zwaar katholiek wordt en weigert abortus en zo. Huur of koop alleen op jouw naam. Let op je bankgegevens en cards (dus ook niet dat madam nog effe voor duizende euro´s spullen bestelt bij Otto Wehkampf op jouw of op jullie naam).
Kijk, dan, en eerst DAN kan je echt van een vrouw houden, zonder voorbehoud. Want de vrouw is geldzuchtig, materialistisch. Dat is niet "blamen". Het is de natuur in honderdduizende jaren. Dus als je al die gevaren wegneemt kun je zonder voorbehoud een vrouw waarachtig liefhebben en !!!! je weet zeker dat zij als ze bij jou is / blijft ook jou ECHT liefheeft want ze weet dat er gewoon niks te halen en te manipuleren valt bij jou. Zou ze dat willen dan zoekt ze zich wel een simpelere ziel.

Misschien klinkt het een beetje cynisch voor sommigen hier, maar dit is de realiteit door de natuur zo gevormd. En de natuur is vaak heel wreed! Helaas !!

:'( :'( :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 25-07-2017 14:10:24 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172667503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik hoef geen spelletjes, maar vrouwen zijn al gauw niet in de mood voor sex. Als ze hun zin niet krijgen. Zij weten dat het voor mannen een belangrijk punt is in een relatie. God heeft de natuur zo gemaakt dat wij mannen zo zijn, dmv bv 15-20 x zoveel testosteron. Vrouwen hebben instinctief het hebben, pakken, graaien in zich, omdat dat honderdduizend jaren zich zo ontwikkeld heeft om zichzelf en hun kroost (kinderen) in leven te houden.

Nu, zogauw de vrouw de man de sex weigert moet hij niet in paniek raken en maar gaan toegeven aan iedere gril van de vrouw. (ik heb het niet over normale en bespreekbare zaken maar echt als vrouwen iets willen afdwingen). Nu dan moet je als man weten en ook die ervaring opgedaan hebben waar je voor sex terecht kan voor een paar tientjes - 50 ¤. Zo ontneem je haar een belangrijk chantage middel. En dat moet je dan van "haar" geld doen, zodat ze het voelt.
Jammer genoeg is de balans in de westerse wereld de laatste 50 jaar weg. Vrouwen kunnen mannen sex (en verzorging) weigeren, hem verwaarlozen, verlaten, en kloppen bij de gemeente aan en hebben zo een huis of erger, de man wordt op straat gezet. Maar mag wel tientallen jaren allimentatie betalen. Bedenk dus, mannen, taktieken om je te wapenen: wees niet afhankelijk van je vrouw voor sex. Laat je steriliseren en bewaar voor later als je ooit een kind wil een paar potjes sperma in de spermabank. Niet dat ze opeens de pil vergeten is, zwaar katholiek wordt en weigert abortus en zo. Huur of koop alleen op jouw naam. Let op je bankgegevens en cards (dus ook niet dat madam nog effe voor duizende euro´s spullen bestelt bij Otto Wehkampf op jouw of op jullie naam).
Kijk, dan, en eerst DAN kan je echt van een vrouw houden, zonder voorbehoud. Want de vrouw is geldzuchtig, materialistisch. Dat is niet "blamen". Het is de natuur in honderdduizende jaren. Dus als je al die gevaren wegneemt kun je zonder voorbehoud een vrouw waarachtig liefhebben en !!!! je weet zeker dat zij als ze bij jou is / blijft ook jou ECHT liefheeft want ze weet dat er gewoon niks te halen en te manipuleren valt bij jou. Zou ze dat willen dan zoekt ze zich wel een simpelere ziel.

Misschien klinkt het een beetje cynisch voor sommigen hier, maar dit is de realiteit door de natuur zo gevormd. En de natuur is vaak heel wreed! Helaas !!

:'( :'( :'( :'( :'(
Of gewoon niet trouwen als je haar niet 100% vertrouwd. Of ze moet rijker zijn dan jij. :')
pi_172668308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik hoef geen spelletjes, maar vrouwen zijn al gauw niet in de mood voor sex. Als ze hun zin niet krijgen. Zij weten dat het voor mannen een belangrijk punt is in een relatie. God heeft de natuur zo gemaakt dat wij mannen zo zijn, dmv bv 15-20 x zoveel testosteron. Vrouwen hebben instinctief het hebben, pakken, graaien in zich, omdat dat honderdduizend jaren zich zo ontwikkeld heeft om zichzelf en hun kroost (kinderen) in leven te houden.
etc
etc
Wow... LeesFoknl jij treft blijkbaar echt alleen maar de verkeerde vrouwen.
Of jij bent zelf slecht of egoïstisch in seks (kun je niets aan doen, is door evolutie bepaald). Ik neem toch aan dat je ze niet aan hun haren je grot in sleept?
Balen man, er zijn zoveel andere vrouwen.
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:16:30 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172691351
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Of gewoon niet trouwen als je haar niet 100% vertrouwd. Of ze moet rijker zijn dan jij. :')
Hoe kun je iemand vertrouwen als je plannt heel lang voruit, bv de rest van je leven met haar samen te zijn. Kan jij 50 jaar vooruitzien. Vergeet niet mijn leeftijd en de leeftijd van mijn vrienden en kennissen (simpel gezegd AOW-ers dus dan weet je genoeg). Veertig jaar huwelijksjubileum hebben wij maandelijks in onze kring.
Ja, beste is als ze rijker is dan jou. En veel rijker. Ook dat is een bewijs dat ze van je houdt, want dat gaat geheel tegen haar natuur en instinct in! Dan MOET ze wel van je houden. Onze relatie is dat ook zo, zij heeft ongeveer 100 x zoveel als ik!
Let wel met niet trouwen, allimentatie betaal je toch, en zeker voor de kinderen. Ik meen zelfs als het niet JOUW kinderen zijn !!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 26-07-2017 16:28:57 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:26:20 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172691558
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:03 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Wow... LeesFoknl jij treft blijkbaar echt alleen maar de verkeerde vrouwen.
Of jij bent zelf slecht of egoïstisch in seks (kun je niets aan doen, is door evolutie bepaald). Ik neem toch aan dat je ze niet aan hun haren je grot in sleept?
Balen man, er zijn zoveel andere vrouwen.
Neen, ik tref zeker niet altijd de verkeerde vrouwen. Maar naast mijn eigen ervaringen kijk ik ook om mij heen in de wereld.
Ik ben inderdaad erg egpoistisch in de sex. En dat is prima zo. Want mijn vrouw houidt echt van mij (ze is bij mij terwijl er niks te halen of te manipuleren valt) dus zij wil het met de sex mij zo lekker mogelijk maken. Tja, als het zo lekker mogelijk voor jou mag zijn ben je automatisch ego-istisch. Maar af en toe revancheeer ik mij (in bed) natuurlijk wel: haar verjaardag en met
Valentijnsdag.
En ja, als het nodig is (ze niet wil bv) dan sleur ik haar aan de haren mijn bed in. Daarom .... hou ik van vrouwen met lange haren.

:) ;) :) ;)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:27:30 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172691581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:03 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Balen man, er zijn zoveel andere vrouwen.
Ja, maar aan 3-4 heb ik al genoeg!

*;
*O* *O* *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172694921
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:07 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

_O-

Er zijn "2 manieren" om seks te hebben; uit liefde en uit lust
Mannen en vrouwen kunnen beiden, maar vrouwen hebben vaak meer de nadruk bij de "uit liefde", en mannen meer "uit lust". En die prostituee die jouw een affectieve kus gaf (niets meer dan klantbinding) deed het niet uit lust, niet uit liefde, maar uit commercieel oogpunt. For tha money. Niets meer niets minder. De ene prostituee speelt dat spel beter dan de ander.

Als je denkt dat het echte affectie was; heeft ze je uitgenodigd voor een gratis avondje uit?
Ze heeft me meerdere keren opgebeld en liefdesberichtjes gestuurd (tenminste 1 van hun) en werd jaloers toen ik foto's postte op facebook met andere vrouwen.

Hoeren zijn mensen en affectie komt weldegelijk voor.
pi_172695248
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:15 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ze heeft me meerdere keren opgebeld en liefdesberichtjes gestuurd (tenminste 1 van hun) en werd jaloers toen ik foto's postte op facebook met andere vrouwen.

Hoeren zijn mensen en affectie komt weldegelijk voor.
Zeker, klopt ook helemaal. Maar dan heb jij wel echt de speld in de hooiberg getroffen. Mazzelaar.
Ik heb ook eens een beller gehad, maar dat klonk meer als wanneer kom je weer want ik kan jouw geld goed gebruiken. (Al was ze heel lief en voelde ik ook wat meer voor haar dan normaal bij een prostituee)
  woensdag 26 juli 2017 @ 19:58:55 #71
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172695936
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:00 schreef LeesFoknl het volgende:
IK raad iedere man aan minstens enkele malen naar de hoeren te gaan. In zoverre dat hij dat fenomeen kent. Hiedoor wordt ie sterker in relaties met vrouwen. Sommige vrouwen gebruiken sex als een (sterk) chantagemiddel, als het hen van pas komt. Dan is het goed te weten waar je voor weinig geld terecht kunt. En dat geld "verreken" je op de een of andere manier met haar zakgeld, huishoudgeld of wat je anders aan haar zou uitgeven. En zo dat zij dat ook duidelijk meekrijgt. Beste is 50 euro uit haar beursje te nemen en weg te gaan. Al ga je NIET naar de hoeren maar naar een parfumerie afdeling ergens en spuit flink wat damesparfum van de proefflacons over je heen, en dan terug naar huis, ook dat werkt al.

Want dat is de grote angst van de vrouw, niet dat jij vreemd gaat. De angst is dat jij vreemd gaat en dat DAARDOOR of daarbij geld naar die ander gaat. Bv bij een hoer betalen. Bij een slippertje of minnares of (stiekem) tweede vrouw of vriendin dat je eerst wat gaat eten, eens wat leuks voor die koopt, dan hotelletje huurt, nog wat wijn mee de kamer op en zo. Of nog erger, dus daar heeft ze nog meer angst voor is dat jij weggaat en weg BLIJFT! Want dan blijft het geld ook weg.

:R :R
Natuurlijk, wij hebben enkel kerels voor het geld ..... je zit hier gigantisch te trollen denk ik.
pi_172696303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:58 schreef Flogging het volgende:

[..]

Natuurlijk, wij hebben enkel kerels voor het geld ..... je zit hier gigantisch te trollen denk ik.
Denken dat leesfoknl trollt :')

Wie wilt er nou maar al te graag allimentatie na een scheiding, oh ja... :')
pi_172696420
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:58 schreef Flogging het volgende:

[..]

Natuurlijk, wij hebben enkel kerels voor het geld ..... je zit hier gigantisch te trollen denk ik.
Is zijn ervaring met vrouwen. De arme man.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow"&gt;But I want more...&lt;/a&gt;
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:37:48 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172697050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:58 schreef Flogging het volgende:

[..]

Natuurlijk, wij hebben enkel kerels voor het geld ..... je zit hier gigantisch te trollen denk ik.
Sorry Flogging, maar jij draait het om. Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen niet enkel kerels hebben voor het geld. En ik ben ervan overtuigd dat bij vrouwen (vanaf jaar of 23) dat vrouwen geen kerels hebben ZONDER geld. Dat is voor een vrouw toch de basisbehoefte! Geld!! Geld staat anno 2017 voor: eten voedsel kleding wonen opleiding sociaal mee kunnen doen, comfort. Eerst als aan die voorwaarde voldaan is kijkt een vrouw naar andere zaken (uiterlijk,intelligentie, karakter, baan, status goed (of niet in bed, grootte van geslachtsdeel enz.).

Serieus ik ken geen koppel (met de vrouw boven de 23 dus ik heb het niet over kinderen op de middelbare school die een oh zo cool vriendje hebben) waarbij de man niet boven de vrouw uitsteekt in voornoemde opsomming. Hij kan misschien in een ding minder zijn maar in de totale opsomming is hij de "betere", der sterkere, de "fittest", de belangrijkste in het overleven. Ja, zelfs hier in onze verzorgings maatschappij waar de vrouw positief !! gediscrimineerd wordt. Dus zelfs daar waar de vrouw voorgetrokken wordt (oa NL) zal een vrouw toch altijd kiezen voor een sterkere man. Ik denk dat een man gelijk aan de vrouw in een relatie betekent dat de vrouw het niet zo bar goed heeft getroffen.
Als meneer een bepaalde studie heeft en een middenkader baan dan is het heel normaal als zijn vrouwtje aan de kassa zit (vaak parttime) of wat bijklust als kapster of een nagel"salonnetje" heeft in het kleinste slaapkamertje in huis.

:) :)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 26-07-2017 20:50:39 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:50:10 #75
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172697458
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:14 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Denken dat leesfoknl trollt :')

Wie wilt er nou maar al te graag allimentatie na een scheiding, oh ja... :')
Neen, beste Fatoeman, dat is een afleidingsmanoeuvre (goed gewschreven?) van de vrouw. Even gauw de aandacht afleiden, gauw over trollen en over die zielige LeesFoknl beginnen want die heeft het zo moeilijk met de vrouwen. Nu, dat is niet zo, ik heb het helemaal niet moeilijk. Ik weet hoe mannen tikken, hoe vrouwen tikken, hoe ze (man en vrouw) in het gros van relaties tikken, wat en hoe de sancties van maatschappij en zelfs justitie zijn in NL, de positieve discriminatie van de vrouw (= negatieve discriminatie van de man) die al begint bij een uit elkaar gaan bij de sociale dienst en de woningverenoging tot aan de rechter toe. (Vrouw moet de kinderen krijgen, dus ook het huis of huurhuis. In echtscheiding in NL is er geen sprake meer van schuld, dus de sterkere betaalt altijd, en dat is de man in 99%).
En ik weet wat te doen en te laten om daar niet de dupe van te worden. Ik ben net zo gehaaid als een vrouw, ik zoek mij ook wel een die veel meer heeft dan mij. Wat een vrouw kan kan ik zeker (behalve menstrueren en zwanger worden).

Zo, you can sniff that up (dat mag men zich opsnuiven).

En ik ben geen troll en ook geen vrouwenhater! Om alvast dat soort opmerkingen te voorkomen!

O~) O~) O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')