abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 november 2000 @ 18:57:56 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_482954
Hey Poster.

Vandaag weer aan het werk gegaan na 3 weken heerlijk vakantie te hebben gehad.

Ik heb even een vraag voor jullie.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn vooral de bronvermelding, van stukken die je ergens vandaan haalt, niet te vergeten.

Op die manier wordt niemand benadeeld en weten we allemaal waar het bericht vandaan komt.

Ik heb namelijk een paar vragen gehad van sites over deze kwestie.

Maar voor de rest geen problemen of wat dan ook


Bedankt,

Voc

I'm getting too old for this....
pi_484477
Misschien ook wel zo handig om dan eens een klikbare link neer te zetten bij de bron. Het is tenslotte internet en geen krant.

Vaak zie je staan Bron : www.sitezusenzo.nl , terwijl het veel sportiever is om www.sitezusenzo.nl neer te zetten.

Althans dat is mijn mening

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 21 november 2000 @ 13:51:54 #3
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_484501
Heb ik in ieder geval geen problemen R@b
I'm getting too old for this....
pi_484522
Als je voor "www.bron.nl" nog even "http://" neerzet dan verandert het automatisch in een link, wel zo handig. Je typt dan dus: http://www.bron.nl

(volgens mij wisten de meesten dit al, dit is dus even voor de kleine groep die het nog niet wist)

  dinsdag 21 november 2000 @ 16:16:54 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_484855
Beste Havoc,

Zoals je waarschijnlijk al was opgevallen zet ik hier en daar de nodige info. neer.
Dit met het doel zoveel mogelijk info. over BB te verzamelen op deze leuke site.
Hier ben ik kan ik je zeggen aardig druk mee.
Surf via zoekprogramma's heel Nederland af voor 'weetjes'. Soms 2 uur per dag, en dit naast het lezen van de voor mij meest interessante topics en het bekijken/luisteren van de streams.

Miste in jouw verzoek eerder de nodige concrete aanwijzingen voor het plaatsen van een link.
Met name Num heeft het verzoek meer duidelijk gemaakt.
Ik neem dan ook aan dat je het zo bedoelde, en heb hier onlangs al een aanvang mee gemaakt. (zie het topic 'wat niet in de streams...').

Wel vroeg ik me nog het volgende af :
Wat moet je doen als een bericht van b.v. www.showwereld.nl op een andere 'derde' site al gekopieerd is ?
Een link plaatsen van de site waarop je het vond, of in dit voorbeeld www.showwereld.nl linken ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 21 november 2000 @ 16:22:33 #6
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_484869
Hey Harry,

Het beste lijkt me te linken vanaf de site waar het vandaan komt. Dus vind je een bericht op Fok! maar komt het van ergens anders vandaan dan kun je het beste Fok! linken.


Lijkt mij een beetje onzin dat ik jullie op een zoektocht stuur om alle bronnen te achterhalen.

Verder als je gewoon zegt waar het vandaan komt zonder link vind ik dat overigens ook prima hoor. Het is alleen wel zo dat mij gevraagd is het even aan te kaarten en jullie te vragen om er een beetje op te letten. Dat was eigenlijk de bedoeling

I'm getting too old for this....
pi_485027
quote:
Op 20 november 2000 18:57 schreef Havoc het volgende:
Hey Poster.
Vandaag weer aan het werk gegaan na 3 weken heerlijk vakantie te hebben gehad.
Havoc -- als jij 3 weken vakantie hebt gehad, wie heeft hier dan al die tijd de Havoc uitgehangen?

  dinsdag 21 november 2000 @ 17:47:00 #8
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_485041
Het feit dat ik vakantie had wil nog niet zeggen dat ik weg ben geweest


Ik was gewoon aanwezig op Fok!

I'm getting too old for this....
pi_485207
Oooh... je bent ERGENS ANDERS weer aan het werk gegaan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')