abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172412104
registreer om deze reclame te verbergen
Wij zijn naar de kapper geweest! w/
Leuke kinderkapper. Hij deed het netjes (met dank aan Bumba en brandweerman Sam - heb ik ook eens kennisgemaakt met die laatste) en heeft weer vrije oren. De rode kuif is uiteraard iets korter, maar nog intact O+

Selv, gek van de bewegingen die je opmerkt.

FF, roodheid en nat lijkt me een signaal dat je het wat meer rust moet gunnen. Maarja, doe dat maar eens met 2 babies en O :')

Rady, succes! :')
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:30:07 #52
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_172414550
Succes Rady! :*

Klimmende en achterwaarts schuivende baby's O+

Gefeliciteerd Fazz! *O*
pi_172418371
Quoi kapper al! Mijnes krijgt net haar :+

As we speak is hij heel druk bezig z'n foammat weer in elkaar aan het zetten nadat hij er een cijfer uithaalde. Die kreeg hij niet terug. Needless to say dat het nog niet echt lukt maar ik vind dat hij best vindingrijk is er mee!
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:38:51 #54
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172420823
Ikke zo leuk op de glijbaan :Y
Lekker puzelen Nazil :D
Quoi.. pics!!!
Selv wat tof van het geschuivel! :D
Hier buikschuift meneer nu ook druk de kamer door :)

De artsen waren ook onder de indruk van dat hij al zo goed kon zitten. En omdat hij zonder morren alles liet horen/bekijken kon de arts ass in opleiding ook goed mee luisteren en onderzoeken :D
Zeer duidelijke hartruis, maar op veel plekken te horen dus ze stellen dat het naar alle waarschijnlijkheid de longslagader is. Bij jonge kindjes is die ader nog nauw ten opzichte van de bloedbaan waardoor het ruisje ontstaat. Geen afwijking en onschuldig en het ruisje zal door het groeien gewoon verdwijnen. Echo vonden ze niet nodig. Wel over 3 mnd nog een keer laten luisteren. Mocht het dan heel anders zijn dan alsnog echo.. maar wordt niet verwacht :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172420829
jason is alweer 16 weken..

even een tip gezocht hij is mollig ik noem hem ook mijn speklapje. maar een vervelende bijkomigheid door al zijn vetjes krijgt hij onder zijn kin in zijn nek enorme vieze smetplekken. rood geirriteerd en pijnlijk. ook blijven er altijd kattenhaartjes kwijl en huismeer tussenzitten. hoe meer ik het schoonpoets hoe erger het word want je krijgt het niet helemaal droog.

babypoeder geprobeerd dat gaat klonteren en babyzalf smeert hij vervolgens helemaal uit en sabbelt het veolijk van zijn vingers af (waarmee hij daarvoor in zijn nek gevoeld heeft) de huid gaat op deze manier kapot. hij heeft het tot nu toe alleen in zijn hals/nek
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_172421214
Fijn dat het niks is op het eerste gezicht, rady!

Sam en een klein laagje sudocrem? En alles droog deppen ipv wrijven. Ik zit heel hard na te denken maar kan zo verder ook niks bedenken. Misschien even een keer aan de ha laten zien of het geen schimmel is. Zoon van collega had ook altijd uitslag en bleek schimmeltje te zijn.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:59:11 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172421341
Laten checken op schimmel idd. Heb je al mazena geprobeerd?
KuikenGuppy
pi_172421446
Wij wassen, deppen droog en smeren een dun laagje zinkzalf en daarop wat talkpoeder zodat het droog blijft.

Als het aanhoudt zou ik idd even op schimmel laten checken.
pi_172421947
Sam, ook hier #team onderkin. Gelukkig geen last van gekke plekken. We doen niks anders dan extra goed droogdeppen na het wassen en alleen wat sudocrem als het rood is (was in het begin weleens zo). Klinkt alsof het een schimmeltje kan zijn idd. Ook dat is zo weg met gebruik van het juiste spul :)

Nazil, herkenbaar! Wij hebben ook zo'n foammat. Gek genoeg doet hij dat uit elkaar halen niet meer sinds er kastjes in de buurt zijn die open en dicht kunnen :P

Rady, gelukkig ben je rationeel en rustig over de hartruis en idd, die verdwijnt hoogstwaarschijnlijk. Maar ik kan me voorstellen dat je toch wel even schrok in het begin.

En....

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:38 schreef Radyhyn het volgende:
Quoi.. pics!!!
Vooruit. Dit is halverwege don't mention my hair :X Z klein in die grote wagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg blij met iemand die de tijd nam en heel lief was. Geen andere kindjes tegelijk in de zaak, dus lekker rustig. Ik kon me er vooraf niks bij voorstellen, een stilzittende Max, maar het ging dus best goed. Erna ging hij ook nog even mee lunchen (als je tch in de binnenstad bent :7 ) en viel net toen we naar huis wilden gaan in slaap in zijn wagen. Toen maar een takke-end gaan wandelen, kon hij lekker doortukken. Alleen nu is de rug-bekken-heup-zone echt stuk geloof ik.

Hebben trouwens nog een supermooie buggy gekocht. We hadden een cheapass buggy overgenomen van mijn nichtje. We gebruiken 'm af en toe en ik vond 'm er maar zo onderuitgezakt in zitten, terwijl hij gewoon goed kan zitten. Hem dus in een winkel eens in een andere gezet en dat was een wereld van verschil! We gaan nog eens failliet aan dat kereltje, maar kunnen nu voorlopig vooruit en erg fijn voor de vliegvakantie die nog in het vat zit.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_172422014
Aangezien het vrijdagavond is: antischimmelcreme is gewoon bij de drogist te krijgen, en je kan er niet echt iets fout mee doen :)

En omdat ik het niet kan laten: OMG, Quoi, wat schattig!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172422301
Vrijdagavond, antischimmelavond? :+
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:39:00 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172422408
Algemeen bekend!
KuikenGuppy
pi_172422462
Zoiets ja :') Nee meer dat antischimmelcreme proberen mag zonder check vd huisarts, en zeker nu die er de komende 2 dagen niet is... De huisartsenpost bellen is ook zowat. Maar ik krijg nu al de neiging om dit allemaal weer te wissen in de wereld van 'bij twijfel altijd bellen' (8>
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172422730
Antischimmelcreme mag idd gewoon. Gewoon die voor de voeten nemen. (Ik vind de adviesgesprekken bij ons in de drogist altijd zo mooi. 'Ik zoek een anti-schimmelcreme' 'voor de voeten?' *ziet mensen rood worden*'ehh' 'ok loop maar mee')

Quoi knap van 'm! Wij hebben sinds vorige week een koelstra simba t4. Ik zat dus ook te twijfelen omdat we dat ding niet vaak gaan gebruiken tussen deze en een goedkope alleen was ik zo bang dat ik spijt zou gaan krijgen. Ik vond deze zo mooi en hij klapt makkelijk in. En past qua gewicht op de fiets.
pi_172422822
die creme heb ik nog liggen! ga ik als hij straks wakker word meteen smeren. mocht het maamdag dan niet beter zijn kan ik alsnog de ha bellen :) daar heb ik dan weer niet aan gedacht. Als buggy koop ik ook nooit meer zo'n simpel goedkoop opvouwding. hier voor dochter 2 jaar geleden toen 3 jaar een nuna pep gekocht nu word hij zelden voor haar gebruikt maar zogauw Jason er in mag gaat die weer volop gebruikt worden :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:00:40 #66
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172422977
Ahh ik ben Max-fan... je weets.. O+
Kuifje :D

Sam wat sneu van die plekken. Hopelijk helpt het advies van hier :Y

Sinds vorige week zit Aa ook in de wandelwagen (dus niet meer in de bak). Hij vindt het prachtig :D
pi_172423961
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:49 schreef Nazil het volgende:
Quoi knap van 'm! Wij hebben sinds vorige week een koelstra simba t4. Ik zat dus ook te twijfelen omdat we dat ding niet vaak gaan gebruiken tussen deze en een goedkope alleen was ik zo bang dat ik spijt zou gaan krijgen. Ik vond deze zo mooi en hij klapt makkelijk in. En past qua gewicht op de fiets.
Daar heeft hij ook even in gezeten! Ook echt prima en mooi. Uiteindelijk gezwicht voor de Easywalker.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:00 schreef Radyhyn het volgende:
Ahh ik ben Max-fan... je weets..
Kuifje
O+
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:30:49 #68
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172425430
Check die tandjes.. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week met brood begonnen en binnen een paar dagen heeft hij het helemaal door en smikkelt hij de stukjes achter elkaar op :D
pi_172427047
Ikke: ik dacht serieus dat je mijn baby had gestolen. Tot ik besefte dat mijn baby niet kan kruipen laat staan kan klimmen.

Ik ben fan van onze buggy. Hop buggy in de bakfiets en naar de winkels. Hij ligt er lekker in, kan in 4 verschillende standen en hij is nog mooi ook.

Voor wandelingen gebruiken we wel de wandelwagen, maar even boodschappen doen etc hup buggy mee.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_172430273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:49 schreef Nazil het volgende:
Antischimmelcreme mag idd gewoon. Gewoon die voor de voeten nemen. (Ik vind de adviesgesprekken bij ons in de drogist altijd zo mooi. 'Ik zoek een anti-schimmelcreme' 'voor de voeten?' *ziet mensen rood worden*'ehh' 'ok loop maar mee')
Voor een extra rood-effect kun je ook vragen "voor in de vagina?" :')

Rady wat fijn dat het ruisje waarschijnlijk onschuldig is. :) Verder zag ik nog de baby van ikke en de kuif van Max!

ZZ deed vanmiddag een opvallend lang dutje en nu is ze sinds middernacht klaarwakker. :')
pi_172435762
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:54 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Voor een extra rood-effect kun je ook vragen "voor in de vagina?" :')

Rady wat fijn dat het ruisje waarschijnlijk onschuldig is. :) Verder zag ik nog de baby van ikke en de kuif van Max!

ZZ deed vanmiddag een opvallend lang dutje en nu is ze sinds middernacht klaarwakker. :')
Ligt aan de klant hoe ik het vraag })
pi_172436553
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:51 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ligt aan de klant hoe ik het vraag })
Haha, daarom instrueer ik mensen altijd om te zeggen dat het voor hun voeten is, waar ze het uitwendig ook gaan smeren :P
pi_172437644
Aangezien hier toch een aantal schimmelkenners lijkt te zitten :7 : ik vermoed een schimmeltje bij L.'s kontje, kan ik de Miconazol die ik zelf heb gebruikt toen we spruw hadden (heel voorzichtig geweest om de tube niet te besmetten) gewoon gebruiken? Ik was van plan de huisarts maandag even te bellen, maar als jullie uitsluitsel kunnen bieden..
pi_172438425
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:11 schreef Selvaria het volgende:
Aangezien hier toch een aantal schimmelkenners lijkt te zitten :7 : ik vermoed een schimmeltje bij L.'s kontje, kan ik de Miconazol die ik zelf heb gebruikt toen we spruw hadden (heel voorzichtig geweest om de tube niet te besmetten) gewoon gebruiken? Ik was van plan de huisarts maandag even te bellen, maar als jullie uitsluitsel kunnen bieden..
Jep kan!
pi_172438886
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:53 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Jep kan!
Tenks. ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')