abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 5 oktober 2017 @ 12:58:24 #226
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_174209908
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:17 schreef PSVCL het volgende:
Lekker begin van de competitie zo , oa Barca en Real helemaal kapot gecounterd:

[ afbeelding ]
Real San Sebastián, Atlético Pamplona wat zijn dat voor namen :')
Chaos is a ladder
pi_174211928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Real San Sebastián, Atlético Pamplona wat zijn dat voor namen :')
Haha apart ja

https://www.reddit.com/r/(...)es_of_clubs_leaguee/

:P
  donderdag 5 oktober 2017 @ 15:02:06 #228
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_174212075
quote:
Real Hispalis ook :')
Chaos is a ladder
pi_174278848
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:51:24 #230
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_174280978
quote:
Dit gaat weer heerlijk veel gezeik worden met die spelers.
Chaos is a ladder
pi_174311081
Video in de tweet:
milesSI twitterde op maandag 09-10-2017 om 20:12:09 2d or not 2d?For me, it's not a question.Welcome to Data Analyst camera. Coming to #FM18. And multi-zoomable.(Wa… https://t.co/PxMxJeDerx reageer retweet
pi_174381048
pi_174381055
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:37 schreef lord_bono het volgende:
Video in de tweet:
milesSI twitterde op maandag 09-10-2017 om 20:12:09 2d or not 2d?For me, it's not a question.Welcome to Data Analyst camera. Coming to #FM18. And multi-zoomable.(Wa… https://t.co/PxMxJeDerx reageer retweet
Ik gebruik nog steeds de 2d cam
pi_174430800
384cd4051b.png

Kreeg ineens een vraag van een journalist of ik de optie zou overwegen om naar Macclesfield Town F.C.te gaan. Krijg je dit soort artikelen :')
Children of the night. What music they make.
pi_174430928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:12 schreef Rauw. het volgende:
Inmiddels 10 seizoen bezig in een werkloos begonnen game met FM2016 die ik weer eens uit de kast trok.

Begonnen bij Bishop's Stortford (Vanarama North) waar ik 2x kampioen geworden ben en daarna gedegradeerd, toen het niet lukte direct te promoveren eieren voor mijn geld gekozen.
Terecht gekomen bij Wexfourd Youths ( Ierse Premiership), hier 1x weten te behoeden voor degradatie en vervolgens 3e geworden (en dus Europa in), helaas ruzie met het bestuur en dus maar vertrokken.

terecht gekomen bij Le Havre in de Ligue 2, halverwege seizoen stonden ze nog 18e, geeindigt als 12e.
Het seizoen erna ben ik op de laatste competitiedag kampioen geworden en gepromoveerd. In de 92e minuut maakte ik de 4-5 in een thriller van een wedstrijd tegen de nummer 1 die 2 punten boven mij stond.

Vervolgens begonnen er best wat successen, een 9e plek en nu al 2 seizoenen op rij 4e geworden,
ik kan alleen niet boven PSG, Lyon en Monaco uit komen tot dusver.
Voor de beker haal ik finales waar ik meestal een van bovenstaande tref helaas. Dus nog geen prijzen gewonnen.
Kwartfinale euro beker gehaald. (AC Milan eruit geknikkerd in 2e knockout)

Het komende seizoen wil ik minimaal 3e worden, selectie is een mooie mix van ervaren internationals en talent dus ik heb goede hoop dat het gaat lukken.
Alleen de clubs met tientallen miljoenen aan begroting beginnen wel wat vervelend te worden. Ik vraag mij af of het überhaupt mogelijk is om PSG van hun troon te stoten.
Ik ben ook begonnen met Bishop's Stortford, zit nu in mn 2e seizoen. Vorig seizoen eindigde ik op de 10e plek, en ik sta nu 9e na 16 wedstrijden. Maar ik zit in de VNLS, niet VNLN :?

Welke tactiek heb je gebruikt?

Nouble en Corkery naast elkaar _O_

Ben ook werkeloos begonnen met de laagste ervaring, FM17.

[ Bericht 1% gewijzigd door DeHovenier op 15-10-2017 13:49:19 ]
  maandag 16 oktober 2017 @ 08:33:17 #236
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174445397
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:29 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik ben ook begonnen met Bishop's Stortford, zit nu in mn 2e seizoen. Vorig seizoen eindigde ik op de 10e plek, en ik sta nu 9e na 16 wedstrijden. Maar ik zit in de VNLS, niet VNLN :?

Welke tactiek heb je gebruikt?

Nouble en Corkery naast elkaar _O_

Ben ook werkeloos begonnen met de laagste ervaring, FM17.
Geen idee, misschien herindeling na FM16? Ik dacht toch echt dat ik in de North speelde.

De spelers die jij noemt ken ik zo niet volgens mij, zouden ook wel nieuw zijn in dat seizoen.

ik speelde een 4-2-2-2

4 verdedigers, 2 Defensieve middenvelders, 2 vleugelspitsen en 2 hangende spitsen.
Snel combinatievoetbal, vroege voorzetten.

Voordeel van die Vanarama is dat je echt super goede huurspelers kunt krijgen zonder teveel moeite, ik had bijvoorbeeld een linksbuiten van West Bromwich onder -21 die qua niveau in de League 2 ook wel mee kon. En na seizoen 1 worden veel van die jeugspelers gedropt en kun je ze voor een habbekrats binden. _O_
Zo had ik 2 Congolese jeugdinternationals te pakken na seizoen 1 c_/

Heb zelf even FM weer in de ijskast gegooid, na 11 seizoenen waarvan 6 met Le Havre is de lol er een beetje af, geen tactiek werkt meer. PSG, Monaco en Lyon worden alleen maar machtiger en in de boardroom is geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren.

Over een tijdje maar weer oppakken en een nieuwe uitdaging aangaan. (1/2. liga in DE? Serie B/A?)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174455947
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 08:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Geen idee, misschien herindeling na FM16? Ik dacht toch echt dat ik in de North speelde.

De spelers die jij noemt ken ik zo niet volgens mij, zouden ook wel nieuw zijn in dat seizoen.

ik speelde een 4-2-2-2

4 verdedigers, 2 Defensieve middenvelders, 2 vleugelspitsen en 2 hangende spitsen.
Snel combinatievoetbal, vroege voorzetten.

Voordeel van die Vanarama is dat je echt super goede huurspelers kunt krijgen zonder teveel moeite, ik had bijvoorbeeld een linksbuiten van West Bromwich onder -21 die qua niveau in de League 2 ook wel mee kon. En na seizoen 1 worden veel van die jeugspelers gedropt en kun je ze voor een habbekrats binden. _O_
Zo had ik 2 Congolese jeugdinternationals te pakken na seizoen 1 c_/

Heb zelf even FM weer in de ijskast gegooid, na 11 seizoenen waarvan 6 met Le Havre is de lol er een beetje af, geen tactiek werkt meer. PSG, Monaco en Lyon worden alleen maar machtiger en in de boardroom is geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren.

Over een tijdje maar weer oppakken en een nieuwe uitdaging aangaan. (1/2. liga in DE? Serie B/A?)
Ik ben niet van plan om nog lang coach te zijn bij Bishop's Stortford, die club is semipro en dat is best irritant qua contracten aanbieden.

Ik speel 4-4-2 ruit, 1 DM, 2 vleugelspelers, 1 AMC en 2 spitsen. Nouble en Corkery zijn mn spitsen, Nouble is m'n TM en Corkery de snelle poacher. En altijd counteren _O_

Soms speel ik met 1 spits en 1 extra DM.

Hiervoor heb ik lang FM13 gespeeld met Cambuur.

Heb nu 1 huurspeler en da's mijn vaste keeper. Gehuurd van m'n moederclub Bradford City. Wat is de naam van die linksbuiten?

En ik sta nu 6e uit 26 wedstrijden.
  maandag 16 oktober 2017 @ 18:58:54 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174456339
Bij promotie naar League 2 werd t een profclub. Super relaxt.

Ik weet niet meer wie die linksbuiten was.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174457452
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:58 schreef Rauw. het volgende:
Bij promotie naar League 2 werd t een profclub. Super relaxt.

Ik weet niet meer wie die linksbuiten was.
Ik wil t liefst naar de Juup/Ere. Uiteindelijk wil ik coach van ADO worden.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')