abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:07:46 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_172375013
Wat vind jij van thuiswerken?
Als jij de vrije keuze had in thuiswerken of niet, zou je dan elke dag thuis werken?

beargumenteer hier je mening
benoem aub de voor- en nadelen


dank u

doei
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_172375056
Iedereen kan thuiswerken.
pi_172375130
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:09 schreef Dunnevandale het volgende:
Iedereen kan thuiswerken.
Ik kan me voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als schoonmakers aan komen met: "Morgen werk ik vanuit huis, hoor... Komt wel goed."
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:13:36 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_172375172
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als schoonmakers aan komen met: "Morgen werk ik vanuit huis, hoor... Komt wel goed."
tenzij ze goed zijn met computers schoonmaken
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_172375231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:13 schreef Onnoman het volgende:

[..]

tenzij ze goed zijn met computers schoonmaken
Of dat de chirurg via skype de OK binnenkomt van: "Ja, en dan moet je nu met de scalpel... dat is dat mes... dan moet je daarmee dus even in je buik gaan snijden, over de stippellijn. Dan voel je gelijk of je je verdoving net goed hebt gezet. ^O^"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172375314
Ik werk elke dag thuis :)
U MAD?
pi_172375414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als schoonmakers aan komen met: "Morgen werk ik vanuit huis, hoor... Komt wel goed."
Ik was sarcastisch.
pi_172375635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als schoonmakers aan komen met: "Morgen werk ik vanuit huis, hoor... Komt wel goed."
Gewoon met een schoonmaak drone
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_172375735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:22 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch.
Doe maar niet meer... Dat is duidelijk niet voor je weggelegd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172375786
Serieus dan... Ik werk 4 van de 5 dagen thuis.. bevalt prima
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_172375887
Thuiswerken :')

Hele dag wasknijpers in elkaar zetten voor 3 euro per uur :')
pi_172376387
Ik vind thuiswerken niks aan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_172376495
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:07 schreef Onnoman het volgende:

Als jij de vrije keuze had in thuiswerken of niet, zou je dan elke dag thuis werken?
Niet elke dag. Ik zou helemaal gestoord worden van mijn gezin. En zij van mij.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_172376750
Minimaal 1 dagje in de week thuis werken is ideaal. Woensdag, bijvoorbeeld. Of vrijdag.
Protège moi de mes désirs.
pi_172380659
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Minimaal 1 dagje in de week thuis werken is ideaal. Woensdag, bijvoorbeeld. Of vrijdag.
jaja.. "thuiswerken"

Geef maar toe.
There are only 151 Pokémon.
pi_172381140
Eerlijk gezegd werk ik liever op kantoor dan thuis. Ik heb juist dat ik thuis sneller afgeleid ben. Ik werk meestal eens in 2 weken thuis. Overigens vind ik wel fijn om in ochtend alvast wat zaken door te nemen, maar dat vooral omdat ik meestal erg vroeg wakker ben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172381737
Ik heb het een tijdje gedaan, maar vond het niks. Ik hou mijn werk en mijn priveleven graag gescheiden, en dat krijg ik niet voor elkaar als een deel van mijn woonruimte ineens werkruimte is.
Daarbij ben ik ook veel te lui en veel te makkelijk afgeleid en ben ik veel minder productief als ik thuis werk.
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:34:09 #18
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_172381750
Maandagochtend werk ik graag thuis
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:40:49 #19
468869 BCNjimm
Memento Vivere
pi_172381847
''working from home''

pi_172381998
Ik werk normaliter 1 dag in de week thuis. Vind het best lekker. Thuis ben ik minder snel afgeleid en krijg ik vaak meer gedaan, op kantoor zitten we in zo'n rumoerige kantoortuin. En het eten uit mijn eigen keuken is veel beter dan dat voer uit de kantine op kantoor. Ik heb ook een baan die ik vanuit elke plek kan doen, als ik maar internet heb. Maar ik zou niet elke dag thuis willen werken, contact met collega's is ook wel prettig.
pi_172382086
Ik heb de vrijheid dat ik veel thuis zou kunnen werken, maar doe dat niet... ik Fok! liever op kantoor 8-)
pi_172387030
Ik werk nu ruim 9 maanden vanuit huis en ik ben maar al te blij als ik eens op pad mag. Mijn ideale werkweek zou zijn: 4 dagen werken waarvan 1 vanuit huis.

Contact met mensen om mee heen vind ik toch wel belangrijk.
pi_172387694
Ik ben liever op het kantoor, gezelliger met wat mensen om me heen en een koffie automaat.

Verder is mijn bureau op het werk veel ruimer, 2 extra beeldschermen en een fatsoenlijk dockingstation voor mijn laptop.
٩๏̯͡๏)۶
pi_172387824
Ik ben de enige van mijn afdeling die niet thuis werkt. Ik kies daar bewust voor, omdat ik thuis niet de rust heb om geconcentreerd te werken. Ik ben dus vrijwel elke dag op kantoor. Doordat mijn collega's wel thuiswerken en bijna allemaal parttimers zijn, heb zelfs ik als fulltimer het gevoel dat ik sommige collega's haast nooit zie.
I reject reality and substitute my own
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:06:03 #25
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172390707
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben liever op het kantoor, gezelliger met wat mensen om me heen en een koffie automaat.

Verder is mijn bureau op het werk veel ruimer, 2 extra beeldschermen en een fatsoenlijk dockingstation voor mijn laptop.
Infra en degelijk kantoormeubilair zou je baas toch moeten verzorgen. Dat zijn em de kosten niet.
The best firms advertise the least...
pi_172390946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef edcetera het volgende:

[..]

Infra en degelijk kantoormeubilair zou je baas toch moeten verzorgen. Dat zijn em de kosten niet.
Ik heb geen baas he, ben geen hond ;)

Maar goed, een werkgever is niet verplicht een thuiswerkplek te verzorgen. Ik weet eigenlijk niet eens of daar bij ons een regeling voor bestaat, volgens mij is dat niet het geval, nooit naar gveraagd eigenlijk. Je krijgt een laptop en telefoon en dat is het.
٩๏̯͡๏)۶
pi_172391853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik heb het een tijdje gedaan, maar vond het niks. Ik hou mijn werk en mijn priveleven graag gescheiden, en dat krijg ik niet voor elkaar als een deel van mijn woonruimte ineens werkruimte is.
Daarbij ben ik ook veel te lui en veel te makkelijk afgeleid en ben ik veel minder productief als ik thuis werk.
Dat is ook mijn ervaring, het ging nog meer ten koste van mijn vrije tijd dan van het werk maar beide raken besmet. Sinds ik een aparte werkkamer heb gaat het wel, het is geen kantoor aan huis in de zin van aparte ingang, en het doet ook dienst als de logeerkamer, maar verder hou ik het echt strikt gescheiden. Als ik die deur achter me dicht trek is het ook echt klaar en gaat die niet meer open tot de volgende dag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172392400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:13 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik heb geen baas he, ben geen hond ;)

Maar goed, een werkgever is niet verplicht een thuiswerkplek te verzorgen. Ik weet eigenlijk niet eens of daar bij ons een regeling voor bestaat, volgens mij is dat niet het geval, nooit naar gveraagd eigenlijk. Je krijgt een laptop en telefoon en dat is het.
je hebt een baas, werken voor je baas zul je!

Woef!
There are only 151 Pokémon.
pi_172392515
Administratie thuis doen, mits goede werkkamer, lijkt me heerlijk.
Als ik geen goede werkplek heb, wordt het niets.
pi_172392553
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is ook mijn ervaring, het ging nog meer ten koste van mijn vrije tijd dan van het werk maar beide raken besmet. Sinds ik een aparte werkkamer heb gaat het wel, het is geen kantoor aan huis in de zin van aparte ingang, en het doet ook dienst als de logeerkamer, maar verder hou ik het echt strikt gescheiden. Als ik die deur achter me dicht trek is het ook echt klaar en gaat die niet meer open tot de volgende dag.
Die aparte werkkamer is inderdaad wel noodzaak, daar zit ik bijna alleen als ik werk. En om half 6 doe ik daar de pc uit en verkas ik naar de woonkamer, dan is de werkdag ook klaar. Als ik die aparte kamer niet zou hebben zou de afleiding groter zijn en zou de grens tussen werk en prive veel sneller vervagen. Daar heb ik nu eigenlijk geen last van.
pi_172392656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:09 schreef Farenji het volgende:

[..]

Die aparte werkkamer is inderdaad wel noodzaak, daar zit ik bijna alleen als ik werk. En om half 6 doe ik daar de pc uit en verkas ik naar de woonkamer, dan is de werkdag ook klaar. Als ik die aparte kamer niet zou hebben zou de afleiding groter zijn en zou de grens tussen werk en prive veel sneller vervagen. Daar heb ik nu eigenlijk geen last van.
Ik heb geleerd om die grens heel duidelijk te trekken en actief te bewaken. Als ik ooit nog ergens een oude klokkaartmachine vind hang ik die naast de deur op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:34:54 #32
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172394461
Ik vind het echt drie keer niks, thuiswerken. Paar jaar geleden mee geëxperimenteerd maar gauw weer mee gestopt. Mijn werk kwam ongevraagd mijn huis binnen, dat voelde heel onprettig en van de weeromstuit voerde ik geen kloot uit. Een aparte werkkamer zou dat probleem misschien kunnen oplossen maar die is er hier niet, dat werd dus duimen draaien aan de keukentafel.

De enige keren dat ik thuiswerk is als er iets op incidentele basis buiten kantooruren moet worden opgelost. Laptopje open, telefoon aan, fix the job en klaar, alles gelijk weer uit.

Werken op kantoor ftw. ^O^
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:39:19 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172394573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:51 schreef Farenji het volgende:
Ik werk normaliter 1 dag in de week thuis. Vind het best lekker. Thuis ben ik minder snel afgeleid en krijg ik vaak meer gedaan, op kantoor zitten we in zo'n rumoerige kantoortuin. En het eten uit mijn eigen keuken is veel beter dan dat voer uit de kantine op kantoor. Ik heb ook een baan die ik vanuit elke plek kan doen, als ik maar internet heb. Maar ik zou niet elke dag thuis willen werken, contact met collega's is ook wel prettig.
Kantoortuinen :r.

Met 30 man in een grote zaal met verschillende eilanden en dan ook nog flexplekken.

De horror.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:39:48 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172394591
Op mijn werk werd thuiswerken echt een epidemie; nauwelijks tot geen controle op output en daarom the perfect excuse for slackers om op veilige afstand van de baas en collega's geen ene reet uit te voeren. Dat cultuurtje terugdraaien blijkt lastiger dan het faciliteren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')