abonnement Unibet Coolblue
pi_172380591
Misschien hebben ze bij Peugeot na twee uur Braads naam gegoogled en zijn ze daar enorm van geschrokken. Hoe krijg je al die bagger ooit weer weg. Ook sneu dat er nog een naamgenoot van hem in de eerste hits bij Google naar boven komt. Die kan z'n Linkedin beter sluiten.
pi_172380607
Waar is Long Dick eigenlijk, of heeft die ook een ban?
pi_172380652
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.

En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
pi_172380656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:48 schreef MCH het volgende:
Waar is Long Dick eigenlijk, of heeft die ook een ban?
Hij had wel een ban, maar voor ja hoelang weet ik niet.
  donderdag 13 juli 2017 @ 08:02:09 #205
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_172380670
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:42 schreef nostra het volgende:

[..]

Paar kilometer interval rennen/lopen; lekker zo met dit weer.
Lijkt me niet slim met 50 kilo overgewicht. Niet echt prettig voor de knieën.
  donderdag 13 juli 2017 @ 08:02:41 #206
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172380675
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:59 schreef koemleit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.

En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
klinkt plausibel!
pi_172380703
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:02 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

klinkt plausibel!
En aan de andere kant wat vergezocht.
pi_172380732
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En aan de andere kant wat vergezocht.
blijft wel bradge natuurlijk. alles kan.
hoevaak die man liegt is ook niet normaal :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 13 juli 2017 @ 08:14:30 #209
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172380770
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:59 schreef koemleit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.

En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
het kan allemaal inderdaad, als het enige "bewijs" hearsay is.

Dat hij nu niks heeft gefilmd zegt natuurlijk niks, hij kan het nog moeten edite en upload, hij kan het gooien op se nwe stijl vlog die hij zou gaan hanteren waardoor dit niet zou passen

Maar dat hij zichzelf al ergens in dienst ziet en dat denken allez in kannen en kruiken is, is iets wat Brad al snel kan doen als hij ergens enthousiast over er is. Dat is ook een van zijn makke, hij denkt het echt zo, deelt die blijheid dan, enachteraf valt het tegen en dan wil hij ook geen totale afgang en zegt onhandige dingen.

Het geen bewust voorliegen maar zijn manier van met zoeits omgaan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_172380826
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En aan de andere kant wat vergezocht.
Wellicht maar een bedrijf dat 2 kandidaten laat proefdraaien en dan 1 kiest is niet ongebruikelijk, maar niet voor een simpel gesubsidieerd Wajong baantje. Dan laten ze er gewoon 1 komen en als het niks is hup de volgende of geen meer.Het is nogal veel "moeite" wat het bedrijf steekt in een auto zuiger zeg maar. (Ik kan er helemaal naast zitten maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt)
  donderdag 13 juli 2017 @ 08:28:51 #211
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172380911
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:20 schreef koemleit het volgende:

[..]

Wellicht maar een bedrijf dat 2 kandidaten laat proefdraaien en dan 1 kiest is niet ongebruikelijk, maar niet voor een simpel gesubsidieerd Wajong baantje. Dan laten ze er gewoon 1 komen en als het niks is hup de volgende of geen meer.Het is nogal veel "moeite" wat het bedrijf steekt in een auto zuiger zeg maar. (Ik kan er helemaal naast zitten maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt)
zo ongebruikelijk is dat ook weer niet.

Binnen een regio zijn er natuurlijk maar een x aantal bedrijven die mee doen aa die projecten, en zulke zaken zijn populair.

Op mijn oude werk deden we ook mee aan zo"n project en dan hadden we wel eens 3 kandidaten tegelijk, is niet veel meer moeite maar juist veel meer kans op de juiste knadidaat in een korte tijd, kost maar 1 dag proefdraaien ipv 3.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_172381021
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:59 schreef koemleit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.

En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
Ik sluit ik me helemaal bij aan
  donderdag 13 juli 2017 @ 08:44:40 #213
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172381112
Man man man, wat ben ik moe, zou lijen dat ik ook een Wajong had. Naja, effe kijken of ik nog op m'n werk kan komen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172381166
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoe moest volgens eigen zeggen toch weg omdat die andere knakker werd aangenomen?
Ja, maar Blondje 93 (blondje 93 :') ) kwam even stoken en zeggen dat hij tegen haar gezegd had dat hij zelf weg gegaan was omdat er niemand naar hem om keek.
pi_172381172
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 07:59 schreef koemleit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.

En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
Ik acht Brad niet in staat zo overtuigend te liegen, persoonlijk.
pi_172381188
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik sluit ik me helemaal bij aan
Goede zin wel.
blablablabla
pi_172381209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:48 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik acht Brad niet in staat zo overtuigend te liegen, persoonlijk.
Wat vond je d'r overtuigend aan? Bij mij riep het hele verhaal vanaf het begin alleen maar vragen op, en een aantal dingen zijn ronduit ongeloofwaardig. Dus echt overtuigend vind ik hem niet liegen. (Als ie liegt, mocht ie niet liegen dan bied ik uiteraard mijn verontschuldigingen aan)
pi_172381236
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:52 schreef koemleit het volgende:

[..]

Wat vond je d'r overtuigend aan? Bij mij riep het hele verhaal vanaf het begin alleen maar vragen op, en een aantal dingen zijn ronduit ongeloofwaardig. Dus echt overtuigend vind ik hem niet liegen. (Als ie liegt, mocht ie niet liegen dan bied ik uiteraard mijn verontschuldigingen aan)
Het feit dat hij niet nerveus begon te stotteren als hij er over had, dat doet hij normaal altijd wel als hij liegt want hij kan gewoon totaal niet liegen.
pi_172381240
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Goede zin wel.
Vroeg he
pi_172381301
Bij Broekhuis in Lelystad kennen ze in elk geval geen Bradley van Dijk.
Sterker nog er is gisteren niemand geweest en er zijn überhaupt geen stageplekken beschikbaar.
blablablabla
pi_172381356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:44 schreef Geelman het volgende:
Man man man, wat ben ik moe, zou lijen dat ik ook een Wajong had. Naja, effe kijken of ik nog op m'n werk kan komen.
Misschien kan Braadje even een dagje voor je invallen. Koffie drinken kan ie toch wel?
pi_172381363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet nerveus begon te stotteren als hij er over had, dat doet hij normaal altijd wel als hij liegt want hij kan gewoon totaal niet liegen.
Voor iemand die zo vaak liegt is hij er wel heel slecht in.
pi_172381394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Voor iemand die zo vaak liegt is hij er wel heel slecht in.
Dat dus. En ik geloof ook geen minuut dat hij al weken van te voren een heel verhaal verzonnen heeft over die garage en weet ik het. Zo ver denkt Bradzjie meestal niet vooruit.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 09:11:39 #225
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_172381410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:00 schreef Elan het volgende:
Bij Broekhuis in Lelystad kennen ze in elk geval geen Bradley van Dijk.
Sterker nog er is gisteren niemand geweest en er zijn überhaupt geen stageplekken beschikbaar.
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')