abonnement Unibet Coolblue
pi_172402649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tja...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik inhammen zelf best wel een behoorlijke afknapper vind als het om uiterlijkheden gaat (maar is gelukkig een hele makkelijke oplossing voor: gewoon kaal scheren die hap, of je daar nou echt het hoofd voor hebt of niet), maar -'long time ago'- had ik een scriptiebegeleider :') die dat ook had, maar dat was voor de rest een hele charismatische man en daardoor vond ik die man nog best aantrekkelijk (om nóg maar weer even met een voorbeeld te komen :') ).

Jammer dat TS niet beseft/wil beseffen hoeveel er van hele andere zaken dan het uiterlijk afhangt...
Ts heeft letterlijk toegegeven dat hij alleen maar het slachtoffer wil blijven uithangen..
pi_172402727
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ts heeft letterlijk toegegeven dat hij alleen maar het slachtoffer wil blijven uithangen..
Oh, heb (nog) niet alles gelezen. Slotje dan maar weer ofzo?
Tails tell tales
pi_172402745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, heb (nog) niet alles gelezen. Slotje dan maar weer ofzo?
Post 104 ;)
  donderdag 13 juli 2017 @ 23:37:42 #154
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172403023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 22:19 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Kom maar eens terug wanneer je weet hoe het voelt om als halfkale 30-jarige uitgemaakt te worden, wanneer je 18 bent.
Vriend van me was 17 en had op z'n voorhoofd alleen nog maar een plukje. Grootste player die ik kende toentertijd.

Geplaagd of gepest worden is ook van alle leeftijden, heb ik van dichtbij meegemaakt.

Maar al die mensen deden iets om daarmee, of ondanks dat, een goed leven op te bouwen. Kom maar eens terug als je iets meer hebt gedaan dan klagen op een internetforum.
1 + 1 = blauw
pi_172403350
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Post 104 ;)
Tnx :* en gelezen :{
Tails tell tales
pi_172403476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tnx :* en gelezen :{
Walgelijk toch?! :{
pi_172403570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 00:06 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, mag dat niet?

Vertel je iemand die slachtoffer is geworden van een verkrachting ook dat het aan haar lag, omdat ze zich te uitdagend kleedde?
Of iemand die in een kroeg in elkaar geslagen is, omdat diegene maar niet zijn drankje over die tokkie had moeten morsen?

Mij is door deze wereld onrecht aangedaan, maar ik mag mezelf niet eens slachtoffer noemen. Nee het is allemaal mijn eigen schuld :')
Er is een verschil tussen slachtoffer zijn en blijven. En dat je uit die slachtoffer rol bent betekent niet dat je nooit een slachtoffer bent geweest maar dat je een manier hebt gevonden om door te gaan.

Het is helemaal niet gezond om slachtoffer te willen blijven. Kan het zijn dat je een ontwijkende persoonlijkheid hebt? Dat het voor jouw veilig voelt om hierin te blijven hangen omdat je niet het zelfvertrouwen hebt dat je het aan kan gaan?
pi_172404852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:26 schreef _--_ het volgende:
Defacto bestaat er geen lelijk of mooi. Iedereen heeft een andere smaak. Wat jij beschrijft is dus 1 en al bullshit.

Wat een meisje aan mij mooi vindt, vindt een andere weer lelijk bijvoorbeeld.
Ja en nee.

Tuurlijk bestaat er zoiets als smaak. Maar je gaat me niet vertellen dat er geen mensen zijn waarvan 90% van de mensheid zou zeggen 'die heeft echt een rotkop'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172404856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 00:06 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, mag dat niet?

Vertel je iemand die slachtoffer is geworden van een verkrachting ook dat het aan haar lag, omdat ze zich te uitdagend kleedde?
Of iemand die in een kroeg in elkaar geslagen is, omdat diegene maar niet zijn drankje over die tokkie had moeten morsen?

Mij is door deze wereld onrecht aangedaan, maar ik mag mezelf niet eens slachtoffer noemen. Nee het is allemaal mijn eigen schuld :')
Die vergelijking die je nu maakt is echt fucking ziek. Geen andere woorden voor.

Maar zal ik je nog eens iets super-oneerlijks vertellen? Het kan de rest geen ene fuck schelen hoeveel je wel of niet zwelgt in zelfmedelijden. Niemand die dat onrecht met je gaat delen. Daarmee bedoel ik; deze houding, je hebt er echt alleen jezelf mee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172404857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ja leuk, maar je snapt het niet.
TS is door de wereld groot onrecht aangedaan. Daar kan hij niks aan doen en dat is heel erg voor hem. Dus kan jij nu wel leuk gaan vertellen dat het anders zit, maar zo is het niet. Gewoon niet. punt.
En dan zal hij toch mogen accepteren dat niemand een fuck geeft om dat onrecht wat hem aangedaan is. Zijn probleem.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172405373
Ja, maar voor de ts voelt het dus even erg als ergere dingen. Inderdaad zijn probleem, maar hij heeft wel gelijk dat er een hierarchie is in het recht op zelfmedelijden, blijkbaar. Of hadden jullie hem ook afgezeken en gewezen op zijn slachtofferrol en zelfmedelijden als hij wel iets echt ergs had meegemaakt?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 14 juli 2017 @ 07:55:09 #162
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172405500
Lelijkheid de meest belemmende factor in het leven ? Als je gezondheid je niet meezit kan dat nog wel harder in de weg zitten dan een niet zo mooi uiterlijk TS. Aan lelijkheid lijdt niet je baan, studiekeuze, mobiliteit of algemene kwaliteit van leven.
pi_172405932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:55 schreef Buurtzwaan het volgende:
Lelijkheid de meest belemmende factor in het leven ? Als je gezondheid je niet meezit kan dat nog wel harder in de weg zitten dan een niet zo mooi uiterlijk TS. Aan lelijkheid lijdt niet je baan, studiekeuze, mobiliteit of algemene kwaliteit van leven.
Precies. Meest belemmerende factor :') zeg dat maar tegen mijn moeder met kanker.
pi_172407830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:55 schreef Buurtzwaan het volgende:
Lelijkheid de meest belemmende factor in het leven ? Als je gezondheid je niet meezit kan dat nog wel harder in de weg zitten dan een niet zo mooi uiterlijk TS. Aan lelijkheid lijdt niet je baan, studiekeuze, mobiliteit of algemene kwaliteit van leven.
Baan, soms. Hangt een beetje af van het gebied. Wel is het algemeen bekend dat een mooi uiterlijk je kansen op de arbeidsmarkt doet stijgen. Dit heeft te maken met wat men in de psychologie het halo-effect noemt.

Kwaliteit van leven wel degelijk, als je echt lelijk bent. Het vinden van een partner is een stuk lastiger. Je krijgt minder positieve aandacht of bent zelfs onzichtbaar. Mensen doen minder snel dingen voor je, die knappe mensen als vanzelfsprekend beschouwen. Over het algemeen moet je overal meer moeite voor doen. Datingsites als tinder kan je wel vergeten.

En nee, niet iedereen kan altijd compenseren met een vlotte persoonlijkheid, daar word je ook grotendeels mee geboren. Ik vind TS ook maar een zwelger, en een lelijk uiterlijk is geenszins vergelijkbaar met andere, ergere belemmeringen, maar... het is wel degelijk een grote belemmering. Er zijn onderzoeken die dit kunnen onderbouwen. Ben je verdoemd tot ongelukkig zijn als je lelijk bent? Nee dat natuurlijk geenszins, maar het kan heel hard zijn als niemand je ooit ziet staan of als je minder wordt behandeld enkel door hoe je eruit ziet. Dit laat weer zijn sporen na in je zelfbeeld en dan kan je in een hele vervelende vicieuze cirkel terecht komen. Ik denk wel dat dit iets is wat je alleen goed kunt begrijpen als je het hebt meegemaakt. De meeste mensen zien er gewoon normaal uit.

Maar die BS van dat men je als man pas ziet staan als je 7/10 bent. :') Op datingsites? Misschien. Dat is echt een omgeving die uitlokt tot totale oppervlakkigheid en het verhogen van eisen. Kijk toch eens om je heen, de meeste mannen zien er echt super doorsnee uit. Ik geloof ook niet dat TS zo lelijk is als hij zelf denkt, maar wie weet.

Succes met de plastische chirurgie TS.
pi_172408042
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja, maar voor de ts voelt het dus even erg als ergere dingen. Inderdaad zijn probleem, maar hij heeft wel gelijk dat er een hierarchie is in het recht op zelfmedelijden, blijkbaar. Of hadden jullie hem ook afgezeken en gewezen op zijn slachtofferrol en zelfmedelijden als hij wel iets echt ergs had meegemaakt?
Oh ja dat doen ze ook hier op fok. :@ :Y
pi_172408231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn haarlijn zit tussen de 2 en 3 in (maar neigt meer naar 2), op 21-jarige leeftijd al! (En al vele jaren eerder ook)
Ik word hier ook door vrienden/bekenden altijd op gewezen, dus het is overduidelijk. Vervloekt door mijn genen ben ik.
Is het echt zo erg? Is toch gewoon mannelijk?

Ik ben ook niet de mooiste maar maak me er gewoon niet zo druk om.
pi_172408789
Bekijk het zo TS. Als je bedeeld wordt met schoonheid zul je het later heel moeilijk krijgen als je ouder wordt.

Al vanaf dat ik klein was heeft men mij verteld dat ik een mooi kindje was, een mooie tiener, een mooie jong volwassen man.

Daar raak je aan gewend en dat draagt ook bij aan je identificering. Je rekent er al op dat als je eens leuk lacht mensen van je onder de indruk zijn en dat je iemand die je leuk vindt voor het uitkiezen hebt.

Dus als ik dat allemaal kwijtraak op een dag zal dat best moeilijk worden.

Jij bent altijd al lelijk geweest dus slechter dan dit kan het sowieso niet worden. Want wat je niet hebt kun je ook niet verliezen.
pi_172408997
Nu ik erover nadenk. Sartre was 1 van de grootste players ooit en super lelijk. Dusss

En had een open relatie met een super geile wijf die haar studentes voor zichzelf en hem regelde. :7

Dus geen smoesjes heren. No pain, no gain :7

[ Bericht 15% gewijzigd door Mathemaat op 14-07-2017 11:48:04 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172410050
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:32 schreef Moofasah het volgende:
Bekijk het zo TS. Als je bedeeld wordt met schoonheid zul je het later heel moeilijk krijgen als je ouder wordt.

Al vanaf dat ik klein was heeft men mij verteld dat ik een mooi kindje was, een mooie tiener, een mooie jong volwassen man.

Daar raak je aan gewend en dat draagt ook bij aan je identificering. Je rekent er al op dat als je eens leuk lacht mensen van je onder de indruk zijn en dat je iemand die je leuk vindt voor het uitkiezen hebt.

Dus als ik dat allemaal kwijtraak op een dag zal dat best moeilijk worden.

Jij bent altijd al lelijk geweest dus slechter dan dit kan het sowieso niet worden. Want wat je niet hebt kun je ook niet verliezen.
Daar heb je wel deels gelijk in, maar ik heb dus last van het omgekeerde effect. Ik ben eraan gewend geraakt dat vreemden mij niet mogen en dat ik harder afgerekend wordt op mijn gedrag door mijn uiterlijk. Veel mensen hier schijnen het niet door te hebben hoeveel impact uiterlijk wel niet heeft. Maar als een aantrekkelijke jongen een fout maakt is het geen probleem, iedereen is menselijk en maakt fouten, blah blah. Maar als een lelijke jongen een fout maakt, dan is het meteen een loser, kluns, etc.

Hierdoor ben ik sociale interacties gaan vermijden. En hierdoor probeer ik me ook altijd in de achtergrond te bewegen en nooit iets te doen waar ik mogelijk negatieve aandacht door ga krijgen. Ik probeer bijvoorbeeld ook weinig nieuwe dingen, want nieuwe dingen proberen, betekent dat je in het begin faalt en als lelijk persoon wordt je daar hard op afgerekend. Neem bijvoorbeeld deze studie:

quote:
A study by Landy & Sigall (1974) demonstrated the halo effect on judgments of intelligence and competence on academic tasks. [...]
The gap was larger on the poor essay: the attractive author received an average of 5.2, the control a 4.7, and the unattractive a 2.7, suggesting readers are generally more willing to give physically attractive people the benefit of the doubt when performance is below standard than others.
Voor slecht werk krijgt een aantrekkelijk iemand een 5.2 , een gemiddeld iemand een 4,7 en een lelijk iemand een 2.7. Met andere woorden, die wordt gewoon helemaal kapot bekritiseerd enkel door zijn uiterlijk. Geen wonder dat mijn persoonlijkheid zich zo fucked up ontwikkeld heeft als ik als lelijk persoon zo slecht behandeld ben in mijn leven. Het is nu eindelijk duidelijk voor mij hoe belangrijk uiterlijk wel niet is in het leven en dat het verdomd lastig is om een goed leven te hebben als lelijk persoon.
pi_172410386
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja, maar voor de ts voelt het dus even erg als ergere dingen.
Ik ontken nergens het bestaan van TS' waarheid. Ik geloof meteen dat hij dat denkt.

quote:
Inderdaad zijn probleem, maar hij heeft wel gelijk dat er een hierarchie is in het recht op zelfmedelijden, blijkbaar.
Absoluut.

quote:
Of hadden jullie hem ook afgezeken en gewezen op zijn slachtofferrol en zelfmedelijden als hij wel iets echt ergs had meegemaakt?
Iig met een andere toon. Waarschijnlijk was ik veel milder geweest. Ik stoorde me dan ook voornamelijk aan de arrogantie waarmee hij zo stellig beweert dat lelijkheid de grootste negatieve impact op iemands leven heeft. Dat terwijl (en dit is een schatting) toch zeker 80% zo niet 90% van de mensheid niet genoeg inkomen vergaart voor een fatsoenlijke, menselijke, levensstandaard met mogelijk enig vooruitzicht op verbetering.

[ Bericht 14% gewijzigd door probeer op 14-07-2017 13:13:23 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_172410417
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:41 schreef Mathemaat het volgende:
Nu ik erover nadenk. Sartre was 1 van de grootste players ooit en super lelijk. Dusss

En had een open relatie met een super geile wijf die haar studentes voor zichzelf en hem regelde. :7

Dus geen smoesjes heren. No pain, no gain :7
Tsja, dat krijg je als je Frankrijks #1 en #2 meest intelligente persoon bent.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172410786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Tsja, dat krijg je als je Frankrijks #1 en #2 meest intelligente persoon bent.
Nou, het gaat erom dat lelijkheid niet overheersend is. Als je een ongezellig persoon bent, dan gaan mensen je sowieso ontwijken.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172410876
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:41 schreef Mathemaat het volgende:
Nu ik erover nadenk. Sartre was 1 van de grootste players ooit en super lelijk. Dusss

En had een open relatie met een super geile wijf die haar studentes voor zichzelf en hem regelde. :7

Dus geen smoesjes heren. No pain, no gain :7
Ja succes met je persoonlijkheid veranderen. Dan is plastische chirurgie makkelijker.
pi_172410900
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:57 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nou, het gaat erom dat lelijkheid niet overheersend is. Als je een ongezellig persoon bent, dan gaan mensen je sowieso ontwijken.
Absoluut. Het gaat er om hoe je er mee om gaat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172411026
Mja goed er zijn hele fora met mensen die geobsedeerd zijn door bepaalde vormen in het gezicht, maxilla en weet ik het wat, wat volgens hen dan dé oorzaak is dat niemand ze moet, terwijl de waarheid natuurlijk is dat het met veel meer factoren te maken heeft. Veel van die lui zijn niet eens lelijk, maar geobsedeerd met knap willen zijn.
pi_172411193
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:30 schreef JaJammerJan het volgende:
Voor slecht werk krijgt een aantrekkelijk iemand een 5.2 , een gemiddeld iemand een 4,7 en een lelijk iemand een 2.7. Met andere woorden, die wordt gewoon helemaal kapot bekritiseerd enkel door zijn uiterlijk. Geen wonder dat mijn persoonlijkheid zich zo fucked up ontwikkeld heeft als ik als lelijk persoon zo slecht behandeld ben in mijn leven. Het is nu eindelijk duidelijk voor mij hoe belangrijk uiterlijk wel niet is in het leven en dat het verdomd lastig is om een goed leven te hebben als lelijk persoon.
Niemand wil lelijk zijn maar schoonheid brengt ook niet het geluk. Ik heb me al zovaak diep ongelukkig gevoelt. Tot op het punt dat ik me afvroeg of ik wel wilde leven.

Daarbij kan het gecomplimenteerd worden over je uiterlijk ook nog eens leiden tot obsessie. Dat heb ik namelijk ook gehad. Je vergroot dan alles uit tot je er juist van overtuigd raakt dat je lelijk bent en niet eens meer in het licht durft te douchen.

Nu sta ik stabiel in mijn schoenen en zie ik in dat mijn uiterlijk inderdaad in mijn voordeel kan werken. Maar dat is een van mijn geschenken. Mogelijk heb jij andere geschenken gekregen in het leven die je in jouw voordeel kan gebruiken.

Er zijn zoveel succesvolle onaantrekkelijke mensen op de wereld. Meer onaantrekkelijke dan aantrekkelijke als je het mij vraagt. En er zijn ook ontzettend veel knappe losers die daarbij te dom zijn om hun goede looks te behouden. Doordat ze ongezond leven en daarmee hun uiterlijk vergooien.

Ook zijn er mensen, voornamelijk vrouwen, die hun hele jonge leven gebruikt worden door anderen die hen begeren. Denk je echt dat die vrouwen nog zo happy zijn met hun mooie koppies? Oostblok dames die geronseld worden voor de Wallen. Misbruikt dag na dag.

Kijk daar ook eens na.

En waarschijnlijk ben je niet eens zo leljjk als je beweerd. Maar weinig mensen zijn echt afzichtelijk. De meeste zijn simpelweg niet knap. Daarmee ben je dan gewoon gemiddeld.
pi_172411203
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Daar heb je wel deels gelijk in, maar ik heb dus last van het omgekeerde effect. Ik ben eraan gewend geraakt dat vreemden mij niet mogen en dat ik harder afgerekend wordt op mijn gedrag door mijn uiterlijk. Veel mensen hier schijnen het niet door te hebben hoeveel impact uiterlijk wel niet heeft. Maar als een aantrekkelijke jongen een fout maakt is het geen probleem, iedereen is menselijk en maakt fouten, blah blah. Maar als een lelijke jongen een fout maakt, dan is het meteen een loser, kluns, etc.

Hierdoor ben ik sociale interacties gaan vermijden. En hierdoor probeer ik me ook altijd in de achtergrond te bewegen en nooit iets te doen waar ik mogelijk negatieve aandacht door ga krijgen. Ik probeer bijvoorbeeld ook weinig nieuwe dingen, want nieuwe dingen proberen, betekent dat je in het begin faalt en als lelijk persoon wordt je daar hard op afgerekend. Neem bijvoorbeeld deze studie:

[..]

Voor slecht werk krijgt een aantrekkelijk iemand een 5.2 , een gemiddeld iemand een 4,7 en een lelijk iemand een 2.7. Met andere woorden, die wordt gewoon helemaal kapot bekritiseerd enkel door zijn uiterlijk. Geen wonder dat mijn persoonlijkheid zich zo fucked up ontwikkeld heeft als ik als lelijk persoon zo slecht behandeld ben in mijn leven. Het is nu eindelijk duidelijk voor mij hoe belangrijk uiterlijk wel niet is in het leven en dat het verdomd lastig is om een goed leven te hebben als lelijk persoon.
Heb je door die aanpassingen in je gedrag dan niet nu ook een self-fullfilling prophecy gecreëerd? Waarbij je je 'slechte leven' volledig toeschrijft aan je vermeende lelijkheid, terwijl je gedrag daar ook een enorme rol in speelt?

Zelfs in het onderzoek wat je aanhaalt stelt dat dat verschil in beoordeling kleiner is bij 'goed werk'. Waar je dus af kan leiden dat er meerdere factoren betrokken zijn bij dat verschil in beoordeling. Niet alleen lelijkheid speelt een rol, maar ook kwaliteit van het werk. In dit onderzoek versterken 'lelijkheid' en 'slecht werk' elkaar, resulterende in een groter verschil.

En als je dat gegeven dan mee neemt naar jouw situatie, zou het dan ook niet zo zijn dat je lelijkheid en je (daarop aangepaste) afgesloten gedrag elkaar versterken, waardoor een veel groter negatief effect op je kwaliteit van leven ontstaat? Ergo, wanneer je je gedrag positief verandert zal het effect van je lelijkheid op je kwaliteit van leven een stuk kleiner worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172411414
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja succes met je persoonlijkheid veranderen. Dan is plastische chirurgie makkelijker.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 00:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

In 10 maanden 20+ jaar aangeleerde denkpatronen leren doorbreken is ook best lastig. Zeker als ze zo diep zitten als bij jou.
Absoluut. Dat zal waarschijnlijk jaren van intensieve therapie kosten. Want het lijkt er verdomde diep ingebakken te zitten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172411717
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja succes met je persoonlijkheid veranderen. Dan is plastische chirurgie makkelijker.
Als iemand met bipolaire stooris kan ik je verzekeren dat je houding veel zwaarder telt, dan gewoon hoe knap je bent.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172411867
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als iemand met bipolaire stooris kan ik je verzekeren dat je houding veel zwaarder telt, dan gewoon hoe knap je bent.
Helemaal eens.
pi_172413747
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als iemand met bipolaire stooris kan ik je verzekeren dat je houding veel zwaarder telt, dan gewoon hoe knap je bent.
Daar ben ik het wel mee eens.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:19:01 #182
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_172414246
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als iemand met bipolaire stooris kan ik je verzekeren dat je houding veel zwaarder telt, dan gewoon hoe knap je bent.
Eens met jou.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_172415607
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eens met jou.
Dus als je houding en uiterlijk beide kut zijn en je ziet geen manier om dat te veranderen, is het dus vrij hopeloos.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 16:33:00 #184
441859 crew  Lenny77
pi_172416391
Bij ons op het werk is het net andersom. De mensen die de hoogste beoordelingen halen zijn net de lelijkere. De mooie mensen, zeker de jonge, denken dat ze er ook wel komen met mooi zijn. En die liggen dus meestal wel snel buiten.
Als het om geld gaat dan telt het uiterlijk niet meer maar de kwaliteit.
Doe iets aan je gedrag. Je gedrag en houding maken je lelijk. Niet je uiterlijk.
En dat over die inhammen in je haar is ook al zo een onzin! Elke man heeft dat en er zijn er al genoeg die vroeg kalend zijn. Ook zij hebben allen partners.
Haal je hoofd uit de grond.
Ik weet zeker dat jij helemaal zo lelijk niet bent. Je denkt dat gewoon.
Een anorexia patiënt denkt ook dat ie te dik is terwijl ze vel over been zijn.

Oh en nogmaals, ben jij dat TS?
Die jongen naast die zogezegd mooie man in het begin?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172416825
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:33 schreef Lenny77 het volgende:
Bij ons op het werk is het net andersom. De mensen die de hoogste beoordelingen halen zijn net de lelijkere. De mooie mensen, zeker de jonge, denken dat ze er ook wel komen met mooi zijn. En die liggen dus meestal wel snel buiten.
Als het om geld gaat dan telt het uiterlijk niet meer maar de kwaliteit.
Doe iets aan je gedrag. Je gedrag en houding maken je lelijk. Niet je uiterlijk.
En dat over die inhammen in je haar is ook al zo een onzin! Elke man heeft dat en er zijn er al genoeg die vroeg kalend zijn. Ook zij hebben allen partners.
Haal je hoofd uit de grond.
Ik weet zeker dat jij helemaal zo lelijk niet bent. Je denkt dat gewoon.
Een anorexia patiënt denkt ook dat ie te dik is terwijl ze vel over been zijn.

Oh en nogmaals, ben jij dat TS?
Die jongen naast die zogezegd mooie man in het begin?
Niet dat het uitmaakt verder, maar dat is toch echt niet waar. Ik ken er persoonlijk zelfs maar weinig, eigenlijk.

Correctie: ff op 'inhammen' gegoogeld en misschien heb je toch gelijk, want ik doelde zelf op iets 'ergers' dan wat ik nu zoal tegenkwam op plaatjes.Ik geloof dat zelfs Mr. Forbry dan wel een heel klein beetje last van inhammen heeft (terwijl hij op zich juist nog heel vol/dik haar heeft). :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Forbry op 14-07-2017 17:26:27 ]
Tails tell tales
pi_172416993
Waarom zou de staat moeten opdraaien voor jouw lelijkheid?
Als jij dat zo belangrijk vind dan ga je er toch voor werken en sparen?
pi_172419060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:49 schreef LXIV het volgende:
Als je niet dik bent, goed verzorgd en je goed kleed/knipt, ben je voor 80% van de mensen al acceptabel. Lelijkheid is een keuze.
Dit, als ik rondkijk op straat zijn er niet veel mensen écht lelijk.

Wel veel mensen die te dik zijn en/of slecht verzorgd (kleding, haar, huid, levensstijl e.d.) en daardoor lelijk zijn.
pi_172421396
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:33 schreef Lenny77 het volgende:
Bij ons op het werk is het net andersom. De mensen die de hoogste beoordelingen halen zijn net de lelijkere. De mooie mensen, zeker de jonge, denken dat ze er ook wel komen met mooi zijn. En die liggen dus meestal wel snel buiten.
Als het om geld gaat dan telt het uiterlijk niet meer maar de kwaliteit.
Doe iets aan je gedrag. Je gedrag en houding maken je lelijk. Niet je uiterlijk.
En dat over die inhammen in je haar is ook al zo een onzin! Elke man heeft dat en er zijn er al genoeg die vroeg kalend zijn. Ook zij hebben allen partners.
Haal je hoofd uit de grond.
Ik weet zeker dat jij helemaal zo lelijk niet bent. Je denkt dat gewoon.
Een anorexia patiënt denkt ook dat ie te dik is terwijl ze vel over been zijn.

Oh en nogmaals, ben jij dat TS?
Die jongen naast die zogezegd mooie man in het begin?
Mooi zijn alleen is natuurlijk niet genoeg, maar het helpt wel om beter beoordeeld te worden. Als je 2 mensen heb die ongeveer identiek presteren, dan wordt de mooiere man beter beoordeeld en ontvangt hij de promotie. Als lelijke man moet je enorm in prestatie gaan compenseren, wil je een kans maken

En nee, die jongeman dat ben ik niet. En die 'zogezegd mooie man' is de knapste man ter wereld die met zijn looks miljoenen binnenhaalt in de modellenwereld. Dat is hoe makkelijk het leven is als je aantrekkelijk bent.
pi_172421483
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:58 schreef happylife070 het volgende:
Waarom zou de staat moeten opdraaien voor jouw lelijkheid?
Als jij dat zo belangrijk vind dan ga je er toch voor werken en sparen?
Omdat het een handicap is? Andere handicaps worden toch ook vergoed vanuit de collectieve zorgverzekering, waarom mijn plastische chirurgie niet dan?

Het gaat er overigens niet om dat ik dat belangrijk vindt, ik vond uiterlijk namelijk helemaal niet belangrijk en mijn ouders ook niet. Maar nadat ik daarvoor jarenlang gepest ben en slechter behandeld ben dan andere mensen, dan kom je tot het inzicht dat uiterlijk UITERST belangrijk is voor succes in het leven.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 20:07:10 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172421610
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Omdat het een handicap is? Andere handicaps worden toch ook vergoed vanuit de collectieve zorgverzekering, waarom mijn plastische chirurgie niet dan?

Het gaat er overigens niet om dat ik dat belangrijk vindt, ik vond uiterlijk namelijk helemaal niet belangrijk en mijn ouders ook niet. Maar nadat ik daarvoor jarenlang gepest ben en slechter behandeld ben dan andere mensen, dan kom je tot het inzicht dat uiterlijk UITERST belangrijk is voor succes in het leven.
Omdat het gewoon niet vergoed wordt. Kun je hoog en laag springen en daar nog dagen over zeiken, maar als je je browser dicht klikt is de realiteit nog steeds de realiteit en dat is dat het niet vergoed wordt.

Deal with it.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172421742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat het gewoon niet vergoed wordt. Kun je hoog en laag springen en daar nog dagen over zeiken, maar als je je browser dicht klikt is de realiteit nog steeds de realiteit en dat is dat het niet vergoed wordt.

Deal with it.
'Deal with it.' Kun je tegen iedereen zeggen die ergens over klaagt of ergens mee zit. Makkelijk hoor.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 20:12:35 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172421765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:12 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

'Deal with it.' Kun je tegen iedereen zeggen die ergens over klaagt of ergens mee zit. Makkelijk hoor.
Tja, realiteit is niet altijd leuk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172421825
In zuid Korea laat bijna elke vrouw wat doen. Wordt het daar vergoed? Eh nope. Maar reken maar dat daar de druk op een bepaald uiterlijk groot is.

Hier wordt enorm los vel in veel gevallen niet eens vergoed.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:17:33 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172421886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]


[..]


[..]

[ afbeelding ]

Ik snap niet hoe je niet toe kunt geven dat er lelijke mensen en aantrekkelijke mensen zijn op de wereld.
Ben jij dat deluzion?

Verder zegt uiterlijk echt niets over wel of niet succesvol bent. Dat ligt in jouw geval toch echt puur aan jouw houding/levensinstelling. Daarnaast, ook minder knappe of zelfs lelijke mensen kunnen gewoon een partner vinden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:18:05 #195
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172421897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Omdat het een handicap is? Andere handicaps worden toch ook vergoed vanuit de collectieve zorgverzekering, waarom mijn plastische chirurgie niet dan?

Het gaat er overigens niet om dat ik dat belangrijk vindt, ik vond uiterlijk namelijk helemaal niet belangrijk en mijn ouders ook niet. Maar nadat ik daarvoor jarenlang gepest ben en slechter behandeld ben dan andere mensen, dan kom je tot het inzicht dat uiterlijk UITERST belangrijk is voor succes in het leven.
Mooie mensen worden ook gepest. Dat kan je geloven of niet, maar dat heb ik zelf waargenomen.

Als je geen succes hebt in het leven, zal het vast niet alleen aan je uiterlijk liggen. Ik werk met veel succesvolle mensen, die nooit in een fashion magazine zullen staan. Ik werk met mooie mensen, die uitbranders krijgen wanneer ze hun werk niet goed doen. Bias zal er vast zijn, maar dat maakt echt geen wezenlijk verschil. Leid een goed leven, en mensen zullen je daarop beoordelen, niet om je scheve neus, je terugtrekkende haarlijn, of je bad hair day.
1 + 1 = blauw
pi_172421903
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:17 schreef yats het volgende:

[..]

Ben jij dat deluzion?

Verder zegt uiterlijk echt niets over wel of niet succesvol bent. Dat ligt in jouw geval toch echt puur aan jouw houding/levensinstelling. Daarnaast, ook minder knappe of zelfs lelijke mensen kunnen gewoon een partner vinden.
Nee is iemand anders
pi_172422022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:00 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mooi zijn alleen is natuurlijk niet genoeg, maar het helpt wel om beter beoordeeld te worden. Als je 2 mensen heb die ongeveer identiek presteren, dan wordt de mooiere man beter beoordeeld en ontvangt hij de promotie. Als lelijke man moet je enorm in prestatie gaan compenseren, wil je een kans maken

En nee, die jongeman dat ben ik niet. En die 'zogezegd mooie man' is de knapste man ter wereld die met zijn looks miljoenen binnenhaalt in de modellenwereld. Dat is hoe makkelijk het leven is als je aantrekkelijk bent.
Weet je wat het probleem is met die statistieken? Het lijkt altijd alsof de ander gigantisch in het voordeel is, maar die ander ervaart dat totaal niet zo.

Als er een promotie is en er moet gekozen worden tussen een man of een vrouw, dan heeft de man betere kansen. Als er gekozen moet worden tussen een autochtoon of een allochtoon, dan heeft de autochtoon betere kansen. Als er gekozen moet worden tussen een jongere of een oudere, dan heeft de jongere betere kansen.

Dus jij als autochtone blanke jonge man, hebt ten opzichte van heel veel andere groepen veel voordelen. En daar heb je niets voor hoeven doen!
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:33:10 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172422255
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:12 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik ben in het verleden gepest en buitengesloten door mijn uiterlijk waardoor ik mij nooit heb kunnen ontwikkelen. Uiterlijk is het allerbelangrijkste in het leven.
Dat ben ik ook, en waarschijnlijk heel wat erger dan jij je voor kunt stellen. En toch ben ik wel in een joviale aardige gozer met veel vrienden en kennissen veranderd. Waar ligt dat dan aan denk je? En kom nu niet weer met die uiterlijk bullcrap aan, ik weet hoe jij eruit ziet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:33:40 #199
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172422264
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee is iemand anders
Hij klinkt wel hetzelfde.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 20:34:24 #200
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172422283
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:33 schreef yats het volgende:

[..]

Dat ben ik ook, en waarschijnlijk heel wat erger dan jij je voor kunt stellen. En toch ben ik wel in een joviale aardige gozer met veel vrienden en kennissen veranderd. Waar ligt dat dan aan denk je? En kom nu niet weer met die uiterlijk bullcrap aan, ik weet hoe jij eruit ziet.
Wacht, wat? Ik hoef de foto niet te zien, maar heeft hij gelijk of is het onzin wat hij zegt?
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')