abonnement Unibet Coolblue
pi_172374851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
Hoi dit keer serieuze topic, die andere 3 topics liep uit de hand.

Mijn vraag: Ben ik verslaafd als ik 2x in de week naar de hoeren ga waarbij ik in totaal 340 euro per maand uitgeef aan de hoeren. Dit is dus echt iedere week/maand zonder uitzondering.

Ik krijg soms het gevoel dat ik er echt verslaafd aan ben. Ik zoek zelfs forums af naar (volwassen , 18+ ) meiden die voor paar tientjes met mij willen afspreken.

Is dit een verslaving of is het normaal om 2x per week naar de hoeren te gaan?
kan je niet gewoon erg succesvol gaan tinderen?
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:12:38 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172375149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:43 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

check je inbox.
Ja dat lompe whatsappgesprek is dus echt voor geen seconde overtuigend bewijs he
Laffe huichelaar
pi_172376145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:13 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Ik doe meestal alleen cardate. (blowjob date). En met condoom kan ik niet klaar komen. Dus wel altijd zonder condoom. Van pijpbeurt kun je moeilijk ziekte krijgen.
Resistente gonorroe
https://m.metronieuws.nl/(...)as-op-met-orale-seks

En 2 keer per week een professionele temeier zonder rubber aan je staf, dan gaat de wet van de grote getallen gelden.

Veel plezier met je permanente druiper.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172376480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:27 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Je mag gewoon in haar mond kijken geen probleem.
Een gegeven paard in de bek kijken :')
  Meest relativerende user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 08:41:49 #55
357044 Budapestenaar
pi_172381076
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Een gegeven paard in de bek kijken :')
Hij betaalt ervoor dus is het geen gegeven paard. Een gekocht paard in de bek kijken is niet vreemd. Da's een goed boerengebruik. _O-

Maar om even terug te komen op de vraag van TS: als je elke week twee keer een hoer nodig hebt, heb je toch wel een tikje last van een verslaving. En je bent erg in denial als het gaat om het oplopen van geslachtsziekten. Ik heb verder niks tegen prostitutie, maar ik zou niet veel trek hebben in vrouwen die voor een paar tientjes mannen afwerken zonder condoom. :r
pi_172381900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja dat lompe whatsappgesprek is dus echt voor geen seconde overtuigend bewijs he
dm openbaren :o
pi_172382062
Zeggen dat je genoeg vermogen en inkomsten heb om 2x in de week naar de hoeren te gaan.

En dan max 340 euro per maand kwijt zijn 😂😂😂 mis ik iets?

Tevens geen ziektes krijgen van blowjobs, want het is de dames inkomstenbron... en jij denkt dat de paar tientjes dames zich regelmatig laten checken?
pi_172382079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hij betaalt ervoor dus is het geen gegeven paard. Een gekocht paard in de bek kijken is niet vreemd. Da's een goed boerengebruik. _O-

Maar om even terug te komen op de vraag van TS: als je elke week twee keer een hoer nodig hebt, heb je toch wel een tikje last van een verslaving. En je bent erg in denial als het gaat om het oplopen van geslachtsziekten. Ik heb verder niks tegen prostitutie, maar ik zou niet veel trek hebben in vrouwen die voor een paar tientjes mannen afwerken zonder condoom. :r
Wat hij zegt! ☝
pi_172389626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:55 schreef DaRealDeal het volgende:
Zeggen dat je genoeg vermogen en inkomsten heb om 2x in de week naar de hoeren te gaan.

En dan max 340 euro per maand kwijt zijn 😂😂😂 mis ik iets?

Tevens geen ziektes krijgen van blowjobs, want het is de dames inkomstenbron... en jij denkt dat de paar tientjes dames zich regelmatig laten checken?
Ik kan als ik wil iedere maand meer dan 2000 euro uitgeven aan de hoeren. Maar dat ga ik niet doen want dat vind ik zonde. En meer dan 2x per week naar de hoeren gaat voor mij te ver. Daar heb ik geen zin in , behalve als het een on-ervaren 18+ student is die ik voor me heb :D
koop
pi_172390141
Waar ging het ook alweer over? Of je 'verslaafd' bent? Ik zou zeggen stel jezelf de volgende vraag:
Kan ik het een week (of misschien 2) zonder?

Ja = je hebt geen probleem, je bent een recreatieve DVP-bezoeker en hoeft niet in therapie.
Nee = je hebt een serieus probleem en serieuze problemen vragen om serieuze oplossingen. Even naar de dokter dus om een doorverwijzinkje te vragen!
pi_172390230
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:48 schreef leoneuktgraag het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Of je 'verslaafd' bent? Ik zou zeggen stel jezelf de volgende vraag:
Kan ik het een week (of misschien 2) zonder?

Ja = je hebt geen probleem, je bent een recreatieve DVP-bezoeker en hoeft niet in therapie.
Nee = je hebt een serieus probleem en serieuze problemen vragen om serieuze oplossingen. Even naar de dokter dus om een doorverwijzinkje te vragen!
Als ik 2 weken niet ga dan begin ik echt last te krijgen van mijn bovenbenen. Dat is echt een hell on earth. Als ik een vrouw of vriendin had , dan zou ik het veel langer als 2 weken kunnen volhouden.
koop
pi_172390313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:51 schreef herenschoenen het volgende:
Als ik 2 weken niet ga dan begin ik echt last te krijgen van mijn bovenbenen. Dat is echt een hell on earth. Als ik een vrouw of vriendin had , dan zou ik het veel langer als 2 weken kunnen volhouden.
Dus is het dan het fysieke, de seks zelf? Heb je wel eens geprobeerd gewoon lekker elke dag af te trekken? Dan mag je mij het geld dat je bespaart wel toesturen ovv 'bewezen diensten voor semi professioneel advies'... :D
pi_172390321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:13 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Ik doe meestal alleen cardate. (blowjob date). En met condoom kan ik niet klaar komen. Dus wel altijd zonder condoom. Van pijpbeurt kun je moeilijk ziekte krijgen.
Gast, ik zou maar eens een SOA check doen als ik jou was...
pi_172390474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:54 schreef leoneuktgraag het volgende:

[..]

Dus is het dan het fysieke, de seks zelf? Heb je wel eens geprobeerd gewoon lekker elke dag af te trekken? Dan mag je mij het geld dat je bespaart wel toesturen ovv 'bewezen diensten voor semi professioneel advies'... :D
Als ik elke dag ga rukken krijg ik last van mijn armen. Soort van tintelingen in mijn armen wat best wel pijn doet. Dat is geen optie. Na een bepaalde leeftijd heeft elke man een vrouw nodig. Vrouwen zijn gecreëerd om geneukt te worden. Ik kan er niks anders voor verzinnen.
koop
pi_172390494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:54 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Gast, ik zou maar eens een SOA check doen als ik jou was...
Ik ga meerdere jaren naar de hoeren nooit een SOA check gedaan en ook nooit last van iets gehad. Blijkbaar is de kans echt klein dat je een ziekte krijgt via blowjobs.
koop
pi_172390746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:00 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Ik ga meerdere jaren naar de hoeren nooit een SOA check gedaan en ook nooit last van iets gehad. Blijkbaar is de kans echt klein dat je een ziekte krijgt via blowjobs.
https://www.soapoli-onlin(...)en-het-risico-op-soa

Dat je nergens 'last' van hebt betekend overigens niet dat je geen SOA hebt...
pi_172390869
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:07 schreef AMS76 het volgende:

[..]

https://www.soapoli-onlin(...)en-het-risico-op-soa

Dat je nergens 'last' van hebt betekend overigens niet dat je geen SOA hebt...
Zover ik het lees is de kans echt zeer klein dat er iets kan gebeuren via orale seks.
koop
pi_172391595
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:11 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Zover ik het lees is de kans echt zeer klein dat er iets kan gebeuren via orale seks.
Dan lees jij wat anders dan ik...

Via slijmvliezen of wondjes in de mond kun je besmet raken met o.a. chlamydia, gonorroe, herpes, syfilis. Herpes merk je wel, maar syfilis bijvoorbeeld niet altijd. Kans dat je besmet bent zonder dat je het door hebt.

Zoals altijd: Veel wisselende contacten zonder condoom? LAAT JE REGELMATIG TESTEN. Baat het niet, dan schaad het niet.
pi_172391747
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:35 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Dan lees jij wat anders dan ik...

Via slijmvliezen of wondjes in de mond kun je besmet raken met o.a. chlamydia, gonorroe, herpes, syfilis. Herpes merk je wel, maar syfilis bijvoorbeeld niet altijd. Kans dat je besmet bent zonder dat je het door hebt.

Zoals altijd: Veel wisselende contacten zonder condoom? LAAT JE REGELMATIG TESTEN. Baat het niet, dan schaad het niet.
Syfilis is meer voor gay people. Wondjes in de mond kan , maar je mag gewoon in haar mond kijken of ze wat heeft.
koop
pi_172391856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:42 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Syfilis is meer voor gay people. Wondjes in de mond kan , maar je mag gewoon in haar mond kijken of ze wat heeft.
Droom dan maar lekker verder.
Als je over 10 jaar plots rare klachten krijgt, weet dan dat je weet-ik-veel hoeveel mensen al besmet kan hebben...
pi_172391917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:47 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Droom dan maar lekker verder.
Als je over 10 jaar plots rare klachten krijgt, weet dan dat je weet-ik-veel hoeveel mensen al besmet kan hebben...
Zie het zo: zonder condoom blowjobs krijgen van een hoer , is duizenden malen veiliger als zonder condoom vaginaal/anaal neuken.
koop
pi_172391966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:50 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Zie het zo: zonder condoom blowjobs krijgen van een hoer , is duizenden malen veiliger als zonder condoom vaginaal/anaal neuken.
Zie het zo: Eenmaal besmet, heb je een probleem. En geloof jij maar dat het 'duizenden malen' veiliger is, ik ga je toch niet overtuigen blijkt wel.

Sowieso verder nogal offtopic nu.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 01:44:06 #73
441859 crew  Lenny77
pi_172404653
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:59 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gecreëerd om geneukt te worden.
:r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172405921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:59 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gecreëerd om geneukt te worden. Ik kan er niks anders voor verzinnen.
Ik wel. Dat jouw houding wegens vrouwen zoals je hierboven stelt ervoor zal zorgen dat je jezelf nog een keer keihard tegenkomt. Weinig respectvol ook. Zeg je dat ook over je moeder? Want dat is ook een vrouw.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:15:45 #75
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172734552
TS je bent helemaal niet ziek in je hoofd.
Misschien verslaafd, maar wat boeit het.

Zoveel 'mannen' die maandelijks duizenden euro's spenderen aan vrouwen en er letterlijk nooit wat voor terugkrijgen behalve ellende.
Voor een paar tientjes spuit jij een 18-jarig gewillig mond vol. Win win situatie.

Probeer dat maar es te krijgen met tientallen uren uitgaan in de kroeg :')

De ego van sommige jongetjes is te groot om direct te betalen voor seks. Indirect krijgen ze wel het 'gevoel' dat al die tientallen uren, drankjes en hoofdpijn geen geld kost.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172747099
Deze kan wel dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')