abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172371134
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,

Ik ben op zoek naar een VPN in IJsland die betrouwbaar en genoeg snelheid levert.

Ik heb geen zin in de sleepnetten van de AIVD of MIVD, daarom wil ik een VPN. Ik heb een recht op privacy en daar heeft de regering blijkbaar volledig schijt aan.

Nee, het gaat niet om wat ik te verbergen heb, het gaat erom wat zij denken dat ik te verbergen heb; ergo. door sleepnetten toe te passen zeggen ze eigenlijk dat iedereen waar dat sleepnet op van toepassing is al verdacht is, met alle gevolgen van dien.

Dus ik ben op zoek naar een VPN dat het hoofdkantoor en zijn belangrijkste servers in een land heeft staan dat jouw privacy respecteert (dus niet Nederland). Zwitserland of IJsland misschien een kandidaat? Welke VPN provider?
pi_172371241
PIA
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:26:49 #3
468652 denattedweil
altijd schoon, altijd geil
pi_172375521
Goldenfrog? Zit in Zwitserland geloof ik
Ik zeg altijd maar zoo, da's korter dan dierentuin
pi_172376415
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:03 schreef Telefoonvork het volgende:

Dus ik ben op zoek naar een VPN dat het hoofdkantoor en zijn belangrijkste servers in een land heeft staan dat jouw privacy respecteert (dus niet Nederland). Zwitserland of IJsland misschien een kandidaat? Welke VPN provider?
Ijsland en Zwitserland zijn beiden Five Eyes Tier B leden. Dat heeft dus geen zin.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_172562205
Met scherpe aanbiedingen voor een jaarabonnement.

https://nordvpn.com/nl/
pi_172562383
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:07 schreef Chinless het volgende:
PIA
dit, of disconnect.me
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')