abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:38:52 #1
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172362873
quote:
Moeder zussen OG3NE overleden

De moeder van Shelley, Lisa en Amy van OG3NE is woensdag in het bijzijn van haar dochters overleden. Isolde Vol-Malee leed aan een zeldzame vorm van botkanker. In juni staakte ze de behandeling.
Dat laten de zussen woensdag middels hun management weten in een bericht op Facebook.

"Wij vertrouwen er op dat haar strijdkracht, positiviteit, doorzettingsvermogen en eeuwige lach ons de kracht zal geven om door te gaan. Nu is er het grote verdriet. We hopen dat iedereen onze privacy respecteert en ons de rust en ruimte geeft om dit grote verdriet een plaats te geven", aldus de zussen in het bericht.

Amy, Shelley en Lisa Vol staken tot nader orde hun werkzaamheden. Het afscheid van hun moeder zal in besloten kring plaatsvinden.

Songfestival
De moeder van de drie zussen was ongeneeslijk ziek: ze had een zeldzame en kwaadaardige vorm van botkanker. OG3NE werd tijdens het Eurovisie Songfestival in Kiev, door hun moeder verrast doordat ze er toch bij was, terwijl dat eerder onmogelijk leek door haar ziekte.

Met Lights and Shadows, dat door hun vader werd geschreven en gaat over hun moeder, werden de drie zussen elfde tijdens het Songfestival.

Toekomst
Isolde Vol-Malee zei eerder in een interview hoe belangrijk ze het vond dat haar dochters aan hun toekomst werken. "Dat ze stralen en de mensen gelukkig maken met hun muziek. Zij hebben de toekomst, ik weet dat voor mij het afscheid vroeg of laat een keer komt. Niemand kan mij beter maken."
http://www.nu.nl/achterkl(...)og3ne-overleden.html
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:40:10 #2
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172362899
Triest, hoewel het onvermijdelijk was zal het toch een grote klap voor hen en hun omgeving zijn. Rust zacht, Isolde.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_172362900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:38 schreef ijs_beer het volgende:
Dat ze stralen en de mensen gelukkig maken met hun muziek.
Nou laat ze dan maar ophouden met stralen, want mij maken ze niet gelukkig met die kutmuziek van ze.

RIP aan de nabestaanden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:43:12 #4
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172362960
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nou laat ze dan maar ophouden met stralen, want mij maken ze niet gelukkig met die kutmuziek van ze.

RIP aan de nabestaanden.
Yes, je zuurgraad weet me toch elke keer weet te verbazen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_172362970
:*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Spellchecker woensdag 12 juli 2017 @ 13:43:59 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172363005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:43 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Yes, je zuurgraad weet me toch elke keer weet te verbazen.
deze open deuren zijn ook niet alles:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:40 schreef ijs_beer het volgende:
Triest, hoewel het onvermijdelijk was zal het toch een grote klap voor hen en hun omgeving zijn. Rust zacht, Isolde.
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:50:04 #8
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172363090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:45 schreef Handleiding het volgende:

[..]

deze open deuren zijn ook niet alles:

[..]

Nou, verzin jij eens iets creatiefs en origineels dan. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_172363107
neuh waarom moet ik iets zeggen over een semi bekende Nederlander?
pi_172363318
Wow wat ontzettend snel gegaan nog, erg sneu. :{ ;(
pi_172363953
Erg triest.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:35:13 #12
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172363963
zielig voor de meisjes :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 14:37:44 #13
163650 Greys
pi_172364010
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:50 schreef Handleiding het volgende:
neuh waarom moet ik iets zeggen over een semi bekende Nederlander?
Wat doe je dan in het topic? Alleen anderen afzeiken? Sneu. Sterkte daarmee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172364025
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat doe je dan in het topic? Alleen anderen afzeiken? Sneu. Sterkte daarmee.
nee hoor ik zeik niemand af.
pi_172366507
Blijft sneu voor die meiden, 47 is ook geen leeftijd om te sterven....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 17:19:09 #16
163650 Greys
pi_172367874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:22 schreef TheVulture het volgende:
Blijft sneu voor die meiden, 47 is ook geen leeftijd om te sterven....
Dit ja. Zo jong je moeder verliezen gun je niemand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 17:31:46 #17
368283 ato
pi_172368193
RIP
En sterkte voor de meiden, vader en anderen.

Toch wel snel gegaan en wat was zij jong.
Life can be a bitch, so like it..
pi_172369299
Nu een item hierover bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_172376891
Verschrikkelijk nieuws :'(
~The present is all there is~
pi_172450422
Ik hoorde het eerder al op de radio, triest nieuws inderdaad. Ik dacht eigenlijk dat het nog jaren zou duren om de een of andere reden.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2017 @ 02:22:45 #21
368283 ato
pi_172450941
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:29 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik hoorde het eerder al op de radio, triest nieuws inderdaad. Ik dacht eigenlijk dat het nog jaren zou duren om de een of andere reden.
Eerst leek het nog behandelbaar te zijn, volgens mij werd zij al voor ESF begon slechter.
En leek uitbehandeld.
Life can be a bitch, so like it..
pi_172478514
En toch knaagt er iets bij me naar aanleiding van dit artikel:

Bron: AD

quote:
Jeroen van der Boom (45) heeft zaterdag in crematorium Essenhof in Dordrecht de gevoelige ballade Beeld Zonder Geluid gezongen tijdens de uitvaartplechtigheid van Isolde Vol-Malee: de moeder van OG3NE-zussen Amy en Shelley (21) en Lisa (23). De zanger bracht het nummer vorig jaar tijdens het tv-programma De Beste Zangers waar het meidentrio toen vol emoties op reageerde.

De dienst vond in besloten kring plaats met alleen een select gezelschap vrienden en familieleden. Volgens Benno de Leeuw, de manager van OG3NE, waren er tijdens de afscheidsdienst voor Isolde, die afgelopen woensdag op 48-jarige overleed aan de gevolgen van een zeldzame vorm van botkanker, toespraken van de zussen en hun vader Rick Vol (54). ,,Toespraken vol mooie herinneringen en levenslessen.''

Muziek speelde een grote rol tijdens de plechtigheid. De Leeuw: ,,Liedjes waar het hechte gezin bijzondere herinneringen aan had, en natuurlijk het Eurovisie Songfestivallied Lights and Shadows waarvoor moeder Isolde de inspiratiebron was. Zang was er van ZO! Gospel Choir en Jeroen van der Boom die zorgde voor een bijzonder moment met het nummer Beeld Zonder Geluid wat hij ooit bij De Beste Zangers voor OG3NE zong.'' Jeroen liet vanmorgen aan deze site weten dat hij het zingen tijdens de dienst 'zwaar' vond. ,,Het was heftig maar mooi om te kunnen doen'', aldus de zanger.

Speech van moeder
Ook richtte Isolde Vol, met een voorgedragen speech, het woord tot haar dochters, echtgenoot en familie. De Leeuw: ,,De immer positieve Isolde stak de aanwezigen op geheel eigen wijze een hart onder de riem voor de toekomst en moedigde haar gezin aan hun missie voort te zetten om de wereld een klein stukje mooier te maken.'' Volgens de manager was het 'een emotionele en bijzondere gedenkdienst waarin het gezin op waardige wijze afscheid heeft genomen van hun grote voorbeeld en liefde’.

OG3NE heeft de komende tijd geen optredens om in alle rust het verlies van hun moeder Isolde Vol te kunnen verwerken. Na het overlijden van Isolde Vol kwamen Amy, Shelley en Lisa met een korte verklaring. ,,Wij vertrouwen er op dat haar strijdkracht, positiviteit, doorzettingsvermogen en eeuwige lach ons de kracht zal geven om door te gaan. Nu is er het grote verdriet. We hopen dat iedereen onze privacy respecteert en ons de rust en ruimte geeft om dit grote verdriet een plaats te geven.” Rick, de echtgenoot van Isolde, liet op sociale media weten dat hij veel bewondering heeft voor de wijze waarop zijn vrouw had geleefd.
Vooropgesteld: Het is volkomen kut en verdrietig dat je je moeder en vrouw verliest op 47-jarige leeftijd. Maar zo'n manager die dan allerlei details over de afscheidsdienst naar buiten brengt, waarom zou je dat willen als je juist in besloten kring afscheid neemt... ik blijf er toch het gevoel bij houden dat dit gezin het toch ook wel fijn vindt om te dwepen met hun verdriet :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172479465
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:44 schreef TheVulture het volgende:
En toch knaagt er iets bij me naar aanleiding van dit artikel:

Bron: AD

[..]

Vooropgesteld: Het is volkomen kut en verdrietig dat je je moeder en vrouw verliest op 47-jarige leeftijd. Maar zo'n manager die dan allerlei details over de afscheidsdienst naar buiten brengt, waarom zou je dat willen als je juist in besloten kring afscheid neemt... ik blijf er toch het gevoel bij houden dat dit gezin het toch ook wel fijn vindt om te dwepen met hun verdriet :@
Ik denk dat dat eerder aan die manager ligt, die zelfs een uitvaart nog even voor de buitenwereld uitstalt. Lijkt me niet dat Og3ne zelf doorbesproken heeft hoe ze dit naar buiten gaan brengen in de media. Aan de andere kant verdienen die meiden hun brood door exposure. Als manager zeg je geen nee als de krant je om een quoteje vraagt. En zeker zo'n ordinair figuur als hij niet.

Die showbizzpagina's in de krant zijn natuurlijk ook gieren die overal opduiken, zolang er maar iets te tikken valt. Beetje afstand door de media is tegenwoordig ook te veel gevraagd.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 11:06:05 #24
163650 Greys
pi_172479737
Deze foto lijkt me ook niet stiekem uit de bosjes genomen :@ Ziet eruit als gewoon een aanwezige fotograaf die van vrij dichtbij mocht fotograferen.

En dat het dan een betaald Premium artikel is in Telegraaf.
Ik vind het ook een beetje vreemd voor een besloten uitvaart, al die details... maar ieder z'n manier zullen we maar zeggen.

Als de familie het echt besloten had willen houden zouden ze die manager nu direct ontslaan, dus ik denk echt wel dat hij daar toestemming voor had. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar het zou mijn keuze idd ook niet zijn als ik het besloten zou willen houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172480005
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:06 schreef Greys het volgende:
Deze foto lijkt me ook niet stiekem uit de bosjes genomen :@ Ziet eruit als gewoon een aanwezige fotograaf die van vrij dichtbij mocht fotograferen.

En dat het dan een betaald Premium artikel is in Telegraaf.
Ik vind het ook een beetje vreemd voor een besloten uitvaart, al die details... maar ieder z'n manier zullen we maar zeggen.

Als de familie het echt besloten had willen houden zouden ze die manager nu direct ontslaan, dus ik denk echt wel dat hij daar toestemming voor had. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar het zou mijn keuze idd ook niet zijn als ik het besloten zou willen houden.

Ieder z'n ding inderdaad. Als je ook al vanaf je 10e in de spotlights staat (of dat probeert), dan weet je niet beter om ook dit te delen met Nederland. 'In besloten kring' betekent vooral 'fans, blijf thuis' en niet 'media, laat ons compleet met rust.

Bovenal hoop ik dat ze er zich door de komende tijd doorheen slaan uiteraard.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')