abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172362700
quote:
Marijke Helwegen speelt bij media-optredens een typetje. Ze had niet verwacht dat haar imago daardoor bepaald zou worden.
"Ik heb altijd gedacht dat mensen wel door mijn spel, het typetje dat ik speel, heen zouden kunnen prikken en dat ik mij dit gewoon kon permitteren", zegt de 68-jarige socialite in een interview met Nieuwe Revu.

Helwegen had gedacht dat mensen zouden doorzien dat het er dik bovenop ligt en dat ze in het echt een andere vrouw is. "Helaas is een bepaalde groep daar nog steeds niet van doordrongen. Dat is een consequentie van de dingen die ik doe."

Ze vergelijkt haar media-optredens met de tv-programma's van André van Duin. "Hij werd in de jaren 70 ook niet door iedereen op juiste waarde geschat omdat mensen zijn typetjes niet begrepen. Natuurlijk, ik bén geen duif, maar ik zet die lieve beestjes graag in de spotlights."
-O- Zijn we er dan allemaal ingetrapt? :{
pi_172362815
De mensen die dat niet doorzien zijn niet bepaald slim te noemen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:49:59 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172363086
De mensen die bij dat duivengebeuren of de kerst'hit' van haar niet doorhadden dat het een act is, moeten ze dan ook laten opnemen
Laffe huichelaar
pi_172363305
Roekoee roekoee :')
´
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:08:57 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172363510

Hier word je ook niet vrolijk van... :{
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172364650
Lipjes getuit en borstjes vooruit!
pi_172365178
Zitten twee duiven uit Twente op een tak laat de ene Duif een scheet zegt de andere: Ik roekoe :')
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:53:05 #8
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172368693
Ik ben vaak net zo gek als mijn naamgenote dus ik vind het ook wel leuk dat ze zo gek doet. Komkommer, komkommer, ook handig voor op het strand. :') Serieus, het zou zo uit mijn mond kunnen komen. Ik ben immers ook de geestelijk moeder van de Chris Isaak-variatie 'blue hotel, ohoranje b&b'. :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172788632
Raar mens. Bedoel als je bijna je hele lichaam hebt laten verbouwen dan kan je toch niet verwachten dat men je serieuze kant (als je die al hebt) aanneemt? |:(
pi_172789179
Met dezelfde stijl en gespreksstof aanschuiven bij zowel plastische chirurgieprogrammas als talkshows ed en dan verwachten dat mensen zelf bedenken dat je meer in petto hebt. Tja, dat heeft ze dan toch echt helemaal zelf verkeerd ingeschat.
pi_172790510
quote:
15s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:35 schreef rmrt2010 het volgende:
Raar mens. Bedoel als je bijna je hele lichaam hebt laten verbouwen dan kan je toch niet verwachten dat men je serieuze kant (als je die al hebt) aanneemt? |:(
Het is meer de act (haar gedrag) er omheen die haar dommer doen lijken dan ze is.
Dolly Parton is ook behoorlijk verbouwd maar staat toch ook niet bekend om haar domme karakter.
pi_172790900
quote:
15s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:35 schreef rmrt2010 het volgende:
Raar mens. Bedoel als je bijna je hele lichaam hebt laten verbouwen dan kan je toch niet verwachten dat men je serieuze kant (als je die al hebt) aanneemt? |:(
Want iemand die allerlei ingrepen aan zichzelf laat doen kán niet slim zijn? Zo'n persoon is per definitie zo dom als het achtereind van een varken?
pi_172790924
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:49 schreef timmmmm het volgende:
De mensen die bij dat duivengebeuren of de kerst'hit' van haar niet doorhadden dat het een act is, moeten ze dan ook laten opnemen
de mensen die weten waar je het over hebt mogen sowieso wel geruimd worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')