En hoe ga je om met schommelende vraag? Op maandag en dinsdag 3 mee, vrijdag 1 en woensdag 7?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:45 schreef PluggieOD het volgende:
Ja dan koop ik een andere auto net als iedereen met gezinsuitbreiding.
ff 1 ding ik zit heel vaak in de trein.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:52 schreef b2py het volgende:
[..]
En hoe ga je om met schommelende vraag? Op maandag en dinsdag 3 mee, vrijdag 1 en woensdag 7?
Er is geen schommelende vraag.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:52 schreef b2py het volgende:
[..]
En hoe ga je om met schommelende vraag? Op maandag en dinsdag 3 mee, vrijdag 1 en woensdag 7?
Nou, het klinkt meer als kansloze mooipraterij. Alles wat om ons heen wel beter gaat wordt bij definitie tot een soort utopia verklaard. Dat het in Zwitserland in de metersdike sneeuw nog veel beter gaat, of in Japan op de aardbevingsgevoelige rand van de Pacifische plaat, waarom zou je je DAAR aan spiegelen? HAHA NEE NATUURLIJK NIET Nou waarom niet dan? Eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
Leuk, positief artikel:
https://www.volkskrant.nl(...)orwegennet~a4506301/
Ja, sinds 15 jaar worden er letterlijk miljarden reisgegevens verzameld, aangevuld met wat de roodhemden van Ipsos nog doen, "Alles alleen maar om u NOG beter van dienst te kunnen zijn " maar gewoon normaal fatsoenlijk genoeg capaciteit inzetten blijkt dag in dag uit nog steeds te veel gevraagd. Krijg dan lekker de hik ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:55 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
ff 1 ding ik zit heel vaak in de trein.
Capaciteit is te weinig, structureel worden te weinig treindelen in de spits ingezet.
Dat weten de planners dondersgoed. Iedereen weet dat.
Elke trein die te kort eindigt iedereen weet dat het hell wordt.
Op elk perron weet iedereen dat.
Wij niet zeker?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:55 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
ff 1 ding ik zit heel vaak in de trein.
Ben wel benieuwd waar je dan reist als je autotje zoveel voordeliger is en waarom je dan uberhaupt met de trein gaat.quote:Capaciteit is te weinig, structureel worden te weinig treindelen in de spits ingezet.
Dat weten de planners dondersgoed. Iedereen weet dat.
Elke trein die te kort eindigt iedereen weet dat het hell wordt.
Op elk perron weet iedereen dat.
Het is iemand die van buitenaf komt. Ja, dan lijkt het al snel fantastisch. We weten dat er genoeg dingen zijn die beter mogen, nee, moeten. Soms is het laaghangend fruit, soms buitengewoon lastig. Het verhaal lijkt erop dat we gewoon best wat meer tevreden mogen zijn. Op zich ben ik dat zelf ook. Wel is het vaak wel pijnlijk om te zien hoe knullig sommige dingen gaan, dat mag wel beter ja. Maar dat maakt de rest niet meteen waardeloos.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het klinkt meer als kansloze mooipraterij. Alles wat om ons heen wel beter gaat wordt bij definitie tot een soort utopia verklaard. Dat het in Zwitserland in de metersdike sneeuw nog veel beter gaat, of in Japan op de aardbevingsgevoelige rand van de Pacifische plaat, waarom zou je je DAAR aan spiegelen? HAHA NEE NATUURLIJK NIET Nou waarom niet dan? Eigenlijk?
Het is erg traject- en materieelspecifiek heb ik het idee. De sprinter Apeldoorn-Enschede is vrijwel altijd ruim zat terwijl de sprinters op Utrecht-Rhenen buitengewoon vaak de sjaak zijn. Langere intercitytrajecten gaan sinds een paar maanden eigenlijk allemaal helemaal goed mits je het als reiziger niet erg vind om op het drukste stukje een kwartiertje te staan. Ideaal is anders maar slecht?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:55 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
ff 1 ding ik zit heel vaak in de trein.
Capaciteit is te weinig, structureel worden te weinig treindelen in de spits ingezet.
Dat weten de planners dondersgoed. Iedereen weet dat.
Elke trein die te kort eindigt iedereen weet dat het hell wordt.
Op elk perron weet iedereen dat.
Zeker wel. Vaak genoeg gehad dat op woensdag 8 bakken minder vol was dan 12 bakken op dinsdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |