abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:08:59 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172578963
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat heb je zelf zoal al ondernomen om de wereld in positieve wijze te veranderen dan? Behalve dus plaatjes posten op internet die eigenlijk neerkomen op mentale masturbatie.
Summers post plaatjes en is dwars op internet waar ze zich superieur voelt omdat summers geen schaap meent te zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:13:01 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579041
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat heb je zelf zoal al ondernomen om de wereld in positieve wijze te veranderen dan? Behalve dus plaatjes posten op internet die eigenlijk neerkomen op mentale masturbatie.
Verbeter de wereld begin bij jezelf , wat andere mensen doen moeten ze zelf weten aangezien je andere mensen niet kan veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:16:36 #203
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579138
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat iemand gevangen zetten iemands rechten ontnemen is en jij vindt dat iedereen gelijke/dezelfde rechten heeft.

En wat is er exact mis met het huidige systeem dat veranderd zou moeten worden?
Eh macht en geld staat op de eerste plaats ipv de mens en de natuur . Dat is er mis met het huidige systeem en dat zal ik nooit accepteren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172579182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Verbeter de wereld begin bij jezelf , wat andere mensen doen moeten ze zelf weten aangezien je andere mensen niet kan veranderen .
En jouw idee van verbetering van de wereld zijn gekke plaatjes posten en zeggen dat het allemaal anders moet maar eigenlijk niet echt kunnen toelichten -hoe- dat dan in de praktijk eruit moet gaan zien? :P

"Change" © dus.
Conscience do cost.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:21:47 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:18 schreef ems. het volgende:

[..]

En jouw idee van verbetering van de wereld zijn gekke plaatjes posten en zeggen dat het allemaal anders moet maar eigenlijk niet echt kunnen toelichten -hoe- dat dan in de praktijk eruit moet gaan zien? :P

"Change" © dus.
Bij zelf veranderen hoeft dat voor jou ook niet zichtbaar te zijn aan de andere kant van het scherm . Als het voor mij maar zichtbaar is .
Know thyself :*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:22:40 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579274
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:25:12 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172579345
De Banksy-tentoonstelling in Amsterdam is wel een aanrader.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:26:42 #208
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579379
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:25 schreef Copycat het volgende:
De Banksy-tentoonstelling in Amsterdam is wel een aanrader.
Bedankt voor de tip ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 18:29:48 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_172579445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Verbeter de wereld begin bij jezelf , wat andere mensen doen moeten ze zelf weten aangezien je andere mensen niet kan veranderen .
Maar iedereen moet wel precies doen wat jij wilt en hoe jij denkt? Want dat impliceer je met al je plaatjes.
In welke zin heb jij de wereld tot dusver veranderd en heb je je aan het schaapdom ontworsteld?
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:30:38 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172579457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Die laatste is beestachtig goed en als ik niet meer vrij ben om iets wel of niet te geloven en iets wel of niet te steunen ben ik in een religie/dictatuur beland .
Voor de rest gaat politiek over iedereens leven dus ook de mijne en heb ik ten alle tijden het recht daar iets over te zeggen , het is niet zo dat jjj vrijheid van keuze uitdeelt of dat mensen met een andere mening minder rechten hebben dan jij .
Heel veel mensen herhalen dat maar het slaat eigenlijk nergens op aangezien iedereen dezelfde rechten heeft en niet pas als je het " juiste wereldbeeld " hebt .
Houd het dus liever bij verschil van mening .
Paar jaar geleden hadden we hier ook een discussie over, en gaf je aan nooit te gaan stemmen want het had toch geen nut.
Ik vind het altijd grappig dat je dan commentaar durft te geven over politiek als je er niet aan mee wil werken, door zelf een stem te geven.
Het woord zegt het al STEM: geef je stem niet verhef je stem dan niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:33:11 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172579496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb gestemd op een partij waarvan in de peilingen al bleek dat er een goede kans was dat ze geen zetel zouden halen. Heb ik dan een bitchexcuus?
Ga je gang!
Peilingen zeggen weinig, daadwerkelijk stemmen helpt.
Geen stem geven geeft ze nog minder kans.
Bitch away!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:36:08 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172579547

Doet me denken , aan dit soort mafjoekels!
Tenzij je GEEN inwoner bent van de VS.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:38:28 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579579
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar iedereen moet wel precies doen wat jij wilt en hoe jij denkt? Want dat impliceer je met al je plaatjes.
In welke zin heb jij de wereld tot dusver veranderd en heb je je aan het schaapdom ontworsteld?
Hoe kom je daar op als ik net aangeef dat je de wereld kan veranderen door bij jezelf te beginnen en dat je andere mensen niet kan veranderen en dat die zelf moeten weten wat ze doen .
Wat ik verander is mijn kijk op de wereld , anders gaan denken en andere keuzes maken . De meeste mensen lijken te denken dat je de wereld kan veranderen door andere mensen te veranderen en dat geloof ik NiET . Ik heb alleen controle over mezelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 juli 2017 @ 18:41:22 #214
39237 crew  H_T
2733
pi_172579625
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ga je gang!
Peilingen zeggen weinig, daadwerkelijk stemmen helpt.
Geen stem geven geeft ze nog minder kans.
Bitch away!
Dank je :). Niet dat ik er nu meteen gebruik van ga maken, maar was benieuwd naar je mening.

Ik vind overigens niet dat je met (een keer) niet stemmen gelijk niet meer zou mogen zeuren, want jij hebt sowieso niet gestemd op degene die de nieuwe wet heeft ontworpen. Ik erger me wel aan mensen die nooit stemmen 'omdat het toch geen zin heb', wel alles beter denken te weten en er werkelijk niets aan doen om de situatie te verbeteren.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:42:35 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172579655
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Paar jaar geleden hadden we hier ook een discussie over, en gaf je aan nooit te gaan stemmen want het had toch geen nut.
Ik vind het altijd grappig dat je dan commentaar durft te geven over politiek als je er niet aan mee wil werken, door zelf een stem te geven.
Het woord zegt het al STEM: geef je stem niet verhef je stem dan niet!
Mijn stem en politiek gaat ook over mijn leven dus heb ik alle recht daar een eigen mening over te vormen of de keuze om iets wel of niet te steunen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:44:38 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172579694
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe kom je daar op als ik net aangeef dat je de wereld kan veranderen door bij jezelf te beginnen en dat je andere mensen niet kan veranderen en dat die zelf moeten weten wat ze doen .
Wat ik verander is mijn kijk op de wereld , anders gaan denken en andere keuzes maken . De meeste mensen lijken te denken dat je de wereld kan veranderen door andere mensen te veranderen en dat geloof ik NiET . Ik heb alleen controle over mezelf .
Staat de tijd stil bij jou?
Dit is de grootste poep dat ik ooit gelezen heb!!
Dit gebeurt 24/7 bij alles wat er maar gebeurt op de planeet!
Jou eigen post is er al een mooi voorbeeld van.

Ik vond je niet al te snugger, maar nu vind ik je gewoon dom..
tadaa verandering!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:44:44 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172579696
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn stem en politiek gaat ook over mijn leven dus heb ik alle recht daar een eigen mening over te vormen of de keuze om iets wel of niet te steunen .
Wat vind je eigenlijk van het principe van een democratie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 juli 2017 @ 18:45:34 #218
39237 crew  H_T
2733
pi_172579709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn stem en politiek gaat ook over mijn leven dus heb ik alle recht daar een eigen mening over te vormen of de keuze om iets wel of niet te steunen .
Zeker. Je hebt ook het recht een eigen politieke partij te beginnen of je bij een bestaande aan te sluiten en proberen invloed op ze uit te oefenen, en anderen te overtuigen dat het inderdaad anders moet (liefst ook hoe), waarna ze zich bij je kunnen aansluiten of op je stemmen om het daadwerkelijk anders te krijgen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 18:45:56 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_172579718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn stem en politiek gaat ook over mijn leven dus heb ik alle recht daar een eigen mening over te vormen of de keuze om iets wel of niet te steunen .
Dat is ook zo, maar je maakt dus geen gebruik van de énige manier waarop je je stem kunt laten gelden.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:50:28 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172579821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zeker. Je hebt ook het recht een eigen politieke partij te beginnen of je bij een bestaande aan te sluiten en proberen invloed op ze uit te oefenen, en anderen te overtuigen dat het inderdaad anders moet (liefst ook hoe), waarna ze zich bij je kunnen aansluiten of op je stemmen om het daadwerkelijk anders te krijgen.
Off-topic
Goeie onderschrift
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk.

^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 juli 2017 @ 18:52:47 #221
39237 crew  H_T
2733
pi_172579877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Off-topic
Goeie onderschrift
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk.

^O^
Dank je, ik ben er blij mee :). En niet eens door mij zelf verzonnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:00:52 #222
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172580076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Staat de tijd stil bij jou?
Dit is de grootste poep dat ik ooit gelezen heb!!
Dit gebeurt 24/7 bij alles wat er maar gebeurt op de planeet!
Jou eigen post is er al een mooi voorbeeld van.
Nee de tijd lijkt bij jou stil te staan in de 20ste eeuw terwijl mensen juist vooruit gaan naar de 21ste eeuw en dat betekend toch echt het oude loslaten en plaats maken voor een nieuwe kijk op zaken , andere keuzes maken en veranderingen . Dat zie ik als vooruitgang . Op dezelfde voet doorgaan is stilstand of achteruit gaan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:04:31 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172580162
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee de tijd lijkt bij jou stil te staan in de 20ste eeuw terwijl mensen juist vooruit gaan naar de 21ste eeuw en dat betekend toch echt het oude loslaten en plaats maken voor een nieuwe kijk op zaken , andere keuzes maken en veranderingen . Dat zie ik als vooruitgang . Op dezelfde voet doorgaan is stilstand of achteruit gaan .
Juist de 21ste eeuw met de sociale media bieden een enorme mogelijkheid andere mensen te beinvloeden en zaken te veranderen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:12:09 #224
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172580320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar je maakt dus geen gebruik van de énige manier waarop je je stem kunt laten gelden.
Stemmen is maar de illusie dat je de wereld zelf vorm geeft in werkelijkheid vegen ze hooguit hun kont af met je stem en dat was het . Je kan je stem ook laten gelden door iets wel of niet te steunen , door je geld wel of niet ergens aan uit te geven . Tenslotte is alles wat mis is op de wereld mede ontstaan door ons geloof en vertrouwen en steun en geld . Geloof en vertrouwen en steun voor de huidige staat van de wereld en dit systeem is aan het dalen dus verandering is niet ver weg .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:17:43 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172580452
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Juist de 21ste eeuw met de sociale media bieden een enorme mogelijkheid andere mensen te beinvloeden en zaken te veranderen.
Goed toch . Andere input andere output andere mensen andere wereld .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:18:13 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172580468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee de tijd lijkt bij jou stil te staan in de 20ste eeuw terwijl mensen juist vooruit gaan naar de 21ste eeuw en dat betekend toch echt het oude loslaten en plaats maken voor een nieuwe kijk op zaken , andere keuzes maken en veranderingen . Dat zie ik als vooruitgang . Op dezelfde voet doorgaan is stilstand of achteruit gaan .
Oke ik zal het even makkelijk voor je maken..
De tijd staat niet stil en gaat niet achteruit.
Alles wat er om je heen gebeurt is vooruitgang.
ALLES, er vinden gigantisch veel veranderingen plaats elke seconde van de dag, dat heet vooruitgang op zowel politiek als technisch noem maar op.
Men hoeft niet het wiel opnieuw uit te vinden want het bestaat al.
Mensen veranderen om de haveklap van mening mensen maken constant andere keuzes, niemand zit stil.

Elke gebeurtenis heeft effect, de post van jou heeft gevolgen, je laat mensen nadenken, en dat is al vooruitgang.

tip voor je blijf niet stil zitten en doe wat, als jij denkt dat je het beter weet dan moet je er iets aan doen.
Als het allemaal beter kan zijn er altijd mensen die naar je luisteren.
Geen grapje, kijk maar hoeveel mensen nu in afgelopen uur gereageerd hebben op je reactie ja je krijgt commentaar maar er zullen er ook vast wel wat zijn die je mening delen.
Als jij je wil afsluiten van de grote boze mensen wereld doe dat, maar loop dan niet te bitchen er over ... bweeeeehhh het heeft toch geen nut jammer jammer jammer..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:20:35 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172580522
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:44:38 #228
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_172581029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat heb je zelf zoal al ondernomen om de wereld in positieve wijze te veranderen dan? Behalve dus plaatjes posten op internet die eigenlijk neerkomen op mentale masturbatie.
Er is zelfs een term voor zulk gedrag
  vrijdag 21 juli 2017 @ 19:52:33 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172581202
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke ik zal het even makkelijk voor je maken..
De tijd staat niet stil en gaat niet achteruit.
Alles wat er om je heen gebeurt is vooruitgang.
ALLES, er vinden gigantisch veel veranderingen plaats elke seconde van de dag, dat heet vooruitgang op zowel politiek als technisch noem maar op.
Men hoeft niet het wiel opnieuw uit te vinden want het bestaat al.
Mensen veranderen om de haveklap van mening mensen maken constant andere keuzes, niemand zit stil.

Elke gebeurtenis heeft effect, de post van jou heeft gevolgen, je laat mensen nadenken, en dat is al vooruitgang.
Nadenken is genoeg de rest is vrije wil en eigen keuze .
quote:
tip voor je blijf niet stil zitten en doe wat, als jij denkt dat je het beter weet dan moet je er iets aan doen.
Dat doe ik ook ik verander en dat is het beste wat ik kan doen .
quote:
Als het allemaal beter kan zijn er altijd mensen die naar je luisteren.
Geen grapje, kijk maar hoeveel mensen nu in afgelopen uur gereageerd hebben op je reactie ja je krijgt commentaar maar er zullen er ook vast wel wat zijn die je mening delen.
Als jij je wil afsluiten van de grote boze mensen wereld doe dat, maar loop dan niet te bitchen er over ... bweeeeehhh het heeft toch geen nut jammer jammer jammer..
Nee hoor ik erken juist de grote boze wereld , dat is de eerste stap naar verandering en vooruitgang . Het is een misvatting dat je negatief bent door negatieve zaken aan te wijzen . Als je niet door hebt dat er iets mis is ziet men ook geen noodzaak om te veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 juli 2017 @ 20:00:02 #230
39237 crew  H_T
2733
pi_172581368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Stemmen is maar de illusie dat je de wereld zelf vorm geeft in werkelijkheid vegen ze hooguit hun kont af met je stem en dat was het .
De kans dat precies jouw stem de doorslag geeft is bijzonder klein. Ook weet de ontvanger van een stem nooit waarom je voor hem of haar gekozen hebt, dus het is mogelijk dat de ontvanger precies die programmapunten nastreeft waar je het het minst mee eens bent, en de dingen die voor jou belangrijk zijn op een laag pitje zet. Dat kan allemaal. Maar dat betekent niet dat je stem per definitie verloren is.

Kijk maar naar de vorige verkiezingen in Nederland. Na afloop vond iedereen dat Groenlinks als grote winnaar betrokken moest worden bij de onderhandelingen. Een grote groep mensen vond dat het anders moest dan de vorige regering het aanpakte, stemde Groenlinks (of een andere partij) en zie: het vorige kabinet heeft nog niet 1/3e van de zetels over, en kan dus niet op dezelfde voet doorregeren. Geen van die stemmers heeft persoonlijk het verschil gemaakt, maar allemaal bij elkaar wel. Een andere koers is dus mogelijk, maar dan moeten mensen daar wel voor kunnen kiezen. En in het systeem zoals het nu is gaat dat via stemmen, of je het er mee eens bent of niet.
quote:
Je kan je stem ook laten gelden door iets wel of niet te steunen , door je geld wel of niet ergens aan uit te geven . Tenslotte is alles wat mis is op de wereld mede ontstaan door ons geloof en vertrouwen en steun en geld . Geloof en vertrouwen en steun voor de huidige staat van de wereld en dit systeem is aan het dalen dus verandering is niet ver weg .
Stemmen 'met je voeten' kan inderdaad, dus vooral doen. Met de volgende stelling ben ik het minder eens: ik geloof er meer in dat ieder voor zich zijn eigen leven prettiger/comfortabeler wil maken. Soms botsen de koersen die verschillende mensen daarvoor willen bewandelen. Maar als er geen geld zou zijn, zou iemand gewoon rechtstreeks een kip van de buurman stelen als hij verrekt van de honger. Geld is een middel, meer niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 20:01:47 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172581406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Nadenken is genoeg de rest is vrije wil en eigen keuze .

[..]

Dat doe ik ook ik verander en dat is het beste wat ik kan doen .

[..]

Nee hoor ik erken juist de grote boze wereld , dat is de eerste stap naar verandering en vooruitgang . Het is een misvatting dat je negatief bent door negatieve zaken aan te wijzen . Als je niet door hebt dat er iets mis is ziet men ook geen noodzaak om te veranderen .
Dit is wel heeeeel erg tegenstrijdig!
En zwaar negatief..
Heb je uberhaupt een beetje lol in je leven?
Getrouwd kinderen vriend beetje liefde en zo..
Want het enige wat wij hier mee krijgen is negativiteit.. de wereld is kut bladiebladieblah!

Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 20:15:34 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172581730
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De kans dat precies jouw stem de doorslag geeft is bijzonder klein. Ook weet de ontvanger van een stem nooit waarom je voor hem of haar gekozen hebt, dus het is mogelijk dat de ontvanger precies die programmapunten nastreeft waar je het het minst mee eens bent, en de dingen die voor jou belangrijk zijn op een laag pitje zet. Dat kan allemaal. Maar dat betekent niet dat je stem per definitie verloren is.

Kijk maar naar de vorige verkiezingen in Nederland. Na afloop vond iedereen dat Groenlinks als grote winnaar betrokken moest worden bij de onderhandelingen. Een grote groep mensen vond dat het anders moest dan de vorige regering het aanpakte, stemde Groenlinks (of een andere partij) en zie: het vorige kabinet heeft nog niet 1/3e van de zetels over, en kan dus niet op dezelfde voet doorregeren. Geen van die stemmers heeft persoonlijk het verschil gemaakt, maar allemaal bij elkaar wel. Een andere koers is dus mogelijk, maar dan moeten mensen daar wel voor kunnen kiezen. En in het systeem zoals het nu is gaat dat via stemmen, of je het er mee eens bent of niet.

[..]

Stemmen 'met je voeten' kan inderdaad, dus vooral doen. Met de volgende stelling ben ik het minder eens: ik geloof er meer in dat ieder voor zich zijn eigen leven prettiger/comfortabeler wil maken. Soms botsen de koersen die verschillende mensen daarvoor willen bewandelen. Maar als er geen geld zou zijn, zou iemand gewoon rechtstreeks een kip van de buurman stelen als hij verrekt van de honger. Geld is een middel, meer niet.
Misschien is het wel tijd voor een nieuw systeem en hoe minder mensen het huidige systeem steunen hoe eerder het veranderd . Het past gewoon niet meer dat we afhankelijk zijn van een stel criminelen die alles voorkauwen en voorschrijven en ons misbruiken . Mensen willen weer zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven en het huidige systeem past niet meer bij die wens . Het is ouderwets geworden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 juli 2017 @ 20:19:26 #233
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172581842
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is wel heeeeel erg tegenstrijdig!
En zwaar negatief..
Heb je uberhaupt een beetje lol in je leven?
Getrouwd kinderen vriend beetje liefde en zo..
Want het enige wat wij hier mee krijgen is negativiteit.. de wereld is kut bladiebladieblah!

Nee hoor als jij op straat loopt en een fiets gestolen ziet worden en je spreekt dat uit maakt dat jou niet negatief ook al heeft die ander voor iets negatiefs gekozen .
Een leugen benoemen zodra je de waarheid hoort is ook niet negatief . Je mond houden zou negatief zijn en je medewerking betekenen aan het in stand houden van de leugen en de negativiteit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172582288
  vrijdag 21 juli 2017 @ 20:45:13 #235
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172582496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor als jij op straat loopt en een fiets gestolen ziet worden en je spreekt dat uit maakt dat jou niet negatief ook al heeft die ander voor iets negatiefs gekozen .
Een leugen benoemen zodra je de waarheid hoort is ook niet negatief . Je mond houden zou negatief zijn en je medewerking betekenen aan het in stand houden van de leugen en de negativiteit .
Daar heb je wel een goed punt.
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 21:04:17 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_172582973
quote:
'Slacktivism is showing support for a cause but only truly being beneficial to the egos of people participating in this so-called activism'
  vrijdag 21 juli 2017 @ 21:31:08 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172583808
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor als jij op straat loopt en een fiets gestolen ziet worden en je spreekt dat uit maakt dat jou niet negatief ook al heeft die ander voor iets negatiefs gekozen .
Een leugen benoemen zodra je de waarheid hoort is ook niet negatief . Je mond houden zou negatief zijn en je medewerking betekenen aan het in stand houden van de leugen en de negativiteit .
Goed punt, maar situatie afhankelijk!
Waar ik op duld is Negativiteit wat ik uit veel van je post haal.
Zoals de grote boze wereld, citaat hierboven.
Ik zie juist veel meer dan dat, landen die elkaar helpen, minder oorlogen dan jaren geleden, samen oplossingen bedenken, en streven naar een betere toekomst, dit gaat nooit zonder slag of stoot.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien is het wel tijd voor een nieuw systeem en hoe minder mensen het huidige systeem steunen hoe eerder het veranderd . Het past gewoon niet meer dat we afhankelijk zijn van een stel criminelen die alles voorkauwen en voorschrijven en ons misbruiken . Mensen willen weer zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven en het huidige systeem past niet meer bij die wens . Het is ouderwets geworden .
Het huidige systeem is erg oud, klopt.
Maar verzin maar eens een systeem waarbij je iedereen tevreden kan krijgen, zo makkelijk is het niet.
Klopt dat het systeem niet waterdicht is, maar iedereen wil zijn mening kwijt en kiest daarom op dat gene waar hij zich het beste mee kan vinden.
In Nederland leid dit tot tientallen politieke partijen, sommige kan je amper van elkaar onderscheiden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 22 juli 2017 @ 00:50:19 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172589042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Goed punt, maar situatie afhankelijk!
Waar ik op duld is Negativiteit wat ik uit veel van je post haal.
Zoals de grote boze wereld, citaat hierboven.
Ik zie juist veel meer dan dat, landen die elkaar helpen, minder oorlogen dan jaren geleden, samen oplossingen bedenken, en streven naar een betere toekomst, dit gaat nooit zonder slag of stoot.
De wereld in zijn huidige staat is waanzin met de illusie normaal . Ik erken de waanzin en wijs dat af omdat alleen dan verandering plaats kan vinden . Er veranderd niks als iedereen alles afdoet met " ergens anders is het erger en we mogen niet klagen " Dat hoor ik al jaren en het word er niet beter op , de wereld is juist doorgeslagen naar apathie . Dat werkt dus niet .


quote:
[..]

Het huidige systeem is erg oud, klopt.
Maar verzin maar eens een systeem waarbij je iedereen tevreden kan krijgen, zo makkelijk is het niet.
Klopt dat het systeem niet waterdicht is, maar iedereen wil zijn mening kwijt en kiest daarom op dat gene waar hij zich het beste mee kan vinden.
In Nederland leid dit tot tientallen politieke partijen, sommige kan je amper van elkaar onderscheiden.
Als het oud is is het dus niet gek als mensen dat af beginnen te wijzen in het heden en is het afwijzen al een onderdeel van het proces van verandering en een stap naar iets nieuws'.

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 22 juli 2017 @ 08:09:53 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172590564
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat vind je eigenlijk van het principe van een democratie?
daar is niets mis mee.

Maar als je denkt dat Nederland democratisch is dan heb je het goed mis
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 08:49:50 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172590887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Goed punt, maar situatie afhankelijk!
Waar ik op duld is Negativiteit wat ik uit veel van je post haal.
Zoals de grote boze wereld, citaat hierboven.
Ik zie juist veel meer dan dat, landen die elkaar helpen, minder oorlogen dan jaren geleden, samen oplossingen bedenken, en streven naar een betere toekomst, dit gaat nooit zonder slag of stoot.

[..]

Het huidige systeem is erg oud, klopt.
Maar verzin maar eens een systeem waarbij je iedereen tevreden kan krijgen, zo makkelijk is het niet.
Klopt dat het systeem niet waterdicht is, maar iedereen wil zijn mening kwijt en kiest daarom op dat gene waar hij zich het beste mee kan vinden.
In Nederland leid dit tot tientallen politieke partijen, sommige kan je amper van elkaar onderscheiden.
Denk dat er redelijk simpel is.
Doe niet wat jezelf ook niet wil.

Belasting moet in balans zijn. Nu betalen we 80% van iedere verdiende euro. Als er iets goeds gedaan wordt belasting. Maar nu zoals oorlog, wapenhandel en menssmokkel en daardoor zeer matige gehandicapte en jeugdzorg en ernstige verwaarlosing bejaarden.

-edit, hou daar eens mee op-

Tussen jaren 70 en 2001 was toch echt beter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 22-07-2017 13:26:33 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172591035
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]


Belasting moet in balans zijn. Nu betalen we 80% van iedere verdiende euro. Als er iets goeds gedaan wordt belasting. Maar nu zoals oorlog, wapenhandel en menssmokkel en daardoor zeer matige gehandicapte en jeugdzorg en ernstige verwaarlosing bejaarden.

Mja, ons defensie budget is zo laag dat we niet eens het materieel goed kunnen onderhouden.

quote:
Tevens houdt de kliek van pederastische oldboys zichzelf mooi in stand.

Tussen jaren 70 en 2001 was toch echt beter.
Vaal onthoudt men alleen de positieve dingen uit het verleden en vergeet men het negatieve.
Jaren 70 waren hoogtepunt van de koude oorlog die tot vele brandhaarden heeft geleid, in de jaren 80 voerde Reagan een war on Terror die vooral in Zuid Amerika miljoenen levens heeft geëist.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 22 juli 2017 @ 11:50:55 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172592755


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172593617
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk dat er redelijk simpel is.
Doe niet wat jezelf ook niet wil.

Belasting moet in balans zijn. Nu betalen we 80% van iedere verdiende euro. Als er iets goeds gedaan wordt belasting. Maar nu zoals oorlog, wapenhandel en menssmokkel en daardoor zeer matige gehandicapte en jeugdzorg en ernstige verwaarlosing bejaarden.


Tussen jaren 70 en 2001 was toch echt beter.
"We?" Heb jij een baan dan? Het zou me verbazen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 22-07-2017 13:27:19 ]
  zaterdag 22 juli 2017 @ 13:15:39 #244
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172594194
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 13:25:07 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_172594391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Goed toch . Andere input andere output andere mensen andere wereld .
Wat voor wereld heb jij eigenlijk voor ogen? Want je zegt steeds dat het anders moet maar hoe wil je dat bewerkstelligen?
  zaterdag 22 juli 2017 @ 13:42:48 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172594744
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat voor wereld heb jij eigenlijk voor ogen? Want je zegt steeds dat het anders moet maar hoe wil je dat bewerkstelligen?
geen plofkip. Niet iedere 2 jaar nieuw mobieltje.
Noem maar op.

En we zouden collectief weigeren belasting te betalen zolang er misdaad mee bekostigd wordt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172594872
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

geen plofkip. Niet iedere 2 jaar nieuw mobieltje.
Noem maar op.

En we zouden collectief weigeren belasting te betalen zolang er misdaad mee bekostigd wordt
Duidelijke visie, je zegt precies helemaal niks. Wat is een alternatieve manier om de wereld te regeren? Met alleen plofkippen verbieden en mobieltjes die langer werken kom je er niet.
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 13:51:17 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_172594888
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

geen plofkip. Niet iedere 2 jaar nieuw mobieltje.
Noem maar op.

En we zouden collectief weigeren belasting te betalen zolang er misdaad mee bekostigd wordt
Belasting is niet leuk, dat ben ik met je eens, maar hoe zie je dat voor je, een land zonder belasting?
En mijn vraag was ook gericht aan Summers eigenlijk. Niet dat je niet mag reageren hoor, dat is prima.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 13:54:50 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172594961
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Belasting is niet leuk, dat ben ik met je eens, maar hoe zie je dat voor je, een land zonder belasting?
En mijn vraag was ook gericht aan Summers eigenlijk. Niet dat je niet mag reageren hoor, dat is prima.
belasting mag en moet wel maar dan wel aan zaken waar we wat aan hebben.

Wapenhandel, drugshandel, kinderpornoproducties, mensensmokkel vind ik niet oke
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 13:56:22 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_172594991
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

belasting mag en moet wel maar dan wel aan zaken waar we wat aan hebben.

Wapenhandel, drugshandel, kinderpornoproducties, mensensmokkel vind ik niet oke
Heb je enig idee waar het belastingeld aan besteed wordt?
pi_172595019
Kennelijk niet. Belastingcenten die uitgegeven worden aan kinderpornoproducties. GAST. :')
pi_172595043
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

belasting mag en moet wel maar dan wel aan zaken waar we wat aan hebben.

Wapenhandel, drugshandel, kinderpornoproducties, mensensmokkel vind ik niet oke
Je hebt echt geen idee he? Waar komt die ziekelijke obsessie met pedofilie van je vandaan? Heb je daarom een lego-mannetje als avatar?
  zaterdag 22 juli 2017 @ 14:13:32 #253
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172595324
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
  zaterdag 22 juli 2017 @ 14:29:37 #254
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_172595674
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:17:24 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172596560
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:35:33 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172596873
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat voor wereld heb jij eigenlijk voor ogen? Want je zegt steeds dat het anders moet maar hoe wil je dat bewerkstelligen?
Een wereld waar de mens en natuur weer centraal staan en niet de huidige staat waar alles draait om geld en macht en misleiding en controle en vernietiging .
Verander de wereld begin bij jezelf is hoe je de wereld om je heen veranderd .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:36:52 #257
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172596897
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:45:50 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_172597065
Oh die persoon zal vast wel blij zijn om op zo'n quoteplaatje geplakt te worden.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:48:34 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172597111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:36 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Je wilt dus aan de ene kant een betere wereld, maar als we proberen democratie naar afganistan proberen te krijgen en de taliban daar weg is het ook niet goed..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 15:54:01 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_172597208
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Een wereld waar de mens en natuur weer centraal staan en niet de huidige staat waar alles draait om geld en macht en misleiding en controle en vernietiging .
Verander de wereld begin bij jezelf is hoe je de wereld om je heen veranderd .

[ afbeelding ]
Een utopie dus.
Je moet idd bij jezelf beginnen, daar heb je gelijk in. Maar zelfs al doe je in je eigen kleine wereldje je best, je hebt geen invloed op macht en misleiding die er zeker is. Er is goed en kwaad en een heleboel daar tussen in. We zijn feilbare mensen.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 18:29:49 #261
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_172600887
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een utopie dus.
Je moet idd bij jezelf beginnen, daar heb je gelijk in. Maar zelfs al doe je in je eigen kleine wereldje je best, je hebt geen invloed op macht en misleiding die er zeker is. Er is goed en kwaad en een heleboel daar tussen in. We zijn feilbare mensen.
There is only one religion
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 18:35:15 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_172600998
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
true, true
Mooie tekst.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 19:53:04 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172602684
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee he? Waar komt die ziekelijke obsessie met pedofilie van je vandaan? Heb je daarom een lego-mannetje als avatar?
Ik heb geen obsessie. Onze overheid / top justitie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:00:09 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172602903
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je enig idee waar het belastingeld aan besteed wordt?
niet aan nuttige zaken iig
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172610948
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet aan nuttige zaken iig
Wat vind jij een nuttige zaak en hoe wordt die nu gefinancierd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172610997
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:36 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, dat is algemene kennis.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172611144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:57 schreef illusions het volgende:
Kennelijk niet. Belastingcenten die uitgegeven worden aan kinderpornoproducties. GAST. :')
Ja, het is kennelijk een natte droom van hem...

Doet me denken aan Micha Kat, die kan ook niet 1 zin uitspreken zonder het woord pedo erin. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 23 juli 2017 @ 01:17:09 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172611911
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172612013
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 01:17 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft men eigenlijk een hekel aan de centrale bank?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 23 juli 2017 @ 01:56:24 #270
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172612261


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 23 juli 2017 @ 02:52:43 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172612527
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 23 juli 2017 @ 10:39:52 #272
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172615275
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172615285
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb geen obsessie. Onze overheid / top justitie
Zoals de waard zijn gasten vertrouwt ...
  zondag 23 juli 2017 @ 10:41:02 #274
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172615300
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kun je over elke beschaving in de geschiedenis van de mensheid zeggen ;)
  zondag 23 juli 2017 @ 10:41:17 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172615307
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
6 6 44
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 juli 2017 @ 10:42:40 #276
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172615343
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

6 6 44
Heldendatum.
  zondag 23 juli 2017 @ 10:44:33 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172615389
quote:
14s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heldendatum.
Ja, en duidelijk gebrek aan enige kennis van en historisch besef bij Summers.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172615412
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me toch af hé, aan het eind van zo'n dag keihard wijsheid verzamelen op Facebook, weeg je dan ook echt zwaarder of werkt dat niet zo? :D
  zondag 23 juli 2017 @ 10:55:33 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172615656
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit kun je over elke beschaving in de geschiedenis van de mensheid zeggen ;)
Dus we blijven in dezelfde cirkel lopen zonder van onze fouten te leren , tijd voor verandering in plaats van steeds de geschiedenis te herhalen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 23 juli 2017 @ 10:57:32 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172615696
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Vraag me toch af hé, aan het eind van zo'n dag keihard wijsheid verzamelen op Facebook, weeg je dan ook echt zwaarder of werkt dat niet zo? :D
Wat heeft kennis met gewicht te maken?


Verder mag de lolbroek wel uitblijven. Normaal doen geldt voor iedereen.
  zondag 23 juli 2017 @ 10:58:47 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172615724
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 23 juli 2017 @ 10:59:16 #282
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172615735
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus we blijven in dezelfde cirkel lopen zonder van onze fouten te leren , tijd voor verandering in plaats van steeds de geschiedenis te herhalen .
Het punt.is meer dat de invasie op D-Day bijvoorbeeld onder dezelfde criteria valt als dat plaatje. En volgens mij had dat een vrij duidelijk humanitair/bevrijdend doel.
pi_172615787
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:52 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zij even mazzel :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 23 juli 2017 @ 11:10:08 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172616020
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het punt.is meer dat de invasie op D-Day bijvoorbeeld onder dezelfde criteria valt als dat plaatje. En volgens mij had dat een vrij duidelijk humanitair/bevrijdend doel.
Daar geloof ik niet meer in .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 23 juli 2017 @ 11:11:05 #285
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172616047
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet meer in .

[ afbeelding ]
Eh, hoe had Europa dan bevrijd moeten worden volgens jou? :?
  zondag 23 juli 2017 @ 11:11:39 #286
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172616060
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet meer in .

[ afbeelding ]
Wat meer over jou zegt dan over wat anders.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:12:27 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172616085
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Eh, hoe had Europa dan bevrijd moeten worden volgens jou? :?
Niet, dit soort hippies heeft geen empatie, die zijn alleen maar met zichzelf bezig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:15:26 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172616157
Deze reeks is toch wel de BNW-versie van naïeve kunst.
Wees geen schaap, de wereld moet veranderen, geld en macht moet niet meer roeleren, maar iedereen moet vanuit Grote Liefde voor Elkaar leven.
En dan is het natuurlijk wel essentieel dat iedereen dezelfde Mooie, Grootse Idealen nastreeft.

We the people!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 juli 2017 @ 11:18:30 #289
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172616227
quote:
17s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:15 schreef Copycat het volgende:
Deze reeks is toch wel de BNW-versie van naïeve kunst.
Wees geen schaap, de wereld moet veranderen, geld en macht moet niet meer roeleren, maar iedereen moet vanuit Grote Liefde voor Elkaar leven.
En dan is het natuurlijk wel essentieel dat iedereen dezelfde Mooie, Grootse Idealen nastreeft.

We the people!
Grootse idealen zoals de radicale islam, communisme of laten we amerika weer geweldig maken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:24:16 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172616380
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:

Grootse idealen zoals de radicale islam, communisme of laten we amerika weer geweldig maken?
Geen geld en macht meer als incentive, maar Liefde voor Natuur en Mens.
Kumbaya.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172616442
Drink the Kool-Aid.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:28:12 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172616483
quote:
17s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen geld en macht meer als incentive, maar Liefde voor Natuur en Mens.
Kumbaya.
Als er één generatie keihard is gegaan voor geld en macht is het wel de maagdenhuis generatie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:29:03 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172616508
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef illusions het volgende:
Drink the Kool-Aid.
Flavor-Aid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 juli 2017 @ 11:31:52 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172616554
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:

Als er één generatie keihard is gegaan voor geld en macht is het wel de maagdenhuis generatie.
Als er een generatie is die geheel homogeen is qua idealen, is het wel ... euh ... enne .. euh. Vandaar zo heerlijk naïef allemaal. Schattig hoor, en op bepaalde punten best bewonderenswaardig, maar zo irrealistisch als het maar zijn kan. We blijven namelijk te allen tijde mensen, met onze menselijke neigingen. Goede en kwade, egocentrische en altruïstische. En vaak een combinatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 juli 2017 @ 11:34:38 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172616608
quote:
17s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als er een generatie is die geheel homogeen is qua idealen, is het wel ... euh ... enne .. euh. Vandaar zo heerlijk naïef allemaal. Schattig hoor, en op bepaalde punten best bewonderenswaardig, maar zo irrealistisch als het maar zijn kan. We blijven namelijk te allen tijde mensen, met onze menselijke neigingen. Goede en kwade, egocentrische en altruïstische. En vaak een combinatie.
Daarom krijg ik spontaan jeuk als ik lees
quote:
Geen geld en macht meer als incentive, maar Liefde voor Natuur en Mens.
Het soort populistische spreuken wat er toe dient naïeve mensen voor je karretje te spannen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:36:14 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172616644


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 23 juli 2017 @ 11:36:46 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172616656
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:

Daarom krijg ik spontaan jeuk als ik lees
Dat was ook de bedoeling.
quote:
Het soort populistische spreuken wat er toe dient naïeve mensen voor je karretje te spannen
En zo ontzettend nietszeggend in alle abstractie. Maar het lijkt heel erudiet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 juli 2017 @ 11:37:05 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172616668
I rest my case.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172616809
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:36 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 23 juli 2017 @ 12:27:32 #300
39237 crew  H_T
2733
pi_172617703
Eens kijken hoe het voelt om zoiets te plaatsen

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')