abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_172380238
Geef de wet even tijd, bv 2 jaar, en als er in die periode geen noemenswaardige resultaten zijn geboekt dan schaf je hem weer af, want bewezen nutteloos.
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
pi_172380399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 06:22 schreef Montagui het volgende:
Geef de wet even tijd, bv 2 jaar, en als er in die periode geen noemenswaardige resultaten zijn geboekt dan schaf je hem weer af, want bewezen nutteloos.
nee want dan staat iedereen zn gegevens al in de aftapdatabase
There are only 151 Pokťmon.
pi_172380543
quote:
Dat is niet hoe het werkt. Als de wet in 2 jaar geen noemenswaardige resultaten heeft geboekt, zullen de inlichtingendiensten zeggen : "zie je nu wel, het gaat nog niet ver genoeg. We hebben meer mogelijkheden nodig."
in a crowd you lose humanity
pi_172380847
quote:
Wat is dit nou weer voor debiele gedachte?

Is dit trouwens al langer nieuws? Ik hoor alleen dat dit ineens is ingevoerd. :r

Blijkt maar weer dat de meeste politici geen flauw idee hebben waar het over gaat. Maargoed, we hebben toch niets te verbergen toch? :{
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
pi_172381943
Kutmaatschappij.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:49:47 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172381975
quote:
Wel. Alle mogelijke informatie of iedereen en alles zijn en haar moeder.
Dat is altijd wat waard.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_172381986
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor debiele gedachte?

Is dit trouwens al langer nieuws? Ik hoor alleen dat dit ineens is ingevoerd. :r

Blijkt maar weer dat de meeste politici geen flauw idee hebben waar het over gaat. Maargoed, we hebben toch niets te verbergen toch? :{
Er was tijd geleden nog topic over in POL geloof ik.

Maar inderdaad je hoort er vrijwel niks over terwijl het echt een ingrijpende wet is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_172390267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 05:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee hoor, als jij dat wil suggereren, dan ben je gewoon een klapjosti, heb je in BNW ook niks te zoeken, en hoor je gewoon thuis in paviljoen 12 van het krankzinnigengesticht.
Denk je echt, Hathor?

Daar kunnen we nog wel eens over praten over een paar biertjes.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172390323
quote:
Ja, privacy-inperkende wetgevingen die zinloos blijken worden om de haverklap afgeschaft! :')
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_172390352
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Denk je echt, Hathor?

Daar kunnen we nog wel eens over praten over een paar biertjes.
Ik zou niet weten wat ik met jou te bepraten zou moeten hebben, jij bent er overduidelijk zo een die achter elke boom een complot theorie ziet, en ik vind dat eerlijk gezegd nogal vermoeiend.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172390359
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat ik met jou te bepraten zou moeten hebben, jij bent er overduidelijk zo een die achter elke boom een complot theorie ziet, en ik vind dat eerlijk gezegd nogal vermoeiend.
Jij kent mij langer dan vandaag...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172390410
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Jij kent mij langer dan vandaag...
Godverdomme, je gaat me toch niet vertellen dat jij Mata bent?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172390514
In dat geval neem ik alles terug, sorry man. :D
pi_172390574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Godverdomme, je gaat me toch niet vertellen dat jij Mata bent?
Mijn naam geeft het een beetje weg, niet? ;)

No problem man. Na 2 jaar weer es komen kijken. En wellicht wat cynischer, maar geestelijk niet afgetakeld...
pi_172390638
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Mijn naam geeft het een beetje weg, niet? ;)

No problem man. Na 2 jaar weer es komen kijken. En wellicht wat cynischer, maar geestelijk niet afgetakeld...
Ja, nu je het zegt, maar ik legde de connectie niet direct. Alles goed wel verder?
pi_172390698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt, maar ik legde de connectie niet direct. Alles goed wel verder?
Magistraal, nog het staartje van de huwelijksreis in het mooie IndonesiŽ, erna Nederland.

Met jou dan?
pi_172390733
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:05 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Magistraal, nog het staartje van de huwelijksreis in het mooie IndonesiŽ, erna Nederland.

Met jou dan?
Zijn gangetje zullen we maar zeggen, ik trek net een wijntje open, gewoon omdat het kan. O+
pi_172390781
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn gangetje zullen we maar zeggen, ik trek net een wijntje open, gewoon omdat het kan. O+
Laten we het verder over de DM doen, gaat licht offtopic. Ik heb nu ook wel zin in nog een Bintang...
pi_172392757
Lees nu pas dat dit er ook bij hoort:

'Verder hebben ze realtime toegang tot databases, bijvoorbeeld van banken, ziekenhuizen en internetproviders. Ook het delen van verzamelde gegevens met buitenlandse diensten hoort tot de mogelijkheden, na opdracht van de minister kan dit ook met ongefilterde data.'

Gegevens van ziekenhuizen... PatiŽnten met aids (of welke andere ziekte die je niet naar buiten wil brengen) of bijvoorbeeld in de psychiatrie. Het ligt nu allemaal ter inzage. En dan mensen maar volhouden dat we niks te verbergen hebben. :{

Wat een kutzooi.
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
pi_172392940
quote:
:')
88
pi_179144951
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 06:07 schreef Braindead2000 het volgende:
4000 praktisch analfabete, diepreligeiuze illegalen per week dit land binnenlaten, de meeste van een land waar we mee in oorlog zijn, was geen enkel probleem voor onze veiligheid als ik de politici mag geloven. Waarom dan deze aftapwet? Miljoenen praktisch analfabete, diepreligeiuze illegalen Europa binnenlaten, de meeste van een land waar we mee in oorlog zijn, was geen enkel probleem voor onze veiligheid als ik de politici mag geloven. Waarom dan deze aftapwet?
99,9% van alle allochtonen die jaarlijks veroordeeld worden is geen vluchteling, nooit geweest ook.
speak only if it improves the silence.
  maandag 14 mei 2018 @ 00:16:39 #97
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179145057
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]

99,9% van alle allochtonen die jaarlijks veroordeeld worden is geen vluchteling, nooit geweest ook.
Serieus.. En jij reageert er bijna een jaar later op?
Gewoon om je punt te maken of ter misinformatie?

Zielig.
1947-2016
pi_179145671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lees nu pas dat dit er ook bij hoort:

'Verder hebben ze realtime toegang tot databases, bijvoorbeeld van banken, ziekenhuizen en internetproviders. Ook het delen van verzamelde gegevens met buitenlandse diensten hoort tot de mogelijkheden, na opdracht van de minister kan dit ook met ongefilterde data.'

Gegevens van ziekenhuizen... PatiŽnten met aids (of welke andere ziekte die je niet naar buiten wil brengen) of bijvoorbeeld in de psychiatrie. Het ligt nu allemaal ter inzage. En dan mensen maar volhouden dat we niks te verbergen hebben. :{

Wat een kutzooi.
Yup en de notabelen keurden het goed...

Tot zover het moreel van de notabelen...

1ste Kamerleden gadverdamme wat een vies volk :r :r
  maandag 14 mei 2018 @ 11:17:50 #99
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179149909
quote:
18s.gif Op maandag 14 mei 2018 02:02 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Yup en de notabelen keurden het goed...

Tot zover het moreel van de notabelen...

1ste Kamerleden gadverdamme wat een vies volk :r :r
Onder druk gezet door hun partijbesturen.
1947-2016
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 09:31:48 #100
403866 crew  richolio
#MacMasterrace
pi_179170495
Oh jee, komt democratie jullie even niet van pas?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')