abonnement Unibet Coolblue
pi_172386958
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Bij het woord knetteren moet ik ook heel de tijd aan iets anders denken.
Haardvuur :Y
pi_172386976
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:38 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik dacht direct al dat je het niet zou kunnen laten dat te melden. _O-
Goed he, dat ik het dan nog zo lang vol houd om niet te melden dat ik eigenlijk heel de tijd aan iets anders denk en stom zit te grinniken. _O-
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:40:12 #153
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172386987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:38 schreef Recce het volgende:

[..]

Ach, wachten op iets leuks heeft ook z'n charme. O+
ik.kan er niet zo goed tegen :P
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 13:41:21 #154
222817 Recce
pi_172387018
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze badboy

[ afbeelding ]
WOW, zo te zien heb ik heel wat gemist in mijn jeugd. De handleidingen waren wel iets minder duidelijk dan die van nu. Je moet daar even goed kijken wat je moet doen en welke onderdeeltjes je nodig hebt. Tegenwoordig staat er bij elke stap aangegeven welke onderdelen je nodig hebt.
pi_172387025
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Haardvuur :Y
jip, die was het.
Hahaha nope helaas niet. :+
pi_172387061
Ik had vroeger ook fabuland lego, als dat zo heet tenminste. En volgens mij heb ik het nog want lego doe ik niet weg, veels te veel verzameld de laatste 25 jaar.
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 13:46:59 #157
222817 Recce
pi_172387163
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Goed he, dat ik het dan nog zo lang vol houd om niet te melden dat ik eigenlijk heel de tijd aan iets anders denk en stom zit te grinniken. _O-
Wel heel jammer dat je het daar niet over kunt hebben op Knetter!
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:47:16 #158
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172387175
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had vroeger ook fabuland lego, als dat zo heet tenminste. En volgens mij heb ik het nog want lego doe ik niet weg, veels te veel verzameld de laatste 25 jaar.
die dieren figuurtjes, die heb ik ook nog :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:48:19 #159
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172387198
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:41 schreef Recce het volgende:

[..]

WOW, zo te zien heb ik heel wat gemist in mijn jeugd. De handleidingen waren wel iets minder duidelijk dan die van nu. Je moet daar even goed kijken wat je moet doen en welke onderdeeltjes je nodig hebt. Tegenwoordig staat er bij elke stap aangegeven welke onderdelen je nodig hebt.
dat is schema uit een inspiratiebiek, de lego handleidingen van toen zijn iets uitgebreidr :P
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_172387205
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:46 schreef Recce het volgende:

[..]

Wel heel jammer dat je het daar niet over kunt hebben op Knetter!
Ja jammer, zou de ideale combi zijn dan. :D
pi_172387227
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

die dieren figuurtjes, die heb ik ook nog :D
Ja, die, die waren/zijn leuk.
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 13:49:58 #162
222817 Recce
pi_172387239
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat is schema uit een inspiratiebiek, de lego handleidingen van toen zijn iets uitgebreidr :P
De handleidingen van de sets die ik in mijn jeugd had, waren een paar pagina's. Natuurlijk waren de sets minder ingewikkeld dan die dingen van nu, maar de handleiding was ook echt beknopter.
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:56:20 #163
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172387401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:49 schreef Recce het volgende:

[..]

De handleidingen van de sets die ik in mijn jeugd had, waren een paar pagina's. Natuurlijk waren de sets minder ingewikkeld dan die dingen van nu, maar de handleiding was ook echt beknopter.
ja daarom zeg ik iets uitgebreider dan dat
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_172387638
Die raket herinner ik me dan ook als een hele saaie bouwdoos.
pi_172389217
Weer op mijn pc dus...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het maar ff in een spoiler gezet. :P
Ik had voornamelijk de kleintjes geloof ik, waar ik ook best lang voor spaarde en dan zo'n klein doosje kon kopen. Niet veel maar wel zeer gewaardeerd en jaren mee gespeeld en later mijn kinderen ook weer. Alles paste in 1 doos. Oude emmer van waspoeder of zo.
Mijn kinders hebben belachelijk veel lego gehad als kind. Dat paste niet in 1 doos. :+
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:59:30 #166
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172390463
hoi iedereen :D

daar ben ik weer
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 16:00:35 #167
222817 Recce
pi_172390502
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Weer op mijn pc dus...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het maar ff in een spoiler gezet. :P
Ik had voornamelijk de kleintjes geloof ik, waar ik ook best lang voor spaarde en dan zo'n klein doosje kon kopen. Niet veel maar wel zeer gewaardeerd en jaren mee gespeeld en later mijn kinderen ook weer. Alles paste in 1 doos. Oude emmer van waspoeder of zo.
Mijn kinders hebben belachelijk veel lego gehad als kind. Dat paste niet in 1 doos. :+
Ik kan me dat type LEGO helemaal niet herinneren, terwijl ik ook in die periode ben opgegroeid. Ik zal wel alleen naar technisch LEGO en sets met voertuigen hebben gekeken. Ik hoefde niet te sparen voor LEGO, dat kreeg ik met mijn verjaardag. Volgens mij had ik helemaal geen spaargeld toen ik klein was. Later wel, maar toen speelde mijn moeder voor bank. Dan kregen we geld van oma bijvoorbeeld, nam mijn moeder dat in en schreef ze in een schriftje dat we daar recht op hadden. 8)7
pi_172390799
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:00 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik kan me dat type LEGO helemaal niet herinneren, terwijl ik ook in die periode ben opgegroeid. Ik zal wel alleen naar technisch LEGO en sets met voertuigen hebben gekeken. Ik hoefde niet te sparen voor LEGO, dat kreeg ik met mijn verjaardag. Volgens mij had ik helemaal geen spaargeld toen ik klein was. Later wel, maar toen speelde mijn moeder voor bank. Dan kregen we geld van oma bijvoorbeeld, nam mijn moeder dat in en schreef ze in een schriftje dat we daar recht op hadden. 8)7
Zal dan wel meer voor meisjes zijn geweest of zo, ik had helemaal geen technisch lego, vond dat stom. :D
Spaargeld was het niet, zakgeld en rapport geld en waarschijnlijk ook voor mijn verjaardag. Die details weet ik niet meer precies.
Ik scheen ook een spaarrekening te hebben maar mijn moeder had dat geld een keer nodig en heeft het toen opgemaakt. Ze gaf me later wel het boekje van die rekening. :')
Dat schriftje van je ma was zo dom nog niet. Ik had een spaarpotje met een paar kwartjes op mijn slaapkamer en als mijn nicht of neefjes kwamen haalde we er stiekem een kwartje uit voor een snoepje. Wat niet mocht natuurlijk, dus wijs van je moeder dat ze dat geld dan bewaarde voor jullie. :Y
pi_172390938
Vroeger was dat ook veel meer gedoe met rekeningen. Nu kan alles binnen 2 minuten geregeld zijn. Vroeger duurde het weken. _O- Jeej vooruitgang. *O*
pi_172391017
Oh ja, volgens mij zei ik onlangs dat ik niet aan negeren doe. In real life niet zo nee, op het internet wel bedacht ik me ineens, want soms zijn er trollen waar negeren het beste bij helpt. :Y
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 16:23:26 #171
222817 Recce
pi_172391267
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Zal dan wel meer voor meisjes zijn geweest of zo, ik had helemaal geen technisch lego, vond dat stom. :D
Spaargeld was het niet, zakgeld en rapport geld en waarschijnlijk ook voor mijn verjaardag. Die details weet ik niet meer precies.
Ik scheen ook een spaarrekening te hebben maar mijn moeder had dat geld een keer nodig en heeft het toen opgemaakt. Ze gaf me later wel het boekje van die rekening. :')
Dat schriftje van je ma was zo dom nog niet. Ik had een spaarpotje met een paar kwartjes op mijn slaapkamer en als mijn nicht of neefjes kwamen haalde we er stiekem een kwartje uit voor een snoepje. Wat niet mocht natuurlijk, dus wijs van je moeder dat ze dat geld dan bewaarde voor jullie. :Y
Volgens Wikipedia was het op meisjes en jongens gericht en zat het tussen Duplo en LEGO in. Ik vond het waarschijnlijk gewoon niet interessant.
Wel hard voor je dat je spaargeld door je moeder is opgemaakt! Leuk dat je nog een aandenken kreeg. :')
Dat schriftje was op zich geen slecht idee, maar dat systeem bleef veel te lang bestaan. Op een gegeven moment had ik ook een paar honderd gulden gespaard, omdat ik bijna nooit iets uitgaf. :D
Ik kan me nog herinneren dat we op de basisschool een keer een cadeautjes gingen kopen voor een klasgenootje. Toen hadden we allemaal dus geld bij ons en kochten we eerst een heel goedkoop cadeau en kochten we van de rest heel veel snoep voor onszelf. _O- Daar kregen we wel gezeik mee, maar ik kan me de straf niet meer herinneren.
pi_172391399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:23 schreef Recce het volgende:

[..]

Volgens Wikipedia was het op meisjes en jongens gericht en zat het tussen Duplo en LEGO in. Ik vond het waarschijnlijk gewoon niet interessant.
Wel hard voor je dat je spaargeld door je moeder is opgemaakt! Leuk dat je nog een aandenken kreeg. :')
Dat schriftje was op zich geen slecht idee, maar dat systeem bleef veel te lang bestaan. Op een gegeven moment had ik ook een paar honderd gulden gespaard, omdat ik bijna nooit iets uitgaf. :D
Ik kan me nog herinneren dat we op de basisschool een keer een cadeautjes gingen kopen voor een klasgenootje. Toen hadden we allemaal dus geld bij ons en kochten we eerst een heel goedkoop cadeau en kochten we van de rest heel veel snoep voor onszelf. _O- Daar kregen we wel gezeik mee, maar ik kan me de straf niet meer herinneren.
Weet je nog of je er toen iets groots voor heb gekocht, je spaargeld?
En dat laatste, volgens mij doen veel kinderen dat. Jammer dat je de straf niet meer weet, anderzijds was de straf misschien wel de pijn in jullie buik omdat jullie zoveel snoep hadden gekocht en waarschijnlijk ook snel hebben opgegeten omdat het anders misschien werd afgepakt. Ik zie het helemaal voor me in ieder geval. :D _O-
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 16:32:24 #173
222817 Recce
pi_172391509
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:28 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Weet je nog of je er toen iets groots voor heb gekocht, je spaargeld?
En dat laatste, volgens mij doen veel kinderen dat. Jammer dat je de straf niet meer weet, anderzijds was de straf misschien wel de pijn in jullie buik omdat jullie zoveel snoep hadden gekocht en waarschijnlijk ook snel hebben opgegeten omdat het anders misschien werd afgepakt. Ik zie het helemaal voor me in ieder geval. :D _O-
Uiteindelijk heb ik er een stereo-installatie van gekocht. Dat was wel een goede aanschaf eigenlijk, daar heb ik lang plezier van gehad.
Ik kan me vaag iets herinneren dat we nog iets bij het goedkope cadeau moesten kopen, maar de straf is me ontschoten. Het snoep had ik verstopt ergens op mijn slaapkamer. _O- Ik was niet de sukkel die is gaan praten, dat moet een van mijn vriendjes zijn geweest.
  Intelligentste user 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 16:34:40 #174
222817 Recce
pi_172391574
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
Vroeger was dat ook veel meer gedoe met rekeningen. Nu kan alles binnen 2 minuten geregeld zijn. Vroeger duurde het weken. _O- Jeej vooruitgang. *O*
Vroeger betaalden mensen vaak met cheques. Tegenwoordig zou je dat toch niet meer vertrouwen, denk ik zo. :D
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:41:28 #175
138448 PeZu
Suspended animation
pi_172391720
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:34 schreef Recce het volgende:

[..]

Vroeger betaalden mensen vaak met cheques. Tegenwoordig zou je dat toch niet meer vertrouwen, denk ik zo. :D
mwah youtube cheuqes met add money :P
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')