abonnement Unibet Coolblue
pi_172354272
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oh nee, zwarten kunnen ook niet racistisch zijn
Donkere medemensen zijn wel meer met kleur bezig is mijn ervaring.
paypal.me/taaladvies
pi_172354298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:09 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Voelde dat wel goed?
Ja hoor. Na een tijdje ging ik ook heel vaak naar hem toe hoor en tuurlijk betaalde ik soms ( maar mocht dat nooit van hem dus was echt vechten voor de kassa soms), maar ook dan altijd als prinses behandeld. Zoals het hoort. Een man moet wat hebben om te jagen en wil geen vrouw die elke keer naar hem toe komt of de rekening wil delen of zelf betalen. Een man verliest interesse wanneer een relatie vanzelfsprekend wordt en hij het gevoel heeft dat het aan komt waaien want minder waardering.

Heb hem zelfs een keer getest door midden in de avond te zeggen dat ik klaar met hem ben. Hij is toen direct de auto ingestapt en naar me toe werden (5 uur rijden) voor paar uurtjes praten.. en toen weer terug naar huis gegaan om weer te werken. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 23:13:53 ]
pi_172354369
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja hoor. Na een tijdje ging ik ook heel vaak naar hem toe hoor en tuurlijk betaalde ik soms ( maar mocht dat nooit van hem dus was echt vechten voor de kassa soms), maar ook dan altijd als prinses behandeld. Zoals het hoort. Een man moet wat hebben om te jagen en wil geen vrouw die elke keer naar hem toe komt of de rekening wil delen of zelf betalen. Een man verliest interesse wanneer een relatie vanzelfsprekend wordt en hij het gevoel heeft dat het aan komt waaien want minder waardering.

Heb hem zelfs een keer getest door midden in de avond te zeggen dat ik klaar met hem ben. Hij is toen direct de auto ingestapt en naar me toe werden (5 uur rijden) voor paar uurtjes praten.. en toen weer terug naar huis gegaan om weer te werken. :D
Soms denk ik dat dit een troll is, hoewel ik me dan tegelijkertijd afvraag wie de energie ervoor heeft om zoveel te trollen _O-
pi_172354388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Soms denk ik dat dit een troll is, hoewel ik me dan tegelijkertijd afvraag wie de energie ervoor heeft om zoveel te trollen _O-
Uhh nee is gewoon zo. Kijk maar in mijn postgeschiedenis dan zie je dat ik het in 2015 over mijn vriendje in Frankfurt heb. :D

Maar jij bent zeker zo een Hollander die zelfs de rekening niet zou betalen. Laat staan je date overspoelen met cadeaus.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 23:17:12 ]
pi_172354392
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:12 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Donkere medemensen zijn wel meer met kleur bezig is mijn ervaring.
Is ook mijn ervaring helaas ;(
pi_172354434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhh nee is gewoon zo. Kijk maar in mijn postgeschiedenis dan zie je dat ik het in 2015 over mijn vriendje in Frankfurt heb. :D

Maar jij bent zeker zo een Hollander die zelfs de rekening niet zou betalen. Laat staan je date overspoelen met cadeaus.
Ik ben geen Hollander.
pi_172354438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:18 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik ben geen Hollander.
Maar wel gierig. :D
pi_172354441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja hoor. Na een tijdje ging ik ook heel vaak naar hem toe hoor en tuurlijk betaalde ik soms ( maar mocht dat nooit van hem dus was echt vechten voor de kassa soms), maar ook dan altijd als prinses behandeld. Zoals het hoort. Een man moet wat hebben om te jagen en wil geen vrouw die elke keer naar hem toe komt of de rekening wil delen of zelf betalen. Een man verliest interesse wanneer een relatie vanzelfsprekend wordt en hij het gevoel heeft dat het aan komt waaien want minder waardering.

Heb hem zelfs een keer getest door midden in de avond te zeggen dat ik klaar met hem ben. Hij is toen direct de auto ingestapt en naar me toe werden (5 uur rijden) voor paar uurtjes praten.. en toen weer terug naar huis gegaan om weer te werken. :D
In grote lijnen kan ik je volgen en ben ik het zelfs met je eens maar toch stuit mij iets tegen de borst wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik kan niet helemaal inschatten of die houding nou erg natuurlijk is of dat je een toneelstukje speelt. No offense. Doe je jezelf en je relatie niet te kort door je zo te gedragen en ontbreekt het hierdoor niet aan diepgang?
paypal.me/taaladvies
pi_172354466
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Is ook mijn ervaring helaas ;(
Heb je daar iets zinnigs over te zeggen of over te verklaren?
paypal.me/taaladvies
pi_172354472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:18 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik ben geen Hollander.
Maar wel blank
pi_172354476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:19 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

In grote lijnen kan ik je volgen en ben ik het zelfs met je eens maar toch stuit mij iets tegen de borst wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik kan niet helemaal inschatten of die houding nou erg natuurlijk is of dat je een toneelstukje speelt. No offense. Doe je jezelf en je relatie niet te kort door je zo te gedragen en ontbreekt het hierdoor niet aan diepgang?
Nee, gewoon natuurlijke houding joh. Vind die dingen vanzelfsprekend en zoals ik zei ging ik na een tijdje relatie ook gewoon naar hem toe. Hij vond het sowieso leuk om me te verwennen en was gewoon mannelijk. Daar houd ik dus van.
pi_172354488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar wel gierig. :D
Alleen tegenover wijven zoals jij
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Maar wel blank
Racist
pi_172354806
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:21 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Alleen tegenover wijven zoals jij

[..]

Racist
Alsof je me kent, gier.
pi_172354820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Alsof je me kent, gier.
Ik lees dat je je vriend notabene 5 uur laat rijden om hem te testen, dan weet ik genoeg :')
pi_172354975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja hoor. Na een tijdje ging ik ook heel vaak naar hem toe hoor en tuurlijk betaalde ik soms ( maar mocht dat nooit van hem dus was echt vechten voor de kassa soms), maar ook dan altijd als prinses behandeld. Zoals het hoort. Een man moet wat hebben om te jagen en wil geen vrouw die elke keer naar hem toe komt of de rekening wil delen of zelf betalen. Een man verliest interesse wanneer een relatie vanzelfsprekend wordt en hij het gevoel heeft dat het aan komt waaien want minder waardering.

Heb hem zelfs een keer getest door midden in de avond te zeggen dat ik klaar met hem ben. Hij is toen direct de auto ingestapt en naar me toe werden (5 uur rijden) voor paar uurtjes praten.. en toen weer terug naar huis gegaan om weer te werken. :D
Godsallemachtig (godsallahmachtig in jouw geval) hé 8)7
Tails tell tales
  woensdag 12 juli 2017 @ 00:05:32 #66
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_172355396
Goed zo! ):O
't gaat
pi_172355581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik lees dat je je vriend notabene 5 uur laat rijden om hem te testen, dan weet ik genoeg :')
So what? Bepaal ik toch wel? Als een man zoiets al niet voor me over heeft, hoef ik hem niet hoor.
pi_172355603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:42 schreef Forbry het volgende:

[..]

Godsallemachtig (godsallahmachtig in jouw geval) hé 8)7
Is iets kleins hoor? Hoe vaak ik wel niet naar hem toe ben gevlogen en/of gereden.
pi_172355645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

So what? Bepaal ik toch wel? Als een man zoiets al niet voor me over heeft, hoef ik hem niet hoor.
Toch biedt het geen garantie aangezien het nu je ex is.
paypal.me/taaladvies
pi_172356047
Je moet hem gewoon ineens erin glippen. Kijken wie er dan lacht.
pi_172356183
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:23 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Toch biedt het geen garantie aangezien het nu je ex is.
Nou ja, dat was mijn keus he.
pi_172356233
Als je voor mij de deur open houdt, krijg je gewoon netjes een bedankje en haal ik het eerste biertje.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 12 juli 2017 @ 01:59:20 #73
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172356484
Kortpittige kapsel topics, topics over te geėmancipeerde vrouwen. Als 18-jarige zit je je druk te maken om de struggles van 30 plussers. :') Jezus, ik zou eens wat meer op leeftijdsgenoten gaan richten als ik jou was. :D
pi_172356511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:59 schreef Buurtzwaan het volgende:
Kortpittige kapsel topics, topics over te geėmancipeerde vrouwen. Als 18-jarige zit je je druk te maken om de struggles van 30 plussers. :') Jezus, ik zou eens wat meer op leeftijdsgenoten gaan richten als ik jou was. :D
Dit. Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen helemaal niet zo geemancipeerd. Wat de media je ook willen doen geloven.
paypal.me/taaladvies
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 03:40:18 #75
441859 crew  Lenny77
pi_172356746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik lees dat je je vriend notabene 5 uur laat rijden om hem te testen, dan weet ik genoeg :')
Echt waar... Arme sukkelaar :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172357217
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja hoor. Na een tijdje ging ik ook heel vaak naar hem toe hoor en tuurlijk betaalde ik soms ( maar mocht dat nooit van hem dus was echt vechten voor de kassa soms), maar ook dan altijd als prinses behandeld. Zoals het hoort. Een man moet wat hebben om te jagen en wil geen vrouw die elke keer naar hem toe komt of de rekening wil delen of zelf betalen. Een man verliest interesse wanneer een relatie vanzelfsprekend wordt en hij het gevoel heeft dat het aan komt waaien want minder waardering.

Heb hem zelfs een keer getest door midden in de avond te zeggen dat ik klaar met hem ben. Hij is toen direct de auto ingestapt en naar me toe werden (5 uur rijden) voor paar uurtjes praten.. en toen weer terug naar huis gegaan om weer te werken. :D
Ik zeg het niet vaak, maar wat een vies wijf (ja wijf!), ben jij zeg, bah!

Hierom krijgen mannen dus echt een hekel aan vrouwen, gemanipuleer en spellen spelen.. Helaas zal de heer in kwestie geen ruggengraat hebben en pikt hij het allemaal, bij mij was je er allang uitgevlogen :W
pi_172357305
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:22 schreef probeer het volgende:
Als je voor mij de deur open houdt, krijg je gewoon netjes een bedankje en haal ik het eerste biertje.
Deze man _O_
pi_172360767
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 06:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zeg het niet vaak, maar wat een vies wijf (ja wijf!), ben jij zeg, bah!

Hierom krijgen mannen dus echt een hekel aan vrouwen, gemanipuleer en spellen spelen.. Helaas zal de heer in kwestie geen ruggengraat hebben en pikt hij het allemaal, bij mij was je er allang uitgevlogen :W
Oh, uiteindelijk is hij er ook nog eens uitgevlogen omdat ik er klaar mee was. En nee hoor, hij had meer mannelijkheid in zijn pink dan jij in je hele lichaam.
pi_172361445
Nederlandse vrouwen :') Lelijk en niet goed gemanierd en stijlvol :')
Nederlandse mannen :') hetzelfde als hierboven :')
pi_172361846
hebben we dees skkltje ook weer
pi_172363174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is iets kleins hoor? Hoe vaak ik wel niet naar hem toe ben gevlogen en/of gereden.
Ja hoor, tuurlijk, iemand 10 uur (heen en weer) laten rijden, puur omdat je diegene wil testen is idd echt iets kleins hoor. :')

Op deze manier bevestiging nodig hebbende, kan het bijna niet anders dan dat je in zwaar gestoorde mate onzeker bent....
Tails tell tales
pi_172363271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja hoor, tuurlijk, iemand 10 uur (heen en weer) laten rijden, puur omdat je diegene wil testen is idd echt iets kleins hoor. :')

Op deze manier bevestiging nodig hebbende, kan het bijna niet anders dan dat je in zwaar gestoorde mate onzeker bent....
Ja, was ook zeker onzeker in de relatie met hem omdat ik zoveel van hem hield en niet wist wat ik met die gevoelens aan moest. Lijkt me deels ook wel normaal toch, die onzekerheid?
pi_172363287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, was ook zeker onzeker in de relatie met hem omdat ik zoveel van hem hield en niet wist wat ik met die gevoelens aan moest. Lijkt me deels ook wel normaal toch, die onzekerheid?
Enige onzekerheid, ja. In zo'n mate dat je tot dat soort capriolen overgaat, dikke nee.
Tails tell tales
pi_172363294
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, uiteindelijk is hij er ook nog eens uitgevlogen omdat ik er klaar mee was. En nee hoor, hij had meer mannelijkheid in zijn pink dan jij in je hele lichaam.
Je klinkt als een gestoord wijf, maarja, die mogen er (helaas) ook zijn.

Jammer dat hij zelf de ballen niet had om het te beėindigen.. :N

Wens je veel succes verder met je streken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 14:00:36 ]
pi_172363314
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je klinkt als een gestoord wijf, maarja, die mogen er (helaas) ook zijn.

Wens je veel succes verder met je streken.
Jij interesseert me niet.
pi_172363319
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Enige onzekerheid, ja. In zo'n mate dat je tot dat soort capriolen overgaat, dikke nee.
Tja, al doende leert men toch. Hij was het overigens ook. Ziekelijk zelfs.
pi_172363339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Tja, al doende leert men toch. Hij was het overigens ook. Ziekelijk zelfs.
Je hebt tenminste wel pit. :9
pi_172363355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jij interesseert me niet.
Gelukkig, was al bang dat je mensen zou mogen _O-
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:31:00 #89
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_172363913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, laat je als vrouw eerste dates/beginfase van een relatie lekker verwennen. Niet betalen, niet naar hem toe gaan.. laat hem maar komen, want daar is hij man voor. Laat hem je verwennen met cadeaus als teken van liefde.

[..]

Heb ik ook gedaan bij mijn ex. En dat is ook echt zo gebleven tot het einde van de relatie. Hij woonde ver van mij vandaan en kwam altijd, elk weekend, 2 ą 3 dagen naar me toe. Was zeker elke maand 1000 euro aan me kwijt. Maar ook gewoon gedragen als prinses. Als ik maar een pijntje had dan rende hij naar de apotheek of droeg me op zijn rug omdat ik een blaartje had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heb hem zelfs een keer getest door midden in de avond te zeggen dat ik klaar met hem ben. Hij is toen direct de auto ingestapt en naar me toe werden (5 uur rijden) voor paar uurtjes praten.. en toen weer terug naar huis gegaan om weer te werken. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Alsof je me kent, gier.
Dat heet een wrek, een gier is hebzuchtig :*

Jij bent volgens mij een van de meest onaangename persoonlijkheden die je tegen het lijf kan lopen. En dan vervolgens reageren in de trant van “wanneer hij dat niet doet hoef ik ‘m niet” Misschien eens met beide pootjes op de grond komen. Je doet alsof je een wandelende klomp goud bent met een eindeloze diepgang qua persoonlijkheid. Snap wel dat het zo’n ramp is een vent te vinden :')

OT Verder een terechte klacht overigens. Maar denk dat het ook deels te maken heeft met het nest waar die jongedame uit komt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_172368315
Vreemd dat ze dat niet willen, maar ik zou er geen probleem van maken. Het is hun eigen probleem dat jij dan de deur niet voor ze openhoudt.

Maar je hoeft de deur niet open te houden voor vrouwen, tenzij ze vergelijkbare dingen voor jou doen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 17:38:37 ]
pi_172368624
Nog nooit meegemaakt.
Ik doe altijd de deur open voor vrouwen en dat wordt altijd gewaardeerd.
Ben nog nooit uitgelachen.
Ook bij het instappen in de auto steek ik ook een hand toe, wordt zeer gewaardeerd.

Dat is beleefdheid.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172368696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:49 schreef Sigaartje het volgende:
Nog nooit meegemaakt.
Ik doe altijd de deur open voor vrouwen en dat wordt altijd gewaardeerd.
Ben nog nooit uitgelachen.
Ook bij het instappen in de auto steek ik ook een hand toe, wordt zeer gewaardeerd.

Dat is beleefdheid.
Zijn vrouwen zo heilig dan?
pi_172368702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zijn vrouwen zo heilig dan?
Ja
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172368721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja
Dus vind je dat vrouwen superieur zijn aan mannen en dat ze extra privileges en een betere behandeling verdienen?
pi_172368741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zijn vrouwen zo heilig dan?
Dit niet weten, maar alleen leuke vrouwen zijn heilig. Lelijke feministen mogen vertrekken
pi_172368775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:55 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dit niet weten, maar alleen leuke vrouwen zijn heilig. Lelijke feministen mogen vertrekken
Als mannen en vrouwen gelijk zijn, dan zijn vrouwen niet heiliger dan mannen. En de meeste mannen zijn niet heilig, dus zijn de meeste vrouwen dat ook niet.

Gelijkheid komt van twee kanten.

Toevoeging: Het ging om de deur openhouden voor een willekeurige vrouw die je niet kent, en dus niet je vriendin oid.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 17:58:42 (toevoeging) ]
pi_172368795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:57 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Als mannen en vrouwen gelijk zijn, dan zijn vrouwen niet heiliger dan mannen. En de meeste mannen zijn niet heilig, dus zijn de meeste vrouwen dat ook niet.

Gelijkheid komt van twee kanten.
Denken dat je gaat neuken als je een wijf hetzelfde behandelt als een man :')
pi_172368802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus vind je dat vrouwen superieur zijn aan mannen en dat ze extra privileges en een betere behandeling verdienen?
ja
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172368821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:58 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Denken dat je gaat neuken als je een wijf hetzelfde behandelt als een man :')
Ik zou mijn toekomstige of potentiėle vriendin niet hetzelfde behandelen als een man, maar een willekeurige vrouw wel.

Ik wou nog even dit zeggen:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:57 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Toevoeging: Het ging om de deur openhouden voor een willekeurige vrouw die je niet kent, en dus niet je vriendin oid.
pi_172368897
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

ja
Vind je het ook prima als je in de toekomst in een matriarchie zou leven, waar je als man geen rechten hebt? (In die potentiėle toekomstige matriarchie zouden vrouwen als enige rechten hebben, en mannen dus niet.)

Ik verwacht niet dat die er komt, het is waarschijnlijker dat Nederland een islamitisch land zal worden, met de sharia als wet.

We kunnen nog voorkomen dat islamitische "vluchtelingen" Nederland veroveren, maar we hadden eerder maatregelen moeten treffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 18:06:58 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')