abonnement Unibet Coolblue
pi_172351068
Beste leden,
Gisteren heb ik op de kermis na lange tijd mijn eerste pakje Pokemon kaarten nog eens in handen gehad (Uit een coindozer) en ik was toch wel weer verkocht.

Ik zou graag terug kaarten gaan verzamelen. Ik kom uit de generatie die met Pokemon opgegroeid is. (22 jaar) maar 2 jaar geleden heb ik alles weggegooid met de verhuis.

Ik heb dus geen enkele kaart meer en ik weet echr niet waar te beginnen.
Ik wou eigenlijk beginnen met alle kaarten van generatie 1 terug te kopen en zo elke generatie 1 voor 1 afgaan maar het is dus blijkbaar niet zo simpel dat je even een volledige set kan kopen via het internet..

Daar komt nog eens bij dat er blijkbaar zoveel speciale kaarten mee uitgekomen zijn waar ik geen weet van heb. ( Bv. Ex Charizard ) ?

Ik hoop dat jullie me weer een beetje wegwijs kunnen maken.
Waar kan ik ze het beste kopen?
Hoe begin ik weer?


Alvast bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Alleen weet ik echt niet waar ik moet beginnen..

Ik dacht gewoon te beginnen met m'n punten van de kermis op te kopen aan kaarten, en van daaruit verder te bouwen. wat dus een foute beslissing was aangezien deze blijkbaar allemaal fake zijn. Lol

Ik ben al een paar dagen op tweedehands en online shops aan het kijken maar ik kom er echt niet uit welke ik eerst moet kopen..
Koop ik best een oude reeks of een nieuwere?
Koop ik best enkel de speciale of gewoon allemaal?
En wat koop ik dan het beste? Play deck box, booster box, theme deck, ex-box, ex-collection, ...?

Ik zie door de bomen het bos niet op deze moment.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')