abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:49:56 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172350149










3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
Meteo-Service.nl
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux


SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)
Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)


Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

Waar woont iedereen?

Realtime onweermeldingen






[ Bericht 2% gewijzigd door Dagoduck op 11-07-2017 20:59:17 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:09 #2
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172350215
Vanavond bereikt een regengebied ons land. Tot en met morgenmiddag kan het lokaal flink gaan regenen. Plaatselijk valt zelfs de hoeveelheid regen die in juli in ruim twee weken tijd valt!
Regengebied bereikt ons land
Vanavond bereikt een actief regengebied ons land. Dit regengebied hoort bij een klein lagedrukgebiedje dat tijdelijk een warmere luchtmassa naar de zuidelijke helft van het land brengt. Op de weerkaart ziet het eruit als een warme golf waarvan de top over ons land trekt. Nabij de kern van het lagedrukgebiedje kan veel neerslag vallen. De kern trekt morgen waarschijnlijk via Rotterdam richting Arnhem naar het oosten.

Nabij kern van het lagedrukgebiedje kan de neerslagintensiteit flink oplopen. De neerslagintensiteit nabij de kern is niet alleen hoger, maar de intensievere neerslag blijft ook nog eens langer op één plek 'slepen'. Dit kan regionaal resulteren in enkele tientallen millimeters aan regen.

Het regengebied bereikt in de vroege avond het zuidwesten van het land. Gedurende de avond en nacht krijgen steeds meer plaatsen met regen te maken, die soms behoorlijk intensief kan zijn. Morgen wordt het in de loop van de middag vanuit het westen droog, in het oosten pas tegen de avond. In het oosten zal het ook bewolkt blijven, in het westen is er morgenmiddag uiteindelijk nog ruimte voor wat zon.

50 millimeter in 18 uur tijd
Regionaal flink wat hemelwater
Regionaal flink wat hemelwater
In een smalle strook van west naar oost over het land kan plaatselijk 50 millimeter in ongeveer 18 uur vallen, zeer lokaal misschien nog wel meer. Binnen die strook met grote neerslaghoeveelheden valt op veel plaatsen 30 tot 40 millimeter! Op andere plaatsen in het land valt er minder regen, maar ook daar kan aan het einde van de middag 20 millimeter uit de regenmeters worden afgetapt. De strook met de grootste neerslaghoeveelheden komt rond of net ten zuiden van het Rivierengebied te liggen.

Normaal valt er in juli gemiddeld over het land zo'n 85 millimeter. Dat betekent dat vanaf vanavond tot morgen in de loop van de middag regionaal meer dan de helft van de normale maandsom kan vallen! Deze neerslagsom valt in juli normaal dus grofweg in ruim twee weken tijd.

Hoeveel is 50 millimeter?
De normale neerslagsom in juli
De normale neerslagsom in juli
Om een beeld te krijgen van de hoeveelheid neerslag die kan vallen, geven we hier een aantal vergelijkingen: Bij 50 millimeter valt er op een stuk grond van één vierkante meter dus 50 liter water. Dat zijn vijf grote emmers vol. Zou je al dat water opvangen op één voetbalveld, dan kan je ruim 2000 badkuipen vullen met water! Met dezelfde hoeveelheid water kan je ongeveer 70 zwembaden vullen die veel mensen in hun tuin hebben staan. Om een olympisch zwembad te vullen zijn weer 10 voetbalvelden nodig, dat valt dan weer mee.

Mogelijk drukke ochtendspits
Morgenochtend regent het op veel plaatsen flink door. Vooral in een strook over de zuidelijke Randstad en het Rivierengebied kan het tijdens de spits behoorlijk regenen. Dit kan ervoor zorgen dat de ochtendspits ondanks de vakantieperiode behoorlijk druk kan verlopen. Voor automobilisten is het aan te raden rustiger te rijden dan normaal, want aquaplaning kan bij een flinke neerslagintensiteit een gevaar vormen.

Veel neerslag is niet bijzonder
Dat er lokaal 50 millimeter in krap een dag kan vallen, is niet bijzonder. Bij een neerslagsom van 50 millimeter op één dag op een officieel weerstation van het KNMI is er sprake van een dag met zware regen. Jaarlijks komen er ongeveer 6 van deze dagen met zware regen voor. Dit is gebaseerd op de klimatologie van 1981 tot en met 2010. Tegenwoordig ligt het normale aantal dagen met zware regen een stukje hoger, en zal in de toekomst alleen nog maar meer gebeuren.

Wanneer er 10 millimeter of meer op één dag valt, wordt er gesproken van een natte dag. Elk jaar komen er gemiddeld 22 van deze natte dagen voor. Op veel plaatsen is het morgen dus een natte dag, plaatselijk een dag met zware regen.

Wordt het nog droog?
Uiteindelijk wordt het vanzelf een keer droog en gaat de zon schijnen. In het westen van het land gebeurt dat waarschijnlijk morgenmiddag al, het oosten moet waarschijnlijk tot donderdag op de eerste zonnestralen wachten. Donderdag verloopt vrijwel droog en wisselend bewolkt. Met 18 tot 21 graden is het een stuk aangenamer dan de 16 tot 18 graden morgen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:28 #3
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172350223
Het gaat bijna regenen!!

Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:59:36 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172350484
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:52 schreef Rabieluh het volgende:
Het gaat bijna regenen!!

[ afbeelding ]
Het regende net eventjes hier, nu weer stil.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:05:48 #5
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172350689
Denk dat het allemaal wel meevalt hier.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172351083
Hier nog steeds niks. Ook geen zuchtje wind.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:32:53 #7
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172351464
Na deze buien volgt een week later vast een muggenexplosie.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:57:10 #8
405257 Fred0w
Life is Music
pi_172352172
Ondertussen is het hier in Zeeland begonnen, op naar de 40mm.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:27 #9
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172352342
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:57 schreef Fred0w het volgende:
Ondertussen is het hier in Zeeland begonnen, op naar de 40mm.
Graag ja, droge bende hier.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_172353975
Geen regen hier ^O^ :o

En nog steeds snap ik dat rare overzicht niet. Volgens dat overzicht zouden we hier bij 1 van de gebieden zitten waar naar verhouding het meeste zou zijn gevallen.
Terwijl er constant overal regen valt en hier niet, ook nu op dit moment weer niet (gelukkig ook maar).
pi_172354027
Hopen trouwens dat deze buien niet te lang over Nederland blijven hangen.
Anders wordt het nog gezellig als ik morgen moet vliegen vanaf Schiphol :X
pi_172354202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Hopen trouwens dat deze buien niet te lang over Nederland blijven hangen.
Anders wordt het nog gezellig als ik morgen moet vliegen vanaf Schiphol :X
Buitje gaan die vliegtuigen gewoon doorheen ;)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 23:12:10 #13
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172354269
Komende uren zal ze regen in Zeeland nog tegenvallen, vrees dat die zware neerslagzone iets te noordelijk zal liggen hier.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_172354426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Geen regen hier ^O^ :o

En nog steeds snap ik dat rare overzicht niet. Volgens dat overzicht zouden we hier bij 1 van de gebieden zitten waar naar verhouding het meeste zou zijn gevallen.
Terwijl er constant overal regen valt en hier niet, ook nu op dit moment weer niet (gelukkig ook maar).
Het kan ook heel plaatselijk zijn he. Hier in de omgeving heeft het bijvoorbeeld gisteren en vorige week wel geregend, maar net hier niet. Mensen in het dorp zeggen dat dat komt omdat we precies tussen twee kanalen zitten, maar dat lijkt me een raar verhaal.
pi_172354673
Maar nu is er toch regen!
pi_172354823
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:09 schreef kree het volgende:

Buitje gaan die vliegtuigen gewoon doorheen ;)
Een buitje wel, maar moet niet erger worden.
En levert alsnog wel lekker turbulentie op, altijd gezellig die wolkendekken.
Vorige gehad met de landing in Dublin.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:

Het kan ook heel plaatselijk zijn he. Hier in de omgeving heeft het bijvoorbeeld gisteren en vorige week wel geregend, maar net hier niet. Mensen in het dorp zeggen dat dat komt omdat we precies tussen twee kanalen zitten, maar dat lijkt me een raar verhaal.
Ja dat klopt.

Tussen 2 kanalen in minder regen? Hmm ik kan zo niet een reden bedenken waarom dat minder neerslag veroorzaakt.

Zelf woon ik tussen de Hondsrug en de Westerwolde in, dat is wel een factor voor neerslag.
Heel vaak verdwijnt de neerslag zodat het bij de Hondsrug komt, of krijgt het net een push omhoog en valt het neer aan de andere kant van de ruggen (westelijk van de Westerwolde in dit geval) en vandaar de vele wolkbreuken in Winschoten.
Vandaar dat ik statistiek van redelijk wat regen hier opvallend vindt.
pi_172354887
Hmm, het weer lijkt voor volgende week wel ineens te draaien. Was veel neerslag, maar komen steeds meer zonnetjes te staan. Nu eerst even de regen afwachten, rest zien we later wel :P.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:00:29 #18
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172357588
Ik ben op zoek maar een last minute vakantie in de regio Tirol/Süd-tirol. Maar het verschil in temperatuur tussen Sölden en bijvoorbeeld Merano is 10 graden en regen of niet.
Dus ik wacht nog een paar dagen denk ik met boeken.
Een week vooruit is toch ook nog redelijk onzeker qua weersvoorspelling?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:48:45 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172357966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:00 schreef jajablahblah het volgende:
Ik ben op zoek maar een last minute vakantie in de regio Tirol/Süd-tirol. Maar het verschil in temperatuur tussen Sölden en bijvoorbeeld Merano is 10 graden en regen of niet.
Dus ik wacht nog een paar dagen denk ik met boeken.
Een week vooruit is toch ook nog redelijk onzeker qua weersvoorspelling?
In bergachtige gebieden is het altijd relatief onzeker, zelfs wanneer het zeker lijkt. Boeken en kleding voor alle situaties meenemen en hopen dat het kwartje goed valt :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:49:47 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172357977
Alweer 29,7 graden. Plakdagje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172358162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:00 schreef jajablahblah het volgende:
Ik ben op zoek maar een last minute vakantie in de regio Tirol/Süd-tirol. Maar het verschil in temperatuur tussen Sölden en bijvoorbeeld Merano is 10 graden en regen of niet.
Dus ik wacht nog een paar dagen denk ik met boeken.
Een week vooruit is toch ook nog redelijk onzeker qua weersvoorspelling?
Lekker naar Merano gaan. Want Italië.
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 09:14:33 #22
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_172358244
De regenmagneet staat weer vol aan hier in Utrecht. Al 20 uur lang non stop stortregen.... jottem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172358302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
De regenmagneet staat weer vol aan hier in Utrecht. Al 20 uur lang non stop stortregen.... jottem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee hoor, hier nu ook regen. Eindelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 09:30:22 #24
163650 Greys
pi_172358461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
De regenmagneet staat weer vol aan hier in Utrecht. Al 20 uur lang non stop stortregen.... jottem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop lachen om de spoiler :D

(niet uitlachen hoor bm!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:35:20 #25
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172358507
Mijn dochter is op schoolreisje naar een pretpark vandaag :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_172358538
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:35 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is op schoolreisje naar een pretpark vandaag :')
-O- En dan ook meteen zóveel regen ook...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:41:08 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172358578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

-O- En dan ook meteen zóveel regen ook...
Beste weer voor pretparken is een doordeweekse dag buiten de schoolvakanties met slecht weer.

Misschien niet ideaal maar je hoeft tenminste niet 36 uur te wachten voor je een attractie binnen kan :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172358582
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Hardop lachen om de spoiler :D

(niet uitlachen hoor bm!)
Oh zelfs al was het wel, kan ik wel tegen hoor. Ben positief ingesteld door al het mooie weer. :P
pi_172358595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Beste weer voor pretparken is een doordeweekse dag buiten de schoolvakanties met slecht weer.

Misschien niet ideaal maar je hoeft tenminste niet 36 uur te wachten voor je een attractie binnen kan :P
Eigenlijk wel een topdag dan wat dat betreft. Je krijgt alleen af en toe een natte kont.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 09:44:24 #30
163650 Greys
pi_172358639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh zelfs al was het wel, kan ik wel tegen hoor. Ben positief ingesteld door al het mooie weer. :P
En volgens mij heb jij volgende week weer topdagen qua zon en warm, het is je gegund hoor :D

Geniet ik even lekker van de paar koele plensdagen. Iedereen blij. *O*

Behalve Djeez dan, want die is nooit blij met het weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 09:46:15 #31
163650 Greys
pi_172358664
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:35 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is op schoolreisje naar een pretpark vandaag :')
Als ze de eerste paar uur een beetje met regenjassen rondhollen (zonder wachttijden vaak idd) kunnen ze vanaf eind vd ochtend weer lekker opdrogen en hebben ze vast een droge middag. Het is stom die regen voor ze, maar uiteindelijk hebben ze vast een heel fijne dag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:01:53 #32
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172358876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Beste weer voor pretparken is een doordeweekse dag buiten de schoolvakanties met slecht weer.

Misschien niet ideaal maar je hoeft tenminste niet 36 uur te wachten voor je een attractie binnen kan :P
Mijn dochter is nogal dol op achtbanen en die zijn vaak dicht bij regen -O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:02:54 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172358885
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze de eerste paar uur een beetje met regenjassen rondhollen (zonder wachttijden vaak idd) kunnen ze vanaf eind vd ochtend weer lekker opdrogen en hebben ze vast een droge middag. Het is stom die regen voor ze, maar uiteindelijk hebben ze vast een heel fijne dag!
Het is in Moviepark (Bottrop) dus daar regent het nog wat langer door ;). En regenjas mocht niet mee, want puber _O-
(Heb haar nog wel een droog setje kleding en extra jasje kunnen aanpraten :P )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_172358905
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:02 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is in Moviepark (Bottrop) dus daar regent het nog wat langer door ;). En regenjas mocht niet mee, want puber _O-
(Heb haar nog wel een droog setje kleding en extra jasje kunnen aanpraten :P )
Oh ik zag kleine kleuters voor me, pubers redden zich wel ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:03:52 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172358906
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn dochter is nogal dol op achtbanen en die zijn vaak dicht bij regen -O-
Valt wel mee toch? Was in mei in de efteling en heeft de hele dag geregend. Alle achtbanen waren gewoon geopenend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:04:40 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172358916
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:02 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is in Moviepark (Bottrop) dus daar regent het nog wat langer door ;). En regenjas mocht niet mee, want puber _O-
(Heb haar nog wel een droog setje kleding en extra jasje kunnen aanpraten :P )
Gewoon geen extra kleding meegeven als ze niet willen. Men maakt over het algemeen maar één keer die fout :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:04:51 #37
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172358924
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Lekker naar Merano gaan. Want Italië.
Nou ging mijn eigen voorkeur naar Oostenrijk, maar ik denk dat het voor de zekerheid Merano wordt ja :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_172358997
Iemand al gezegd dat het regent?
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Frontpage woensdag 12 juli 2017 @ 10:09:58 #39
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_172359019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn dochter is nogal dol op achtbanen en die zijn vaak dicht bij regen -O-
Met regen gaan ze niet zo snel dicht, eigenlijk alleen met onweer, als het vriest en met extreme hitte :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 10:11:41 #40
186611 Haags
pi_172359042
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Maar ja ik zit dan ook in de auto.
Zonder wrijving geen glans
pi_172359333
Al uren kletterende regen hier, heerlijk! :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_172359335
Was het dit? Al weer droog nu.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 10:40:04 #43
163650 Greys
pi_172359509
Ik zie volgende week bij mij in ZH zelfs alweer volop 26ers en 27ers :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:40:53 #44
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172359531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:00 schreef jajablahblah het volgende:
Ik ben op zoek maar een last minute vakantie in de regio Tirol/Süd-tirol. Maar het verschil in temperatuur tussen Sölden en bijvoorbeeld Merano is 10 graden en regen of niet.
Dus ik wacht nog een paar dagen denk ik met boeken.
Een week vooruit is toch ook nog redelijk onzeker qua weersvoorspelling?
Sölden valt wel onder inner-alpine en heeft in zekere zin een micro klimaat. Het regent daar over het algemeen niet zo heel erg vaak en ook niet heel erg lang. Dat temperatuurverschil komt mede door de hoogte. Momenteel is het er wel enigszins onbestendig.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_172359562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn dochter is nogal dol op achtbanen en die zijn vaak dicht bij regen -O-
Volgens de wachttijden app is er veel gesloten.
Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die app is (het is geen officiele efteling app)

Oh wacht even, bij verversen is nu ineens weer veel open.
Het was dus tijdelijk :)
pi_172359623
Ik moet de hele middag op pad. Ik ging er vanuit dat het na 12uur wel klaar was met regen. Op Buienalarm ziet het eruit alsof het tot 3 uur gaat blijft hozen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172359625
vid twitterde op woensdag 12-07-2017 om 10:33:09 Vanwege extreem wateroverlast is knooppunt Kleinpolderplein op de #A20 afgesloten richting Hoek van Holland. https://t.co/FGr94Dkpq2 reageer retweet
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:02:08 #48
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172359871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Sölden valt wel onder inner-alpine en heeft in zekere zin een micro klimaat. Het regent daar over het algemeen niet zo heel erg vaak en ook niet heel erg lang. Dat temperatuurverschil komt mede door de hoogte. Momenteel is het er wel enigszins onbestendig.
Ik vind het echt heel raar dat er voor de hele week regen voorspeld wordt.
En ook heel jammer :'(
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:05:21 #49
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172359934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel raar dat er voor de hele week regen voorspeld wordt.
En ook heel jammer :'(
Wij waren in 2008 in Lofer, daar waren we al meerdere keren op wintersport geweest en gingen we nu een keer heen in de zomer. Elke dag gigantische regen- en onweersbuien van een uur lang, daarna kwam de zon, steeg de temperatuur 20 graden naar 30 graden en was alles zo weer droog. 's Avonds weer 5 graden, gek werd je ervan _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:25:23 #50
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172360345
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wij waren in 2008 in Lofer, daar waren we al meerdere keren op wintersport geweest en gingen we nu een keer heen in de zomer. Elke dag gigantische regen- en onweersbuien van een uur lang, daarna kwam de zon, steeg de temperatuur 20 graden naar 30 graden en was alles zo weer droog. 's Avonds weer 5 graden, gek werd je ervan _O-
Ik heb al een keer een week in Ischgl gezeten met zeikende regen.
Eerlijk gezegd was dat de reden om "noooooit meer in de zomer naar Oostenrijk te gaan". :D
Als ik zeker wist dat het maar een uur was ging ik gewoon, maar ja :P
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_172360696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:25 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik heb al een keer een week in Ischgl gezeten met zeikende regen.
Eerlijk gezegd was dat de reden om "noooooit meer in de zomer naar Oostenrijk te gaan". :D
Als ik zeker wist dat het maar een uur was ging ik gewoon, maar ja :P
Kun je niet gewoon gaan en als het tegenvalt alsnog naar het zuiden afzakken? Of zit je aan iets vooraf geboekts vast?
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:50:23 #52
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172360882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon gaan en als het tegenvalt alsnog naar het zuiden afzakken? Of zit je aan iets vooraf geboekts vast?
Ik zou wel het liefste van te voren iets boeken eigenlijk :@
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 juli 2017 @ 12:01:59 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172361141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:25 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik heb al een keer een week in Ischgl gezeten met zeikende regen.
Eerlijk gezegd was dat de reden om "noooooit meer in de zomer naar Oostenrijk te gaan". :D
Als ik zeker wist dat het maar een uur was ging ik gewoon, maar ja :P
Hier hetzelfde. 2 weken ellende gehad :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:06:24 #54
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172361225
Het is weer afgelopen met de regen hier in Den Helder. Misschien vrijdag nog wat en dan twee weken droog en zon en 22 graden :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 12:07:34 #55
163650 Greys
pi_172361249
Nog drie kwartier regen hier en dan klaar. De tuinplanten zijn aan het zingen en proosten ondertussen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:21:22 #56
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172361491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:25 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik heb al een keer een week in Ischgl gezeten met zeikende regen.
Eerlijk gezegd was dat de reden om "noooooit meer in de zomer naar Oostenrijk te gaan". :D
Als ik zeker wist dat het maar een uur was ging ik gewoon, maar ja :P
Wij zin al 8 keer in de zomer naar oostenrijk geweest. Nooit meer dan 2 dagen slecht weer per week gehad :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:28:15 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172361591
wanneer is het droog in Nijmegen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172361605
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:28 schreef Re het volgende:
wanneer is het droog in Nijmegen?
Op tijd ;).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_172361635
Hier was het droog, maar nu weer lekker aan het regenen.

(Dat ik dat nog eens zou zeggen "lekker" aan het regenen). Maar het is voor de natuur en de wei, was hard nodig. En gelukkig is de temperatuur best nog oké, deur en schuifpui blijven open.
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:37:57 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172361756
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Op tijd ;).
zal een aardig modderbad worden :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172361930
10 minuten op de fiets. Doorweekt. En dan stopt het met regenen zodra je binnen bent _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172361986
Dat had ik gisterenavond gelukkig andersom
Het is wat.......
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:11:15 #63
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172362313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel raar dat er voor de hele week regen voorspeld wordt.
En ook heel jammer :'(
Waar lees je dat? Continu plenzen? Zeker niet!

http://www.wetteronline.de/wetter/soelden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:14:03 #64
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172362374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:11 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Waar lees je dat? Continu plenzen? Zeker niet!

http://www.wetteronline.de/wetter/soelden
Het hangt er nogal vanaf op welke site je kijkt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:19:04 #65
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172362478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:14 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Het hangt er nogal vanaf op welke site je kijkt.
Gebruik meestal wetteronline en de profi karten (gedetailleerde (neerslag)kaarten) en bergfex: http://nl.bergfex.com/soelden/wetter/

geven beide zo slecht weer nog niet. Genoeg uren zon, maar wel kans op een bui. Volgende week nog beter, warmer en droger.

Ga zelf in september nog een week. Waarschijnlijk naar Vent
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:44:24 #66
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172362988
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:41:27 #67
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172364100
De zon schijnt *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172364149
Ik zie ook een stukje blauw!
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:56:55 #69
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172364503
Maar weer even een lijstje van zonuren tot nu toe. 6.gif Alle plaatsen met 1100+ zonuren vanaf 1 januari tot nu.

1152.9 Wijk aan Zee
1147.9 Den Helder
1147.6 Vlissingen
1131.4 Hoek van Holland
1123.5 Hoorn (Terschelling)
1115.0 Berkhout
1101.5 Voorschoten

Onderaan de lijst staat Deelen met 938.6 uren. ( :') )
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:06:08 #70
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172364705
Kinderen komen eerder terug van schoolreisje ivm het slechte weer. Zo zonde want aan het eind van de middag wordt het net droog :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_172364727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:06 schreef MaLo het volgende:
Kinderen komen eerder terug van schoolreisje ivm het slechte weer. Zo zonde want aan het eind van de middag wordt het net droog :')
He wat sneu. Ook net vandaag. Morgen is het weer prima weer volgens mij. En wat je zegt, het is nu al op veel plekken droog.
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:13:52 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172364891


Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_172364897
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
Maar weer even een lijstje van zonuren tot nu toe. [ afbeelding ] Alle plaatsen met 1100+ zonuren vanaf 1 januari tot nu.

1152.9 Wijk aan Zee
1147.9 Den Helder
1147.6 Vlissingen
1131.4 Hoek van Holland
1123.5 Hoorn (Terschelling)
1115.0 Berkhout
1101.5 Voorschoten

Onderaan de lijst staat Deelen met 938.6 uren. ( :') )
Dat vind ik toch altijd apart. Natuurlijk in kustplaatsen is de meeste zon. Maar als ik hier lees, heb ik toch vaak het idee dat het weer hier beter is dan elders in Nederland. Daar worden zelfs grappen over gemaakt, van daar heb je haar weer. Maar het is dan wel echt op dat moment. Toch hebben wij helemaal niet zoveel zonuren. Ell en Eindhoven is voor mij het dichtste bij.
Waar zou dat dan aan liggen? Aan de wintermaanden? Of is het vaak gewoon warmer zonder volle zon.
Overigens begint de zon nu ook weer te schijnen. :P
pi_172364992
quote:
grijs? was da? op de bovenste
...
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:18:47 #75
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172365019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd apart. Natuurlijk in kustplaatsen is de meeste zon. Maar als ik hier lees, heb ik toch vaak het idee dat het weer hier beter is dan elders in Nederland. Daar worden zelfs grappen over gemaakt, van daar heb je haar weer. Maar het is dan wel echt op dat moment. Toch hebben wij helemaal niet zoveel zonuren. Ell en Eindhoven is voor mij het dichtste bij.
Waar zou dat dan aan liggen? Aan de wintermaanden? Of is het vaak gewoon warmer zonder volle zon.
Overigens begint de zon nu ook weer te schijnen. :P
Het is hier gewoon vaak bij warm weer een stuk frisser, als het bij jou een graad of 30 is is het hier 20, is het bij jou 25, is het hier 17. Niet altijd natuurlijk, maar vaak als ik hier mensen hoor klagen over benauwd veel te warm weer is het hier heerlijk volop zon met een lekker windje en een graad of 22 :P

Edit: Het is hier ook maar zeeeeer zelden boven de 30 graden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:19:16 #76
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172365030
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:17 schreef sacha het volgende:

[..]

grijs? was da? op de bovenste
Niet gemeten/opgenomen in de kaart?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:27:58 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172365194
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:08:01 #78
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172366137
Weinig foto's en filmpjes hier ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172366170
ZOMG DROOG
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172366192
Liever wat minder zon, dan altijd maar die wind. :r
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:12:12 #81
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172366246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:10 schreef Bronson het volgende:
Liever wat minder zon, dan altijd maar die wind. :r
Lekker man, die zeewind door je haren. En je krijgt er goede beenspieren van.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage woensdag 12 juli 2017 @ 16:38:40 #82
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172366892
Was dit nu de Regen des Doods? Zit hier al een uur buiten op het terras. Prachtig weer man! Zon en droog, heerlijk!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_172367025
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:38 schreef Djeez het volgende:
Was dit nu de Regen des Doods? Zit hier al een uur buiten op het terras. Prachtig weer man! Zon en droog, heerlijk!
Verkeerde account bloodymary1.
  Redactie Frontpage woensdag 12 juli 2017 @ 16:48:44 #84
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172367101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:45 schreef Bronson het volgende:

[..]

Verkeerde account bloodymary1.
Godver, vergeten uit te loggen -O-
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_172367147
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:45 schreef Bronson het volgende:

[..]

Verkeerde account bloodymary1.
:D Flikker op zeg. Ik ga ook op het terras zitten!
pi_172367162
Er is zelfs geen tuinstoel omgewaaid.
pi_172367353
Geen foto maar wij hebben in de winkel in het centrum van Oss een kleine lekkage gehad.

Never forget 12-07-2017
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 17:07:27 #88
163650 Greys
pi_172367583
Dit topic _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:17:56 #89
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172367840
Snak ook wel naar wat regen. Ben mezelf arm aan het sproeien :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172368983
De vlucht van Amsterdam-Dublin was wel grappig trouwens.
Boven Nederland: Wolken. Zodra we bij de kust waren: Blauwe lucht.
Zodra we de kust van the UK bereikten: Wolken.
De kust aan de andere kant van the UK bereikt: Blauwe lucht.

Ierland bereikt? Eigenlijk wel stuk beter.
Nu heerlijk hier in Ierland genieten van de zon. Echt geweldig weer hier.
Zo maar even Guinness erbij pakken en genieten van de gezelligheid van de Ier.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:31:57 #91
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172369253
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:12 schreef bianconeri het volgende:

Zo maar even Guinness erbij pakken en genieten van de gezelligheid van de Ier.
Guinness _O_
Hmz...
pi_172369294
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:31 schreef Koelkastje het volgende:

Guinness _O_
Agreed _O_
Zit nu vlakbij de brewery.
En er gaat geen Guinness boven 1 lekker op een terras net getapt in Ierland zelf :9~

Heb wel echt mazzel met het weer hier.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 19:29:33 #93
186611 Haags
pi_172370347
De middag was meer dan prima.
Zonder wrijving geen glans
pi_172371520
Lekker hoor, op het terras!
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:03:08 #95
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172372820
In Andalusie kan morgen de 45 of misschien zelfs 46 worden aangetikt. heet gek
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_172381448
Mooi dagje vandaag, strakblauwe lucht, niet benauwd.

Hopelijk bij jullie ook....
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 09:21:46 #97
8781 crew  Frutsel
pi_172381565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi dagje vandaag, strakblauwe lucht, niet benauwd.

Hopelijk bij jullie ook....
heerlijk weer O+
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 09:22:03 #98
8781 crew  Frutsel
pi_172381570
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
Dit topic _O-
Dit forum! _O_
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:43:01 #99
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_172381880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]

heerlijk weer O+
zeker! wel wat wolken nu, maar prima uit te houden ^O^
Even langs het ziekenhuis zo, en dan in de tuin aan de slag!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 09:45:50 #100
163650 Greys
pi_172381927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi dagje vandaag, strakblauwe lucht, niet benauwd.

Hopelijk bij jullie ook....
Zestien graden en een zonnetje. Bijna frisjes maar lekker, wordt volgens mij een mooi dagje :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172382194
Hier bewolkt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 10:09:57 #102
163650 Greys
pi_172382292
De voorspellingen voor volgende week worden elke dag warmer. Stonden er eergisteren nog 24/25ers voor Bleiswijk volgende week, nu staat er vanaf dinsdag 24-29-27-26-27.

Zolalang het zo afwisselend blijft - paar dagen heet, paar dagen koel - kom ik de zomer wel door denk ik. Tussendoor beetje huis afkoelen en goed slapen. Hopen op beetje droge warmte _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172382469
LT ziet er niet verkeerd uit...
Gemiddelde rond de 25 graden.

  User die overal opduikt 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 10:37:56 #104
186611 Haags
pi_172382865
Lekker hoor.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:51:21 #105
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172383166
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:20 schreef aloa het volgende:
LT ziet er niet verkeerd uit...
Gemiddelde rond de 25 graden.

[ afbeelding ]
Jammer van Zwarte Cross zaterdag ;(
Hmz...
pi_172387920
Wacht dat is toch perfect weer om een beetje te crossen bbq bier zuipen en buik te schuiven? Nagenoeg geen kans op regen.
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:49:17 #107
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172388679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:19 schreef thesiren.nl het volgende:
Wacht dat is toch perfect weer om een beetje te crossen bbq bier zuipen en buik te schuiven? Nagenoeg geen kans op regen.
Eigenlijk heb je gewoon gelijk.
Hmz...
pi_172390163
Voor mij is dit het perfecte zomerweer.
Het is 21 graden maar het voelt warmer. Heel zonnig. Ik kan nog gewoon functioneren. Het is binnen 21,5.

Nou ja, perfect dus *O*

In onze beschutte tuin is het sowieso altijd veel warmer met zon.
Daar kun je nu tenminste gewoon zitten.
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:49:40 #109
468509 _--_
In varietate concordia
pi_172390179
morgen naar Ameland. Hopelijk nog een zonnetje meepikken. Wel jammer van de buien.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_172390635
Het enige nadeel van wisselvallig weer is ons zwembad.

Wij hebben zo'n intex opzetbad (7,32 bij 3,66). met een simpele pomp.
We hebben hem al 5 jaar en werken alleen met chloor, maar bij wisselvallig weer wordt het snel groen.

Eigenlijk al die jaren de hele zomer geen last gehad maar vorig jaar werd het bad van blauw naar 1 nacht onweer knalgroen.
En ik merk nu al weer groen erin en het staat nog niet zo heel lang.

Maar ja, ammehoela met het zwembad...wisselvalligheid for the win *O*
pi_172390708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:03 schreef lily het volgende:
Het enige nadeel van wisselvallig weer is ons zwembad.

Wij hebben zo'n intex opzetbad (7,32 bij 3,66). met een simpele pomp.
We hebben hem al 5 jaar en werken alleen met chloor, maar bij wisselvallig weer wordt het snel groen.

Eigenlijk al die jaren de hele zomer geen last gehad maar vorig jaar werd het bad van blauw naar 1 nacht onweer knalgroen.
En ik merk nu al weer groen erin en het staat nog niet zo heel lang.

Maar ja, ammehoela met het zwembad...wisselvalligheid for the win *O*
Je kunt beter zo'n blok in de filter gooien. Zo'n emmer met van die blokken is hier nogal prijzig, maar bijvoorbeeld in Italië of Frankrijk koop je die in de supermarkt voor 1/3 van wat ze hier kosten.
pi_172390722
Wat voor blok is dat dan?

En er past niks in het filter naast het filter zelf.. Het is echt zo'n eenvoudige pomp.
pi_172390773
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef lily het volgende:
Wat voor blok is dat dan?

En er past niks in het filter naast het filter zelf.. Het is echt zo'n eenvoudige pomp.
Een tablet ter grootte van een ijshockeypuck, waar alle stoffen in zitten om het water schoon te houden en ook de phwaarde op orde brengt. Of zoiets.
pi_172390816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een tablet ter grootte van een ijshockeypuck, waar alle stoffen in zitten om het water schoon te houden en ook de phwaarde op orde brengt. Of zoiets.
hmm...ff checken dan

maar bij het filter past niks meer
het is dit zwembad
pi_172390879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:09 schreef lily het volgende:

[..]

hmm...ff checken dan
Je hebt natuurlijk chloortabletten, maar hier zitten ook andere stoffen in. En doordat het in het filter zit wordt het gedoseerd en stinkt het zwembad ook niet zo naar chloor.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 16:30:20 #116
163650 Greys
pi_172391458
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:09 schreef Greys het volgende:
De voorspellingen voor volgende week worden elke dag warmer. Stonden er eergisteren nog 24/25ers voor Bleiswijk volgende week, nu staat er vanaf dinsdag 24-29-27-26-27.
En een paar uur later staat de eerste 30 er al voor volgende week. Loopt wel erg hard op zo die voorspellingen.

KAPPEN NOU HOOR, DERTIG IS ZAT. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172391551
Nooh :'(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 16:36:42 #118
163650 Greys
pi_172391617
Ja volgende week weer een paar flink hete dagen, moeten wij hittehaters weer even doorbijten. :X

Maar tis wel zomer én we krijgen elke keer een koele adempauze tussen de hete periodes door. Kunnen we lekker slapen met koele nachten en huis afkoelen. Godzijdank. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172393395
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk chloortabletten, maar hier zitten ook andere stoffen in. En doordat het in het filter zit wordt het gedoseerd en stinkt het zwembad ook niet zo naar chloor.
Kan dat ook met een chloordrijver?
dag
  Redactie Frontpage donderdag 13 juli 2017 @ 17:45:06 #120
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172393409
Wordt het morgen echt zo kut? Mijn dochter is dan met schoolreisje naar Ponypark Slagharen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_172393543
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Peter het volgende:

[..]

Kan dat ook met een chloordrijver?
Ja daar kun ze ook in doen natuurlijk.
pi_172393570
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:30 schreef Greys het volgende:

KAPPEN NOU HOOR, DERTIG IS ZAT. }:|
Stuur die 30 of meer maar hier heen :o

Voorlopig blijft het voor de komende 5 dagen op max 25 graden zitten in Dublin :{
Na die tijd ga ik gelukkig wel weer weg uit Dublin, naar het ''zonnige zuid-oosten'' van Ierland.
Maar voorspellingen staan nog niet echt hoog.
pi_172393577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:45 schreef Djeez het volgende:
Wordt het morgen echt zo kut? Mijn dochter is dan met schoolreisje naar Ponypark Slagharen
Volgens mij valt het wel mee. Zonnig en 'smiddag wat lichte regen, 22 graden.

Daar hebben ze wel the best pony's in the world!
pi_172393646
Vandaag ook hier in Dublin aardig bewolkt maar wel weer net boven de 20 graden.
Nu nog een lekkere 20 graden.
Voelde best wel warm aan, maar dat kwam waarschijnlijk meer door het vele lopen.

In elk geval geen regen. Heel af en toe zelfs het zonnetje door de wolken heen.
pi_172393702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:45 schreef Djeez het volgende:
Wordt het morgen echt zo kut? Mijn dochter is dan met schoolreisje naar Ponypark Slagharen
Nou mijn ervaring is dat wat wij hier in Ierland krijgen de dag erna in Nederland is (richting is bijna altijd w>o)
Als ik de Nederlandse radar volg dan voorspellen ze dat het hier zo zou gaan regenen en dat dat verder gaat ontwikkelen richting Nederland tot buien.

Hoewel er nu wel wat dikke bewolking overtrekt (de bewolking die dus over zeg maar halve dag-dag bij jullie is) verwachten ze hier helemaal geen regen.

Dus die voorspelling op de radar klopt sowieso niet, maar het kan nog verder gaan ontwikkelen natuurlijk als het zo meteen het water over gaat richting the UK.
Het zijn wel dikke wolken.
pi_172393816
Vanaf zondag tot donderdag inderdaad weer 26 tot 30. Hmpf. (Mijn spellingscontrole wilde daar homofoob van maken ;( )
pi_172393950
Hier geeft het voor de komende 14 dagen aan: 1 dag van 27, 1 van 25 en de rest 23.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 18:13:11 #128
163650 Greys
pi_172393991
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hier geeft het voor de komende 14 dagen aan: 1 dag van 27, 1 van 25 en de rest 23.
Oh dat is wel perfect eigenlijk :D
Bofkont!

Ik heb een dertiger, een aantal achtentwintigers en zevenentwintigers. En in Limburg zal het wel helemaal weer puffen worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172394105
Ik kan niet wachten!
pi_172394152
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:13 schreef Greys het volgende:

[..]
En in Limburg zal het wel helemaal weer puffen worden.
Wat een provincie :{w (en dan heb ik het niet eens over de inwoners, Djeez)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 18:24:17 #131
163650 Greys
pi_172394261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan niet wachten!
Het is je gegund :D
Heb weer een paar nachten prima kunnen slapen dus nu mag jij weer je zin! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  User die overal opduikt 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 18:54:51 #132
186611 Haags
pi_172394933
Leuke schommelzomer
Zonder wrijving geen glans
pi_172395134
1 nacht dus te weinig :{w
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 19:11:17 #134
163650 Greys
pi_172395226
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:06 schreef lily het volgende:
1 nacht dus te weinig :{w
Komende paar nachten ook nog toch? :@ Of bij jou niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172398524
Hier de komende dagen nog een uitschieter met 25 en nog eens 22.

Daarna in het zuiden 20,20,19,19,19,19,20,20,20
ofzo ;( Alleen maar 19 en 20 graden als voorspelling. Wees blij met jullie hoge temperaturen.
Dat is echt het nadeel van Ierland, wil hier niet warm worden.
Wel stabiel met wat zon erbij.
  donderdag 13 juli 2017 @ 21:10:58 #136
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172398669
Heet gek

Verontrustende ‘Afrikaanse hitte’ deze zomer in de mediterrane regio. Vanmiddag nieuw Spaans hitterecord. Bij ons rustig hogedrukweer na een koude nacht. Morgen weer buienkansen met kans op onweer. In het weekeinde hogere temperaturen.

Nagenoeg de gehele mediterrane regio heeft deze zomer te maken met ronduit verontrustende ‘Afrikaanse hitte’. In juni werden op het Iberisch schiereiland, Sicilië en Griekenland temperaturen tot bijna 45 geregistreerd (44,9º in het Portugese Alcacer do Sal); met juli aan het roer zindert het kwik naar waarden boven 45 graden. Zo vestigde de luchthaven van Granada gisteren met 45,7º een alltime record. In een reeks vanaf 1972 was het nimmer heter geweest dan 43,1º op 7 juli 2015 en 6 september 2016. In het Marokkaanse Fes werd het record uit september 2016, 45,1º, ten grave gedragen. De thermometer wees gistermiddag 46,4º. Verder maxima tot 45-46 graden op Sicilië.
Vandaag nam de extreme hitte verder toe. Met om 16:20 uur een maximum van 46,9º vestigde Córdoba een nieuw hitterecord. Het vorige record van de stad dateerde uit 1965, zijnde 46,6º. Het landelijk record, zo blijkt uit de voorlopige cijfers, ging ook naar de vaantjes. Montoro zinderde naar 47,3º. In 1994 werd het in Murcia 47,2º.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 14 juli 2017 @ 07:42:40 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172405414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:10 schreef INViCTuS het volgende:
Heet gek

Verontrustende ‘Afrikaanse hitte’ deze zomer in de mediterrane regio. Vanmiddag nieuw Spaans hitterecord. Bij ons rustig hogedrukweer na een koude nacht. Morgen weer buienkansen met kans op onweer. In het weekeinde hogere temperaturen.

Nagenoeg de gehele mediterrane regio heeft deze zomer te maken met ronduit verontrustende ‘Afrikaanse hitte’. In juni werden op het Iberisch schiereiland, Sicilië en Griekenland temperaturen tot bijna 45 geregistreerd (44,9º in het Portugese Alcacer do Sal); met juli aan het roer zindert het kwik naar waarden boven 45 graden. Zo vestigde de luchthaven van Granada gisteren met 45,7º een alltime record. In een reeks vanaf 1972 was het nimmer heter geweest dan 43,1º op 7 juli 2015 en 6 september 2016. In het Marokkaanse Fes werd het record uit september 2016, 45,1º, ten grave gedragen. De thermometer wees gistermiddag 46,4º. Verder maxima tot 45-46 graden op Sicilië.
Vandaag nam de extreme hitte verder toe. Met om 16:20 uur een maximum van 46,9º vestigde Córdoba een nieuw hitterecord. Het vorige record van de stad dateerde uit 1965, zijnde 46,6º. Het landelijk record, zo blijkt uit de voorlopige cijfers, ging ook naar de vaantjes. Montoro zinderde naar 47,3º. In 1994 werd het in Murcia 47,2º.
Maar 0.7C onder het Europees record :o

Dat belooft nog wat voor de komende tijd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172405435
Joepie. Het regent weer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 07:45:46 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172405442
Hier gelukkig wat afkoeling. Momenteel een heel aangename 19 graden maar zal vandaag toch nog wel ruim in de 30 eindigen. Zondag en maandag gelukkig wat broodnodige regen en lagere temperaturen. Daarna wordt de oven weer aangezet.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172406227
Hier nog mooi. Maar ze zeggen dat er vanmiddag wat regen komt.
pi_172406280
Vanmiddag stevige buien. Vooral in het oosten.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:18:05 #142
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172406332
Op naar Kraggenburg. Vanmiddag hopelijk droog.

Prima weer volgende week tijdens de vierdaagse
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_172406402
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:18 schreef INViCTuS het volgende:
Op naar Kraggenburg. Vanmiddag hopelijk droog.

Prima weer volgende week tijdens de vierdaagse
wel veel warmer volgende week.
pi_172406730
Ploffers rondom Alkmaar momenteel
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 juli 2017 @ 09:48:08 #145
163650 Greys
pi_172406801
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

En een paar uur later staat de eerste 30 er al voor volgende week. Loopt wel erg hard op zo die voorspellingen.

KAPPEN NOU HOOR, DERTIG IS ZAT. }:|
En eenendertig inmiddels.

En diverse gore plaknachten met 21 graden en regen rond middernacht. Goffer. }:|

Waarom is het in Nederland toch altijd meteen zo overdreven goor plakkerig heet en bijna nooit een weekje gewoon 26 en niet plakkerige nachten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172406867
Activeert idd boven noord Holland
pi_172407020
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom is het in Nederland toch altijd meteen zo overdreven goor plakkerig heet en bijna nooit een weekje gewoon 26 en niet plakkerige nachten :D
Dat is de afgelopen week toch geweest? Rond 24 en fris 's nachts?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:05:52 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172407081
7 jaar geleden:
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 juli 2017 @ 10:19:44 #149
163650 Greys
pi_172407358
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is de afgelopen week toch geweest? Rond 24 en fris 's nachts?
Hier was het een flink aantal graden koeler hoor overdag. ;)

En dat vind ik fijn, maar aangezien ik anderen ook zomers weer gun (en zelf 25 gr en niet te vochtig ook prima trek) had ik dan toch liever niet meteen weer 30+ en regen en onweer en alles tegelijk. Tis (hier tenminste) bijna nooit eens gemiddeld :D Van 18 naar 31.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:31:42 #150
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172407610
Zeikregen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172407784
Nog droog hier.
pi_172407840
Hier ook, zonnetje zelfs. Al komen er wel al wat wolkjes. Maar ze zijn nog wit gelukkig.
pi_172408187
Hier net wat buien gehad. Nu is het klam en vies. En fris.
Kom maar op met die 25 volgende week O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 juli 2017 @ 11:10:06 #154
163650 Greys
pi_172408312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hier net wat buien gehad. Nu is het klam en vies. En fris.
Kom maar op met die 25 volgende week O+
Ik zie zelfs voor Den Helder een 28er volgende week, jij zit wat lager toch? Dan krijg jij ook wel een dertiger denk ik. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 juli 2017 @ 11:10:29 #155
163650 Greys
pi_172408321
De deelnemers aan de Nijmeegse Wandelvierdaagse gaan ook weer flink puffen. :P
Succes jongens.

http://www.telegraaf.nl/b(...)te_Vierdaagse__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 juli 2017 @ 11:48:53 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_172409165
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:10 schreef Greys het volgende:
De deelnemers aan de Nijmeegse Wandelvierdaagse gaan ook weer flink puffen. :P
Succes jongens.

http://www.telegraaf.nl/b(...)te_Vierdaagse__.html
Lijkt haast traditie te worden daar :D

Geen idee hoeveelste jaar op rij dat al is.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_172409221
Flinke buien te Adam
pi_172409408
Weer de halve dag regen :{ , ik was woensdag (9 uur regen) net zo blij dat die dag voorbij was _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172409428
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie zelfs voor Den Helder een 28er volgende week, jij zit wat lager toch? Dan krijg jij ook wel een dertiger denk ik. :D
Ja ik bedoelde dat de 25 graden de eerste beetje warme dag is. Daarna nog warmer!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172412470
Wat gerommel in Doorn, had ik niet verwacht. En regen, maar dat is niet bijzonder.

Onderdeel van iets wat ik uit de auto moet pakken kan nog wel even wachten :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_172413211
Hier ook een regenbuitje gehad. Maar volgens mij is het alweer klaar.
pi_172413761
Onwijs natte bui gehad hier en de lucht die er aan komt belooft niet veel goeds. -O-
(ZW Drenthe)
pi_172413957
Stevige (onweers)bui hier in Oss. Gaat flink los!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Frontpage vrijdag 14 juli 2017 @ 15:19:52 #165
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172414264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:56 schreef Persefoneia het volgende:
Onwijs natte bui gehad hier en de lucht die er aan komt belooft niet veel goeds. -O-
(ZW Drenthe)
Mijn dochter is vandaag op schoolreisje naar Ponypark Slagharen -O-
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_172414796
Daar is ie weer!
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 15:59:30 #167
186611 Haags
pi_172415429
Zondag wordt mooi *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_172416776
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:19 schreef Djeez het volgende:

[..]

Mijn dochter is vandaag op schoolreisje naar Ponypark Slagharen -O-
misschien als je het voor de vierde keer roept, dat het dan droog wordt?
dag
pi_172416970
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:49 schreef Peter het volgende:

[..]

misschien als je het voor de vierde keer roept, dat het dan droog wordt?
Doe niet zo stom. Iedereen roept hier zes keer hetzelfde. Dat is hier uitermate geoorloofd.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 juli 2017 @ 17:19:50 #170
163650 Greys
pi_172417543
Jup. Ik heb hier al minimaal honderdzesentwintig keer gezegd dat ik hitte haat. Gewoon voor de zekerheid, dat niemand het vergeet. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:57:49 #171
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_172419673
^^ :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:15:28 #172
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172420247
Als het zo uitkomt roep ik ook graag 16 keer achter elkaar dat het onweer mij ontwijkt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:24:14 #173
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172420445
Ik zeg ook zeven keer per dag dat de zon hier schijnt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:48:43 #174
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172421072
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:15 schreef Rabieluh het volgende:
Als het zo uitkomt roep ik ook graag 16 keer achter elkaar dat het onweer mij ontwijkt.
Het is een complot!
Hmz...
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:20:50 #175
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172421949
quote:
Terug lezen ende smullen
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172422518
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Doe niet zo stom. Iedereen roept hier zes keer hetzelfde. Dat is hier uitermate geoorloofd.
Ik zie Djeez hier alleen maar klagen als het slecht weer is in Assen / waar hij of familie is. dat valt op een gegeven moment op :+
dag
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 20:46:37 #177
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172422634
Het is tot nu toe een ernstig saaie zomer. Het heeft 1 keer echt hard geregend dan en een keer een onweercomplex. En zelfs die viel tegen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172426147
Vandaag weer lekker dagje net boven de 20 graden gehad.
Wel bewolkt helaas, maar kon toch niet buiten zijn.
Droog gebleven ook nog eens.

Morgen verwachting omhoog gesteld naar 26.
pi_172428457
Het allereerste topic was naar aanleiding van een shelfy op 17 juli als ik het me goed herinner, heerlijk wat een bui was dat. Deze tijd in het jaar staat vaak garant voor mooi onweer.
pi_172429449
Het blijft maar met bakken uit de lucht komen vanavond in twente. En dat terwijl ik een feest op een dak had. Goeie voorspellingen zeg :')
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:51:10 #181
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172432035
Voelt lekker buiten nu
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:57:50 #182
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172432137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:51 schreef YourCaptor het volgende:
Voelt lekker buiten nu
Perfect bierdrink weer. Op naar de Zwarte Cross *O*
Hmz...
pi_172432263
Droog, zon. Prima weer om te gaan kanoën. :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 juli 2017 @ 10:09:17 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172432316
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Droog, zon. Prima weer om te gaan kanoën hardlopen. :Y)
fixed :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172440963
Komende week kans op onweer 👍
  zaterdag 15 juli 2017 @ 19:19:26 #186
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172442761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:48 schreef aloa het volgende:
Komende week kans op onweer 👍
Woensdag?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172447933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:19 schreef YourCaptor het volgende:

Woensdag?
Hier wel.
Dus dat houdt in dat het de dag erna bij jullie is.

Gelukkig is woensdag mijn reisdag naar het zuiden toe. Zodra ik daar aankom zou het klaar moeten zijn en weer terug naar de zon.
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 09:09:34 #188
186611 Haags
pi_172452059
Woensdag-donderdag geknal :Y
Zonder wrijving geen glans
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juli 2017 @ 09:16:15 #189
163650 Greys
pi_172452163
Goede plakkerig benauwde zondagochtend allen! :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172452326
Het is helemaal niet benauwd en of plakkerig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juli 2017 @ 09:58:21 #191
163650 Greys
pi_172452589
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is helemaal niet benauwd en of plakkerig.
Oh hier voelt het wel zo. :) Stuk warmer bij opstaan dan de voorgaande dagen en grijs en drukkend en vochtig. Niet erg hoor, maar een heel andere ochtend hier dan gisteren en eergisteren iig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172452597
Vies benauwd hier. Warm en klam.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 16 juli 2017 @ 10:27:49 #193
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172452944
ECMWF laat buiten één dag weinig spannends zien

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 16 juli 2017 @ 10:30:49 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172452977
Hier vandaag een absolute rampdag. Koud en veel regen.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 16 juli 2017 @ 12:45:26 #195
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172455312
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vies benauwd hier. Warm en klam.
Niet uit met de kano dus?
:P
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172455396


_O_
  zondag 16 juli 2017 @ 12:55:35 #197
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_172455550
Er staat ons wel veel regen te wachten volgens diverse;





Maar waarom het neerslagdiagram (de bovenste) zo afwijkt van de andere (ensemblegemiddelde kan ik zo 123 niet verklaren....bron http://janvissersweer.nl/pluim
pi_172455593
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:55 schreef vuvuzela het volgende:

[..]

Waar is dit :o
Nederland
  zondag 16 juli 2017 @ 14:21:25 #200
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172457851
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:49 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Ziet er veelbelovend uit _O_
Hmz...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 juli 2017 @ 15:25:43 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172459819
ik vind het maar smerig benauwd vandaag. Liever droge hitte met zon, dan deze klamme warmte :r
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172460523
Was aan de wandel in buurt van Arnhem, wat een klamme boel :D
Straks eerst douchen maar :D
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 16 juli 2017 @ 15:49:48 #203
176766 crew  zoem
zoemt
pi_172460652
Jammer dat het mooie weer net na het weekend valt. Het is nu zo grijs en grauw en een tikkeltje benauwd.
  zondag 16 juli 2017 @ 15:51:20 #204
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_172460703
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/921/783/969.jpg[quote]0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2387809/8/25#p172455396]zondag 16 juli 2017 12:49[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/94257]aloa[/url] het volgende:
[ [url=http://i.imgur.com/6D1h4TT.gif]afbeelding[/url] ]

_O_
[/quote]

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_172461563
Wat een zeikweer vandaag.
  zondag 16 juli 2017 @ 16:33:28 #206
405257 Fred0w
Life is Music
pi_172461744
Eindelijk de zon in Zeeland
pi_172461815
Woensdag lijkt een warme benauwde dag te worden wat wordt afgesloten met een zwaar onweer.

Hopen we dan :)

pi_172461842
Nu al zin an!
pi_172463504
Ondertussen op de andere kant van de wereld.

WKN / Sneeuwpret in hoofdstad van Chili, maar ook stroomuitval
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 17:27:58 #210
186611 Haags
pi_172463640
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:37 schreef aloa het volgende:
Woensdag lijkt een warme benauwde dag te worden wat wordt afgesloten met een zwaar onweer.

Hopen we dan :)

[ afbeelding ]
*O*
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 17:28:22 #211
186611 Haags
pi_172463653
Vandaag valt vies tegen. Terwijl de voorspellingen eerder toch heel anders was voor vandaag
Zonder wrijving geen glans
pi_172463733
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag valt vies tegen. Terwijl de voorspellingen eerder toch heel anders was voor vandaag
Geen zon gezien vandaag
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 17:31:00 #213
186611 Haags
pi_172463741
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:30 schreef aloa het volgende:

[..]

Geen zon gezien vandaag
Hier ook (nog) niet.
Zonder wrijving geen glans
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juli 2017 @ 17:49:32 #214
163650 Greys
pi_172464424
Vieze klamme dag.
Blergh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172464755
Nu wel zon ineens *O*
pi_172464902
Nieuwe run GFS... 8-)

  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2017 @ 18:11:23 #217
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172465071
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag valt vies tegen. Terwijl de voorspellingen eerder toch heel anders was voor vandaag
Ja, de voorspellingen waren zeer fraai. Maar hele weekend slecht weer gehad, met veel regen vandaag. Gelukkig heb ik dit weekend net een 'nieuwe' spelcomputer voor de kinderen gekocht, maar papa zelf heeft er natuurlijk het meest op gespeeld
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 16 juli 2017 @ 18:20:26 #218
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172465293
Way to go papa.
Ik heb woensdag vakantie, home alone, dan gaat de spelcomputer hier ook aan. Al flikkeren de mussen van het dak ;) :') . Afsluitend hopelijk met een bak onweer. O+
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 18:57:36 #219
186611 Haags
pi_172466047
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:04 schreef aloa het volgende:
Nieuwe run GFS... 8-)

[ afbeelding ]
Zal wel weer niks worden in het westen.
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 18:57:55 #220
186611 Haags
pi_172466054
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:11 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja, de voorspellingen waren zeer fraai. Maar hele weekend slecht weer gehad, met veel regen vandaag. Gelukkig heb ik dit weekend net een 'nieuwe' spelcomputer voor de kinderen gekocht, maar papa zelf heeft er natuurlijk het meest op gespeeld
Als je het maar leuk had.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 juli 2017 @ 19:14:38 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172466508
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:04 schreef aloa het volgende:
Nieuwe run GFS... 8-)

[ afbeelding ]
Zit in Venlo dan 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172467892
Jullie hebben wel pech de hele tijd daar in NL zeg.
pi_172469342
Icon laat ook onweer zien.


  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juli 2017 @ 20:34:49 #224
163650 Greys
pi_172469365
Mijn weer-app voorspelt al twee dagen onweer voor woensdag en heeft zojuist alle onweer weggehaald bij woensdag. Potver }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172469419
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Mijn weer-app voorspelt al twee dagen onweer voor woensdag en heeft zojuist alle onweer weggehaald bij woensdag. Potver }:|
welke app?
pi_172469802
Mijn dekbed is ook weer klam door het vochtige weer. Jakkes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 juli 2017 @ 20:52:58 #227
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172469996
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:04 schreef aloa het volgende:
Nieuwe run GFS... 8-)

[ afbeelding ]
Ik mis de blauwe pixel(s)boven arnhem
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172470536
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zal wel weer niks worden in het westen.
meeste kans maakt nu juist het westen en noorden 8-)

Maar het is nog niet zover :P
pi_172470580
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik mis de blauwe pixel(s)boven arnhem
misschien heb je deze keer geluk
pi_172470588
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik mis de blauwe pixel(s)boven arnhem
ik las: 'bovenarmen'
...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juli 2017 @ 21:09:20 #231
163650 Greys
pi_172470596
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:36 schreef aloa het volgende:

[..]

welke app?
Een gele zon met een witte G en een wolkje. :@ Sorry ik ben een leek. Is dat gewoon de weer-app van Google? :D :@

Vond het opvallend dat ie al een tijdje onweer gilt voor woensdag en nu er hier over onweer voor woensdag wordt gesproken haalt die app het juist helemaal weg. Prutser app :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172470722
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Een gele zon met een witte G en een wolkje. :@ Sorry ik ben een leek. Is dat gewoon de weer-app van Google? :D :@

Vond het opvallend dat ie al een tijdje onweer gilt voor woensdag en nu er hier over onweer voor woensdag wordt gesproken haalt die app het juist helemaal weg. Prutser app :{
Idd :P

Gewoon hier mee lezen of een goeie weerman volgen (Jan Visser ofzo) ;)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 juli 2017 @ 21:13:40 #233
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172470748
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:08 schreef aloa het volgende:

[..]

misschien heb je deze keer geluk
Laten we het hopen. Dit is maar een run natuurlijk, maar die ziet er wel heel goed uit. :7
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 juli 2017 @ 21:13:57 #234
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172470758
quote:
10s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:09 schreef sacha het volgende:

[..]

ik las: 'bovenarmen'
:D

Hoe dat dan :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172470849
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Dit is maar een run natuurlijk, maar die ziet er wel heel goed uit. :7
Ziet er hoopvol uit voor stevig onweer, meerdere modellen laten het zien. (EC, GFS, ICON).

Ben benieuwd...
pi_172471107
quote:
Woensdag hebben we te maken met warme, maar vochtige subtropenlucht. Daarin loopt het kwik op naar waarden omstreeks 30 graden. De dag begint waarschijnlijk met geregeld zonneschijn. Tijdens de late middag of avond ontstaan (onder invloed van een thermische storing) regionaal mogelijk flinke donderbuien.
http://janvissersweer.nl
pi_172473090
Kwart voor 10 en de zon schijnt nog lekker
  maandag 17 juli 2017 @ 05:23:52 #238
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_172476691
Tis nu al 16 graden buiten 95% luchtvochtigheid lekker hoor, wel een prachtige zonsopkomst trouwens.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  User die overal opduikt 2022 maandag 17 juli 2017 @ 06:27:43 #239
186611 Haags
pi_172476820
Mooie zonsopkomst idd
Zonder wrijving geen glans
pi_172476968
Wat een cape voor woensdag... _O_


  maandag 17 juli 2017 @ 08:32:13 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172477543
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:07 schreef aloa het volgende:
Wat een cape voor woensdag... _O_

[ afbeelding ]
Met de lifted index zit het ook wel snor

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 17 juli 2017 @ 08:35:53 #242
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172477589
Van zaterdagnamiddag tot zondagnamiddag veel regen gehad. In totaal 32mm. Inmiddels staat het maandtotaal op op 78mm. Gemiddeld voor juli is 65. Zitten dus al ruim 20% bovengemiddeld qua neerslag.

Daar zal het gezien de pluim mogelijk ook bij blijven. Onweer lijken we ook te kunnen vergeten. Aan stabiel en heet zomerweer daarentegen geen gebrek.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172478242
Wordt nog wat voor de 4daagse lopers woensdag.. hopen dat het meevalt voor ze.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 17 juli 2017 @ 10:11:50 #244
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172478963
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  User die overal opduikt 2022 maandag 17 juli 2017 @ 10:12:47 #245
186611 Haags
pi_172478977
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:07 schreef aloa het volgende:
Wat een cape voor woensdag... _O_


[ afbeelding ]
_O_
Zonder wrijving geen glans
pi_172479025
Na de regen vannacht en vanmorgen, begint het nu weer open te trekken. Wordt verder denk ik wel een mooie dag.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juli 2017 @ 10:18:17 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172479085
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:07 schreef aloa het volgende:
Wat een cape voor woensdag... _O_


[ afbeelding ]
Ik heb echt de perfecte dag uitgekozen om naar het oosten des lands te gaan :~ :~ :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 17 juli 2017 @ 10:18:57 #248
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172479093
Later vandaag komen de hoge resolutie kaarten ook met een update
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 17 juli 2017 @ 10:26:32 #249
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172479196
Hopelijk nu niet eens een storm in een glas water maar flinke donderbuien woensdag *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 17 juli 2017 @ 10:45:43 #250
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_172479477
Korte pieken en lange dalen, jammer wel...

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 11:10:37 #251
163650 Greys
pi_172479788
Zoals het vandaag is mag het van mij wel elke dag zijn. ^O^
Hele dag zon en 22 graden. Valt me elke keer weer op hoe warm dat eigenlijk al is als je gewoon in de zon en windstil gaat zitten (al is het sowieso vrij windstil nu). De zon brandt flink iig. Prima zo _O_

Op woensdag verheug ik me ook wel. Laat maar flink knetteren.
Maar geef me in de avond wel even tien minuutjes bliksemloos om de honden uit te laten ajb. O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172480115
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:10 schreef Greys het volgende:
Zoals het vandaag is mag het van mij wel elke dag zijn. ^O^
Hele dag zon en 22 graden. Valt me elke keer weer op hoe warm dat eigenlijk al is als je gewoon in de zon en windstil gaat zitten (al is het sowieso vrij windstil nu). De zon brandt flink iig. Prima zo _O_

Op woensdag verheug ik me ook wel. Laat maar flink knetteren.
Maar geef me in de avond wel even tien minuutjes bliksemloos om de honden uit te laten ajb. O-)
Inderdaad, eindelijk een fatsoenlijke dag vandaag :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 17 juli 2017 @ 11:29:08 #253
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_172480151
Komt misschien ook doordat ik net twee uur lang struiken heb staan uitgraven maar ik vind het wat plakkerig buiten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_172480157
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:10 schreef Greys het volgende:
Zoals het vandaag is mag het van mij wel elke dag zijn. ^O^
Hele dag zon en 22 graden. Valt me elke keer weer op hoe warm dat eigenlijk al is als je gewoon in de zon en windstil gaat zitten (al is het sowieso vrij windstil nu). De zon brandt flink iig. Prima zo _O_

Op woensdag verheug ik me ook wel. Laat maar flink knetteren.
Maar geef me in de avond wel even tien minuutjes bliksemloos om de honden uit te laten ajb. O-)
Eens. Morgen en richting woensdag weer broeierig :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juli 2017 @ 11:29:28 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172480158
Vond het gisteren al plakkerig
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 11:30:43 #256
163650 Greys
pi_172480192
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Vond het gisteren al plakkerig
Gisteren wel, bewolkt en benauwd, maar vandaag is het warmer en zonnig en vind ik het weer niet/amper plakkerig. Jij wel? Of bedoel je dinsdag en woensdag? Want dat worden inderdaad enorme plaknachten sowieso zag ik al. BWAH! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 juli 2017 @ 11:35:17 #257
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_172480275
Ah, ik zie het al luchtvochtigheid is bijna 90% :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 17 juli 2017 @ 11:54:24 #258
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172480637
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:35 schreef Klonk het volgende:
Ah, ik zie het al luchtvochtigheid is bijna 90% :')
Hier gelukkig rond de 60 c_/
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juli 2017 @ 11:56:02 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172480670
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Gisteren wel, bewolkt en benauwd, maar vandaag is het warmer en zonnig en vind ik het weer niet/amper plakkerig. Jij wel? Of bedoel je dinsdag en woensdag? Want dat worden inderdaad enorme plaknachten sowieso zag ik al. BWAH! :D
Vandaag zon, dus dan klaag ik niet :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 12:11:56 #260
163650 Greys
pi_172480948
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:35 schreef Klonk het volgende:
Ah, ik zie het al luchtvochtigheid is bijna 90% :')
Oh da's nogal een verschil ja, hier inmiddels 23 graden en een luchtvochtigheid van 52%. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 12:22:22 #261
8781 crew  Frutsel
pi_172481098
Week mooi weer en dan weer kut of hoe gaan we het hebben?
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juli 2017 @ 12:23:31 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172481108
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Week mooi weer en dan weer kut of hoe gaan we het hebben?
Drie dagen mooi, onweerhoogtepunt van het jaar en dan weer bagger.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 12:23:56 #263
8781 crew  Frutsel
pi_172481113
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Drie dagen mooi, onweerhoogtepunt van het jaar en dan weer bagger.
goffer
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 12:29:42 #264
163650 Greys
pi_172481203
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Drie dagen mooi, onweerhoogtepunt van het jaar en dan weer bagger.
En daarvan ben ik bang dat een groot deel van de woensdag al niet eens 'mooi' is maar drukkend heet benauwd en grijs..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172481244
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Drie dagen mooi, onweerhoogtepunt van het jaar en dan weer bagger.
Hoezo, van het weekend wordt het toch weer heel mooi? Droog, zon en 25 graden zie ik voor hier op vrij/za/zo.
Hoop het, geef zaterdag tuinfeest.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 12:37:54 #266
163650 Greys
pi_172481376
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hoezo, van het weekend wordt het toch weer heel mooi? Droog, zon en 25 graden zie ik voor hier op vrij/za/zo.
Hoop het, geef zaterdag tuinfeest.
Ik zie donderdag t/m zondag 22-22-23-23 en zonnig en droog.
Vandaag ook 22-23 en zálig. Dus mij lijkt er ook weinig mis mee na donderdag :@

En bij jou dan idd paar graden warmer. Volgens mij zit jij prima zaterdag! Zoals het er nu naar uitziet dan tenminste.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 juli 2017 @ 12:40:07 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_172481419
Ah, mooi, zonnetje is erbij, wolken zijn weg en het is gelijk een stuk beter buiten, van 90% naar 62%.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage maandag 17 juli 2017 @ 12:48:46 #268
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172481598
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Week mooi weer en dan weer kut of hoe gaan we het hebben?
Hierna drie weken kutweer. Want ik heb dan vakantie
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_172481922
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hierna drie weken kutweer. Want ik heb dan vakantie
Alleen in omgeving Assen dan. In de rest van NL wordt het prachtig. Of ga je nog weg?
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 13:06:41 #270
8781 crew  Frutsel
pi_172481947
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hierna drie weken kutweer. Want ik heb dan vakantie
ik ook maar ik heb niet zo snel kutweer :)
  maandag 17 juli 2017 @ 13:33:31 #271
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172482447
Door dat buitje van vannacht is het nogal plakkerig in zeeland.

En overal onweersbeestjes hmnnnggghhh
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_172483259
Heerlijke dag!
  maandag 17 juli 2017 @ 14:52:52 #273
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_172483908
Iemand zei boem? 22 juni 2017, gefilmd door mijn vriendin. Knallen zijn lekker hoorbaar :D
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  maandag 17 juli 2017 @ 15:41:12 #274
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172484750
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 15:43:14 #275
8781 crew  Frutsel
pi_172484786
quote:
Eerst zien, dan geloven... Cape alleen is nog niet genoeg :P
  maandag 17 juli 2017 @ 15:45:18 #276
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_172484817
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven... Cape alleen is nog niet genoeg :P
Weet ik, maar de potentie is er wel en wij zitten middenin de allerhoogste cape O+

Mijn WeatherPro app gelooft er trouwens nog niet echt in, beetje neerslag onweer in de vroege ochtend van donderdag.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_172485209
Het is hier flink benauwd en wat bewolkt. Het heeft vanochtend ook geregend.
24 graden, gevoelsmatig hoger (wheater pro zegt 26).
Komende week t/m zondag 25 graden met een uitschieter op woensdag 33.
  maandag 17 juli 2017 @ 16:41:22 #278
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172486012
Was ik eerder nog aan het klagen over die onweersbeestjes (waarvan er nu zeker 25 dood aan me zijn vastgeplakt, de mieren vlogen uit, voor de 3e keer van het jaar al, en HOE. Ik heb veel meegemaakt maar tering, ik zat onder de vliegende mieren _O-. Zag overal wapperende en vegende mensen, moeilijk kijkend gauw winkels binnen gaan :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  User die overal opduikt 2022 maandag 17 juli 2017 @ 17:12:22 #279
186611 Haags
pi_172486621
Ik vind het helemaal niet benauwd. :)
Zonder wrijving geen glans
  maandag 17 juli 2017 @ 17:12:43 #280
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_172486629
Hmz...
pi_172486772
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het helemaal niet benauwd. :)
Moet jij weten (lol)
pi_172488130
Prachtige dag vandaag, met merendeel van de dag zon.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 17 juli 2017 @ 18:41:46 #283
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_172488236
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven... Cape alleen is nog niet genoeg :P
Yeps dat hebben we wel vaker gezien dat de nodige cape van meer dan 3000+ aanwezig maar uiteindelijk ontbrak er maar 1 ding, en dat was de trigger voor de buien.

Voor woensdag ziet het er wel goed uit, de nodige neerslag wordt verwacht, vooral in het noorden kan zich opmaken voor partij onweer. Maar goed dat moet ik eerst nog maar eens bekijken, want het gebeurd vaker dat het onweer langs trekt of inzakt. Maar wie weet was het weerstation wel de boosdoener en brengt nu alles mij gelijk nu dat ding al enkele maandjes weg is :D _O-

Of de camera, dat de onweersbuien te verlegen zijn voor 24/7 camera's :D
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  maandag 17 juli 2017 @ 21:02:57 #284
405257 Fred0w
Life is Music
pi_172491294
Ik geloof er niet zo in hier in het zuidwesten.
  maandag 17 juli 2017 @ 21:10:13 #285
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172491468
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:02 schreef Fred0w het volgende:
Ik geloof er niet zo in hier in het zuidwesten.
[ afbeelding ]
Wij gaan een zeebriesje krijgen en daarmee moeten we 't doen. Al was het vorige keer wel raak.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 21:26:27 #286
163650 Greys
pi_172491830
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:02 schreef Fred0w het volgende:
Ik geloof er niet zo in hier in het zuidwesten.
[ afbeelding ]
Hm, ik ga er net wel of net niet in vallen als het zo wordt, spannend :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172493082
Dat er wat gaat komen lijkt wel duidelijk, maar hoe, wat, waar en hoeveel en hoe heftig is nog even afwachten :D
pi_172493973
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 16:41 schreef Rabieluh het volgende:
Was ik eerder nog aan het klagen over die onweersbeestjes (waarvan er nu zeker 25 dood aan me zijn vastgeplakt, de mieren vlogen uit, voor de 3e keer van het jaar al, en HOE. Ik heb veel meegemaakt maar tering, ik zat onder de vliegende mieren _O-. Zag overal wapperende en vegende mensen, moeilijk kijkend gauw winkels binnen gaan :D.
Ja! dat hadden wij ook!
Een week of 2, 3 geleden, ik weet het niet precies meer;

Overal vliegende mieren. Door de hele straat.
Ik deed de deur open voor de postbode en hij sloeg de mieren van zich af. En zijn hele motorkap lag onder. Door de hele straat vlogen van die dieren....

ps
Dat komt meteen over alsof ik een autist ben die nooit buiten komt, maar dat is niet zo :P
  maandag 17 juli 2017 @ 22:37:12 #289
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172494041
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:35 schreef lily het volgende:

[..]

Ja! dat hadden wij ook!
Een week of 2, 3 geleden, ik weet het niet precies meer;

Overal vliegende mieren. Door de hele straat.
Ik deed de deur open voor de postbode en hij sloeg de mieren van zich af. En zijn hele motorkap lag onder. Door de hele straat vlogen van die dieren....
Blijkbaar was het weertype tot nu toe uitermate geschikt voor mieren om belachelijke hoeveelheden koningen en koninginnen te produceren. Dit waren er echt heel veel en geloof me, ik volg die beestjes van kinds af aan :+.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 juli 2017 @ 22:38:02 #290
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172494076
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:37 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Blijkbaar was het weertype tot nu toe uitermate geschikt voor mieren om belachelijke hoeveelheden koningen en koninginnen te produceren. Dit waren er echt heel veel en geloof me, ik volg die beestjes van kinds af aan :+.
Ik ben er hier dit jaar nog géén tegengekomen. Meestal zitten ze ieder jaar onder de carport hier.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172494965
Echt geweldige dag vandaag zeg. Ja oke temperatuur was nog niet echt hoog met een 23 a 24 graden denk ik zo. Maar strak blauwe lucht en de luchtvochtigheid vrij laag.

Nu om 22:00 nog rond de 20 met 55% luchtvochtigheid. Heerlijk om nog een Guinness op te drinken.
pi_172495449
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Echt geweldige dag vandaag zeg. Ja oke temperatuur was nog niet echt hoog met een 23 a 24 graden denk ik zo. Maar strak blauwe lucht en de luchtvochtigheid vrij laag.

Nu om 22:00 nog rond de 20 met 55% luchtvochtigheid. Heerlijk om nog een Guinness op te drinken.
Ben je daar eigenlijk op vakantie, of woon je daar? En proost! Ik pak een Karmelietje.
pi_172496275
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:15 schreef bloodymary1 het volgende:

Ben je daar eigenlijk op vakantie, of woon je daar? En proost! Ik pak een Karmelietje.
Dublin is een vakantie.
Ik vertrek woensdag naar wat soort van mijn 2e huis is in het zuiden. New Ross.

Maar zit helaas nog voornamelijk in Nederland.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 06:42:28 #294
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_172497765
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Echt geweldige dag vandaag zeg. Ja oke temperatuur was nog niet echt hoog met een 23 a 24 graden denk ik zo. Maar strak blauwe lucht en de luchtvochtigheid vrij laag.

Nu om 22:00 nog rond de 20 met 55% luchtvochtigheid. Heerlijk om nog een Guinness op te drinken.
_O_. Was er ook donderdag-zondag. Twee buitjes gehad, verder prachtig weer. Nu weer lekker terug in de Nederlandse broeiwarmte :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_172497820
Morgen is dus een heerlijke dag om lang in een auto met airco te rijden, en een stukje met een boot varen. Maar ik moet dat vandaag dus doen -O- (Texel)

Morgen is het weer een half uurtje rijden, en een dag met veel buiten lopen tussen woongroepen van een instelling. En het ergste is, ik kan niet om 7:00 beginnen om weer vroeg op te houden.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 06:50:38 #296
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_172497821
Zat net even wat te kijken op weerstatistieken.nl en ik kwam in 2006 terecht, best warm toen :') 12 dagen op rij 30+.

Vlnr in de tabel datum, gemiddelde, maximum en minimum temperatuur.



Weerstation Arcen is dit trouwens.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 juli 2017 @ 07:38:43 #297
186611 Haags
pi_172498249
Het is nu al heeeeeerlijk
Zonder wrijving geen glans
pi_172498265
Komt er morgen pas in de avond onweer? Dus overdag kan ik nog naar het strand? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172498267
Hirlam laat behoorlijk wat neerslag zien morgen.


pi_172498308
En dat samen met de cape })
pi_172498310
Onweer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')