abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172349308
Facebook ja of nee?

Poll: Facebook ja of nee?
Ja
Nee
Onder voorwaarde...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Momenteel twijfel ik eraan een facebook te maken. Ergens snap ik niet waarom mensen zichzelf bloot willen geven en geen privacy niks waarderen. Aan de andere kant zou je onder voorwaarden wel facebook kunnen gebruiken door bv niet teveel informatie van jezelf erop te knallen.

Je naam kun je ook in een alias aanpassen wat vinden jullie en waarom?
pi_172349363
Facebook is handig voor uitnodigingen voor (verjaardags)feestjes, evenementen, het bijhouden van concerten van je favoriete artiesten et cetera.

Je kan inderdaad je echte achternaam niet gebruiken en de privacy-instellingen dusdanig zetten dat je alleen gevonden kan worden door vrienden van vrienden bijvoorbeeld.
pi_172349563
Ideaal om verjaardagen niet te vergeten en contact te houden met familie en vrienden overzees en zo. Wat je er op zet en wie je toevoegt bepaal je zelf.

Ik heb dus een saai account met een fake naam en hoofdzakelijk foto s van mijn katten :') _O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:32:08 #4
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172349654
Ik heb een facebook account. Ik deel alleen nooit iets. Ik hou bepaalde groepen bij om iets te volgen. En om lekker bij andere mensen te kijken wat ze hebben meegemaakt als ik mij verveel :')

Kijken zo nu en dan vind ik wel geinig. Maar heb dus zelf de behoefte niet om iets van mijzelf te delen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172349710
Nee. Iedereen die ik nodig heb kan ik per mobiel bereiken en andersom.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_172349858
Wij gebruiken die alleen om te ouwehoeren en filmpjes of foto's van grappige dingen te verspreiden, niet om privacy gevoelige zaken te delen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:42:44 #7
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_172349957
Nee, ik zie het nut er niet van in
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_172350001
Facebook is vergif aan het worden, mensen zitten met hun kop in hun telefoon, zonder te weten wat voor informatie ze allemaal prijsgeven over zichzelf..later gaan ze googlen en krijgen ze allerlei suggesties, geen idee waar die vandaan komen..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172350336
Jij hebt toch gewoon een feesboek?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_172350349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:55 schreef Simterklaas het volgende:
Jij hebt toch gewoon een feesboek?
Had.
pi_172351474
Gewoon ja. Het is niet alsof je verplicht bent om uurlijks op FB te kijken als je een profiel hebt, maar soms kan het gewoon heel handig zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_172351503
Facebook :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:44:14 #13
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172351778
Ik heb een Facebook account om met vrienden en collega's waar ik dingen gemeen mee heb, leuke dingen te delen. Maar ik let wel donders goed op wat ik online zet.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_172351784
Facebook heeft wel goede memes
  woensdag 12 juli 2017 @ 00:04:45 #15
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172355382
Ik gebruik alleen Facebook om op te hoogte te zijn van wat vrienden doen. Zelf plaats ik er nauwelijks iets op, omdat ik gewoon niet mijn hele privéleven met anderen ga delen. En ik denk ook dat het ze niets interesseert, want zo spannend is mijn leven nou ook weer niet. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Buurtzwaan op 12-07-2017 01:39:35 ]
pi_172358989
Ik gebruik Facebook voornamelijk om tekeningen op te plaatsen en contact te houden met een aantal mensen waar ik goed mee om ga.
pi_172359016
Je kan ook een account hebben zonder dat je je hele leven er op pleurt.
pi_172359415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:04 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik gebruik alleen Facebook om op te hoogte te zijn van wat vrienden doen. Zelf plaats ik er nauwelijks iets op, omdat ik gewoon niet mijn hele privéleven met anderen ga delen. En ik denk ook dat het ze niets interesseert, want zo spannend is mijn leven nou ook weer niet. :+
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw facebook. :o
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:25:02 #19
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172361542
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw facebook. :o
Mijn Facebook kun je vinden onder de naam Viola Holt.
pi_172361714
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:25 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Mijn Facebook kun je vinden onder de naam Viola Holt.
Ben verliefd.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 00:30:50 #21
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_172868901
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Je kan ook een account hebben zonder dat je je hele leven er op pleurt.
:)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_173183469
Heb de mijne recent stopgezet. Feed was praktisch aleen reclame, kattenfoto's en foto's van stranden en wandelgebieden. Bijna niemand wil zijn kop er nog op hebben staan.

Zelf postte ik ook al bijna niets meer. Toch opende ik het elke dag meerdere keren, om er vervolgens suf doorheen te scrollen en niks noemenswaardigs tegen te komen. Intussen verzamelt FB wel een shitload aan data over me.

De mensen in mijn leven zie en spreek ik regelmatig. Diegenen die je niet meer, of 1x per jaar ziet, wat voor meerwaarde heeft het om eens in de zoveel tijd van hen een foto van wat zelfgemaakte cocktails te zien? Allemaal verstopt tussen vermomde reclameposts en een feed over wie-liked-wat. Nah, end of an era wat mij betreft.
graag verwijderen
pi_173224251
Absoluut. Ik gebruik mijn FB (met echte naam) voor foto's enzo, maar deel ook echt wel persoonlijke dingen. Lekker boeiend dat dit eventueel door mogelijke werkgevers gevonden zou kunnen worden, ik heb niets te verbergen.
Mon 'en!
  zondag 20 augustus 2017 @ 16:17:18 #24
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173281164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:12 schreef fyah het volgende:
Heb de mijne recent stopgezet. Feed was praktisch aleen reclame, kattenfoto's en foto's van stranden en wandelgebieden. Bijna niemand wil zijn kop er nog op hebben staan.

Zelf postte ik ook al bijna niets meer. Toch opende ik het elke dag meerdere keren, om er vervolgens suf doorheen te scrollen en niks noemenswaardigs tegen te komen. Intussen verzamelt FB wel een shitload aan data over me.

De mensen in mijn leven zie en spreek ik regelmatig. Diegenen die je niet meer, of 1x per jaar ziet, wat voor meerwaarde heeft het om eens in de zoveel tijd van hen een foto van wat zelfgemaakte cocktails te zien? Allemaal verstopt tussen vermomde reclameposts en een feed over wie-liked-wat. Nah, end of an era wat mij betreft.
Haha mijn feed is bijna alleen Agnes Hoekstra en koos Busters. En Michela Kox. Er is niks anders leuks meer om te liken _O- end of era idd
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')