abonnement Unibet Coolblue
pi_172339232
Dag FOKkers,

Op dit moment zit ik het met probleem dat ik waarschijnlijk een mastervak (WO) heb gefaald. Dat betekent dat ik dit jaar dus niet mag afstuderen. Tegelijkertijd heb ik per september al wel een baan bij een ingenieursbureau omdat ik er natuurlijk vanuit ging dat ik zou gaan afstuderen. De baan betaalt goed, en de uiteindelijke vraag is dus of ik de baan moet afzeggen en mijn papiertje moet gaan halen, of dat ik het studeren laat voor wat het is. Het afronden van mijn studie is overigens geen voorwaarde om te kunnen starten; sowieso wil ik eigenlijk niet echt iets met mijn studie gaan doen. Wel zorgt het voor een behoorlijk gat op mijn CV.

Wat zouden jullie doen?
pi_172339279
Dat vak met thuisstudie alsnog afronden en daarnaast werken. Niet afstuderen omdat je een vak mist is echt ontzettend zonde. Plus het staat niet echt lekker op je cv een niet afgeronde opleiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 11-07-2017 13:05:11 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172339301
Doe een vak wat je thuis of in de avond kan doen.
pi_172339812
Ik zou met je nieuwe werkgever overleggen wat de mogelijkheden zijn. Wellicht hechten die er wel veel waarde aan dat je gewoon je papiertje hebt, en stellen ze je in de gelegenheid om de lessen van dat vak te volgen en vervolgens af te studeren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172345590
Zou proberen te regelen met het bedrijf dat je alvast kan beginnen en dan tussendoor het vak proberen te halen. Helemaal stoppen met je studie heeft ook redelijk wat gevolgen mbt je stufi en het terugbetalen daarvan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')