abonnement Unibet Coolblue
pi_172336773
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Elleska
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
*O* Songeur *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Kirb op 11-07-2017 14:41:19 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172336790
De vitamine informatie doet het niet meer... ViviRAWRS had deze gemaakt toch?

En in dit deel duimen we keihard voor Majo!

Mabawa op welke cylcusdag zit je?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 10:30:17 #3
382129 crew  Donna
pi_172336876
Bij Photobucket moet je nu een abonnement nemen om foto's te delen op andere sites. :{
Daarom doet die vitamine info het niet meer.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:35:55 #4
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172336952
Relaxte ronde is moeilijk. Gister toch ovutestje gedaan :'). Zit richting eisprong, denk dat ik vandaag of morgen echt positief zou testen als ik er nog 1 doe :P.

Maar... vriend lijkt ziek te worden -O-. Gisteren rommelende darmen, vandaag een opkomende koortslip.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172337147
Ach, dan laat je hem toch op zijn rug liggen.. Beter een kleinere kans dan geen kans! :+
In alle ernst, hopelijk zet het niet door :*

De mijne weigert me ook al vier dagen seks. Nu is het nog niet cruciaal, maar dan heb ik 's gewoon zin zonder moetje en dan is hij te moe :')
pi_172357609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:25 schreef Kirb het volgende:
De vitamine informatie doet het niet meer... ViviRAWRS had deze gemaakt toch?

En in dit deel duimen we keihard voor Majo!

Mabawa op welke cylcusdag zit je?
Geen idee. 24 mei is implanon verwijderd. Tot mijn verbazing had ik 20 en 21 juni vruchtbaar slijm. dacht ik tenminste, het enige teken dat ik ken(de) van mijn lichaam
Ik ging er daardoor vanuit dat ik ergens rond de 5 juli ongesteld zou worden. Dit is niet gebeurd, sterker nog: ik had weer hetzelfde slijm! En zeurige buikpijn en flinke steek, iets wat ik totaal niet herken ofzo van eerst.
Kortom: Ik snap er geen bal meer van en ik wacht af tot ik bloed zie. }:|
En gooi er af en toe een testje tegenaan :+ maar goed, gebaseerd op laatste signaal zou ik misschien volgende week een nod hebben ofzo. Dus ik probeer nu even tot dan te wachten.
pi_172358482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:04 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Geen idee. 24 mei is implanon verwijderd. Tot mijn verbazing had ik 20 en 21 juni vruchtbaar slijm. dacht ik tenminste, het enige teken dat ik ken(de) van mijn lichaam
Ik ging er daardoor vanuit dat ik ergens rond de 5 juli ongesteld zou worden. Dit is niet gebeurd, sterker nog: ik had weer hetzelfde slijm! En zeurige buikpijn en flinke steek, iets wat ik totaal niet herken ofzo van eerst.
Kortom: Ik snap er geen bal meer van en ik wacht af tot ik bloed zie. }:|
En gooi er af en toe een testje tegenaan :+ maar goed, gebaseerd op laatste signaal zou ik misschien volgende week een nod hebben ofzo. Dus ik probeer nu even tot dan te wachten.
Spannend! Altijd lastig om te wachten wanneer je cyclus weer op gang komt na het stoppen met pil/spiraal/implanon/etc. Heb zelf geen ervaring met implanon, zou je cyclus zich in principe weer snel moeten herstellen na verwijderen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 11:20:50 #8
269689 crew  Viv
pi_172360232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:25 schreef Kirb het volgende:
De vitamine informatie doet het niet meer... ViviRAWRS had deze gemaakt toch?
Klopt! Photobucket staat het bij gratis accounts niet meer toe dat plaatjes op fora en andere websites te zien zijn. De info was ook alweer van najaar 2015, dus ik zal het dit weekend updaten en elders uploaden. :Y)

De volgende zwangerschapsmultivitamines stonden in het overzicht:

De Tuinen ABC Zwanger
Orthica Prena Fem
AOV 106 Zwanger
SanoPharm OptiMum
Kruidvat Vitaal Zwanger
Etos Multi ZwangerWorden
Solgar Prenatal Nutrients
HEMA zwangerschap totaal
Woman’s Health babywens
Woman’s Health zwanger
Etos Multi Zwanger Zijn
Lamberts StrongStart MVM
DA multi zwangerschap
VSM puur Mama vitamines
Gravitamon
Dagravit Mama & Baby
Davitamon CompleetMama
Orthica Zwanger Plus
Vibovit Zwanger (+ viscaps)
Boots Multi A-Z Mama

Kom je nog andere zwangerschapsmultivitamines tegen, laat het me dan even weten via dm/pm. :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 20:08:52 #9
208890 June.
Seriously?
pi_172371259
Welke was ook weer de beste vivi? Scheelt weer nazoeken ;) Als mijn potje foliumzuur op is dan toch maar multivitamine met ook wat vitamine D erin voor als de zon straks minder schijnt.

En balen Debster. Hopelijk lukt het toch nog een beetje om sexytime te creëeren :D
Shine bright like a diamond.
pi_172371427
Bedankt voor het lieve welkom terug :*
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ivm met 3 miskramen is alles bij mij onderzocht wat ik miskraam kan veroorzaken (zover bekend) alleen het chromosomen onderzoek is niet gedaan. Baarmoeder en bloed zijn op verschillende factoren gecheckt en daar kwam niks uit.
Samen met manlief besloten om deze ronde even af te wachten en dan te bellen voor een afspraak einde zomervakantie (en waarschijnlijk nog een ronde verder) om onze opties te bespreken die er liggen. We zouden graag zien dat het sperma van mijn man ook wordt onderzocht en misschien nog wat onderzoeken bij mij qua eileiders, waardes tijdens eisprong, samenlevingstest oid. Misschien zijn we niet onvruchtbaar of slecht vruchtbaar, maar 3x in 3 jaar zwanger is ook weer niet echt een teken van heel erg vruchtbaar zijn in mijn ogen. Volgens het zkh valt het in de norm, maar ik ben geduldig genoeg geweest :{

Debster heb je nog een testje gedaan? Ik ben daar zo slecht in he, die ovulatietesten achtereenvolgens doen. Ik heb menig keer 1 test gedaan en het daarna vergeten. :@

En ook in dit topic duim ik voor Majo *O*
pi_172372986
Dat lijkt me heel frustrerend Fuchsia :{ en inderdaad, 3x is nou ook weer niet zoveel!

Is je man nog nooit eerder onderzocht?

Misschien totaal niet van toepassing, maar ik las juist dat het aan de man kan liggen als er meerdere miskramen zijn. Iets met mannelijk immuunsysteem op het Y-chromosoom dat niet botert met het immuunsysteem van de vrouw. Dat zou betekenen dat hij gewoon een keer een meisje moet schieten en dan gaat het wel goed ^O^
pi_172374376
Mijn man is inderdaad nog nooit onderzocht, omdat het zkh zegt dat er geen probleem ligt bij vruchtbaarheid, omdat ik wel zwanger word.
Daar weet ik verder niks vanaf. Wel is 1 van de dingen die bij mij getest is in mijn bloed de afweer. Aangezien je bij een foetus maken de helft een niet lichaamseigen stof is. Maar daar was niks mis mee.
pi_172374575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:48 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Mijn man is inderdaad nog nooit onderzocht, omdat het zkh zegt dat er geen probleem ligt bij vruchtbaarheid, omdat ik wel zwanger word.
Daar weet ik verder niks vanaf. Wel is 1 van de dingen die bij mij getest is in mijn bloed de afweer. Aangezien je bij een foetus maken de helft een niet lichaamseigen stof is. Maar daar was niks mis mee.
Blijven aandringen. Hier wou men ook niet luisteren, want we hebben al een kind dus het zal wel goed zijn. Nou 3x raden wie in het najaar starten met ICSI wegens zeer slecht zaad.

Dus blijven aandringen, desnoods bij de huisarts. Zo'n duur en intensief onderzoek is het nou ook weer niet.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 04:17:25 #14
269689 crew  Viv
pi_172379908
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:08 schreef June. het volgende:
Welke was ook weer de beste vivi? Scheelt weer nazoeken ;) Als mijn potje foliumzuur op is dan toch maar multivitamine met ook wat vitamine D erin voor als de zon straks minder schijnt.
Vanaf "DA multi zwangerschap" en verder bevatte destijds 400 mcg foliumzuur en 10 mcg vitamine D zonder van andere vitamines/mineralen te veel te hebben. De onderste 4 bevatten ook nog voldoende ijzer en jodium. Dat laatste vond ik belangrijk omdat ik weinig brood (dus met gejodeerd bakkerszout) eet.
pi_172380622
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:32 schreef Kirb het volgende:

[..]

Spannend! Altijd lastig om te wachten wanneer je cyclus weer op gang komt na het stoppen met pil/spiraal/implanon/etc. Heb zelf geen ervaring met implanon, zou je cyclus zich in principe weer snel moeten herstellen na verwijderen?
Ja het is heel lastig inderdaad. Ik weet beter, maar in de praktijk valt het toch even tegen. Volgens mij is de cyclusherstel na implanon vergelijkbaar als de pil. Bij de één direct weer regelmaat en de ander niet.
Het meest irritante vind ik de verschillende signalen die mn lichaam afgeeft. Slijm was hetgeen ik altijd herkende en ik werd dan altijd 13-15 dagen daarna ongesteld of het nou een cyclus van 27 of 64 dagen was, mn LF was gelukkig vrij constant.
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:07:50 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172381360
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Bedankt voor het lieve welkom terug :*
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ivm met 3 miskramen is alles bij mij onderzocht wat ik miskraam kan veroorzaken (zover bekend) alleen het chromosomen onderzoek is niet gedaan. Baarmoeder en bloed zijn op verschillende factoren gecheckt en daar kwam niks uit.
Samen met manlief besloten om deze ronde even af te wachten en dan te bellen voor een afspraak einde zomervakantie (en waarschijnlijk nog een ronde verder) om onze opties te bespreken die er liggen. We zouden graag zien dat het sperma van mijn man ook wordt onderzocht en misschien nog wat onderzoeken bij mij qua eileiders, waardes tijdens eisprong, samenlevingstest oid. Misschien zijn we niet onvruchtbaar of slecht vruchtbaar, maar 3x in 3 jaar zwanger is ook weer niet echt een teken van heel erg vruchtbaar zijn in mijn ogen. Volgens het zkh valt het in de norm, maar ik ben geduldig genoeg geweest :{

Debster heb je nog een testje gedaan? Ik ben daar zo slecht in he, die ovulatietesten achtereenvolgens doen. Ik heb menig keer 1 test gedaan en het daarna vergeten. :@

En ook in dit topic duim ik voor Majo *O*
3x in 3 jaar is inderdaad geen topscore -O-. Vervelend wel dat ze daardoor ook zo terughoudend zijn in onderzoeken.

Ik heb gisteren nog even een testje gedaan, wat ik al dacht was die alweer amper af te lezen, gistermiddag ook wat steken e.d. dus dat zal de eisprong geweest zijn. Gisteravond was 'ie gelukkig fit genoeg :D en hopelijk vanavond nog een keer _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:45:41 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172383061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 04:17 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Vanaf "DA multi zwangerschap" en verder bevatte destijds 400 mcg foliumzuur en 10 mcg vitamine D zonder van andere vitamines/mineralen te veel te hebben. De onderste 4 bevatten ook nog voldoende ijzer en jodium. Dat laatste vond ik belangrijk omdat ik weinig brood (dus met gejodeerd bakkerszout) eet.
Dus die van de Etos is niet oke?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172383334
Volgens mij gooit Vivi van het weekend de vitaminelijstjes bijgewerkt weer online (top aanbod trouwens!). Volgens mij is er niet echt sprake van "niet oke" maar dat sommige combinatievitaminepillen net te veel of te weinig bevatten van een bepaald stofje. Dan kun je voor jezelf een weloverwogen beslissing maken wat je koopt :).

Ik slik momenteel alleen maar foliumzuur. Als het raak is stap ik over op zwangerschapsmultivitaminen (en dan kijk ik wel even naar Vivi's lijstje). Vorig jaar februari (het moment dat mijn pil uitwerkte) begon ik vol enthousiasme aan Davitamon compleet mama o.i.d. maar dat werd een beetje een dure bedoeling :').

Debsterr top dat je vriend zich goed genoeg voelde ~O>.

Mabawa hopelijk hersteld het zich gauw weer en kun je weer vertrouwen op de signalen van je lichaam :Y.

Fuchsia groot gelijk dat jullie teruggaan naar het ZH. Zaad testen zou niet moeilijk of heel duur moeten zijn, en wellicht geeft een samenlevingstest ook meer duidelijkheid. Maar ik hoop natuurlijk het hardst dat het voor die tijd "zelf" lukt :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:20:20 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172383734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij gooit Vivi van het weekend de vitaminelijstjes bijgewerkt weer online (top aanbod trouwens!). Volgens mij is er niet echt sprake van "niet oke" maar dat sommige combinatievitaminepillen net te veel of te weinig bevatten van een bepaald stofje. Dan kun je voor jezelf een weloverwogen beslissing maken wat je koopt :).

Ik slik momenteel alleen maar foliumzuur. Als het raak is stap ik over op zwangerschapsmultivitaminen (en dan kijk ik wel even naar Vivi's lijstje). Vorig jaar februari (het moment dat mijn pil uitwerkte) begon ik vol enthousiasme aan Davitamon compleet mama o.i.d. maar dat werd een beetje een dure bedoeling :').

Debsterr top dat je vriend zich goed genoeg voelde ~O>.

Mabawa hopelijk hersteld het zich gauw weer en kun je weer vertrouwen op de signalen van je lichaam :Y.

Fuchsia groot gelijk dat jullie teruggaan naar het ZH. Zaad testen zou niet moeilijk of heel duur moeten zijn, en wellicht geeft een samenlevingstest ook meer duidelijkheid. Maar ik hoop natuurlijk het hardst dat het voor die tijd "zelf" lukt :*.
Ah, ik zie het al. Er zit 'te weinig' vitamine D in. Gelukkig pak ik heel veel zon deze maanden, dus dat vind ik niet zo erg. Dan maak ik ze gewoon op :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172388365
ik maak nu nog mijn gewone multivitamine op + een extra tablet foliumzuur. als dat op is wil ik ook kijken naar een alles in 1 tablet dus dan komt de vitamine update zeker van pas.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 15:17:37 #21
382129 crew  Donna
pi_172389273
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap nadat ik de gewone foliumzuur opgemaakt heb Davitamon Compleet Mama gekocht en die blijf ik nu ook maar slikken. Ze zijn wel vies, hoop dat ik ze weg krijg als ik weer zwanger ben. :r
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:18:47 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172389302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap nadat ik de gewone foliumzuur opgemaakt heb Davitamon Compleet Mama gekocht en die blijf ik nu ook maar slikken. Ze zijn wel vies, hoop dat ik ze weg krijg als ik weer zwanger ben. :r
Op mijn 'zwanger worden' van de Etos staat dat je ze niet meer mag slikken als je zwanger bent. Iemand enig idee waarom eigenlijk?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172397410
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:53 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Blijven aandringen. Hier wou men ook niet luisteren, want we hebben al een kind dus het zal wel goed zijn. Nou 3x raden wie in het najaar starten met ICSI wegens zeer slecht zaad.

Dus blijven aandringen, desnoods bij de huisarts. Zo'n duur en intensief onderzoek is het nou ook weer niet.
Bedankt voor je reactie. Geeft net even dat extra zetje om voet bij stuk te houden.
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:51:36 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172398045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Op mijn 'zwanger worden' van de Etos staat dat je ze niet meer mag slikken als je zwanger bent. Iemand enig idee waarom eigenlijk?
Marketing? :P Nee geen idee. De meeste van dat soort supplementen mag je juist door slikken.
KuikenGuppy
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:59:28 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172401758
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Op mijn 'zwanger worden' van de Etos staat dat je ze niet meer mag slikken als je zwanger bent. Iemand enig idee waarom eigenlijk?
Er zit een kruid in die zorgt voor een regelmatige cyclus, maar die is niet goed als je zwanger bent
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_172402399
Sorry dat ik zomaar weer binnen kom vallen.

Toen wij voor het eerst naar het ziekenhuis gingen was het eerste onderzoek het sperma van mijn vriend en of ik geen chlamydia heb gehad. De ha had al aangeboden het spermaonderzoek te laten uitvoeren maar hij zei al dat het ziekenhuis het toch nog een keer zou doen. Gewoon aandringen! Ben je verder wel tevreden met het ziekenhuis waar je onder behandeling bent? Ik vind het wel een belangrijk iets wat ze overslaan..

De diëtiste van het ziekenhuis heeft het niet op die multivitamine van Davitamon. Mede omdat het niet duidelijk is welke vitamines het precies zijn. Ze heeft voor mij een soort cocktail samengesteld.

Ik kan trouwens uit te OP gehaald worden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_172406642
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:19 schreef Wolken het volgende:
Sorry dat ik zomaar weer binnen kom vallen.

Toen wij voor het eerst naar het ziekenhuis gingen was het eerste onderzoek het sperma van mijn vriend en of ik geen chlamydia heb gehad. De ha had al aangeboden het spermaonderzoek te laten uitvoeren maar hij zei al dat het ziekenhuis het toch nog een keer zou doen. Gewoon aandringen! Ben je verder wel tevreden met het ziekenhuis waar je onder behandeling bent? Ik vind het wel een belangrijk iets wat ze overslaan..

De diëtiste van het ziekenhuis heeft het niet op die multivitamine van Davitamon. Mede omdat het niet duidelijk is welke vitamines het precies zijn. Ze heeft voor mij een soort cocktail samengesteld.

Ik kan trouwens uit te OP gehaald worden.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, misschien dat een mod dat wil doen.

Hoe gaat het met jou/jullie Wolken?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172413691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:38 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik kan de OP niet meer aanpassen, misschien dat een mod dat wil doen.

Hoe gaat het met jou/jullie Wolken?
Wij zouden deze maand beginnen met de IUI en heb de prikinstructie etc al gehad. Het was wachten op mijn periode zodat we konden beginnen maar die kwam maar niet. Voor de zekerheid toch een test gehad en toen had ik opeens 2 streepjes *O* . Ik huilend naar mijn vriend gelopen en die dacht dat er wat ergs gebeurd was :D . Ik besef het nog niet echt en probeer me niet teveel te verheugen voor het geval dat het niet goed zit of fout gaat. Maandag hebben we de eerste echo en weten we of we een kloppend hartje hebben. Ik hoop er dan ook wat meer van te kunnen genieten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_172414378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:52 schreef Wolken het volgende:

[..]

Wij zouden deze maand beginnen met de IUI en heb de prikinstructie etc al gehad. Het was wachten op mijn periode zodat we konden beginnen maar die kwam maar niet. Voor de zekerheid toch een test gehad en toen had ik opeens 2 streepjes *O* . Ik huilend naar mijn vriend gelopen en die dacht dat er wat ergs gebeurd was :D . Ik besef het nog niet echt en probeer me niet teveel te verheugen voor het geval dat het niet goed zit of fout gaat. Maandag hebben we de eerste echo en weten we of we een kloppend hartje hebben. Ik hoop er dan ook wat meer van te kunnen genieten.
Wauw wat een fantastisch nieuws!! *O* heb ik dat nou elders helemaal gemist of had je het hier nog niet gemeld?
Van harte gefeliciteerd! Ik duim voor een keimooie echo O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172418810
Wow Wolken, wat een geweldig nieuws!! *O* Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Mijn weg naar het zkh is niet een reguliere weg, omdat ik ook onder begeleiding ben voor een reumatische aandoening en er in dat zkh het specialisme is. Toen dus doorgestuurd naar poli meerdere miskramen en daar gaan ze er dus vanuit dat je vruchtbaar bent. Toen ik daar was, was het 3x zwanger in 25 maanden tijd, maar dat is nu dus inmiddels bijna 3 jaar, omdat er weer niks gebeurd in dat lijf van mij.
pi_172419315
Maar je vruchtbaarheid kan toch ook veranderen? Mijn nicht was vrij snel zwanger, werd een miskraam. Toen lukte het jaren niet, dat werd uiteindelijk ook ivf. Beetje raar dat ze dan zo maar die aanname doen, zeker als de laatste keer een jaar geleden is. Stom zeg :N
pi_172419821
Oh wacht, dat is natuurlijk totaal niet opbeurend :')
Soms ben ik heel feitelijk en mij is verteld dat ik dan heel bot overkom. Ik heb wel degelijk empathie dames O+ en het lukt heus wel Fuchsia :*
pi_172419868
Ja tuurlijk kan je vruchtbaarheid veranderen, maar toen was ik net zwanger geweest en was daar dus geen echt aanname voor (okt/nov 2016 zwanger en dec 2016/jan 2017 in het zkh). Die zwangerschap had wel meer dan een jaar geduurd (daarvoor mei/juli 2015 zwanger).
Nu zijn we ruim een half jaar verder, dus ik vind het weleens tijd O-)
pi_172419898
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:02 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk totaal niet opbeurend :')
Soms ben ik heel feitelijk en mij is verteld dat ik dan heel bot overkom. Ik heb wel degelijk empathie dames O+ en het lukt heus wel Fuchsia :*
Doe mij maar de feiten hoor :7
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 19:15:22 #35
382129 crew  Donna
pi_172420243
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:02 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk totaal niet opbeurend :')
Soms ben ik heel feitelijk en mij is verteld dat ik dan heel bot overkom. Ik heb wel degelijk empathie dames O+ en het lukt heus wel Fuchsia :*
Haha ik moest wel even slikken, maar het is wel gewoon realiteit.
pi_172420325
Ik heb het nog nergens gemeld dus dit is vers van de pers ;)

Fuschia, is het niet mogelijk om dan ondanks je reuma traject naar een ander ziekenhuis te gaan? Ik loop bij MC Kinderwens en ben er echt super over te spreken. Voor schildklierproblemen loop ik weer in een ander, algemeen, ziekenhuis. Het is zo een heftig traject, als je het idee krijgt dat ze je niet serieus nemen zou ik verder gaan kijken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_172424922
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:52 schreef Wolken het volgende:

[..]

Wij zouden deze maand beginnen met de IUI en heb de prikinstructie etc al gehad. Het was wachten op mijn periode zodat we konden beginnen maar die kwam maar niet. Voor de zekerheid toch een test gehad en toen had ik opeens 2 streepjes *O* . Ik huilend naar mijn vriend gelopen en die dacht dat er wat ergs gebeurd was :D . Ik besef het nog niet echt en probeer me niet teveel te verheugen voor het geval dat het niet goed zit of fout gaat. Maandag hebben we de eerste echo en weten we of we een kloppend hartje hebben. Ik hoop er dan ook wat meer van te kunnen genieten.
Wolken! Wat doe je nu? Wauw, wat super voor jullie *O* Ik duim dat alles goed mag blijven gaan. We zijn ongeveer gelijktijdig hier komen posten. Ik hoop stiekem nog een beetje op net zo'n verhaal als bij jou nu. Wij krijgen dinsdag de prikinstructie voor IUI en starten eind aug, na onze vakantie. Ik ben van plan om jouw voorbeeld gewoon te volgen ;)
pi_172426136
Wauw wolken wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!

Wij gaan nu de laatste ronde in. Einnnnndelijk ongesteld geworden na 38 dagen.
Duimen jullie voor streepjes please?

Peace, gaan jullie inderdaad maar het voorbeeld van wolken volgen! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 15 juli 2017 @ 02:58:30 #39
269689 crew  Viv
pi_172430300
Wolken wat goed, zo op de valreep voordat de behandeling begon! *O*
  zaterdag 15 juli 2017 @ 08:39:41 #40
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172431404
Wauw Wolken *O* wat een prachtig nieuws!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 11:49:38 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172433723
Wolken gefeliciteerd!! *O*

Fuchsia ik vind het toch raar dat ze niet op zn minst naar het zaad kijken, dat is zo'n makkelijke check. Het ziekenhuis legt het veel te makkelijk alleen bij de vrouw, je kent mijn verhaal. Ik ga zo hard voor je duimen dat er nu gewoon eens iets gaat gebeuren!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_172435439
Het sperma onderzoek zit gewoon niet in het standaard traject van de miskraam poli.
We hebben dat ook niet specifiek aangevraagd en dat het geweigerd is ofzo. Dus wat dat betreft ben ik daar niet heel ontevreden over. Ik hoef het hopelijk gewoon helemaal niet aan te vragen O-)
pi_172459161
Wolken wat fijn! Dat moet toch een fijnere manier zijn dan IUI. Wat een mooie verrassing O+

Goed dat je ongesteldheid doorzet MLB (ook al was zwangerschap nog beter geweest ;) ). Ik duim voor je!

Ik hoop met je mee Fuchsia!

Ik ga mijn vruchtbare periode weer in :s)
pi_172460213
Hm ik denk dat ik gister een redelijk positieve ovulatietest had. Wel al rond 14u getest ipv tegen 18u. Zou dat echt verschil kunnen maken? Vandaag weer om 14u getest en deze was iets lichter dan die van gister.

Het zou wel een beetje vroeg zijn (al op CD11). Soms zijn die testen maar verwarrend }:|.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172460551
Een plaatje zegt meer misschien..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf sowieso maar door testen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172463181
Ik zou zeggen dat je gisteren aardig op weg was naar positief en dat ie ergens vannacht de piek heeft bereikt. Nu is het dus alweer afnemend.
Dat zou betekenen dat je zsm moet klussen *O*
Maar ik zou ook voor de zekerheid blijven testen, je weet het nooit :P
pi_172463226
De volgende keer misschien een paar uur later weer testen? Zo heb ik mijn enige 100% zeker positieve OT gekregen :Y
pi_172463502
Bedankt Kloon, de volgende keer savonds nog een keer testen is wel een goeie :Y.

Jij ook veel plezier de komende dagen c_/ .

Fuchsia ik hoop dat die onderzoeken niet nodig zijn! Tegen volgend weekend ergens je NOD?

Nog meer dames die richting NOD gaan?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 16 juli 2017 @ 17:35:38 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172463894
Even snelle vraag tussendoor: waar vind ik fijne en goedkope zwangerschapstesten? Die van test.nl met de pipetjes vind ik onhandig, maar de rest is al snel vijf euro per test ofzo -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172463963
Action
pi_172464041
Ik heb ze uit het VK. Daar verkoopt home health UK de cassettes die de NHS (dus alle artsen) gebruikt ook aan particulieren voor een schijntje. Had 5 zwangerschapstesten voor 4 euro ofzo. Plus ca. 5 euro verzendkosten.
Dat zijn weliswaar met pipet maar ze hadden ook (iets duurdere) plas sticks.
  zondag 16 juli 2017 @ 17:49:31 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172464421
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:35 schreef Tink89 het volgende:
Even snelle vraag tussendoor: waar vind ik fijne en goedkope zwangerschapstesten? Die van test.nl met de pipetjes vind ik onhandig, maar de rest is al snel vijf euro per test ofzo -O-
eBay.
20 tests voor nog geen ¤5.

(Of ¤100 voor nog geen tientje O-). Ik was nogal een tester :'))
KuikenGuppy
pi_172464620
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

eBay.
20 tests voor nog geen ¤5.

(Of ¤100 voor nog geen tientje O-). Ik was nogal een tester :'))

Ja bij klackstar geloof ik! En kruidvat heeft 2 testen voor 5 euro, big bazar 1 voor 1,99 en action ook 1 voor 1,99 :) (soms met pipetje, maar je kunt ook gewoon de stick eruit slopen)
Make your own kind of music.
pi_172465110
ik heb ook van klackstar op ebay.
deze ronde mijn piek gevonden op het moment waar ik met spiraaltje al dacht symptomen te herkennen. erg fijn om die bevestiging te hebben. eitje benut maar niet optimaal want ik was te moe, de laatste lootjes van de verbouwing blijken maar weer het zwaarste.

wachtbankje *O*

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:46 schreef Kirb het volgende:
Een plaatje zegt meer misschien..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf sowieso maar door testen.
streepje is wel iets donkerder maar nog niet overtuigend. doortesten lijkt me een goed plan. uitgaande van het gemiddelde is CD11 vroeg. misschien dat je achteraf kan zeggen dat dit toch de piek is geweest maar nu kan het nog alle kanten op.
  zondag 16 juli 2017 @ 18:13:58 #55
208890 June.
Seriously?
pi_172465122
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:46 schreef Kirb het volgende:
Een plaatje zegt meer misschien..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf sowieso maar door testen.
Ik heb dat ook gehad, daarna werd de teststreep weer donkerder en positief op dag 15. Heb je al eens eerder getest? En hoe zag het eruit? Volgens mij heeft niet iedereen bij een positieve test 2 heel duidelijke strepen.

En ik zie het nu pas, maar gefeliciteerd Wolken! Wat fijn dat het traject niet nodig is nu O+

Fuchsia, ik zou het ook eens voorleggen aan je behandelend arts. Het testen van zaad is echt niet moeilijk en met de kosten zal het ook wel meevallen.

[ Bericht 15% gewijzigd door June. op 16-07-2017 18:27:33 ]
Shine bright like a diamond.
pi_172470506
Elleska mijn cyclus varieert nogal dus kan niet uitgaan van gemiddelden, maar ik blijf inderdaad doortesten :Y. Hopelijk is jouw ei druk aan het innestelen!

June ik heb mijn vorige cyclus ook gevolgd en hier een fotootje van gepost toen. Toen had ik 2 dagen achter elkaar een positieve test, ongeveer net als die van gister (misschien iets donkerder nog). Echt een knaltest nog niet gehad. Eens kijken wat er de komende dagen nog veranderd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172470970
met een onregelmatige cyclus is het extra vervelend dat je geen overduidelijke ovulatietesten hebt
pi_172473119
Hmmm, mijn OT van 17u leek aardig richting positief te gaan, die van nu is compleet wit. Kan het in de tussentijd gebeurd zijn? En zou het lh dan echt nu al weer volledig verdwenen kunnen zijn? Ik heb een uur geleden een heel lichte kramp gevoeld.

Of zit mijn lijf me weer te trollen? :')
pi_172473138
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:20 schreef Elleska het volgende:
met een onregelmatige cyclus is het extra vervelend dat je geen overduidelijke ovulatietesten hebt
Ja toch?! Dat is voor mij (en ik denk de meesten) de belangrijkste reden om ze te doen!
pi_172473235
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:44 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Hmmm, mijn OT van 17u leek aardig richting positief te gaan, die van nu is compleet wit. Kan het in de tussentijd gebeurd zijn? En zou het lh dan echt nu al weer volledig verdwenen kunnen zijn? Ik heb een uur geleden een heel lichte kramp gevoeld.

Of zit mijn lijf me weer te trollen? :')
Dat is het lastige hč.. je weet het gewoon niet. Heb je veel (water) gedronken in dr tussentijd? Dan kan je test ook lichter uitslaan. Zou gewoon de komende dagen doortesten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172473355
Paar koppen thee en drie glazen water. Das wel veel he?

Ga ik doen :Y
en zo even vrijen :Y)
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 06:55:12 #62
382129 crew  Donna
pi_172476919
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:35 schreef Tink89 het volgende:
Even snelle vraag tussendoor: waar vind ik fijne en goedkope zwangerschapstesten? Die van test.nl met de pipetjes vind ik onhandig, maar de rest is al snel vijf euro per test ofzo -O-
Sensitest.nl dipsticks!
  maandag 17 juli 2017 @ 08:38:08 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172477608
Txs voor alle testtips dames, ik ga maar eens even bestellen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 juli 2017 @ 08:54:10 #64
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172477782
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:35 schreef Tink89 het volgende:
Even snelle vraag tussendoor: waar vind ik fijne en goedkope zwangerschapstesten? Die van test.nl met de pipetjes vind ik onhandig, maar de rest is al snel vijf euro per test ofzo -O-
Action.
2 stuks voor ¤1,50/¤2,00. Weet de prijs niet precies. Het zijn geen pipetjes.
Protčge moi de mes désirs.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:14:34 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172478070
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Action.
2 stuks voor ¤1,50/¤2,00. Weet de prijs niet precies. Het zijn geen pipetjes.
Txs. Heb er net 20 via ebay besteld :) Action is een dorp of twee verderop.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 09:24:18 #66
382129 crew  Donna
pi_172478185
eBay duurt me altijd te lang. Maar buiten dat is het een perfect optie idd!

Ohhhhh, dames. Ik ben zo duizelig en zo nu en dan beroerd. Precies als bij m'n vorige zwangerschap. Ik durf nergens op de hopen want met mindfucks ben ik ook bekend inmiddels, maar toch. Aahhh. o|O
  maandag 17 juli 2017 @ 09:29:29 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172478255
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:24 schreef DonnaRush het volgende:
eBay duurt me altijd te lang. Maar buiten dat is het een perfect optie idd!

Ohhhhh, dames. Ik ben zo duizelig en zo nu en dan beroerd. Precies als bij m'n vorige zwangerschap. Ik durf nergens op de hopen want met mindfucks ben ik ook bekend inmiddels, maar toch. Aahhh. o|O
Ik doe gewoon een *O* om het hopelijk een duwtje in de goede richting te geven :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172478284
Ooh spannend Donna, ik duim voor je ^O^ wanneer is je NOD?
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 09:33:47 #69
382129 crew  Donna
pi_172478307
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:31 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ooh spannend Donna, ik duim voor je ^O^ wanneer is je NOD?
Tussen morgen en vrijdag. Vrijdag is dag 28, maar ik had al eerder dan normaal echt goed vruchtbaar slijm, dus vermoedelijk was m'n eisprong op de dinsdag of woensdag en zou m'n cylus 25 of 26 dagen kunnen zijn.

*O* Ik jompel ook gewoon even voor mezelf. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 17-07-2017 09:41:42 (gekke zin) ]
  maandag 17 juli 2017 @ 09:39:42 #70
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172478426
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:33 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Tussen morgen en vrijdag. Vrijdag is dag 28, maar ik had al dan normaal eerder echt goed vruchtbaar slijm, dus vermoedelijk was m'n eisprong op de dinsdag of woensdag en zou m'n cylus 25 of 26 dagen kunnen zijn.

*O* Ik jompel ook gewoon even voor mezelf. *O*
Wanneer ga je testen O+?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 09:42:12 #71
382129 crew  Donna
pi_172478476
Ik heb eigenlijk in de planning om donderdagochtend een test te doen. Maar wie weet kan ik me ineens bijzonder goed inhouden. :')
  maandag 17 juli 2017 @ 10:33:14 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172479294
Hihi, ik denk dat jij donderdagochtend wel aan de test zit ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172479394
*O* voor Donna en ook vooral veel geduld *O*
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 11:45:39 #74
382129 crew  Donna
pi_172480497
Haha heb morgenmiddag vrij. Dan moet ik wel echt op m'n vingers zitten ben ik bang!
pi_172480828
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:24 schreef DonnaRush het volgende:
eBay duurt me altijd te lang. Maar buiten dat is het een perfect optie idd!

dat valt mee hoor. klackstar komt vanuit Verenigd Koninkrijk, die zijn er met een week. het is brievenbuspost dus wordt gewoon door de postbode bezorgd.
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 12:07:56 #76
382129 crew  Donna
pi_172480895
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:04 schreef Elleska het volgende:

[..]

dat valt mee hoor. klackstar komt vanuit Verenigd Koninkrijk, die zijn er met een week. het is brievenbuspost dus wordt gewoon door de postbode bezorgd.
Ohhhh. Dan valt het best mee, een week! Dacht automatisch aan China hahah.
pi_172481027
Ik gebruik ook die van klackstar.

Spannend Donna!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172481700
*O* *O* *O* Spannend Donna!!

Hier zit ik inmiddels op cyclusdag 42... Afgelopen donderdag voor het laatst getest, negatief.
Moest toevallig vrijdag bij de huisarts zijn en de assistente gaf aan dat ik nog een kleine week moet wachten en dan met een clearblue moet testen.

Normaal heb ik altijd een heel regelmatige cyclus. -O-
pi_172481897
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:45 schreef DonnaRush het volgende:
Haha heb morgenmiddag vrij. Dan moet ik wel echt op m'n vingers zitten ben ik bang!
Nee joh, de middag is helemaal niet geschikt om te testen O-) gewoon nog even wachten ;)
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 14:06:46 #80
382129 crew  Donna
pi_172483065
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:03 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Nee joh, de middag is helemaal niet geschikt om te testen O-) gewoon nog even wachten ;)
Vorige keer waren al m'n middag testen een stuk duidelijker dan ochtend haha. :')
Maar ik doe m'n best tot donderdag!
pi_172485160
Ik duim voor je donna !

Heb zelf even onder een steen geleefd en daar duik ik straks ook weer onder.. zit op dag cd 58 ondertussen en nog niet ongesteld.. tijdje geleden alweer een test gedaan maar die was negatief.
Ik volg een bepaald dieet waar ik me nu al een tijdje niet aan hou en voel me er niet beter door. heb last van mijn buik en ben moe enz. Dacht eerst zou het dan toch raak zijn? Maar die hoop is ver in mijn schoenen gezakt. Het ligt gewoon aan mijn voeding.

Ik lees hier nog wel mee hoor, maar zie het even niet zo zitten om overal op te reageren..

Succes voor de dames die richting hun NOD gaan en ik kruip weer terug onder mijn steen.
pi_172486555
Sorry ik heb echt nul bijgelezen.
Wij hebben een maand overgeslagen om te pogen en echt nul tijd gehad door de verbouwing en verhuizing van de brouwerij :')

Ik zal een poging tot een beetje bijlezen doen.
Schudden voor gebruik
pi_172490161
Wolken *O*
Schudden voor gebruik
pi_172490238
Spannend Donna!

Dromertje :*
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 20:38:00 #85
382129 crew  Donna
pi_172490608
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:53 schreef Lunalena het volgende:
*O* *O* *O* Spannend Donna!!

Hier zit ik inmiddels op cyclusdag 42... Afgelopen donderdag voor het laatst getest, negatief.
Moest toevallig vrijdag bij de huisarts zijn en de assistente gaf aan dat ik nog een kleine week moet wachten en dan met een clearblue moet testen.

Normaal heb ik altijd een heel regelmatige cyclus. -O-
Nah wat vervelend zeg -O-
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 20:51:45 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172490985
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:35 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Het sperma onderzoek zit gewoon niet in het standaard traject van de miskraam poli.
We hebben dat ook niet specifiek aangevraagd en dat het geweigerd is ofzo. Dus wat dat betreft ben ik daar niet heel ontevreden over. Ik hoef het hopelijk gewoon helemaal niet aan te vragen O-)
Wil je hier iets mee zeggen? :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_172494147
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wil je hier iets mee zeggen? :o
:D Ja precies wat er staat. Dat ik het niet hoop nodig te hebben. NOD is zondag of maandag denk ik.
pi_172497355
Hmz bloed gespot en ik heb mijn app zo slecht bijgehouden :')
Slijmzooike gehad, drang om mijn meneer te bespringen (die nachtdienst had.. handig!) Barstende koppijn een dag voor slijmgedoe... pijnlijke tepels bij borstvoeding een dag of 5.

Cyclus 2: 33 dagen
Handig al die symptomen ^^, ik denk vooral borstvoeding blijven geven, want daaraan merk ik het nog het beste dat mij ei komt 😀

Ik ga toch proberen meer in de app bij te houden... iets handiger terugkijken haha.
Schudden voor gebruik
pi_172499227
Gefeliciteerd Wolken!! Wat ontzettend fijn dat je op de valreep een spontane zwangerschap hebt! :D O+

Dromer, ik weet zo goed hoe je je voelt. Tis gewoon knaken als je zo lang moet wachten. Ik duim dat je menstruatie snel komt!

Donna wat spannend! Voel je dingen of is het enkel je cyclus die op zijn einde loopt? *)

Peace, actie in de taxi! Ik blijf je volgen en hoop zo dat die ooiveaar z'n kop gaat stoten tegen jullie huis. Kom maar dooorrrr. Ben ook erg benieuwd of die HSG met papaverzaadolie wat voor je gaat betekenen.

Stippel, in die app klimmen de volgende keer. :P

Ennnnn maak plaats op het wachtbankje ladies! Cuz i need a place to stay. 8-) NOD 29 juli.
Dit, dat, alles.
pi_172499263
Wolken, gefeliciteerd!

Ik kom ook op het bankje. NOD zo rond de 26ste. Weinig kans, want maar 1x sex gehad, maar dat zou theoretisch genoeg moeten zijn!
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 09:50:28 #91
382129 crew  Donna
pi_172499268
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:46 schreef Philomijn het volgende:

Donna wat spannend! Voel je dingen of is het enkel je cyclus die op zijn einde loopt? *)

Ennnnn maak plaats op het wachtbankje ladies! Cuz i need a place to stay. 8-) NOD 29 juli.
Welkom op het bankje *klopt liefdevol op het plaatsje naast zich*

Ik ben heel duizelig en beroerd, net als de vorige keer toen ik zwanger was (en dacht dat ik een enge ziekte onder de leden had haha). Maar ik ben inmiddels ook bekend met mindfucks natuurlijk, dus ik wacht (on)rustig af.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 09:51:04 #92
382129 crew  Donna
pi_172499275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Wolken, gefeliciteerd!

Ik kom ook op het bankje. NOD zo rond de 26ste. Weinig kans, want maar 1x sex gehad, maar dat zou theoretisch genoeg moeten zijn!
*O* *O*
Ga lekker zitten. 1x is zeker genoeg! :Y
pi_172500299
Welkom Philo en Jagär!! O+
Succes op het wachtbankje en hopelijk snel weer weg!
pi_172501008
Welkom op het bankje meiden, we wachten allemaal geduldig af! O-)
vooral Donna, klinkt heel gekmakend :P
pi_172501634
Welkom allen :)
Ik ga over een paar dagen op het bankje. Denk dat eitje al gesprongen is maar ik weet het niet zeker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172501640
Succes op het wachtbankje ladies! *strooit geduld rond*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172501997
Even afwezig geweest, druk druk druk en heel slecht bijgelezen.

Wolken : gefeliciteerd *O*
Dromertje : :*
Donna: ik duim voor je! Klinkt hoopvol
Kloon : ik heb geen idee wat TBD is, en Google maakt me ook niet veel wijzer, in ieder geval :*

Verder ben ik het even kwijt.

Deze maand de vruchtbare dagen niet benut wegens slecht gepland werk, uiteindelijk net op t randje toch nog geklust :) vorige week af en toe heel licht bloed verlies. Morgen is mijn NOD en voel nog 0.0 niets aankomen... heb nu toch stiekeme hoop!
pi_172502268
Bedankt voor alle felicitaties, maar misschien zijn ze ff te vroeg. Gisteren tijdens de echo was het embryo te klein voor de 7 weken die ik zou moeten zijn en was er ook geen hartslag te zien. Volgende week nog een echo om te kijken of het een late innesteling is of dat het gestopt is met groeien. Ben er behoorlijk van slag van en probeer me op het ergste voor te bereiden. :'( :'(
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_172502572
O nee! -O- :{
Ik hoop dat het een late is Wolken. Pas met 8 weken hoeft het hartje echt zichtbaar te zijn, toch?
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 13:08:09 #100
382129 crew  Donna
pi_172502646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:03 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
O nee! -O- :{
Ik hoop dat het een late is Wolken. Pas met 8 weken hoeft het hartje echt zichtbaar te zijn, toch?
Tussen 6 en 7 weken moet het wel echt zichtbaar zijn.

Wat naar Wolken! Een late innesteling komt vaker voor, maar je hebt er nu niks aan. Wanneer mag je weer? Dit is echt mijn grote twijfel voor een eerdere echo ooit. Wat als je precies op die wip zit? Dan zit je een week in onzekerheid. Vreselijk.
Knuffel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')