abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 september 2017 @ 23:58:20 #201
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_173669081
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:17 schreef Timo20 het volgende:

[..]

:o serieus? damn... dat vond ik zeker niet, vond juist het tegenover gestelde. Respect aan Showtime dat ze Lynch en Frost volledige vrijheid gaven en zoiets durven uit te zenden. True, niet iedere aflevering was even interessant maar overall vond ik het fantastisch, zeker aflevering 8 en de laatste 2 :Y _O_ _O_
In mijn optiek zijn er twee groepen:
De Lynch fans, en die vinden dit geweldig, vooral 8 en 18
De Twin Peaks fans, en die waren enorm teleurgesteld

Ik schaar mij onder de tweede groep
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:10:56 #202
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_173673904
Ik zie mezelf ook nog wel als een David Lynch fan eigenlijk. Maar ik denk dat hij zijn beste films heeft gemaakt toen hem beperkingen werden opgelegd. Neem Blue Velvet, mijn favoriet. De eerste versie duurde bijna vier uur. Het is dat Lynch contractueel verplicht was om een film van max twee uur af te leveren en hij dus wel twee uur aan subplots en niets toevoegende scenes weg moest snijden. Mulholland Drive was in eerste instantie bedoeld als een televisieserie voor ABC. ABC was echter niet blij met de pilot die Lynch inleverde (Lynch zelf overigens ook niet) en besloot het niet uit te zenden. Toen heeft Lynch het script herschreven, een deel toegevoegd en extra scènes gefinancierd gekregen, om het uiteindelijk te maken wat het is geworden.

Lynch lijkt inmiddels een status te hebben bereikt waarop hij geen concessies meer hoeft te doen. Fijn voor hem. Hij kon het maken om weg te lopen toen Showtime in eerste instantie zijn verzoek weigerde voor meer afleveringen dan de eerder overeengekomen 9, omdat hij toch wel wist dat Showtime de serie niet zou maken zonder hem. Maar de creatieve piek van Lynch ligt inmiddels ver achter hem.

Ik denk niet eens dat The Return een goede serie was geweest als er maar negen afleveringen waren geweest en de focus puur lag op het hoofdverhaal, omdat dat verhaal oninteressant was, als er überhaupt al een verhaal was. We hebben eerst urenlang moeten kijken naar het kasplantje Dougie Jones. Daar was de lol snel vanaf. En Mr. C... dat was schijnbaar de villain? Geen idee wat hem bezielde, wat zijn motief was, en waarom ik hem angstaanjagend had moeten vinden. Een villain uit een Marvel film heeft meer diepgang. De originele serie bevatte tenminste nog een hoop interessante personages, The Return heeft er wat mij betreft niet één.

The Return lijkt voor mij op een egoproject van Lynch. Dat blijkt onder meer uit de overdreven screentime die Gordon Cole heeft gekregen. De originele serie is dan wel bedacht door Lynch en Frost, Lynch heeft maar een handvol afleveringen geschreven en geregisseerd. Het team dat Twin Peaks maakte bestond uit veel meer mensen, die er mede voor hebben gezorgd dat het zo'n bijzondere serie was. Lynch heeft er nooit omheen gedraaid dat hij niet blij was met de richting die Twin Peaks uit is gegaan. Hij was vooral trots op de pilot aflevering. Met The Return lijkt hij - net als met Fire Walk With Me - Twin Peaks opnieuw naar zijn hand te willen zetten. Dat is gelukt, maar het resultaat is bedroevend. Twin Peaks was tenminste nog een serie met een hart. The Return was zielloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door Heufd op 09-09-2017 14:56:08 ]
pi_173678021
En ik ben van de tweede categorie (fan van Twin Peaks) en vond The Return geweldig.

Overigens kan ik me goed voorstellen dat dit seizoen niet voor iedereen is, maar het gaat mij te ver om het een egoproject te noemen. Zowel Lynch als Frost houden van de wereld van Twin Peaks. Daarnaast hebben ze de eer altijd graag gedeeld. En de afleveringen van de oude seizoenen die over het algemeen het hoogst worden gewaardeerd zijn juist die waarin Lynch op de set was. De acteurs gaven zelf indertijd ook aan dat er dan een magische sfeer was die met name in seizoen 2 op een bepaald moment afnam. Ik ben het dan ook zeer oneens met je analyse, Heufd.

En hoe je het seizoen zielloos kunt noemen - onvoorstelbaar. Denk alleen al aan de in memoriams en de laatste scene met Lanterman.

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 09-09-2017 17:16:17 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_173678095
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Klopt, echter wel ergens ter sprake gekomen
Waar dan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 17:13:35 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173678133
Ik ga het missen, de maandagavond zonder twin peaks ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173678218
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga het missen, de maandagavond zonder twin peaks ;(
Derde seizoen van Fargo al gezien? :s)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 9 september 2017 @ 17:35:23 #207
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_173678638
De laatste 3 afleveringen vond ik verreweg het beste. Het zal wel in de stijl van Lynch passen dat we in de laatste aflevering op het verkeerde been zijn gezet en geen idee hebben of het nou Cooper, Bad Cooper en Richard was, en of het nou de echte Laura Palmer was. Wel is het jammer dan sommige verhaallijnen verder niet meer zijn opgepakt. Want waar ging die hele verhaallijn van Audrey nou over in dit seizoen? En de dochter van Shelly en Bobby? Daarmee doet het mij eigenlijk wel denken aan het tweede seizoen, want daarin kwamen na de oplossing van de moord op Laura ook dingen om de hoek kijken die niets toevoegde.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 17:36:04 #208
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173678653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Derde seizoen van Fargo al gezien? :s)
Jup :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173679258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:35 schreef Peter88Online het volgende:
(...) , want daarin kwamen na de oplossing van de moord op Laura ook dingen om de hoek kijken die niets toevoegde.
Mensen die ongenoegen hebben met het derde seizoen blijven refereren aan het schenden van de regels van het vertellen van een verhaal (bijv. dat alles wat getoond wordt op een of andere manier bij moet dragen aan het plot). En dat is begrijpelijk. Alleen dat is juist waar ik zo van genoten heb, die volstrekt onconventionele manier van televisie maken. Want zo is het echte leven ook, vol willekeur en onafgemaakte verhaallijnen. We begrijpen er niets van, maar kunnen niet laten het toch te proberen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 9 september 2017 @ 18:34:57 #210
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173680098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben van de tweede categorie (fan van Twin Peaks) en vond The Return geweldig.

Overigens kan ik me goed voorstellen dat dit seizoen niet voor iedereen is, maar het gaat mij te ver om het een egoproject te noemen. Zowel Lynch als Frost houden van de wereld van Twin Peaks. Daarnaast hebben ze de eer altijd graag gedeeld. En de afleveringen van de oude seizoenen die over het algemeen het hoogst worden gewaardeerd zijn juist die waarin Lynch op de set was. De acteurs gaven zelf indertijd ook aan dat er dan een magische sfeer was die met name in seizoen 2 op een bepaald moment afnam. Ik ben het dan ook zeer oneens met je analyse, Heufd.
Mja, ik beschouw mezelf ook veel meer fan van Twin Peaks dan van Lynch en ik vond het derde seizoen ook wel leuk. Kan eigenlijk alleen maar The Straight Story en The Elephant Man waarderen en dat zijn de atypische Lynch-films.

Verder vind ik dat het aandeel van Frost wat wordt onderschat. De regie is uiteraard enkel Lynch, maar in de verhaallijnen zat ook genoeg wat overduidelijk van Frost kwam , aangezien het eigenlijk verder bouwde op zijn boek.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_173682952
Toen ik aan dit nieuwe seizoen begon wist ik zeker dat het nooit zou aflopen met alle antwoorden of dat het zou eindigen met een ultieme afsluiter. Sowieso ben ik al blij dat na seizoen 2 in seizoen 3 Dale Cooper uiteindelijk weer terug is.
Verder zijn er een boel leuke karakters bij gekomen waar ik enorm om heb moeten gniffelen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 september 2017 @ 21:07:08 #212
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_173683199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waar dan?
Het dagboek, de missende pagina'die Hawk vond, daarin stond dat Laura droomde van een meisje, Annie, die bebloed naast haar in bed lag, en haar vertelde dat er twee Coopers waren. Komt uit Fire Walk With Me
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 10 september 2017 @ 20:42:46 #213
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_173701101
Ik heb ERG van dit seizoen genoten, zo uniek als dit ga je het niet krijgen. Naast Twin Peaks fan ben ik ook Lynch fan maar ik vind het sowieso onzinnig om daar hokjes voor te verzinnen. You hate it or you love it (en alles daartussenin ;) ).

De 1e theorie die ik las na het einde vh seizoen was onderstaande link. En goddamn, dit komt voor mij wel heel dichtbij 'de ware bedoeling' van de serie en seizoen 3 als onderdeel daarvan (het eerste deel is geschreven voordat de finale uitgezonden was): https://ozba.wordpress.co(...)ving-inside-a-dream/

En toevallig las ik gister het verslag van iemand die episode 17 en 18 simultaan heeft gekeken, vrij bizar hoe sommige zaken samenvallen, dat is wat mij betreft echt geen toeval. Het borduurt ook verder op de eerdere link die ik gaf:
https://medium.com/@onant(...)-in-sync-81352ce38e8

Beide echt must reads!!

Het heeft mij persoonlijk erg geholpen met de brij in mijn hoofd. Die brij is er nog steeds maar nu weer op een hele andere manier :D
Blood for breakfast, blood for lunch
  zondag 10 september 2017 @ 20:55:56 #214
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173701552
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:42 schreef Queens het volgende:
En toevallig las ik gister het verslag van iemand die episode 17 en 18 simultaan heeft gekeken, vrij bizar hoe sommige zaken samenvallen, dat is wat mij betreft echt geen toeval. Het borduurt ook verder op de eerdere link die ik gaf:
https://medium.com/@onant(...)-in-sync-81352ce38e8

Beide echt must reads!!
Ik las die theorie ook en heb het gisteren dan ook eens op die manier bekeken, maar een hoop overeenkomsten zijn echt wel vergezocht. In het begin heb je één moment dat echt wel opvallend synchroon is. Het moment dat Badcoop getransporteerd wordt naar Twin Peaks, is echt wel gelijk met het moment dat Cooper en Diane in de auto naar de andere "wereld" flitsen. Verder verlopen de 2 eindes met telkens Cooper/Laura ook gelijkaardig, daar zit misschien wel wat in. Voor de rest heb je af en toe eens 2 scenes waar men ongeveer op 't zelfde moment een deur opent of er quasi gelijktijdig iets groens in beeld is, maar dan kan je overal wel verbanden in zien.

Ik las ergens een theorie over wat er een droom is en wat niet en dat je iets kunt afleiden uit het feit of Cooper al dan niet zijn FBI-pin draagt. Die theorie lijkt me sterker.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 10 september 2017 @ 21:47:58 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_173703030
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:08 schreef Claudia_x het volgende:

En hoe je het seizoen zielloos kunt noemen - onvoorstelbaar. Denk alleen al aan de in memoriams en de laatste scene met Lanterman.
Die worden ook wel exploitatie genoemd in sommige recensies.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_173705821
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:42 schreef Queens het volgende:
Ik heb ERG van dit seizoen genoten, zo uniek als dit ga je het niet krijgen. Naast Twin Peaks fan ben ik ook Lynch fan maar ik vind het sowieso onzinnig om daar hokjes voor te verzinnen. You hate it or you love it (en alles daartussenin ;) ).

De 1e theorie die ik las na het einde vh seizoen was onderstaande link. En goddamn, dit komt voor mij wel heel dichtbij 'de ware bedoeling' van de serie en seizoen 3 als onderdeel daarvan (het eerste deel is geschreven voordat de finale uitgezonden was): https://ozba.wordpress.co(...)ving-inside-a-dream/

En toevallig las ik gister het verslag van iemand die episode 17 en 18 simultaan heeft gekeken, vrij bizar hoe sommige zaken samenvallen, dat is wat mij betreft echt geen toeval. Het borduurt ook verder op de eerdere link die ik gaf:
https://medium.com/@onant(...)-in-sync-81352ce38e8

Beide echt must reads!!

Het heeft mij persoonlijk erg geholpen met de brij in mijn hoofd. Die brij is er nog steeds maar nu weer op een hele andere manier :D
Nog even voordat de eerst volgende 'the dark side of the moon' er onder zet en beweerd dat het synchroon loopt met alle gebeurtenissen.
pi_173710125
De laatste twee afleveringen in sync zien is al door de producer betiteld als 'niet de bedoeling'.

Sowieso is het niet zo raar dat de twee laatste afleveringen op elkaar kunnen lijken omdat dat vrij standaard is. Zo kan je ook twee afleveringen van Columbo in sync met elkaar afspelen en zul je zien dat het lijkt alsof er twee tijdlijnen samen worden gevoegd. Het zegt ook zoveel niks.
Zelfs de transformerfilms kan je in sync met elkaar zien.

Dat zegt ook totaal geen bal en je gaat alleen dingen zien die je wilt zien.

Ik weet zeker dat binnenkort ook iemand met een theorie komt de laatste aflevering achterstevoren te moeten zien.
  Moderator maandag 11 september 2017 @ 11:56:07 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173710170
Ik vraag me soms wel eens af hoe regisseurs, muzikanten of over het algemeen kunstenaars aankijken tegen de theoriën die over hun werk geuit worden. Ik kan me voorstellen dat je er iets van jezelf in stopt maar dat je ook niet precies weet wat, en dat anderen er iets uithalen of het onder woorden brengen op manier waar je niet aan gedacht hebt.

Vooral muzikanten zijn juist vaak zelf iets minder goed in het onder woorden brengen van zaken, daarom maken ze muziek, het moet dan wel weer bijzonder zijn als iemand daar weer woorden van maakt.

Ik denk ook dat veel dingen in twin peaks beter te duiden zijn in beeld dan in woord.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173733224
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

Verder vind ik dat het aandeel van Frost wat wordt onderschat. De regie is uiteraard enkel Lynch, maar in de verhaallijnen zat ook genoeg wat overduidelijk van Frost kwam , aangezien het eigenlijk verder bouwde op zijn boek.
Ik heb net de AMA met Sabrina Sutherland gelezen, executive producer van seizoen 3, en het is Lynch, Lynch, Lynch en Lynch. Frost ging op een bepaald moment nota bene weg om The secret history of Twin Peaks te schrijven dat Lynch niet eens heeft gelezen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_173733265
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:42 schreef Queens het volgende:

En toevallig las ik gister het verslag van iemand die episode 17 en 18 simultaan heeft gekeken, vrij bizar hoe sommige zaken samenvallen, dat is wat mij betreft echt geen toeval. Het borduurt ook verder op de eerdere link die ik gaf:
https://medium.com/@onant(...)-in-sync-81352ce38e8
In de AMA die ik hierboven aanhaal ontkracht Sabrina Sutherland deze theorie, zoals Deckard ook aangeeft. Dat is meteen de enige theorie die ze ontkracht, want verder laat ze elke interpretatie open.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_173733283
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die worden ook wel exploitatie genoemd in sommige recensies.
Dat zegt waarschijnlijk meer over de recensenten zelf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_173734048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb net de AMA met Sabrina Sutherland gelezen, executive producer van seizoen 3, en het is Lynch, Lynch, Lynch en Lynch. Frost ging op een bepaald moment nota bene weg om The secret history of Twin Peaks te schrijven dat Lynch niet eens heeft gelezen!
Maar dat is niet erg. Natuurlijk is het Lynch omdat zij daar dagelijks te maken heeft gehad. Frost bemoeit zich meer met de inhoud. David Lynch houd zich ook bezig met de vormgeving waar zij over gaat.
  woensdag 13 september 2017 @ 10:26:10 #223
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_173747437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

In de AMA die ik hierboven aanhaal ontkracht Sabrina Sutherland deze theorie, zoals Deckard ook aangeeft. Dat is meteen de enige theorie die ze ontkracht, want verder laat ze elke interpretatie open.
Thanks voor de link!
Toch vond ik het opvallend om te lezen hoe sommige scenes, blijkbaar toevallig, samenvielen.
Maar een groot deel was inderdaad wat vergezocht, daar ben ik het mee eens.
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_173750258
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af hoe regisseurs, muzikanten of over het algemeen kunstenaars aankijken tegen de theoriën die over hun werk geuit worden. Ik kan me voorstellen dat je er iets van jezelf in stopt maar dat je ook niet precies weet wat, en dat anderen er iets uithalen of het onder woorden brengen op manier waar je niet aan gedacht hebt.
Dat lijkt mij juist een verrijking van je werk. Op een gegeven moment komt je werk, wanneer het zeer succesvol is in de openbaarheid en is het ook niet meer van jou.

quote:
Vooral muzikanten zijn juist vaak zelf iets minder goed in het onder woorden brengen van zaken, daarom maken ze muziek, het moet dan wel weer bijzonder zijn als iemand daar weer woorden van maakt.
Er zijn niet veel muzikanten die goede teksten neer kunnen zetten.

quote:
Ik denk ook dat veel dingen in twin peaks beter te duiden zijn in beeld dan in woord.
Twin Peaks beschrijven is ook heel moeilijk omdat het direct afbreuk doet aan wat het is.

Mensen praten, om dit seizoen samenhangend te maken, over dromen en dimensies. Maar dat is naar mijn mening niet iets 1 op 1. Je kan het hebben over 'the girl of my dreams', betekend niet dat ze niet bestaat of in een andere wereld verkeerd.
Net zoals herinneringen uiteindelijk ook dromen zijn of dat je je dromen herinnert. In die zin vind ik het allemaal twijfelachtig dat het hier gaat om tijdreizen of om verschillende dromen.

De mensen in the black lodge spreken constant teksten uit waarvan ik juist het idee hebben om zichzelf vast te klemmen aan de realiteit. 'That gum you like is going back in style'.

quote:
MAN FROM ANOTHER PLACE
(subtitled)
This is a formica table. Green is its color.

He touches the table.

FIRST WOODSMAN
(subtitled)
Our world.

Dit word ook gedaan bij mensen die in shock zijn. Vragen wie ze zijn, wat iets is.

Dougie zit ook in een constante coma. Net zoals je dat ook ziet bij Linda. Er zit een ander mens achter dus naar mijn idee zijn dromen, tijdreizen en personen iets wat vooral fluïde is en niet een op een. Ook niet iets wat letterlijk genomen kan worden.
De Carrie in de laatste aflevering lijkt wel zo psychisch niet in orde te zijn dat ik mij afvraag of zij nu wel echt Laura is of ooit was.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 19:36:48 #225
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173777577
DAVID_LYNCH twitterde op donderdag 14-09-2017 om 19:30:37 Dear Twitter Friends, The stars turn and a time presents itself. December 5, 2017. Blu-ray and DVD! https://t.co/aTbiKTZSC6 reageer retweet


5 dec op blueray en dvd :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173777885
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
DAVID_LYNCH twitterde op donderdag 14-09-2017 om 19:30:37 Dear Twitter Friends, The stars turn and a time presents itself. December 5, 2017. Blu-ray and DVD! https://t.co/aTbiKTZSC6 reageer retweet
[ afbeelding ]

5 dec op blueray en dvd :)
Die ga ik halen :)

Hopen dat er wat toffe extra's op zitten. In de complete mystery van S1 en S2 zaten die wel
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 19:49:18 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173777896
Hij komt er bij mij ook al ishet alleen dat hij mooi naast seizoen 1 en 2 en fire walk with me staat :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173778279
Wow die art _O_
pi_173779871
Lelijke hoes, maar ik ga 'm zeker aanschaffen.

Nu, ruim 2 weken later, spookt het nog steeds in mijn hoofd.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 21:07:58 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173779973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:03 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Lelijke hoes, maar ik ga 'm zeker aanschaffen.

Nu, ruim 2 weken later, spookt het nog steeds in mijn hoofd.
Ik vind het wel wat hebben bad coop in twin peaks good coop in de black lodge/waiting room.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2017 @ 10:25:41 #231
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_173805715
Harry Dean Stanton (Carl) is overleden
Cultacteur Harry Dean Stanton overleden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator zaterdag 16 september 2017 @ 19:12:32 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173813748
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harry Dean Stanton (Carl) is overleden
Cultacteur Harry Dean Stanton overleden
:o ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 13:15:31 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174029865
Ben nu halverwege in the secret history O+ erg leuk boek.

Oeh als ik thuis ben dat filmpje eens kijken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174029918
Weet iemand of het binnenkort ook via een officieel kanaal te zien is? (Netflix, Ziggo, gewoon op t.v.)?
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 13:22:30 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174029991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Weet iemand of het binnenkort ook via een officieel kanaal te zien is? (Netflix, Ziggo, gewoon op t.v.)?
Videoland al een tijdje en blijft er denk ik ook wel op staan.

Ik heb zelf direct nadat de serie klaar was mn abo weer opgezegd. Koop de dvds wel als ik het later wil terug kijken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174031854
quote:
2s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Videoland al een tijdje en blijft er denk ik ook wel op staan.

Ik heb zelf direct nadat de serie klaar was mn abo weer opgezegd. Koop de dvds wel als ik het later wil terug kijken.
5 december release dvd/bluray (y)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 15:12:37 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174032233
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:58 schreef chansadres het volgende:

[..]

5 december release dvd/bluray (y)
*O*
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 september 2017 @ 16:00:22 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174033245
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:58 schreef chansadres het volgende:

[..]

5 december release dvd/bluray (y)
Sinterklaas en Black Pete Lodge komen 'm brengen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 10:23:44 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174133058
Gheheh nu twin peaks a secret history aan het lezen en moest erg lachen om dat de nogal jonge bruid van Doug Milford later aan de haal gaat met een "vastgoedmagnaat met een dubieus kapsel" _O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:50:01 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_174559614
-> F&S
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174593182
weet niet of deze al gepost is maar :')
pi_174840320
The Final Dossier gelezen - en ik vond het geweldig. Er staat veel meer in dan ik had verwacht. Niet alleen wordt veel van het verhaal tussen seizoen 2 en 3 in verteld, maar er wordt ook een interpretatie gegeven aan sommige dingen die in seizoen 3 gebeurden en door mensen anders werden uitgelegd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_174862905
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
The Final Dossier gelezen - en ik vond het geweldig. Er staat veel meer in dan ik had verwacht. Niet alleen wordt veel van het verhaal tussen seizoen 2 en 3 in verteld, maar er wordt ook een interpretatie gegeven aan sommige dingen die in seizoen 3 gebeurden en door mensen anders werden uitgelegd.
Goed om te horen. Ik ga 'm met kerst ook eens lezen.

Zitten er ook exclusieve seizoen 3 personages in?
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 14:22:40 #245
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174863453
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
The Final Dossier gelezen - en ik vond het geweldig. Er staat veel meer in dan ik had verwacht. Niet alleen wordt veel van het verhaal tussen seizoen 2 en 3 in verteld, maar er wordt ook een interpretatie gegeven aan sommige dingen die in seizoen 3 gebeurden en door mensen anders werden uitgelegd.
Tof hij ligt voor mij ook bij het afhaalpunt :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174929131
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

Zitten er ook exclusieve seizoen 3 personages in?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het boek trouwens zo uit, dus wachten tot de kerst is misschien niet nodig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_174931681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het boek trouwens zo uit, dus wachten tot de kerst is misschien niet nodig.
Jammer. Stiekem vind ik het TP universum uit The Return leuker dan dat van het orgineel.

Ik moet het eerste deel nog lezen, daarna begin ik aan de nieuwe.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 08:12:34 #248
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174935934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het boek trouwens zo uit, dus wachten tot de kerst is misschien niet nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een dun boek eigenlijk, had hem binnen twee treinritjes uit. Wel een tof boek maar ik vond secret hisory wel een stukje beter uitgewerkt. Het maakt wel wat dingen van seizoen drie duidelijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174937542
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een dun boek eigenlijk, had hem binnen twee treinritjes uit. Wel een tof boek maar ik vond secret hisory wel een stukje beter uitgewerkt. Het maakt wel wat dingen van seizoen drie duidelijk.
En voor de anderen misschien goed om te weten dat je The secret history niet eerst hoeft te lezen om The final dossier te kunnen begrijpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 3 december 2017 @ 09:37:18 #250
134538 chansadres
Black & White
pi_175465021
Ik dacht leuk Sinterklaas cadeautje die Nederlandse Bluray box van seizoen 3. Levering 4 december.
Komen ze nu aan dat hij is uitgesteld naar maart :X :'(
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')