abonnement Unibet Coolblue
pi_172329403



Onze god Edwin Emanuel Posse

In de hemel kun je biervulkanen en een stripperfabriek vinden. In de hel trouwens ook, maar daar is het bier bedorven en hebben alle strippers een geslachtsziekte.
Piraten spelen een belangrijke rol in de religie. Volgens de Posse, de aanhangers van het geloof, zijn het goddelijke wezens. Het opwarmen van de aarde, aardbevingen, orkanen en andere natuurrampen zijn allemaal directe gevolgen van het afnemende aantal piraten sinds 1800.
In plaats van de 10 geboden hebben de Possianen 8 ‘liever-nieten’. Het waren er in eerste instantie 10, geschreven op stenen tabletten. Maar de piraat Kapitein Mosey liet er per ongeluk 2 vallen.
Een voorbeeld van een ‘liever-niet’: ‘Ik heb liever niet dat je mijn bestaan gebruikt als middel om te onderdrukken, onderwerpen, straffen, iemands ingewanden eruit te halen, en/of, je weet wel, gemeen te zijn tegen anderen.’
De officiële afronding van het gebed is ‘ramen’. Ramen is een soort noodles.
Het vergiet is voor ons een heilig object. We zetten het op ons hoofd om God, het Vliegend Spaghettimonster te eren. Wil je ook een legitmatie bewijs met een vergiet vanwege je geloof? Lees hier verder.

Liever nietjes

In het Evangelie van het Almachtige Possianus wordt verhaald dat deze godheid op een berg advies gaf aan Mosey, de eerste piraat, in de vorm van tien stenen tabletten. Op de weg naar beneden liet Mosey twee van de stenen tabletten vallen, zodat er nog maar acht over zijn (de lage morele standaard van Posse wordt verklaard door de twee ontbrekende tabletten):

Ik heb echt liever niet dat je… doet alsof je heiliger bent dan iemand anders wanneer je mijn noedelige goddelijkheid beschrijft. Als sommige mensen niet in me geloven dan is dat oké. Echt. Trouwens, dit gaat niet over hen, dus niet afdwalen.
Ik heb echt liever niet dat je… mijn bestaan gebruikt om mensen te onderdrukken, straffen, veroordelen of, je snapt het, je slecht te gedragen tegen anderen. Ik heb geen offers nodig en het begrip “zuiver” is bedoeld voor bronwater, niet mensen.
Ik heb echt liever niet dat je… mensen beoordeelt op hoe ze eruit zien, hoe ze zich kleden, hoe ze praten of hoe ze lopen, maar wees gewoon vriendelijk, oké? O, en laat dit eens doordringen: vrouw = mens. man = mens. Precies hetzelfde. De één is niet beter dan de ander, tenzij we het over mode hebben en sorry, dat heb ik aan vrouwen gegeven en een paar mannen die toevallig het verschil weten tussen lila en violet.
Ik heb echt liever niet dat je… je gedraagt op een manier die aanstoot kan geven aan jezelf of je willige partner met de wettige leeftijd EN geestelijke volwassenheid. Voor wie daar problemen mee heeft:, ik geloof dat de uitdrukking is: “doe ’t effe lekker met jezelf”, tenzij je daar aanstoot aan neemt; in dat geval moet je maar eens de TV uitzetten en voor de verandering een ommetje maken.
Ik heb echt liever niet dat je… discussieert met gehersenspoelde, vooringenomen, akelige mensen op een lege maag. Eet eerst en maak dan gehakt van ze.
Ik heb echt liever niet dat je… kerken/moskeeën/tempels bouwt van multimiljoenen euro’s voor mijn noedelige goedheid, wanneer het geld beter besteed kan worden aan bestrijding van armoede en ziekte, aan leven in vrede, liefhebben met passie en het goedkoper maken van breedbandkabel. Ik mag dan een alleswetend complex wezen zijn, maar ik hou van de simpele dingen in het leven. Ik kan het weten, ik ben de Schepper.
Ik heb echt liever niet dat je… rondbazuint tegen anderen dat ik met je praat. Zo interessant ben je niet. Word volwassen. Ik vertel je net dat je je naasten lief moet hebben, dat was een hint.
Ik heb echt liever niet dat je… bij een ander dingen doet die je met jezelf wil laten geschieden, als je in bent voor dingen die te maken hebben met, eh… veel glijmiddel, leer of vaseline. Als de andere persoon het wil (gelet op punt 4), ga ervoor, maak foto’s en in Mike’s naam, gebruik een condoom! Echt, het is maar rubber. Als ik had gewild dat het niet goed voelde had ik wel stekels toegevoegd, of zoiets. (RAmen).
pi_172329458
Amen
pi_172332110
Zelf loop ik al enige tijd rond. Ik heb verschillende workshops gedaan in de energetische sfeer.
Er waren bepaalde storingen in mijn magnetisch veld, en in m'n aura was een gat ontstaan, een beetje zoals in de ozon.
Ik ben toen gaan rebearthen, dan ga je als het ware terug naar je oerkoek en kom je in contact met je innerlijke goeroe. Je komt dan heel diep in jezelf en heft bepaalde blokkades op via drukpunten.
Ik heb jaren in een ashram gewoond en verschillende therapiën gevolgd bij Sri Barman Sharma. Ik kwam toen in contact met m'n Kundalini, en dat is heel confronterend, ja. Het was alsof de sluizen werden opengezet en ik voelde hoe bepaalde energieën door mij stroomden. En toen wist ik dat ik deel was van alle dingen en ik werd een sterrenkind. M'n chakra's begonnen helemaal te gloeien. Sri Barman toonde mij de weg, zijn vingertoppen straalden mij in. Het was alsof er dolfijnen door mijn chakra's zwommen, van boven naar beneden en terug.

Toen ik terug kwam in Nederland raakte ik in verwarring. Ik had zoveel ervaren en geleerd, maar het was alsof ik toch terug viel in mijn oude patronen, toch weer die regressie. Ik heb toen in Almere drie weken in een zweethut gezeten en toen was ik eigenlijk pas echt terug. Maar ondanks dat, ondanks dat Sri Barman mijn meridianen had getransformeerd, ontbrak er toch iets aan mijn leven. Toen heb ik bij NOIBOBION aangeklopt, en daar ontmoette ik Sidhartta de Boer, mijn vriend, minnaar en levensgezel. Wij hebben een ongelofelijk contact, onze energieën vloeien gewoon samen.

Sidhartta werkt met dolfijnen. Hij heeft jaren als verzorger gewerkt bij het dolfinarium in Harderwijk. Ook heeft hij negen maanden in een grot gewoond in de Sinaï bij de Rode Zee, zodat hij 's nachts de dolfijnen kon horen zingen. Toen hij terugkwam in Nederland wou hij weer werken met dolfijnen, maar op een andere manier, meer op een spiritueel vlak. Sidhartta woonde toen in de Vrolikstraat. Hij had een aquarium gebouwd ter grootte van de woonkamer, maar de kosten van een dolfijn kon hij financieel gewoon niet bolwerken. Hij heeft toen makrelen gekocht, maar zijn hart bleef toch bij dolfijnen. Toen heeft hij Arthur Eeda van NOIBOBION benaderd en die stond er eigenlijk heel positief tegenover. Ze besloten toen een groot aquarium te bouwen met genoeg speelruimte voor de dolfijnen.

Sidhartta is toen begonnen met de cursus Ontdek je innerlijke dolfijn (¤ 850,- per sessie ex. BTW). Hij ontdekte dat er eigenlijk een enorme behoefte aan bestond. Dat mensen die in het gewone leven totaal geblokkeerd zijn, emotioneel dan, dat die weer tot zichzelf komen en helemaal stralend uit zo'n aquarium stappen. Het was, mag je wel zeggen, een groot succes. Sidhartta ontdekte dat hij het contact met dolfijnen nog verder kon verdiepen. Hij kwam nachten niet thuis; dan zat hij in het aquarium, dat voelde je op je klompen aan. Ik wist dat het goed was wat hij deed, dus ik gaf hem alle vrijheid. Dat ging heel intuïtief.

Ik assisteer hem nu bij een nieuwe cursus die hij heeft ontwikkeld: De verborgen weg, anaal-sacraal diepteonderzoek met dolfijnen (¤ 1250,- per sessie ex. BTW). Het is eigenlijk heel simpel: zodra je in het aquarium bent en hebt kennisgemaakt met Sheba of Gobi - dat doe je door zacht te strelen over hun buik (die heel gevoelig is) en door gewoon lekker te huggen - en het klikt, dan geven ze je een signaal en kun je echt de diepte in. Dat doe je met je rechterarm, eerst door heel zacht te drukken - een soort omgekeerde geboorte - en daarna gaat het eigenlijk vanzelf.
Je komt in een soort pre-natale grot waar je innerlijke dolfijn zwemt en daarmee kom je dan in contact door heel lief te strelen en te aaien. Je komt zo op een hele prettige en fijne manier - zowel voor jou als de dolfijn - weer in je krachtveld.
Wie terugkeert uit de grot zal ervaren dat hij/zij het contact met het verloren ik weer heeft hersteld, wat een onuitputtelijke bron is van liefde en levensvreugde.
  maandag 10 juli 2017 @ 23:32:00 #4
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_172332115
RAmen _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 10 juli 2017 @ 23:48:11 #5
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_172332515
RAmen
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_172332879
ODE AAN DE HEER POSSE
BID VOOR EMANUEL
BID VOOR DIT KIND
EMANUEL
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 05:35:37 #7
186611 Haags
pi_172334316
Wie?
Zonder wrijving geen glans
pi_172339256
Edwin Emanuel POsse
Dandyblue
Penisbaard
pi_172339580
Veni, veni, emanuel.
pi_172340206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:54 schreef sigaret2016 het volgende:
Edwin Emanuel POsse
Dandyblue
Penisbaard
Is dat allemaal dezelfde user? :o

Nooit geweten :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172356598
Pedo1963
Edwin Koning Posse
pi_182911198
hijs er weer
pi_182912371
echt een mafkalpper is dat
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182913711
geweldige vent
  zaterdag 3 november 2018 @ 05:01:38 #15
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182913728
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:08 schreef Aiciu het volgende:
echt een mafkalpper is dat
Misschien, maar is wel een goeie gozer.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')