abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:07:11 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_173728188
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:03 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Thanks. Waar heb je die gevonden? Alleen als ik de tijden bekijk is dat weer een nadeeltje...
Maargoed dat is een eigen overweging.
Skyscanner, dus kun je ook nog spelen met de data die je wilt. Gewoon Amsterdam - Rovaniemi ingetikt
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:10:48 #27
220052 Blue_note
The world's greatest!
pi_173728237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Skyscanner, dus kun je ook nog spelen met de data die je wilt. Gewoon Amsterdam - Rovaniemi ingetikt
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Thanks. Google Matrix komt bij mij vaak goedkoop uit, nu bijna 200,- duurder voor dezelfde vluchten. Bizar.
A dirty mind is a joy forever
pi_173732284
Is er nog iemand die mij kan adviseren of het misschien nog goedkoper kan:

Van: Amsterdam Naar: St John's (Newfoundland) Canada

Wanneer? 24 Januari vertrekken en op 3 Februari weer retour

Zelf gevonden:
Amsterdam-St John's op bovenstaande datums 643 met n lange tussenstop op Heathrow. Vluchttijd is dan heen en terug 10 uur wat opzich schappelijk is.

Specifiek vroeg ik me eigenlijk af of het misschien beter is om nog even te wachten met boeken? Ik verwacht dat vluchten naar Canada in Januari toch wel redelijk laagseizoen zijn en denk dat er misschien nog wel wat te halen valt met wachten?
pi_173732529
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:28 schreef Wann01601 het volgende:

Zelf gevonden:
Amsterdam-St John's op bovenstaande datums 643 met n lange tussenstop op Heathrow. Vluchttijd is dan heen en terug 10 uur wat opzich schappelijk is.

Specifiek vroeg ik me eigenlijk af of het misschien beter is om nog even te wachten met boeken? Ik verwacht dat vluchten naar Canada in Januari toch wel redelijk laagseizoen zijn en denk dat er misschien nog wel wat te halen valt met wachten?
Ik vind 643 euro voor een niet al te populaire bestemming in Canada niet echt een slechte prijs. Maar je kunt het je nog wel veroorloven om nog eventjes te wachten.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:15:38 #30
48439 DutchTrain
De wereld is (g)een pretpark!
pi_173736874
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:28 schreef Wann01601 het volgende:

Zelf gevonden:

Dat is op zich een best goede deal. Je kan hier nog verder op besparen door losse tickets te kopen met Easyjet van en naar London Gatwick en van daar met Westjet naar St. Johns's. Dan is de overstap wel voor eigen risico, maar je bespaart er een ruime honderd euro mee. En als je meer dan alleen handbagage meeneemt bespaar je minder n moet je in Gatwick ook nog eens opnieuw je bagage inchecken.
non sum uni angulo natus, patria mea totus hic mundus est
pi_173737723
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 12:52 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Herfstvakantie. Duh.
Heb al vliegtickets gevonden en geboekt.
Retourtje Brussel Charleroi - Athene. 104 euro p.p.
pi_173738582
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:15 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat is op zich een best goede deal. Je kan hier nog verder op besparen door losse tickets te kopen met Easyjet van en naar London Gatwick en van daar met Westjet naar St. Johns's. Dan is de overstap wel voor eigen risico, maar je bespaart er een ruime honderd euro mee. En als je meer dan alleen handbagage meeneemt bespaar je minder n moet je in Gatwick ook nog eens opnieuw je bagage inchecken.
Ik denk dat je een regio in canada waar het makkelijk -30 kan worden echt niet gaat redden met alleen handbagage. Je hebt toch dikke winterkleren nodig in zo'n klimaat.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_173739188
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik denk dat je een regio in canada waar het makkelijk -30 kan worden echt niet gaat redden met alleen handbagage. Je hebt toch dikke winterkleren nodig in zo'n klimaat.
Ja zonder ruimbagage is echt geen optie, ik moet ook nog een aantal spullen meenemen voor bij wie ik op bezoek ga.

Bedankt voor het advies beide, ik heb mijn reis ook met prijsalert in de skyscanner app gezet. Misschien dat er nog een paar tientjes af gaan in de komende maanden.
  donderdag 14 september 2017 @ 12:49:17 #34
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_173770738
Hallo hallo,

Ik probeer met een groepje vrienden goedkoop een weekendje naar Kiev te gaan. Maar de prijzen zijn niet erg fijn.

We willen vliegen vanaf ergens in Nederland, of net over de grens als dat veel scheelt. Het liefst op de luchthaven van Kiev zelf.

Donderdag 19 oktober vertrekken en zondag de 22e terug.

Ik kom zelf niet goedkoper uit dan 187,- retour, maar dat ligt niet geheel in lijn met 'goedkoop een weekendje weg'. Iemand nog ideen?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_173772122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:49 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hallo hallo,

Ik probeer met een groepje vrienden goedkoop een weekendje naar Kiev te gaan. Maar de prijzen zijn niet erg fijn.

We willen vliegen vanaf ergens in Nederland, of net over de grens als dat veel scheelt. Het liefst op de luchthaven van Kiev zelf.

Donderdag 19 oktober vertrekken en zondag de 22e terug.

Ik kom zelf niet goedkoper uit dan 187,- retour, maar dat ligt niet geheel in lijn met 'goedkoop een weekendje weg'. Iemand nog ideen?
132 euro vanuit Dusseldorf, direct met UIA. Beter wordt het niet, vrees ik.

Het is een vlucht van zo'n 1800km met relatief weinig directe vluchten en het is over een maand.
2015:EBB NBO JRO DAR FCO DUB SOF LON MAD PTY SJO MGA
2016:MGA UII SAL MAD SXF PAR CMB ALC DME ULN PEK BKK DMK KBV CNX CEI BKK MDL
2017:RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
pi_173779202
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:09 schreef miro86 het volgende:

[..]

132 euro vanuit Dusseldorf, direct met UIA. Beter wordt het niet, vrees ik.

Het is een vlucht van zo'n 1800km met relatief weinig directe vluchten en het is over een maand.
Vluchten van en naar Kiev vanaf Nederland zijn niet goedkoop omdat KLM en UIA de enige zijn die dit rechtstreeks doen en ook nog een codeshare hebben.
De 1 stop opties van de Lufthansa groep met relatief ongunstige tijden zijn om die reden ook relatief hoog geprijsd.

Ondanks de afstand staan deze prijzen toch niet helemaal in verhouding, ik vlieg voor 129 euro met KLM retour naar Istanbul wat een vergelijkbare afstand heeft, of eigenlijk zelfs langer is. Dus de afstand is echt niet de bepalende factor voor de prijs.

UIA zit overigens niet specifiek vol met passagiers die Kiev als eindbestemming hebben, ze doen het vooral goed als maatschappij welke via een tussenstop de passagiers naar een eindbestemming brengen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_173786812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:37 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vluchten van en naar Kiev vanaf Nederland zijn niet goedkoop omdat KLM en UIA de enige zijn die dit rechtstreeks doen en ook nog een codeshare hebben.
De 1 stop opties van de Lufthansa groep met relatief ongunstige tijden zijn om die reden ook relatief hoog geprijsd.

Ondanks de afstand staan deze prijzen toch niet helemaal in verhouding, ik vlieg voor 129 euro met KLM retour naar Istanbul wat een vergelijkbare afstand heeft, of eigenlijk zelfs langer is. Dus de afstand is echt niet de bepalende factor voor de prijs.

UIA zit overigens niet specifiek vol met passagiers die Kiev als eindbestemming hebben, ze doen het vooral goed als maatschappij welke via een tussenstop de passagiers naar een eindbestemming brengen.
volledig mee eens hoor. Voor TS, die ook bereid is buiten NL te gaan is er ook een Wizz Air vlucht vanuit CGN, maar die gaan niet elke dag.
Weinig competitie op de route, geen korte afstand (niet te doen met de auto/trein) dus relatief duur.
2015:EBB NBO JRO DAR FCO DUB SOF LON MAD PTY SJO MGA
2016:MGA UII SAL MAD SXF PAR CMB ALC DME ULN PEK BKK DMK KBV CNX CEI BKK MDL
2017:RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
pi_173942597
Oke mischien kunnen jullie mij helpen...

Ik zit met het volgende: Een vriend van me woont in Suriname en gezien de vluchten vanuit daar een dilemma zijn komt hij naar Nederland toe in December.

Nu willen we met 3 personen in December een weekje ofzo weg. Plaats boeit niet zoveel, zolang het maar enigzins warm is > 20 graden.

1. Waarvandaan: Amsterdam (voorkeur) of Dusseldorf, of Keulen
2. Periode: 28 Dec tot 11 Januari
3. Waarnaartoe: Zo lang het maar warm is. Ik dacht subsahara (kaapverdie, senegal bijv.) maar andere warme bestemmingen zijn ook goed.
4. Reizen: Vliegtuig
5. Manier van reizen: Het liefst wat goedkoper gezien vriend al ticket van 800 euro heeft moeten aftikken om naar Nederland te reizen. <7 uur vliegen
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Kaapverdie 1100 euro (wel met hotel e.d.)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_173945455
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:12 schreef relativity het volgende:
Oke mischien kunnen jullie mij helpen...

Ik zit met het volgende: Een vriend van me woont in Suriname en gezien de vluchten vanuit daar een dilemma zijn komt hij naar Nederland toe in December.

Nu willen we met 3 personen in December een weekje ofzo weg. Plaats boeit niet zoveel, zolang het maar enigzins warm is > 20 graden.

1. Waarvandaan: Amsterdam (voorkeur) of Dusseldorf, of Keulen
2. Periode: 28 Dec tot 11 Januari
3. Waarnaartoe: Zo lang het maar warm is. Ik dacht subsahara (kaapverdie, senegal bijv.) maar andere warme bestemmingen zijn ook goed.
4. Reizen: Vliegtuig
5. Manier van reizen: Het liefst wat goedkoper gezien vriend al ticket van 800 euro heeft moeten aftikken om naar Nederland te reizen. <7 uur vliegen
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Kaapverdie 1100 euro (wel met hotel e.d.)
Amsterdam - Dakar (Senegal) met tussenstop in Lissabon 658 pp
https://www.skyscanner.nl(...)revPrice=432#results
pi_173946939
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:20 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Amsterdam - Dakar (Senegal) met tussenstop in Lissabon 658 pp
https://www.skyscanner.nl(...)revPrice=432#results
Bedankt. Ga eens verder zoeken :) Of iemand anders nog tips voor enigzins goedkope (zon) vakantie in december-januari?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')