abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_172326487
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:37 schreef valeriebister het volgende:

[..]

Wat super fijn! Ben jaloers!! op het afbouwende effect van de bijwerkingen dan!

Ik zit juist een beetje op het hopelijk hoogtepunt van de bijwerkingen.
Mijn handen zijn volledig kapot, handpalmen, snap niet waarom het zo mega vervelt daar.
Neus is ontstoken, wondjes aan de binnenkant en aan de buitenkant doordat ik met een handdoek er te ruw langs ging denk ik. En lippen beide uitgescheurde mondhoeken.

Enig idee wat ik kan doen tegen het neus probleem, het is blijkbaar kapot van de binnenkant/droog/korstjes en vaseline helpt niet. Ik smeer het de hele dag door.
Vind het echt een k medicijn nu, maar goed hopelijk worden de bijwerkingen weer minder over paar dagen/weken.
he bah, klinkt niet fijn. Binnenkant handen is smeren wel lastiger ja, omdat je zoveel gebruikt... heb je van die cetamacrogolcreme? Anders keer navragen bij derma.
Vaseline in je neus smeren helpt ook niet? Ik had als tip van iemand die sws (dus geen roaccutane) last van korsten in neus heeft (sorry klinkt vies :P) om evt 'nisita' aan te schaffen, kan gewoon bij drogist. Hielp bij hem goed, ik heb geen idee, vaseline red ik het zelf nog wel mee namelijk. Maar met bijwerkingen gaat vaak op en af, hoop voor je dat het snel weer te doen is :)
pi_172326512
Oh, er is geloof ik wat fout gegaan :')
pi_174284148
Dag allemaal,

Ik meld me hier graag om mee te kletsen. Zijn er nog actieve gebruikers?
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:30:24 #4
275013 Poes.
Marshall Mathers III
pi_177049852
Even een vette kick omhoog;

In het vorige topic vroeg ik naar ervaringen met Tea Tree olie. Inmiddels heb ik een potje pure (de Tuinen, slechts 7 euro) gekocht en ben nu al drie dagen aan het smeren. En raad eens? Ik ben voor het eerst in 15 jaar acn vrij! :o

Tegen de adviezen in smeer ik het gewoon onverdund op m'n gezicht, heb geen last van uitslag/irritatie.

Dus voor wie het wil proberen; doen!

(Note; ik had vorige week de TT olie van het Kruidvat, die werkte niet. )
In my shoes, just to see what it's like to be me / I'll be you, let's trade shoes / Just to see what it'd be like to
Feel your pain, you feel mine / Go inside each other's minds / Just to see what we find / Look at shit through each other's eyes..
pi_177256579
Ik zit al 1 week aan roaccutane 20mg maar voel niks. Las op internet verhalen dat mensen in hun eerste week droge huid en lippen krijgen maar bij mij is dat niet het geval. Ik vraag me af of dat normaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teck op 18-02-2018 16:21:48 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')