abonnement Unibet Coolblue
pi_172324909
Ik heb een Puch maxi aanloopblok met spakenwielen en ik heb er ster wielen voor gekocht met naven maar ik had de vraag of de assen van de spaken wielen gebruikt konden worden voor de spaken wielen of moet ik dan een sterwiel as kopen en hoe zit het met het tandwiel achter want bij de spaakwielen zit die aan de naaf vast maar hoe zet ik hem dan vast aan het sterwiel
  maandag 10 juli 2017 @ 19:31:09 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172325303
Volgens mij kun je ze allebei niet uitwisselen, dacht dat er ook iets met de tellerunit was, maar weet het niet zeker.. Is 25 jaar geleden dat ik dat in mijn handen heb gehad :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172327328
Ster heeft kickstarter.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_172327747
Naven en assen van een spaakwiel zijn anders dan die van een sterwiel. Je kan niet combineren. De lagersschalen sluiten dan niet goed aan.

Als ik het me goed kan herinneren zijn de assen van een sterwiel dikker.

Tandwiel kan je wel zo overzetten.
pi_172329034
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:51 schreef lichtknopje het volgende:
Naven en assen van een spaakwiel zijn anders dan die van een sterwiel. Je kan niet combineren. De lagersschalen sluiten dan niet goed aan.

Als ik het me goed kan herinneren zijn de assen van een sterwiel dikker.

Tandwiel kan je wel zo overzetten.
Oké dus gewoon sterwiel assen en naven dan zit ik goed en dat tandwiel zit dan ook goed toch
  maandag 10 juli 2017 @ 22:10:28 #6
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_172330184
In mijn sterwiel zit achter een dicht lager. Geen kogellagers. En dat bevalt echter super. Spelings vrij draai soepel en makkelijk met montage. Maar geen idee hoe en wat, zat er al in toen ik em kocht. Maar ik heb zelfs geen antwoord meer op deze vraag want die machine heb ik volgens mij 8 jaar niet aangeraakt. Alles wat ik erover wist is nu overschreven met kennis van een scooter, die ik ook niet meer heb :P
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_172331186
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:32 schreef meneer.depolitie het volgende:

[..]

Oké dus gewoon sterwiel assen en naven dan zit ik goed en dat tandwiel zit dan ook goed toch
Ja inderdaad.
pi_172337818
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:50 schreef lichtknopje het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Oké dankje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')