abonnement Unibet Coolblue
pi_172316001
Beste fokkers,

voor een schoolproject, dat ik over stotteren doe. Moet ik een praktische opdracht maken rond het onderwerp stotteren. Ik kan zelf alleen echt niks bedenken; dus hoopt dat er hier een paar fok-leden waren. Die mij wilde vertellen, wat zij voor hun zien met een praktische opdracht over stotteren.
pi_172316117
Een rapportje opstellen met algemeen informatie erover? Een interviewtje oid erbij.
pi_172316150
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:09 schreef toppertim het volgende:
Een rapportje opstellen met algemeen informatie erover? Een interviewtje oid erbij.
bedankt voor je reactie, dit heb ik echter al in mijn theoretisch deel. dit moet dus zeg maar echt iets praktisch worden. Dus geen stukje tekst.
pi_172316167
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:09 schreef toppertim het volgende:
Een interviewtje oid erbij.
Goed om de tijd te vullen in elk geval :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172320452
Zijn er geen manieren om mensen te laten ervaren hoe frustrerend het kan zijn als je niet makkelijk duidelijk kan maken wat je wil
Dus mensen zelf in hun spraak beperken.

Ik kom zelf even niet verder dan praten met een wasknijper op je tong of je mond vol beschuitkruimels of zo maar misschien heeft iemand iets beters
pi_172320572
Ik vond dit wel heel mooi verhaal, wellicht dat je hier iets praktisch uithalen :) dus niet het negatieve maar juist het positieve.

https://m.wimp.com/17-yea(...)-his-speech-stutter/

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 16:12:45 ]
pi_172321417
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:11 schreef Syd het volgende:
Ik vond dit wel heel mooi verhaal, wellicht dat je hier iets praktisch uithalen :) dus niet het negatieve maar juist het positieve.

https://m.wimp.com/17-yea(...)-his-speech-stutter/
super tof! ik stotter zelf ook; gaaf om dit dan te zien. Kan ik zeker wat mee.
pi_172321429
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:07 schreef Allures het volgende:
Zijn er geen manieren om mensen te laten ervaren hoe frustrerend het kan zijn als je niet makkelijk duidelijk kan maken wat je wil
Dus mensen zelf in hun spraak beperken.

Ik kom zelf even niet verder dan praten met een wasknijper op je tong of je mond vol beschuitkruimels of zo maar misschien heeft iemand iets beters
Zoiets zou inderdaad kunnen, ik stotter alleen zelf al; dus misschien vermindert het effect dan een beetje.... wel bedankt!
pi_172321676
Misschien kun je heel brutaal miss Montreal aanspreken(via facebook ofzo) die stottert in praktijk ook maar als ze eenmaal zingt is alles weg. Heb je en een bekende Nederlander en een goed onderzoek :)
pi_172321773
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:51 schreef diederoth2 het volgende:

[..]

Zoiets zou inderdaad kunnen, ik stotter alleen zelf al; dus misschien vermindert het effect dan een beetje.... wel bedankt!
ja dus niet zelf doen, maar die anderen laten doen
pi_172332391
Heb zelf del ferro therapie gedaan, miss kan je daar langs gaan en een interview houden? Ze zitten in Amsterdam. In de zomer hebben ze verschillende groepssessies van 10 dagen dus je zou miss zo een groep kunnen interviewen mits het mag en ze ervoor open staan.

Stotteren nabootsen met knijpers in de mond gaat niet het gewenste effect geven btw :'). Stotteren is meer dan je denkt (al helemaal als je soms grimassen hebt) maar dat moet TS ook weten als ie stottert.

[ Bericht 23% gewijzigd door Seastem op 10-07-2017 23:50:59 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')