abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator maandag 10 juli 2017 @ 10:55:14 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172313192
Nja, zonder Bradge ook geen gezeik rondom Bradge toch.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172313203
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:55 schreef Moira. het volgende:
Nja, zonder Bradge ook geen gezeik rondom Bradge toch.
Ja, dat hebben we wel gezien in KLB toen.
pi_172313206
Overal gaat het hetzelfde, misschien ligt het aan jezelf. Kan me herinneren dat het zelfs op keyboardforum of zo helemaal mis ging. _O-
  maandag 10 juli 2017 @ 10:55:54 #179
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172313208
Echt lullig van AW dat ze geen tweede kans geven. Want dat topic was echt wel getorpedeerd door een stelletje sensatiezoekers, en dat zijn ze op het brave AW natuurlijk niet gewend...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172313218
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:53 schreef Braddie het volgende:
dat kwam door Diqui-Long, die daar nu wel weer post :')
Gezien hij een compleet nieuw profiel heeft aangemaakt, vermoed ik dat hij op eigen houtje heeft besloten weer te gaan posten (wss omdat hij hier gebanned is), en weer geblokt wordt zodra mods erachter komen.
pi_172313225
Ach Moira, zelfs toen ik gebanned was op FOK! werd er nog over mij gezeken :') Toen had ik niks in te brengen.
Daardoor ging toen ook dat topic in WEB dicht en in KLB (Mede doordat er niet over een gebanned iemand gepraat mag worden, maar ook omdat er ook weer gebashed werd zonder dat ik mij kon verdedigen)
  maandag 10 juli 2017 @ 10:58:15 #182
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172313256
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Gezien hij een compleet nieuw profiel heeft aangemaakt, vermoed ik dat hij op eigen houtje heeft besloten weer te gaan posten (wss omdat hij hier gebanned is), en weer geblokt wordt zodra mods erachter komen.
Hij verveelt zich dus de moeder...

Mja, misschien komt er nog een leuk tanktopic uit of zo.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172313264
-joh laat die oude troep lekker weg-

[ Bericht 88% gewijzigd door Moira op 10-07-2017 11:02:45 ]
pi_172313272
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:58 schreef Geelman het volgende:

[..]

Hij verveelt zich dus de moeder...

Mja, misschien komt er nog een leuk tanktopic uit of zo.
Zo`n "luchtig" tanktopic ja
pi_172313274
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:53 schreef Braddie het volgende:
Nog steeds een ban.
Ze vonden het vervelend worden dat elk topic wat ik opende steeds uitliep in gedoe, deels door mijn schuld, terwijl de laatste 2 topics buiten mijn schuld drama werden, dat kwam door Diqui-Long, die daar nu wel weer post :')

Wel werd mij nog succes gewenst met de auto, dat is dan wel weer sympathiek ( :') ____! )
Met alle respect, de schuld buiten jezelf leggen is juist een van de grootste redenen dat iedereen zo los gaat. Ook Piemeltje Lang krijgt het niet voor elkaar de bende te laten ontsporen zonder dat jij daar (onbewust) aan meewerkt.
  PR en moderator maandag 10 juli 2017 @ 10:59:42 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172313283
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef Braddie het volgende:
Ach Moira, zelfs toen ik gebanned was op FOK! werd er nog over mij gezeken :') Toen had ik niks in te brengen.
Daardoor ging toen ook dat topic in WEB dicht en in KLB (Mede doordat er niet over een gebanned iemand gepraat mag worden, maar ook omdat er ook weer gebashed werd zonder dat ik mij kon verdedigen)
Nee hoor, was gewoon omdat je gebanned was.
Hugo zat de eerste tijd gewoon niet op te letten. Maar die snapt er wel vaker niks van. Gekke man is dat.

Maar je hebt altijd wat in te brengen gehad omdat je altijd stug door bleef YT'en. Natuurlijk je eigen ding, maar daar komt wel continue dat gezeik vandaan overal waar je komt (of zelfs niet komt).
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172313287
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef Braddie het volgende:
Ach Moira, zelfs toen ik gebanned was op FOK! werd er nog over mij gezeken :') Toen had ik niks in te brengen.
Daardoor ging toen ook dat topic in WEB dicht en in KLB (Mede doordat er niet over een gebanned iemand gepraat mag worden, maar ook omdat er ook weer gebashed werd zonder dat ik mij kon verdedigen)
Je bent toch niet echt in staat om jezelf te verdedigen of je er nou bij bent of niet. Want verder dan wat scheldwoorden kom je doorgaans niet.
pi_172313296
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je bent toch niet echt in staat om jezelf te verdedigen of je er nou bij bent of niet. Want verder dan wat scheldwoorden kom je doorgaans niet.
rustig chiich
pi_172313300
wat moet voszje hier wel niet van denken
pi_172313303
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

rustig chiich
Ben rustig
pi_172313306
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:00 schreef Toto69 het volgende:
wat moet voszje hier wel niet van denken
Voszje zou het mij toch niet kwalijk nemen denk je :'(
pi_172313308
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:59 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Met alle respect, de schuld buiten jezelf leggen is juist een van de grootste redenen dat iedereen zo los gaat. Ook Piemeltje Lang krijgt het niet voor elkaar de bende te laten ontsporen zonder dat jij daar (onbewust) aan meewerkt.
Oh, ik zeg nergens dat het niet mijn schuld is.
Maar het is niet altijd mijn schuld.

Tuurlijk doe ik de grootste duit in het zakje met een bepaalde stream, of opmerking, of gewoon onhandige actie.
Maar dan worden er een paar opmerkingen gemaakt en gaat dat van kwaad tot erger, kijk maar naar de laatste paar topics in WEB van mijn reeks, dat was niet wat kritiek of "een beetje gebash" Maar dat waren gewoon doodsverwensingen en dat liep op een gegeven moment echt behoorlijk uit de hand.

wat jammer is, want ik bedoel het helemaal niet verkeerd, en ik vind het juist kut als het elke keer zo loopt. Maar actie > reactie natuurlijk.
Het is alleen jammer dat het constant moet omslaan in bashen, geef gewoon kritiek, vind ik helemaal niet erg, maar gelijk dat soort dingen roepen en oeverloos bashen (Mongool, zwakzinnig, etc) Is niet nodig.
pi_172313315
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef Braddie het volgende:
Ach Moira, zelfs toen ik gebanned was op FOK! werd er nog over mij gezeken :') Toen had ik niks in te brengen.
Daardoor ging toen ook dat topic in WEB dicht en in KLB (Mede doordat er niet over een gebanned iemand gepraat mag worden, maar ook omdat er ook weer gebashed werd zonder dat ik mij kon verdedigen)
Nee, dat was omdat jij mee bleef lezen en via andere kanalen toch bleef reageren en vreemd gedrag vertoonde.
Als het je eens zou lukken écht afstand te doen van FOK! is het snel genoeg niet meer leuk.
pi_172313327
Je uit zelf ook regelmatig doodsbedreigingen vriend.
pi_172313347
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Nee, dat was omdat jij mee bleef lezen en via andere kanalen toch bleef reageren en vreemd gedrag vertoonde.
Als het je eens zou lukken écht afstand te doen van FOK! is het snel genoeg niet meer leuk.
Ja, maar dan doe ik afstand van FOK! en dan?
Dat YouTuben gaat toch wel door, dus dan gaat het hier toch óók gewoon door of niet dan?
pi_172313348
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh, ik zeg nergens dat het niet mijn schuld is.
Maar het is niet altijd mijn schuld.

Tuurlijk doe ik de grootste duit in het zakje met een bepaalde stream, of opmerking, of gewoon onhandige actie.
Maar dan worden er een paar opmerkingen gemaakt en gaat dat van kwaad tot erger, kijk maar naar de laatste paar topics in WEB van mijn reeks, dat was niet wat kritiek of "een beetje gebash" Maar dat waren gewoon doodsverwensingen en dat liep op een gegeven moment echt behoorlijk uit de hand.

wat jammer is, want ik bedoel het helemaal niet verkeerd, en ik vind het juist kut als het elke keer zo loopt. Maar actie > reactie natuurlijk.
Het is alleen jammer dat het constant moet omslaan in bashen, geef gewoon kritiek, vind ik helemaal niet erg, maar gelijk dat soort dingen roepen en oeverloos bashen (Mongool, zwakzinnig, etc) Is niet nodig.
Hahahaha, als je zelf iedereen kanker toewenst ben je wel ongeveer de laatste die daar een woord over mag reppen
pi_172313386
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:03 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hahahaha, als je zelf iedereen kanker toewenst ben je wel ongeveer de laatste die daar een woord over mag reppen
Praadje was gisteren nog een stinksnol die wel onder een bus mocht komen.
pi_172313415
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:04 schreef Rectum het volgende:

[..]

Praadje was gisteren nog een stinksnol die wel onder een bus mocht komen.
Koud29 heeft ook menig dreigement mogen ontvangen van onze goedlachse reus. Mijn moeder is ook eens van alles toegewenst evenals ik zelf. Terwijl ik zelf nooit scheld omdat ik een beleefde jongeman ben O+
pi_172313416
quote:
12s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, maar dan doe ik afstand van FOK! en dan?
Dat YouTuben gaat toch wel door, dus dan gaat het hier toch óók gewoon door of niet dan?
Dus stop je ook met YouTube.
pi_172313452
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh, ik zeg nergens dat het niet mijn schuld is.
Maar het is niet altijd mijn schuld.

Tuurlijk doe ik de grootste duit in het zakje met een bepaalde stream, of opmerking, of gewoon onhandige actie.
Maar dan worden er een paar opmerkingen gemaakt en gaat dat van kwaad tot erger, kijk maar naar de laatste paar topics in WEB van mijn reeks, dat was niet wat kritiek of "een beetje gebash" Maar dat waren gewoon doodsverwensingen en dat liep op een gegeven moment echt behoorlijk uit de hand.

wat jammer is, want ik bedoel het helemaal niet verkeerd, en ik vind het juist kut als het elke keer zo loopt. Maar actie > reactie natuurlijk.
Het is alleen jammer dat het constant moet omslaan in bashen, geef gewoon kritiek, vind ik helemaal niet erg, maar gelijk dat soort dingen roepen en oeverloos bashen (Mongool, zwakzinnig, etc) Is niet nodig.
Het 'probleem' is dat je niet inziet dat het niet gaat om 'die ene stream' of 'die ene opmerking'. Elke stream die je doet geeft genoeg voer om te lachen en ouwehoeren. Dat zie je niet in. Er zijn geen normale Braadstreams, het is altijd raak. Of je flipt de pan uit, óf het is geen reet aan.

En dat gebash en doodverwensen begin je toch echt elke keer zelf mee. Hoe vaak je wel niet andere users, andere vloggers, beroemdheden, mensen op de weg etc. de kanker toewenst. En dat allemaal live voor iedereen om te volgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')