Vrij zwak, in de Dauphiné hield het ook niet over.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was Porte ook sowieso al een zwakke daler? Of lag dit echt aan het weer?
Verloor de Dauphiné iig ook doordat hij Kwiat niet kon volgen in de afdaling (maar dan hebben we het ook wel over misschien wel de beste daler van dit moment).quote:Op maandag 10 juli 2017 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Porte daalt als een oud wijf.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ze hebben zeker geen halfuur gewacht en zeker niet het tempo laten zakken zoals Porte deed op de Mont du Chat.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zijn toen niet vol doorgereden. Pas veel later op de laatste cole gebeurde dat en dat was bijna een half uur na het 'incident'?
Dat van Porte was dan ook wel het toppunt van sportiviteit en heeft mijn geloof in karma wat af doen brokkelen.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hebben zeker geen halfuur gewacht en zeker niet het tempo laten zakken zoals Porte deed op de Mont du Chat.
Behalve bij Nederlandersquote:Op maandag 10 juli 2017 13:07 schreef Ericr het volgende:
Wel mooi die paniek bij Froome als er iets misgaat en hij niet meer constant naar zijn stuurpen kan kijken.
Maar verder gewoon altijd rijden. Het is koers, nooit wachten. Niet bij lek, valpartijen, pech, schijterij of wat dan ook. Je kan braaf gaan wachten en een volgende keer als het je zelf overkomt word je braafheid echt niet beloond.
quote:
Ik vind het juist wel karma dat Porte en Martin de boel stilleggen, maar als zij vallen dat er dan vol wordt doorgereden. Nou was wel duidelijk dat je op Porte niet meer hoefde te wachten, maar Martin hadden ze best op kunnen wachten.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat van Porte was dan ook wel het toppunt van sportiviteit en heeft mijn geloof in karma wat af doen brokkelen.
Natte krant? Hij heeft relatief gezien echt heel weinig verloren voor iemand die de hele klim plus afdaling alleen heeft moeten rijdenquote:Op maandag 10 juli 2017 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Tom sneller dichterbij kwam waren ze wel nog langer gaan wachten maar Tom reed naar boven als een natte krant. Dat heeft geen zin meer
Later herstelde hij zich inderdaad, maar op het moment na het kakken was het gewoon erg matig en kwam hij geen meter dichterbij. Integendeel.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Natte krant? Hij heeft relatief gezien echt heel weinig verloren voor iemand die de hele klim plus afdaling alleen heeft moeten rijden
Zou Tom de Vuelta gaan rijden ? ik las gisteren dat dat helemaal niet eens zeker isquote:Op maandag 10 juli 2017 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Tom sneller dichterbij kwam waren ze wel nog langer gaan wachten maar Tom reed naar boven als een natte krant. Dat heeft geen zin meer
Hij richt zich op WK Tijdrijden. Vuelta past wellicht niet in de voorbereidingquote:Op maandag 10 juli 2017 21:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou Tom de Vuelta gaan rijden ? ik las gisteren dat dat helemaal niet eens zeker is
Als hij hem gaat rijden wordt het klassement sowieso geen hoofddoel. Dat is en blijft WK tijdrijden.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou Tom de Vuelta gaan rijden ? ik las gisteren dat dat helemaal niet eens zeker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |