abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 9 juli 2017 @ 21:22:02 #151
192592 SureD1
------------------------------
pi_172304688
Broken pelvis voor porte volgens bmc twitter, dat is zijn bekken, niet zijn heup...

Zal net zoveel pijn doen..:
  zondag 9 juli 2017 @ 21:22:29 #152
31936 Dr_Flash
GoPro Master Chef
pi_172304709
Zo hard schreeuwen met een klaplong, dat is al een prestatie op zich.
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
pi_172305785
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
4 tot 6 weken voor een breuk in de heup?
Ze hebben het er zelfs al over dat hij begin augustus mogelijk alweer op de fiets zit :D
pi_172306435
Net de etappe teruggekeken, verdomme zeg :X Porte :(
pi_172309589
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doet toch een beste poging om van Aru een toeschouwer te maken.
Mooi toch..

Aru flikte ook een klotestreek. Daarom durft hij ook niet te protesteren, want dan krijgt hij backfire over zn demarrage actie toen Froome problemen had..
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172309628
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar goed. Na een rit als vandaag is mijn toch al grote respect voor wielrenners weer toegenomen. Het is toch de sport aller sporten, waar je urenlang met zoveel intensiteit en drama naar kan kijken. Geen sport die ook maar enigszins in de buurt komt.
_O_
pi_172309728
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi toch..

Aru flikte ook een klotestreek. Daarom durft hij ook niet te protesteren, want dan krijgt hij backfire over zn demarrage actie toen Froome problemen had..
Och wat. Ik stel voor dat als Dapfne Schippers een losse veter heeft dat de rest ook even stopt. Of als de klapschaats van Sven Kramer hapert dat de tegenstander even een dansje doet. Of als bij tennis iemand struikelt de scheids een let geeft. Veel eerlijker.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172310022
...

[ Bericht 98% gewijzigd door Idisrom op 10-07-2017 03:23:52 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 08:25:29 #160
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_172311007
Blijft toch wel lelijk dat Froome zo de Tourwinst in de schoot geworpen krijgt. Beetje net als Armstrong in 2003. Porte had het echt heel spannend kunnen maken, daar ben ik van overtuigd.

Ik heb lang niet meer zo'n hekel aan Froome als eerst, maar voor de spanning had je echt een Porte nodig.
pi_172311186
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft toch wel lelijk dat Froome zo de Tourwinst in de schoot geworpen krijgt. Beetje net als Armstrong in 2003. Porte had het echt heel spannend kunnen maken, daar ben ik van overtuigd.

Ik heb lang niet meer zo'n hekel aan Froome als eerst, maar voor de spanning had je echt een Porte nodig.
De klimmer met de beste tijdrit pakt de tourzege.
Ook Froome zou het zich kunnen veroorloven om even een behoeftestop in de berm te doen.

Tenzij dat een paar uitdagers gezamenlijk een berg eerder beginnen aan te vallen, en men zich wil opofferen voor elkaar. Bijvoorbeeld Contador en Quintana ontsnappen met Aru, en de eerste twee rijden zich leeg tijdens een Pyreneeënrit
  Redactie Sport maandag 10 juli 2017 @ 09:08:49 #162
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_172311336
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:53 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De klimmer met de beste tijdrit pakt de tourzege.
Ook Froome zou het zich kunnen veroorloven om even een behoeftestop in de berm te doen.

Tenzij dat een paar uitdagers gezamenlijk een berg eerder beginnen aan te vallen, en men zich wil opofferen voor elkaar. Bijvoorbeeld Contador en Quintana ontsnappen met Aru, en de eerste twee rijden zich leeg tijdens een Pyreneeënrit
Porte is geen mindere tijdrijder, alleen een heel zwakke regenrijder.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
  maandag 10 juli 2017 @ 09:29:05 #163
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172311597
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:25 schreef DecoAoreste het volgende:

Tja, het blijft een combinatie van factoren. Froome is momenteel natuurlijk al de betere ronderenner, een hoop van zijn tegenstanders slagen er zelf niet in om op het juiste moment in topvorm te zijn, Froome heeft dan ook nog eens de sterkste ploeg en daarnaast ook nog eens de sterkste omkadering/begeleiding. Ook als we de doping-insinuaties even opzij schuiven, is het met voorsprong de rijkste ploeg, die gewoon hun succes bij elkaar kan kopen. Als dan ook nog eens een hoop tegenstanders op hun bek gaan en de rest weigert om te profiteren van een probleem bij Froome, dan lijkt het erop dat alles in functie staat van een zo saai mogelijke koers.

Anderzijds moet men waarschijnlijk alleen maar het gebruik van hartslagmeters verbieden om ervoor te zorgen dat Froome nooit meer een koers wint.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_172311925
Kwiat die de hele dag op kop rijdt voor Sky en dan op het eind nog even de zwaar gehavende Majka naar de streep helpt.

GazetteDesSport twitterde op zondag 09-07-2017 om 17:43:23 #TDF2017 l Oh @majkaformal qui en termine !! Le maillot tout déchiré. Accompagné de son ami polonais Kwiatkowski https://t.co/yEpr7wEqZ1 reageer retweet
Kwiat _O_
Demain, on roule
  maandag 10 juli 2017 @ 11:24:19 #165
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_172313893
quote:
Yates: "We moeten respect tonen voor elkaar"

Chris Froome wou na de etappe geen woorden vuilmaken aan het opvallende tafereel, witte trui Simon Yates deed dat wel.

"Ik vond het een vuile zet. Ik houd niet van zo'n actie, maar dit is koers en Fabio mag doen wat hij wil", reageerde de kopman van Orica-Scott.

"Ik vind het niet correct om zoiets te doen. We moeten respect tonen voor elkaar. Chris had een mechanisch defect, hij werd niet gelost. Dat Aru niets gezien had? Dat is absolute onzin."
Yaids :')
pi_172314274
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Yaids :')
Dit deed denken aan het contador vs A. Schleck incident, al was het toen aannemelijker dat contador het daadwerkelijk niet door had (ik heb m'n twijfels), en leek dat ook een fout van Mandy zelf. Ik vind het altijd erg lame als een grote ronde daardoor beslist wordt, dus een stuk prettiger als ze wachten (moet niet in het belachelijke getrokken worden natuurlijk).
  maandag 10 juli 2017 @ 11:44:54 #167
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_172314397
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit deed denken aan het contador vs A. Schleck incident, al was het toen aannemelijker dat contador het daadwerkelijk niet door had (ik heb m'n twijfels), en leek dat ook een fout van Mandy zelf. Ik vind het altijd erg lame als een grote ronde daardoor beslist wordt, dus een stuk prettiger als ze wachten (moet niet in het belachelijke getrokken worden natuurlijk).
Het is misschien wat vals om precies op dat moment aan te vallen, maar stilleggen en wachten is echt het andere uiterste. Er zijn zoveel situaties waarbij er niet gewacht wordt, waarom dan wel bij een materiaalprobleem (hoort gewoon bij de sport)?
pi_172314514
Het mooiste aan het hele geval is dat Aru gewoon beweerd heeft dat hij niet zag dat Froome mechanische problemen had. Die kerel is even vergeten dat er camera's zijn in de Tour :')
Demain, on roule
  maandag 10 juli 2017 @ 12:29:25 #169
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_172315314
Nog iets wat steekt: als Dumoulin moet schijten rijden ze wel vol door, maar op Froome wacht altijd iedereen. Het is alsof het al afgesproken is dat hij moet winnen.

Wat dat betreft snap ik Aru ook wel, die is die façade gewoon zat, al was zijn actie niet erg netjes, tegenover Froome is het te begrijpen.
  maandag 10 juli 2017 @ 12:32:30 #170
351614 ijs_beer
Struisvogel.
pi_172315369
Dat Contador niet ging toen Froome pech had viel ook een beetje tegen. Herinner me nog iets met de ketting van Schleck.
Mooi man!
pi_172315443
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eens, dit was voor Aru een stuk duidelijker dan toen met Contador. Wat mij betreft hoeven ze niet te wachten, gewoon doorrijden is prima. Maar precies op dat moment aanvallen is het andere uiterste en heb ik wat meer moeite mee.

Maargoed, uiteindelijk telt enkel de winst.
''Rice is great if you're really hungry and want to eat two thousand of something.' - Mitch Hedberg
  maandag 10 juli 2017 @ 12:36:28 #172
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_172315462
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Porte is geen mindere tijdrijder, alleen een heel zwakke regenrijder.
Was Porte ook sowieso al een zwakke daler? Of lag dit echt aan het weer?
pi_172315664
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog iets wat steekt: als Dumoulin moet schijten rijden ze wel vol door, maar op Froome wacht altijd iedereen. Het is alsof het al afgesproken is dat hij moet winnen.

Wat dat betreft snap ik Aru ook wel, die is die façade gewoon zat, al was zijn actie niet erg netjes, tegenover Froome is het te begrijpen.
Dat heeft gewoon met je positie in de pikorde te maken. Froome is een grote meneer, Dumoulin is (of was) dat nog niet. Daarbij heeft Froome de ploeg om iemand die zoiets uithaalt keihard tot de orde te roepen, al is het maar in een volgende etappe.
  maandag 10 juli 2017 @ 12:52:42 #174
152519 opgebaarde
met de handen gevouwen
pi_172315801
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:

knip
Ze zijn toen niet vol doorgereden. Pas veel later op de laatste cole gebeurde dat en dat was bijna een half uur na het 'incident'?
  maandag 10 juli 2017 @ 13:07:27 #175
40566 Ericr
Livewrong
pi_172316075
Wel mooi die paniek bij Froome als er iets misgaat en hij niet meer constant naar zijn stuurpen kan kijken.

Maar verder gewoon altijd rijden. Het is koers, nooit wachten. Niet bij lek, valpartijen, pech, schijterij of wat dan ook. Je kan braaf gaan wachten en een volgende keer als het je zelf overkomt word je braafheid echt niet beloond.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')