Naja vind het nog steeds niet zo erg hoor. Waarschijnlijk gebeuren er op hogere snelheid gevaarlijkere dingen dan dit.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de laatste pagina van het vorige topic staat een GIF-je waarin je het uitgebreid kunt bestuderen.
De afdaling van de Biche was het lastigste, ook omdat de weg daar nat was. Grand Colombier ook vrij pittig. Mont du Chat natuurlijk ook redelijk lastig, maar de weg is daar toch net nog niets beter.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen seconde van de Dauphine gezien om de een of andere reden.
En dat klinkt ook lekker, want die afdaling zag er vandaag gevaarlijk uit.
Overigens zal de organisatie nu misschien terughoudend zijn met deze klim, maar het was wel echt een fout van Porte ook. Tuurlijk is er misschien een verhoogd risico, maar ik het zou zonde zijn als ze daarom deze klim nooit meer pakken... Dit kan op zoveel plekken (helaas) gebeuren, zeker i.c.m. vermoeidheid of renners die elkaar onder druk zetten in de afdaling.
Nwah het was in de vlakke finale hoor. Die lag overigens 3.8 km na de afdaling itt vandaag.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Overigens zal de organisatie nu misschien terughoudend zijn met deze klim, maar het was wel echt een fout van Porte ook. Tuurlijk is er misschien een verhoogd risico, maar ik het zou zonde zijn als ze daarom deze klim nooit meer pakken... Dit kan op zoveel plekken (helaas) gebeuren, zeker i.c.m. vermoeidheid of renners die elkaar onder druk zetten in de afdaling.
Cofidis en Lotto zullen ook wel gaan helpen..quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef Columbiafan het volgende:
Volgende rit zal voor de vluchters zijn? Lijkt me niet dat er nog ploegen met Quick-Step willen gaan rijden?
Er is vast een precedent te vinden in het archief. In 1948 werd er iemand niet gestrafd toen hij tegen iemand aanreed bergop, dus daarom moet het nu ook niet gebeuren.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we even wachten op de uitleg van wimderon. Die komt zo met wetenschappelijk overtuigend bewijs dat Froome eigenlijk niks deed.
Dat is precies het woord wat ik zocht.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op zich niet, maar het was wel een bewussie. Zo van "hier die kreeg je nog van me terug, paardelul!" en dan het handje voor de vorm natuurlijk. Gore huichelaar.
Katusha gaat ook wel meehelpenquote:Op zondag 9 juli 2017 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cofidis en Lotto zullen ook wel gaan helpen..
Wim. Wim wim wim. Dit is toch gewoon ongepast gedrag. Beetje zoals Vetteltje, onze altijd zure mof, tegen Lewis deed.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus, hoop ik voor je.
Wat uiteraard volledig in de hand gewerkt wordt door diezelfde organisatie. Die zet namelijk geheel toevallig een parcours uit waarin renners dit soort dingen wel moeten doen. Met alleen dat als reden ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lotto Soudal en Katusha zullen ongetwijfeld toch weer gaan rijden hoorquote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef Columbiafan het volgende:
Volgende rit zal voor de vluchters zijn? Lijkt me niet dat er nog ploegen met Quick-Step willen gaan rijden?
zolang ze geen rit hebben gepakt zekerquote:Op zondag 9 juli 2017 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lotto Soudal en Katusha zullen ongetwijfeld toch weer gaan rijden hoor
Ongepast gedrag zeker en dan weglopen uit de conferentie. Dan ben je gewoon zwakquote:Op zondag 9 juli 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wim. Wim wim wim. Dit is toch gewoon ongepast gedrag. Beetje zoals Vetteltje, onze altijd zure mof, tegen Lewis deed.
Froome wint de Tour ook wel met een minuutje straf, maar dat maakt m tenminste nog spannend.
Ieder weldenkend mens vindt dit geen straf waard, daar is ook geen verdere uitleg bij nodig ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, wimderon vindt het natuurlijk weer totaal normaal.
Lekker wim!
Ik heb Froome nog nooit kunnen betrappen op het hebben van een persoonlijkheid, maar eerlijk gezegd vind ik dat ook bij renners als Porte, Bardet of Quintana niet meteen het geval. Misschien zijn grijze muizen makkelijker tot ronderenners om te bouwen?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn grootste probleem met Froome, dat het zo'n enorm humor- en inspiratieloze dweil is.
Als renner vind ik 'em prima te pruimen.
Wordt leuk 'knokken' voor positie voortaan als we dit soort dingen toe gaan staan... Ja, tuurlijk gebeurt er nu niet iets ergs, maar wat als je dit soort zaken op het vlakke of in afdaling uit gaat halen. Fietsen is toch geen contactsport...quote:Op zondag 9 juli 2017 18:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens vindt dit geen straf waard, daar is ook geen verdere uitleg bij nodig ofzo.
Maar niet vergelijkbaar met de actie van Sagan, die daadwerkelijk iemand de hekken in elleboogde.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet toch een beste poging om van Aru een toeschouwer te maken.
Cavendish viel al voor de elleboog.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar niet vergelijkbaar met de actie van Sagan, die daadwerkelijk iemand de hekken in elleboogde.
Een DQ (zoals sommigen anti-Froompjes graag zien) is derhalve totaal niet aan de orde.
Oh ik hoef Froome niet geDQd te zien hoor. Heb liever dat ie zich de ballen uit zijn broek moet rijden naar Parijs en dan alsnog niet wintquote:Op zondag 9 juli 2017 18:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar niet vergelijkbaar met de actie van Sagan, die daadwerkelijk iemand de hekken in elleboogde.
Een DQ (zoals sommigen anti-Froompjes graag zien) is derhalve totaal niet aan de orde.
Jij dacht echt dat ze hem alleen lieten?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:54 schreef Columbiafan het volgende:
Die tracker is trouwens totaal onbetrouwbaar, Kittel bevestigt zelf dat ie de hele dag in de grupetto gezeten heeft.
Werd daar samen met Sabatini op achterstand gesignaleerd.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat ze hem alleen lieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |