abonnement Unibet Coolblue
pi_172328717
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb vijf minuten gekeken en toen werd ik zo zo zo ontzettend boos en verdrietig dat ik t niet meer aan kon zien.

bah.
Ik blijf me verbazen om die amerikanen eerlijk gezegd.. Iedere keer als ik er kom voelt het toch weer als op safari gaan.
  maandag 10 juli 2017 @ 21:28:28 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172328914
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand Reportage gezien gisteravond/afgelopen nacht?

Over die Amerikaanse opvoedingskampen?

Bizar joh, van die mislukte ouders die hun kinderen (preventief) naar een gefaalde drill sergeant sturen. Het is een complete industrie daar.. Ze hebben zelfs mannen die boeien, tasers, blinddoeken etc. gebruiken om kinderen naar zo'n kamp te brengen.
Schandalig is dat inderdaad. En er is nog nooit ook maar een flinter wetenschappelijk bewijs geweest dat zo'n kamp helpt. In Nederland hebben we ook een paar aftreksels van die kampen, onder amdere Glen Mills. Helpt ook niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-07-2017 23:00:36 ]
Spoilers!
pi_172330704
LS beterschap :*
Robin; sterkte voor je partner. Klinkt niet best :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_172330737
Gcjoel, vond je de cornetto lekker? Ik wel, subtiele pindakaassmaak.

En als echte fan eet je toch minstens 1x per dag een reese's peanutbutter cup nietwaar? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 10 juli 2017 @ 22:40:23 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172330953
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand Reportage gezien gisteravond/afgelopen nacht?

Over die Amerikaanse opvoedingskampen?

Bizar joh, van die mislukte ouders die hun kinderen (preventief) naar een gefaalde drill sergeant sturen. Het is een complete industrie daar.. Ze hebben zelfs mannen die boeien, tasers, blinddoeken etc. gebruiken om kinderen naar zo'n kamp te brengen.
Wilde Lubbers dat ook niet? Zo is CDA ook nog wel eens van mening dat er weer dienstplicht moet komen om jongeren op te voeden. Volledige humbug. Maar goed, veel mensen hebben daar oren naar, getuige de reacties hier
POL / Dienstplicht voor opvoeding maatschappij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172331040
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand Reportage gezien gisteravond/afgelopen nacht?

Over die Amerikaanse opvoedingskampen?

Bizar joh, van die mislukte ouders die hun kinderen (preventief) naar een gefaalde drill sergeant sturen. Het is een complete industrie daar.. Ze hebben zelfs mannen die boeien, tasers, blinddoeken etc. gebruiken om kinderen naar zo'n kamp te brengen.
Op welke zender was dit? Wil het wel graag terugkijken.
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 10 juli 2017 @ 22:45:35 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172331074
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Schandalig is dat inderdaad. En er is nog nooit ook maar een flinter wetenschappelijk bewijs geweest dat zo'n kamp helpt. In Nederland hebben we ook een paar aftreksels van die kampen, onder amdere Glenn Mills. Helpt ook niets.
recidivisme bij Glen Mills was hoger dan bij Justitie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172331101
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:44 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Op welke zender was dit? Wil het wel graag terugkijken.
SBS
  maandag 10 juli 2017 @ 22:59:33 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172331384
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

recidivisme bij Glen Mills was hoger dan bij Justitie
Precies. Ook al is dat cijfer nog wel wat vertekend omdat de cijfers van Justitie voor alle jongeren gelden en bij Glen Mills wel een wat zwaarder type 'behandelt'. Maar feit is wel dat het niets goeds teweegbrengt.
Spoilers!
pi_172331947
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

SBS
Dat wordt 'm dan niet.

Typisch Amerikaans om te denken dat een harde oplossing het beste werkt.

Ik zag een keer en documentaire over een school met kinderen met zeer ernstige gedragsproblemen in Engeland (meen ik), een soort internaat. Dat waren geen tieners maar wat jongere kinderen. Die school had zo'n mooie, liefdevolle aanpak. Ze maakten geen gebruik van straffen om gedrag af te leren.

*Gevonden: heet 'hold me tight, don't let go'
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172332033
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:24 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat wordt 'm dan niet.

Typisch Amerikaans om te denken dat een harde oplossing het beste werkt.

Ik zag een keer en documentaire over een school met kinderen met zeer ernstige gedragsproblemen in Engeland (meen ik), een soort internaat. Dat waren geen tieners maar wat jongere kinderen. Die school had zo'n mooie, liefdevolle aanpak. Ze maakten geen gebruik van straffen om gedrag af te leren.

*Gevonden: heet 'hold me tight, don't let go'
Hier ook kinderen van 8-10 die preventief naar zo'n bootcamp moeten.

En wat zie je ze doen? slootkanten snoeien enzo.
pi_172332608
Absurd :N

Robin, sterkte met het verzorgen van je zieke man. Naar, gordelroos.
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 11 juli 2017 @ 00:03:27 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172332800
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hier ook kinderen van 8-10 die preventief naar zo'n bootcamp moeten.

En wat zie je ze doen? slootkanten snoeien enzo.
Het idee achter het werken snap ik ergens nog wel. Niet op die leeftijd natuurlijk maar wel voor oudere jongens. Ritme leren, leren werken, leren dat niet alles leuk is in het leven, leren over collegialiteit, leren op tijd te komen. Maar daar is Bureau Halt voor. Schreeuwen en vernedering is nergens voor nodig.
Spoilers!
pi_172334484
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:24 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat wordt 'm dan niet.

Typisch Amerikaans om te denken dat een harde oplossing het beste werkt.

Ik zag een keer en documentaire over een school met kinderen met zeer ernstige gedragsproblemen in Engeland (meen ik), een soort internaat. Dat waren geen tieners maar wat jongere kinderen. Die school had zo'n mooie, liefdevolle aanpak. Ze maakten geen gebruik van straffen om gedrag af te leren.

*Gevonden: heet 'hold me tight, don't let go'
Ik googlede omdat ik m wel wil zien. Hij heet net anders, hold me tight, let me go.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 07:14:12 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_172334493
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:44 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Op welke zender was dit? Wil het wel graag terugkijken.
Sbs6... elf uur s avonds ofzo?

Echt walgelijk, een moeder die haar kind van acht preventief stuurt enzo. En die kampleiders hebben echt een godcomplex.
Kwak
  dinsdag 11 juli 2017 @ 07:15:53 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_172334499
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies. Ook al is dat cijfer nog wel wat vertekend omdat de cijfers van Justitie voor alle jongeren gelden en bij Glen Mills wel een wat zwaarder type 'behandelt'. Maar feit is wel dat het niets goeds teweegbrengt.
Ja plus bij justitie zitten ook uit huis geplaatste jongeren zonder crimineel gedrag waar nergens anders plek voor is...
Kwak
pi_172334540
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het idee achter het werken snap ik ergens nog wel. Niet op die leeftijd natuurlijk maar wel voor oudere jongens. Ritme leren, leren werken, leren dat niet alles leuk is in het leven, leren over collegialiteit, leren op tijd te komen. Maar daar is Bureau Halt voor. Schreeuwen en vernedering is nergens voor nodig.
Mwah, half jaartje dienstplicht zou ook niet verkeerd zijn denk ik. Maar idd niet op die leeftijd.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 07:37:41 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172334593
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Gcjoel, vond je de cornetto lekker? Ik wel, subtiele pindakaassmaak.

En als echte fan eet je toch minstens 1x per dag een reese's peanutbutter cup nietwaar? :D
vond de cornetto matig. Die caramel is smerig.
ik eet bijna nooit reeses want kan ze hier niet makkelijk kopen :(
pi_172334641
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand Reportage gezien gisteravond/afgelopen nacht?

Over die Amerikaanse opvoedingskampen?

Bizar joh, van die mislukte ouders die hun kinderen (preventief) naar een gefaalde drill sergeant sturen. Het is een complete industrie daar.. Ze hebben zelfs mannen die boeien, tasers, blinddoeken etc. gebruiken om kinderen naar zo'n kamp te brengen.
Dit fenomeen bestaat al veel langer. Al minstens 10 jaar. Is er wel eens onderzoek gedaan in hoeverre het heeft geholpen? Is het uberhaupt nuttig zo'n brainwashkamp :{

Is het overigens wel legaal om geweld te gebruiken tegen kinderen? Volgens mij heeft alleen de overheid een geweldsmonopolie in de westerse wereld en dit lijkt mij niet iets van de overheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 juli 2017 @ 07:59:22 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_172334731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit fenomeen bestaat al veel langer. Al minstens 10 jaar. Is er wel eens onderzoek gedaan in hoeverre het heeft geholpen? Is het uberhaupt nuttig zo'n brainwashkamp :{

Is het overigens wel legaal om geweld te gebruiken tegen kinderen? Volgens mij heeft alleen de overheid een geweldsmonopolie in de westerse wereld en dit lijkt mij niet iets van de overheid.
daar stelde hij ook een vraag over, de reporter. Wat die kampleider vond als hij zei dat alleen de overheid kinderen hun vrijheid mag ontnemen. Daar had hij geen boodschap aan, ouders tekenen een contract met hem. Officieel voor 30 dagen maar als hij ze dan niet verbeterd vindt dan houdt hij ze gewoon...
Kwak
pi_172334753
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:59 schreef kwakz0r het volgende:

daar stelde hij ook een vraag over, de reporter. Wat die kampleider vond als hij zei dat alleen de overheid kinderen hun vrijheid mag ontnemen. Daar had hij geen boodschap aan, ouders tekenen een contract met hem. Officieel voor 30 dagen maar als hij ze dan niet verbeterd vindt dan houdt hij ze gewoon...
"Het is mijn kind en ik kan doen met het wat ik wil!!" - zo'n hekel aan die mentaliteit :'( Vind je het gek dat zo'n kind ontspoort met ouders die blijkbaar niet iets met liefde en aandacht kunnen oplossen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172334795
Ik reed naar de tandarts en een jongen hier verder in de straat werd van z'n bed gelicht.

Pa en Ma hebben precies die attitude die Isa omschrijft.
pi_172334805
Welke tandarts is overigens open om 6 uur 's morgens, Frantic :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172334808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Welke tandarts is overigens open om 6 uur 's morgens, Frantic :D
Die van mij *O*

Maar ze moeten wel, heel veel mensen kunnen overdag niet meer.

Al verdenken we ze er ook van om behandelingen te willen doen om geld te vangen.
pi_172334824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:09 schreef FranticDJ het volgende:

Die van mij *O*
Nooit eerder meegemaakt. Maar ja, je hebt ook tandartsen die 's avonds praktijk houden, dus waarom niet 's morgens als dat je meer ligt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')