abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 18:14:16 #1
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172274886
Menselijk gedrag zit vol stommigheden. Van gewoon stomme dingen, tot heel ergerlijk en irritant gedrag. Persoonlijk vind ik veel sociaal gedrag eigenlijk best wel irritant. Het is, als je er op let, vaak heel conformistisch van aard, en ook heel geprogrammeerd allemaal. Vooral 'op 't werk' is dat vaak goed zichtbaar. Ook hangt veel sociaal gedrag van cliche's aan elkaar; cliche's lijken in zekere zin zelfs de smeerolie van het sociale verkeer. Editie NL had er ooit eens een item over.

Hier op FOK zie je vind ik ook vaak best een hoop stom gedrag. Veel mensen durven (of kunnen) totaal geen authenticiteit te vertonen, en reageren overal als geprogrammeerde robotjes op, op een manier waaraan je kunt zien dat ze proberen op zo'n manier te reageren dat ze denken dat het zo hoort, of dat het zo van ze verwacht wordt. De cliché-reacties vliegen je dan ook hier vaak om de oren. Mensen reageren dan 'op z'n fok's', aangepast aan de hier geldende cultuur. Mensen die schijt hebben aan dat alles, zijn veel leuker (mening).

Wat vind jij allemaal stom aan mensen? Noem voorbeelden. Laat je (gedeeltelijke) misantropische gevoelens richting je medemens maar de vrije loop!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172274950
Dat je meisjes niet vrij mag neuken, net zoals in het dierenrijk.
Maar ondertussen lopen ze er wel allemaal als sletjes bij met dit weer.
pindazakje
pi_172276004
Mensen die zich aan de regels houden en die zich dan druk maken om mensen die daar niet mee bezig zijn.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:08:55 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172276046
Mensen die denken dat regels voor hen niet gelden.
And so is the past
pi_172276107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat je meisjes niet vrij mag neuken, net zoals in het dierenrijk.
Maar ondertussen lopen ze er wel allemaal als sletjes bij met dit weer.
_O-
pi_172276229
De gemiddelde mens is net iets slimmer dan een aap, eigenlijk een aap met kleren en die kan praten. Mensen zijn te simpel om hun eigen handelen te analyseren, danwel zaken in het algemeen, die voorbij komen.
.
pi_172276343
De neus vind ik stom. Die steken ze overal in.
pi_172280543
Interessant doen met Engelse woorden in Nederlandse zinnen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 22:56:03 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172281640
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:11 schreef Dunnevandale het volgende:
Interessant doen met Engelse woorden in Nederlandse zinnen.
Ik vind de Franse woorden in jouw zinnen nog veel leuker :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172282095
vooral de pogingen op mijn leven vind ik echt voor kneusjes moet ik zeggen.
pi_172282115
of moet niet. maar is zo
  zaterdag 8 juli 2017 @ 23:15:33 #12
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172282226
Mensen die aardig willen worden gevonden en daarom liegen tegen hun vrienden.
pi_172282402
Ik vind mensen stom die schijt hebben aan alles.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 23:24:02 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172282505
Alles aan BMW rijders.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172282524
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:20 schreef Montagui het volgende:
Ik vind mensen stom die schijt hebben aan alles.
Ik vind mensen stom die zich houden aan ongeschreven wetten.
pi_172282562
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:24 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik vind mensen stom die zich houden aan ongeschreven wetten.
Dan vind ik jou stom, omdat je houden aan ongeschreven regels een vorm van beschaving en empathie inhoudt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172282614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan vind ik jou stom, omdat je houden aan ongeschreven regels een vorm van beschaving en empathie inhoudt.
nee sufferd, die regels zijn voor iedereen anders, maar iedereen denkt dat de ander zijn of haar versie wel snapt, zonder het te zeggen, en dan krijg je dit soort misverstanden,
pi_172282674
Ik walg van mensen die vragen hoe het gaat, voor de show. Waar slaat dat op? Serieus...
Vraag dan niks sinds het ons allebei geen reet kan schelen.
You look like you can use some boytox...
pi_172282823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:28 schreef 2600 het volgende:

[..]

nee sufferd, die regels zijn voor iedereen anders, maar iedereen denkt dat de ander zijn of haar versie wel snapt, zonder het te zeggen, en dan krijg je dit soort misverstanden,
Akkoord, andere formulering. Ik vind diegene stom die meent dat iedereen zich volgens zijn/haar ongeschreven regels moet conformeren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172286750
Ik vind het ego van veel mensen zwaar irritant.

Iedereen heeft een ego, maar het is maar net hoe je er mee om gaat.

Sommige mensen lijken vanaf moment van opstaan tot moment van naar bed gaan 100 % gefocust op hun status / imago / ego maar te boosten. Constant bezig met zelfpromotie, onderlinge competitie, (te) toffe verhalen vertellen over/aan anderen wat vaak gaat over hoe succesvol ze zijn, hoeveel geld ze verdienen....

Ik ken zelfs best wel wat mensen die hun eigen levensvreugde ondergeschikt hebben gemaakt aan hun sociale plaatje ''naar buiten toe''. Zo ken ik ouders die geld hebben geleen van buren om voor hun zoon een Canada Goose jas van 800 euro te kopen, dat soort shit :')

Wees gewoon lekker jezelf, geniet van het leven en maak je niet zo fucking druk om al die onzin.
  zondag 9 juli 2017 @ 09:41:42 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172286825
Als mensen er een radicale mening op nahouden maar boos worden als je om goede beargumentatie vraagt omdat ze die niet hebben.

Mensen die zeggen dat je 'geen leven' hebt als je er een nerdhobby op nahoudt maar dat geldt niet voor mensen die het hele weekend sportwedstrijden kijken.

'Oh nee grapje' als mensen realiseren dat ze iets doms hebben gezegd.
:')
  zondag 9 juli 2017 @ 09:47:36 #22
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172286910
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:36 schreef Bogatell het volgende:
Zo ken ik ouders die geld hebben geleen van buren om voor hun zoon een Canada Goose jas van 800 euro te kopen, dat soort shit :')

Wees gewoon lekker jezelf, geniet van het leven en maak je niet zo fucking druk om al die onzin.
:') !

Zo ken ik ook wel mensen ja. Kenmerk is dat ze niet luisteren naar wat ik leuk vind of wat mij drijft. Alleen over zichzelf en hoe veel geld ze verdienen. En dan 'tips' geven hoe mijn leven ook zo kan worden alsof ik dezelfde waarden er op na hou.
:')
pi_172287978
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

:') !

Zo ken ik ook wel mensen ja. Kenmerk is dat ze niet luisteren naar wat ik leuk vind of wat mij drijft. Alleen over zichzelf en hoe veel geld ze verdienen. En dan 'tips' geven hoe mijn leven ook zo kan worden alsof ik dezelfde waarden er op na hou.
Enorm herkenbaar ja :')

Heb ook zo'n gast in mijn vriendengroep. Gisteravond sprak ik hem weer eens na echt zes maanden ofzo.

Begint meteen over zijn collega's die fucking tof zijn en die in een BMW M5 rijdt en die een klant had bedreigd omdat hij een te laag bod had gedaan op zijn producten, ''Echt super mooie vent''....

Het gaat alleen maar om oppervlakkige shit zoals dure auto's, lunchen bij foute clubs met Kreeft en tonijn en kaviaar, marokkanen vrienden van hem die volgens hem tienduizenden euro's cash onder hun bed hebben liggen en 'iedereen in hun reet naaien'.... En hij ging zelf ook om salarisverhoging vragen aan zijn leidinggevende, maar als die geen salarisverhoging wilde geven, ging hij hem wel even uitkafferen want zijn bedrijf kon toch niet zonder hem bla bla bla.

Dat zijn dus de gedachten waar die gast mee opstaat, en weer mee naar bed gaat : alleen maar bewijsdrang, competitiedrang, en denken dat succes alleen maar ligt in een dure audi en cash biljetten (waarvan ook nog de helft gelogen / verzonnen is).

Tips geeft hij nog geen eens, want wat jij doet of hoe jouw leven er uit ziet, interesseert hem geen ene reet. Fucking raar echt :')
pi_172287985
Hun bestaan.
  maandag 10 juli 2017 @ 05:46:49 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_172310295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Persoonlijk vind ik veel sociaal gedrag eigenlijk best wel irritant. Het is, als je er op let, vaak heel conformistisch van aard, en ook heel geprogrammeerd allemaal. Vooral 'op 't werk' is dat vaak goed zichtbaar.
En ondertussen maar zeggen dat je vooral heel erg jezelf moet zijn.

Als je van nature al keurig in 'het systeem' past (bij sommige mensen lijkt bij de geboorte alles al op de juiste plek te zijn gevallen), dan hebben anderen daar inderdaad niet zo veel moeite mee. :P
pi_172319320
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:06 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die zich aan de regels houden en die zich dan druk maken om mensen die daar niet mee bezig zijn.
Herkenbare shit :')
  User die overal opduikt 2022 maandag 10 juli 2017 @ 15:49:12 #27
186611 Haags
pi_172319946
Dat ze ademen.
Zonder wrijving geen glans
pi_172320132
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ze ademen.
Meestal dat...
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:24:40 #29
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172339893
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:11 schreef Salvad0R het volgende:
vooral de pogingen op mijn leven vind ik echt voor kneusjes moet ik zeggen.
Pogingen op jouw leven? Waar de fuck slaat die zin nou weer op?

OT: mensen die zo gebrekkig en raar praten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:35:04 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172340121
Zuchters en boosmensen. (meestal één en dezelfde persoon). En mensen die heel goed kritiek kunnen geven maar het totaal niet kunnen ontvangen, hypocriete onzin is dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')