abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:58 #1
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272408
Etappe 8: Dole - Station des Rousses, 187,5 km
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbij de top van de klim blijft het nog korte tijd vals plat omhoog lopen, maar daarna slaan de renners al snel linksaf en ruilen ze een behoorlijk brede weg in voor een wat smallere weg. Hier gaat het twee kilometer behoorlijk naar beneden, met onderweg nog twee haarspeldbochten. Daarna is er dan weer een kort knikje omhoog, van anderhalve kilometer. Dit is misschien wel het venijnigste stuk van deze rit, want het gaat nu ineens keihard aan 10% omhoog. Dat gaat voor veel renners een verrassing zijn, lijkt me. Na 143 kilometer komen de renners door Choux en hier is dat steile onding afgelopen, waarna het vervolgens wat langer naar beneden gaat. De afdaling die volgt is zes kilometer lang en nog best lastig. De weg is weer eens smal en ook nog eens slecht. In de Jura mogen ze van mij best wel eens het asfalt verversen, dat is geen overbodige luxe. Er liggen een aantal zeer lastige bochten in de afdaling, die moeilijk in te schatten zijn. Er wordt gefietst door een donker bos, dus overzicht is er niet echt. Aan het eind van de afdaling passeren we het dorpje Vulvoz en zijn we eigenlijk weer bijna terug op het punt waar we eerder waren. Als we de doorgaande weg volgen komen we weer uit in de buurt van Chassal, aan de voet van de Côte de Viry. We volgen de doorgaande weg daarom maar niet en slaan rechtsaf, richting Larrivoire. Al snel begint de weg weer omhoog te lopen, het zal nu 4,5 kilometer aan 3% omhoog gaan. Ziet er op het profiel weer een stuk spectaculairder uit, maar stelt in feite weinig voor. De weg is hier wel weer iets beter en ook wat breder, dat is een bonus. Na dit klimmetje gaat het weer zes kilometer naar beneden, in de richting van Saint-Claude. Deze afdaling is wat makkelijker dan de vorige, er zijn alleen in het begin wat vervelende bochten, maar al snel wordt de weg wat breder en daarmee de bochten ook wat makkelijker. Na 159 kilometer moeten de renners dus in staat zijn om heelhuids Saint-Claude te bereiken, de geboortestad van Alexis Vuillermoz. Deze slissende Fransman van AG2R, ook wel Pikachu genoemd, zal gemotiveerd aan de start staan. Saint-Claude is overigens een mooie stad, met vooral een aantal opvallende bruggen, waaronder de Pont de Pierre.



In Saint-Claude hebben we al 159 kilometer afgewerkt en dus is het nog minder dan 30 kilometer tot de finish. Na de passage in deze stad is het nog twee kilometer vlak, maar dan fietsen de renners door Rochefort en hier begint de laatste klim van de dag. Helaas niet het Belgische Rochefort, dus geen goed bier, in plaats daarvan een behoorlijke klim. De Côte de la Combe de Laisia-Les Molunes, een hele mond vol, gaat bedwongen worden. In totaal is de klim bijna twaalf kilometer lang en 6,4% gemiddeld. De beklimming van de eerste categorie is redelijk onregelmatig. Het begint met een kilometer aan 5%, gevolgd door een kilometer aan 8%. Dat is dan ook meteen de zwaarste kilometer van de klim, het zwakt af richting 6% en dat blijft drie kilometer zo. Daarna volgt er halverwege de klim een kilometer aan 7%, maar daarna is het twee kilometer weer wat vlakker en komt het gemiddeld niet boven de 5%. Richting de top van de klim gaat het twee kilometer omhoog aan iets minder dan 8%, daarna is er weer een wat makkelijkere kilometer aan 5%, voor het richting de top nog even steil wordt. Na 175,5 kilometer, op 12 kilometer van de finish, komen de renners boven. Het is niet de zwaarste klim ooit, maar wel een behoorlijk mooie. De renners rijden langs steile rotswanden en hebben aan de andere kant van de weg juist weer een prachtig uitzicht over een vallei. Een aantal van die rotswanden zijn zo bijzonder dat ze zelfs een eigen naam hebben, zo rijdt men op zes kilometer van de top langs Chapeau de Gendarme, een rotspartij met een bijzondere vormgeving en ook nog eens een waterval pal langs de kant van de weg. Richting de top verlaten de renners overigens de grote weg. Ze nemen een bocht van 180 graden en rijden dan via een vrij smalle weg door wat gehuchten heen. Het is bepaald geen doorgaande weg, want ze sluiten het hier doodleuk af als er wat sneeuw valt. Daarom konden de karretjes van Google hier ook niet rijden, dus geen idee hoe het er allemaal precies uit ziet.




In een van die kleine gehuchtjes ligt de top van de klim, die dus niet echt een klinkende naam heeft. De Côte de la Combe de Laisia-Les Molunes, schiet niet echt op. Les Molunes is de gemeente waar we ons nu in bevinden, dan slaat in ieder geval een deel van de naam alvast ergens op. Na de top van de klim gaat het heel kort naar beneden, maar daarna is het drie kilometer zo goed als vlak. Op zeven kilometer van de streep gaat het twee kilometer wat steviger naar beneden, met ook nog wat bochtjes. Tegen die tijd zijn de coureurs weer op een bredere weg beland, wat de afdaling wat makkelijker maakt. De bochten zijn prima in de schatten, alleen het asfalt laat wat te wensen over. Op vijf kilometer van de streep volgt er een bocht naar rechts en dan begint de weg meteen omhoog te lopen. Het begint redelijk steil, met een kilometer aan 6%, gevolgd door twee kilometer vals plat. Op iets minder dan vier kilometer van de streep rijden de renners door het bergdorpje Lamoura, waar het dus wat afvlakt. Hier nemen de coureurs een bocht naar rechts en vrij snel daarna een bocht naar links. Na die tweede bocht komen ze terecht op de brede weg richting het skistation. Deze weg heeft een aantal flauwe bochtjes, maar eigenlijk gaat het drie kilometer zo goed als rechtdoor tot de streep. Op drie kilometer van de streep loopt het ook nog een paar meter naar beneden, maar verder gaat het heel lichtjes bergop verder richting de finish. In de laatste kilometer is er nog een flauwe bocht naar links, gevolgd door een flauwe bocht naar rechts, terwijl het nog een paar meter stijgt. Ook in de laatste meters zijn er nog wat korte bochtjes. Mocht het op de een of andere manier een sprint worden dan is het geen overbodige luxe om de laatste kilometers nog eens te verkennen. Na 187,5 kilometer finishen de renners dan naast de parkeerplaats van het lokale skistation.




Allemachtig, wat heb ik me een ongeluk gezocht. Op het wereldwijde web zoeken naar Station des Rousses brengt je zeer zeker niet naar de finishplaats van deze rit. Het dorp Les Rousses ligt een aantal kilometer verderop en daar kom je al snel terecht als je zoekt naar het station. De plaats waar we finishen staat beter bekend als La Serra, hoewel een deel van de vakantiehuisjes dan wel weer de naam Station des Rousses draagt. Station des Rousses lijkt de overkoepelende naam te zijn van dit skigebied. In totaal wonen er in het skigebied van Les Rousses 6400 mensen, verdeeld over verschillende dorpjes. Eén van die dorpjes, Lamoura, passeerden we nog aan het eind. Het draait in deze omgeving natuurlijk volledig om wintersport. Zo is er hier 200 kilometer aan piste, waar je uiteraard kan skiën, maar ook biatlon schijnt in deze contreien tot de mogelijkheden te behoren. Het is de tweede keer dat de Tour hier is. De eerste keer was in 2010, toen ging de zevende rit van Tournus naar Station des Rousses. De overwinning ging naar Sylvain Chavanel, die zijn tweede rit in een week pakte en bovendien de gele trui mocht aantrekken. Hij reed vanuit de achtergrond naar voren en sloot voor de top van de laatste klim aan bij zijn ploeggenoot Jêrome Pineau, die hij al snel weer ter plaatse liet. Niemand kwam meer in zijn buurt, want nummer twee Rafa Valls eindigde op iets minder dan een minuut. De rit zag er toen wel anders uit. Het eerste deel van de laatste klim van deze rit is gelijk aan de laatste klim van die rit, maar een paar kilometer voor de top wordt er nu een andere weg gekozen. De weg die men in 2010 koos bleef omhooglopen tot op vier kilometer van de streep, daarna werd het pas vlak. Nu is het relatief vlakke gedeelte dus langer. Of het een vooruitgang is zullen we vanzelf wel merken.



Om 12:10 begint de rit officieus en een kwartier later officieel. De uitzending van Sporza begint net als de afgelopen dagen om 14:10, de renners zijn dan als het goed is al een kilometer of 70 onderweg en hebben de eerste klimmetjes van de dag achter de rug. In deze kilometers hoeven we nog niet veel te verwachten, er zal alleen een stevige strijd zijn om in de kopgroep van de dag te komen. De finish wordt verwacht tussen 16:59 en 17:26, best vroeg. In startplaats Dole zal het belachelijk warm zijn, dik boven de 30 graden. Weinig kans op regen en ook weinig kans op wind. In de buurt van de laatste klim, in Saint-Claude, zal het iets minder warm zijn. Net onder de 30 graden, alsnog vrij warm dus. In de middag is er wel een kleine kans op neerslag, wat we met het slechte wegdek in de Jura absoluut niet moeten willen. Weinig wind, maar dat is sowieso niet echt relevant tijdens deze rit.

Op papier lijkt dit een ideale rit voor de vluchters. We zijn al een week bezig en nog geen een keer heeft een kopgroep het gehaald. Dan komt het moment dat een groep vluchters het gaat halen steeds dichterbij en dit lijkt een geschikte rit om de ban te breken. Het is dan wel een bergrit, maar eigenlijk zou ik het liever een veredelde heuvelrit willen noemen. De beklimmingen zijn waarschijnlijk niet zwaar genoeg om voor grote verschillen tussen de favorieten te zorgen en de volgende rit is een stuk zwaarder. Daardoor ligt het voor de hand dat de mannen die voor de gele trui gaan hun krachten nog even sparen. Veel bergritten niet, dus het kan ook zo zijn dat men iedere mogelijkheid aan gaat grijpen om te proberen tijd te pakken op de concurrentie, maar met het oog op de negende rit verwacht ik dat het tussen de favorieten vrij rustig gaat blijven. Dit terrein, zonder al te zware beklimmingen, is wel ideaal voor veel renners. Ook de jongens die nie zo goed in het hooggebergte voor de dag komen kunnen hier een gooi doen naar de overwinning, zie ook Chavanel in 2010. Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat er een omvangrijke kopgroep wegrijdt, die het peloton de rest van de dag niet meer ziet. Het gaat wel een gevecht worden om in die kopgroep te belanden.
1. Cummings. Een paar maanden geleden lag Cummings nog volledig in de kreukels. Tijdens de Ronde van het Baskenland reed hij in de rit naar Bilbao samen met nog wat jongens tegen een paaltje en hij brak meerdere botten, waaronder zijn borstbeen. Het was eigenlijk vrijwel meteen uitgesloten dat hij nog de Tour zou rijden, maar daar dacht hij zelf anders over. Hij herstelde wonderbaarlijk snel en tijdens de nationale kampioenschappen van Groot-Brittanië was hij weer van de partij. Voor de gezelligheid won hij maar meteen de tijdrit en een aantal dagen later reed hij ook tijdens de wegrit iedereen naar huis. Tijdens de Tour hebben we hem al regelmatig in beeld gezien, in zijn nieuwe trui. Hij deed weer wat hij altijd doet, achteraan bungelen, ver weg van de stress en de valpartijen blijven. Krachten sparen, voor die ene rit. Want Cummings kiest altijd een rit uit en die rit wint hij dan ook meteen. Het lukte in 2015 en in 2016 en ook deze Tour gaat hij weer een dag hebben dat alles lukt. Dit lijkt me een zeer geschikte rit voor hem, vergelijkbaar met de rit die hij vorig jaar won. Als ik renner was en ik was van plan om tijdens deze rit aan te vallen, dan wist ik wel in welk wiel ik ging zitten bij de start.
2. Vuillermoz. De lokale jongen. Hij zal hier graag zijn kans grijpen, hoewel hij misschien last heeft van stalorders. Bij AG2R draait alles om Romain Bardet en Vuillermoz is een van de belangrijkste knechten van Bardet. Wat dan weer perspectief biedt is dat Bakelants een aantal dagen geleden in de aanval mocht gaan, dan mag een andere renner van AG2R dat vast ook. Voor Vuillermoz zou dat mooi zijn, al is het laatste deel van deze rit dan weer niet helemaal in zijn voordeel. Lijkt ook niet echt over de beste vorm ooit te beschikken, maar dat terzijde.
3. Roglic. Ging de vorige rit twee keer op z'n plaat, maar de schade lijkt mee te vallen. Het plan van Roglic was om geel te pakken in Düsseldorf en daarna maar te kijken hoe ver hij kon komen in het klassement, maar dat plan bleek al snel geen droomplan te zijn. Ondertussen staat hij al acht minuten achter Froome en daardoor kan hij wel lekker gaan vrijbuiten. Mist de tactische kennis om dan daadwerkelijk te winnen, maar Rittenkaper Roglic gaan we hopelijk nog vaak in de aanval zien. Samen met Gesink, het liefst. Hoewel ik denk dat Gesink deze rit nog even laat schieten. Heeft al vaker aangegeven dat we hem pas in de tweede en derde week hoeven te verwachten.
4. Minnaard. Laat ik maar eens een keer een Nederlander noemen, om alle vermoedens dat ik de Nederlanders dood zou zwijgen van tafel te vegen. Marco Minnaard is een totaal onopvallende jongen, zonder groot palmares. Toch is de Zeeuw steeds beter gaan fietsen en in deze Tour komt hij tot nu toe verrassend goed mee. Nu klinkt een 50e plaats in de rit naar La Planche des Belles Filles niet spectaculair, maar het wil wel zeggen dat hij een heel eind kan komen als hij in een kopgroep terecht weet te komen zonder veel spectaculaire klimmers. De jongens van Wanty namen een snipperdag de afgelopen rit, dus een van die mannen gaat sowieso in de aanval. Voor Guillaume Martin zal het wat te vroeg zijn, dus dan kom je uit bij Degand of Minnaard.
5. Navarro. Een rit in de bergen, potentieel een prooi voor de vluchters. Van de Tour van 2016 heb ik geleerd dat je dan maar het beste altijd de naam van Navarro kan noemen. Hij is zo'n beetje het tegenovergestelde van Cummings. De Brit kiest altijd één of twee ritten uit, Navarro streept ze allemaal aan. Gaat altijd in de aanval, overal waar het kan en komt dan aan het eind altijd tekort. Dat gaat nu weer zo zo zijn.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:05 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272413
:{ :{ :{ :') :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:09 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172272415
DOE HET
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172272416
menselijke maat
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:17 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272419
*O*
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:22 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272420
Kamaan Gees!
pi_172272423
Ik wil toeteren
pi_172272425
Net te ver voor Gesink vrees ik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:33 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272427
Ik ben zenuwachtig :@
pi_172272428
Bel Gesink even jongens!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:36 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272430
Kramp is weg
AFCA
Qui audet adipiscitur
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:36 #12
842 Zorro
Z
pi_172272431
Volgens de GPS rijdt Gesink toch nog langzamer :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172272432
Die snelheden kloppen echt niets van. _O-
- verwijderd door admin -
pi_172272433
:')
pi_172272434
Fietsen Gees! Dits je kans!!
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:39 #16
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272435
Dju toch, steile stuk had nog wat langer moeten zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:42 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272436
Denk dat dit wel voldoende is voor Lilian, maar hij heeft duidelijk last.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172272440
Hij draait nu weer beter.
pi_172272441
Verschil nu 200m ipv 350
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:52 #20
186611 Haags
pi_172272443
*O*
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:48:53 #21
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272444
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:48 schreef Zorro het volgende:
Volgens de GPS rijdt Gesink toch nog langzamer :')
Kan ook best een iets steiler stuk zijn natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172272445
Helaas, de kramp zet niet door.
pi_172272449
Slechte doping.
pi_172272453
Gesink zit nog wel ver.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272454
Volgens mij valt het wel mee met zn kramp.
pi_172272459
Hij fietst nog steeds als een malle die Jan
pi_172272462
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft knap van Gesink, de nummer 2 van een groep van 50, maar je koopt er weinig voor. Al bleek de 2e plek in de Vuelta wel een mooie opmaat.
Lost mannen als Roche en Pauwels (vrij goede renners in etappes) dik, dus rijdt extreem goed.

Kom op, nog een krampje. _O-
Jack does it in real time...
pi_172272465
Was maar een korte krampaanval helaas.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172272466
Wel snel beentempo maar rijdt wel erg licht.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:49:26 #30
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_172272469
Wie heeft daar piemels op de weg geschilderd?
pi_172272470
Jammer
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:49:28 #32
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272471
Kramp.

And it's gone...
pi_172272473
Nog steeds 30 seconden. Een wonder als hij dat binnen 4 km goedmaakt
pi_172272474
Gesink valt weer terug...
pi_172272476
Gesink :')
pi_172272480
Hoezo is het tijdverschil gewoon niet te geven??
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:49:40 #37
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172272481
Herbert :')

Gooi jezelf uit dat veel te kleine hok
RED ONS HENNIEGOD
pi_172272482
D&D denkt de Gees ineens ook Kramp heeft :')
pi_172272487
Die vent blijft maar gaan..damn.
pi_172272489
Gesink komt geen meter dichterbij... Wat is dit voor gekkigheid.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:49:51 #41
335263 freaky40
pi_172272491
Wat een sllllechte regie!
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:49:51 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272492
Niets te juichen
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:49:58 #43
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172272494
Helaasch.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172272496
Haha hij kwam tot 200m en loopt nu weer op.
pi_172272497
Loopt weer uit
pi_172272498
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Hoezo is het tijdverschil gewoon niet te geven??
Om het spannend te houden.
pi_172272501
Zelfs met kramp loopt die gast dik uit.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:08 #48
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272502
Calmejane met kramp nog op de turbo
pi_172272503
Hij heeft werkelijk waar 5 sec last gehad van kramp en daarna was het weer weg.
pi_172272504
LilianGOD _O_ _O_ _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:19 #51
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272508
Het is geen toeval dat Calmejane bij Titi in de ploeg rijdt ;(
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:21 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:50 schreef StephanL het volgende:
Haha hij kwam tot 200m en loopt nu weer op.
GPS is ook flut
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:22 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272511
Calmejane loopt zelf met kramp nog uit. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272512
Rijdt ineens weer 50 per uur. _O-
Jack does it in real time...
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:33 #55
186611 Haags
pi_172272513
Hoort erbij
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:34 #56
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172272515
een fransman gaat winnen, en hij wil de gees zien :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172272516
Goed pilletje dat kramp tegen kan gaan.
pi_172272517
Die GPS geloof ik ook geen reet van.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272520
Gesink niets ingelopen _O-
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:40 #60
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172272521
Hoe kan kramp zo snel weg zijn?
pi_172272523
Gees Zwabbert te veel
pi_172272525
wtf
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:50:50 #63
842 Zorro
Z
pi_172272526
Ducrot snapt er niks meer van.

Niks nieuws dus.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172272527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is geen toeval dat Calmejane bij Titi in de ploeg rijdt ;(
Les gehad in toneelspelen?
pi_172272532
HELP ONS ROBERT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_172272534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:50 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft werkelijk waar 5 sec last gehad van kramp en daarna was het weer weg.
Kan, is me ook wel eens overkomen.
Hij zal alleen wel moeten oppassen dat het er niet weer inschiet.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:05 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272535
"Poursuivant"
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:05 #68
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272536
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Les gehad in toneelspelen?
Yep
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:06 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272537
Straks dalen bij Kalme Jan. Hij gaat winnen *O*
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:11 #70
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272539
Het tijdsverschil zegt genoeg

Laat gaan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:17 #71
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_172272542
Na de Giro winst zou dit wel mooi zijn voor Gesink _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:20 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_172272545
Gesink rijdt even snel als iemand met kramp?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_172272547
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:50 schreef Zorro het volgende:
Ducrot snapt er niks meer van.

Niks nieuws dus.
Prachtig die renners die Ducrot op het verkeerde been zetten _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:28 #74
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272549
37 seconden _O-
pi_172272551
Hopelijk schiet het er weer in.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:30 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272554
40 seconden????

Gesink :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272555
Wat een strijd :') Geesink komt niet eens in de buurt.
pi_172272556
Tweede plek is het hoogst haalbare, nog lastig zat.
pi_172272557
Jammer. Toch zilver.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:43 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272558
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gesink rijdt even snel als iemand met kramp?
Calmejane rijdt sneller dan iedereen met kramp
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:13 #81
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272564
Latour met Yaids willen nog even wat aandacht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272565
Vies irritant team is dit, elk jaar weer in mutantenvorm in de Tour en de rest van het jaar geen platte prijs rijden. :')
Jack does it in real time...
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:20 #83
335263 freaky40
pi_172272566
Het is gebeurd!
Allemaal cabaretteketet!
pi_172272569
Dumoulin had die Kalmejan 100% gepakt op die laatste 12k
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:27 #85
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172272571
Gaan ze nu nog aanvallen :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:32 #86
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272573
Die meters verschil slaan echt helemaal nergens op.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:33 #87
335263 freaky40
pi_172272574
Weer net niet...
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:35 #88
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272575
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Dumoulin had die Kalmejan 100% gepakt op die laatste 12k
:')
pi_172272576
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Vies irritant team is dit, elk jaar weer in mutantenvorm in de Tour en de rest van het jaar geen platte prijs rijden. :')
:')
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:42 #90
408813 crew  trein2000
pi_172272578
Tour dopage
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172272579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
40 seconden????

Gesink :')
Volgens mij is het eerder dat Calmejane zo goed is, dan dat Gesink zo slecht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:43 #92
186611 Haags
pi_172272580
Tongetje uit bek
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:46 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272581
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Vies irritant team is dit, elk jaar weer in mutantenvorm in de Tour en de rest van het jaar geen platte prijs rijden. :')
Calmejane heeft al 6 overwininngen binnengehaald.

Gekke bekken trekken genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:47 #94
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272582
Ah, daar zijn de gekke bekken
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:51 #95
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272586
Dit zijn echt Titi-trekjes :')
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:54 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172272587
Verdomme die kop.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:52:57 #97
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_172272590
Hahahahaha. Waarom altijd die overacting? wim vindt dit leuke beelden.
Jack does it in real time...
pi_172272591
Aanval Dan Martin?
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:07 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272593
Iedereen mad, genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:07 #101
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272594
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef Felagund het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerder dat Calmejane zo goed is, dan dat Gesink zo slecht.
Tijd verliezen op iemand die krampen heeft is niet best.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272595
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef hhh38 het volgende:
Ah, daar zijn de gekke bekken
_O_
pi_172272596
Kutzooi
pi_172272599
Hij weet dat het binnen is.
pi_172272600
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Dumoulin had die Kalmejan 100% gepakt op die laatste 12k
Joop Zoetemelk ook.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:14 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272602
Flikker op Dan Martin
pi_172272605
Alsof het klassement nog iets gaat doen..
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:21 #108
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172272608
Morgen zal ook wel weer niks worden met het klassement.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172272609
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tongetje uit bek
wat een eerbetoon aan Voeckler is deze aanval
pi_172272610
Komen zo nog bij Geesink :P
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:26 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272611
Martin jaaaa _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:27 #112
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172272612
betancur alsjeblieft
pi_172272620
die gast heeft kramp en nog kan ie m niet pakken. Stap af en ga naar huis
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:53:43 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_172272621
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zijn echt Titi-trekjes :')
Ze krijgen daar 1 keer per week les in. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_172272625
Gesink :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:54:05 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272629
Gesink wordt nog wel 2e denk ik. Dalende lijn nu
pi_172272635
Een grote tong. Calmejane kan er zijn neus mee leegpeuteren.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:54:13 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272637
wat een niveau in dit topic nu. Iedereen mad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin / PR zaterdag 8 juli 2017 @ 16:54:16 #119
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172272639
Haha wat een flopaanval
pi_172272640
Al dat gehaat altijd op Gesink :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:54:27 #121
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272644
Mooie overwinning voor Calmejane ^O^
pi_172272649
Typisch Nederlandse uitslag
pi_172272652
Gesink gaat z'n 2e plek nog verspelen denk ik. Maar wie geeft er een fuck om die 2e plek.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172272654
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tijd verliezen op iemand die krampen heeft is niet best.
Hij houdt er 48 van de 49 achter zich. Zoals gezegd, die krampen zijn er meteen weer uitgetrokken.
pi_172272656
Jammer hoor.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:54:47 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272660
Successupporters die haten op Gesink :')
pi_172272663
Specialist in failure.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:54:54 #128
279824 Mansjester
City>United
pi_172272665
Gesink kan niet eens winnen van een Fransman met kramp :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:02 #129
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172272668
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie overwinning voor Calmejane ^O^
Idd. Prima gereden.
in a crowd you lose humanity
pi_172272669
Deprimerend
pi_172272670
Tof voor Calmejane _O_
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:08 #132
335263 freaky40
pi_172272673
Dikke faal, te vroeg gepiekt. Vergeet het maar de komende dagen v.w.b. Gesink...
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:14 #133
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272677
Calmejane _O_
pi_172272678
Calmejane. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_172272681
Gees nog 2e _O_
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:18 #136
842 Zorro
Z
pi_172272682
Gesink 2e, waardig opvolger van Zoetemelk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172272684
Gees _O_
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:20 #138
186611 Haags
pi_172272685
AchJa prima
Zonder wrijving geen glans
pi_172272687
Gesink ook gewoon stuk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Calmejane _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:25 #141
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172272690
first loser
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_172272692
GeesGod. _O_
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:30 #143
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272694
Calmejane staat vanaf nu op de lijst der lachwekkendheid. Dit was er teveel aan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272697
2e, prima _O_
Moeten zij weten
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:38 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272701
Keurig gereden van Gesink, alsof hij hier wat aan kon doen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:44 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Calmejane staat vanaf nu op de lijst der lachwekkendheid. Dit was er teveel aan.
pi_172272705
Plek 2 is ook mooi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:50 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272709
Gesink sterk hoor. Daar gaan we nog wat van zien volgende week.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:55:57 #149
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272710
Keurig gereden door De Gees, maar op waarde geklopt.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:05 #150
333483 Aguero
oooooooo
pi_172272714
Jammer maar heel knap gereden van Gesink.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172272716
Mooie zege voor Calmejane.
Gesink net niet sterk genoeg, jammer maar verder goed gereden.
pi_172272717
Geweldige prestatie :{ . Second best is the first loser.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:09 #153
335263 freaky40
pi_172272718
Keurig is niet goed genoeg.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:09 #154
14505 OProg
A Life in Music
pi_172272719
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie overwinning voor Calmejane ^O^
Eens. Knap werk.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_172272723
Lollermejane
- verwijderd door admin -
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:23 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272728
Jammer, gesink miste de power.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_172272730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:55 schreef marcodej het volgende:
Gesink ook gewoon stuk.
Vreemd, je verwacht dat hij nog wel wat over zou hebben.
pi_172272732
Nog bijna ingehaald door peloton :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:29 #159
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172272733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Keurig gereden door De Gees, maar op waarde geklopt.
Jup.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:33 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272734
Wanty 3e _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:34 #161
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172272735
Prachtige etappe.
pi_172272737
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gesink sterk hoor. Daar gaan we nog wat van zien volgende week.
Die moet nu 2 weken bijkomen hoor
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:41 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172272741
JAAA MARTIN 3e
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:56:47 #164
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172272744
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vreemd, je verwacht dat hij nog wel wat over zou hebben.
:D
in a crowd you lose humanity
pi_172272746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:56 schreef Smoofie het volgende:
Jammer, gesink miste de power.
Dat viel ook wel mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272747
niks geweldig gereden
pi_172272752
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

:D
Sparen voor morgen.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:04 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272753
Verkeerde Martin. :(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:24 #169
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272767
Bernaudeau is net zo'n act als Madiot.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:25 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172272769
Geesink verdomme
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:30 #171
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272773
Zo snel een interview
pi_172272775
Maar hoe gaat Gesink ooit een etappe winnen in de Tour? Hij mist totaal de explosiviteit om te ontsnappen uit een kopgroep. En op een sprint gaat die er altijd af.
pi_172272777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:56 schreef Smoofie het volgende:
Jammer, gesink miste de power.
En hij had last van dat typisch Nederlandse gebrek aan winnaarsmentaliteit.

Ik heb bingo.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:51 #174
194695 franklop
Fran knock
pi_172272785
Calmejane ook als kopman in scorito gespeeld
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:52 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:56 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat viel ook wel mee.
Stijgingspercentage was te laag.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:57:58 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272789
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar hoe gaat Gesink ooit een etappe winnen in de Tour? Hij mist totaal de explosiviteit om te ontsnappen uit een kopgroep. En op een sprint gaat die er altijd af.
Finish bergop
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:58:07 #177
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272795
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Geesink verdomme
Alweer _O-
pi_172272796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar hoe gaat Gesink ooit een etappe winnen in de Tour? Hij mist totaal de explosiviteit om te ontsnappen uit een kopgroep. En op een sprint gaat die er altijd af.
Vuelta gemist?
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:58:10 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272800
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef franklop het volgende:
Calmejane ook als kopman in scorito gespeeld
Lul.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172272801
Goede vragen :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:58:17 #181
333483 Aguero
oooooooo
pi_172272802
Gesink gaat donderdag winnen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172272803
Wel een geweldige solo van die Fransoos die op een ouderwetse Tony Martin achtige manier het hele peloton weet te weerhouden
pi_172272808
Gesink is eigenlijk nog veel beter als rittenkaper dan verwacht.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:58:31 #184
194695 franklop
Fran knock
pi_172272810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vuelta gemist?
of de sprint in Quebec
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172272813
Deze etappe is gemiddeld 41½ km per uur
→ ongeveer 41 minuten mogen de laatste rijders extra doen.
pi_172272814
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar hoe gaat Gesink ooit een etappe winnen in de Tour? Hij mist totaal de explosiviteit om te ontsnappen uit een kopgroep. En op een sprint gaat die er altijd af.
Er was er nu eentje beter. Dan kan je ook winnen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272815
Stond er nu weer Geesink ? #werkenbijdenos
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_172272825
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vuelta gemist?
Once in a lifetime. Hij moet gewoon werken aan zijn explosiviteit. Als je zo goed kan klimmen moet daar ook aan kunnen werken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:59:05 #189
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gesink is eigenlijk nog veel beter als rittenkaper dan verwacht.
Ben echt benieuwd of hij morgen nog jus in de poten heeft.
pi_172272830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hij houdt er 48 van de 49 achter zich. Zoals gezegd, die krampen zijn er meteen weer uitgetrokken.
Vrij bizar ja. Hele goede dag, zit in een goede groep en klopt ook nog eens iedereen bijna, er zit er alleen eentje in bizarre vorm voor. In de Tour is dit zo lastig al, om uberhaupt in die groep van 50 te zitten.

Een lastigere klim had misschien beter geweest voor Gees, want Calmejane kon lekker buitenblad blazen af en toe. In ieder geval is Gesink in goede vorm. ^O^
Jack does it in real time...
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:59:16 #191
335263 freaky40
pi_172272833
Gesink te veel krachten verspild. Die is morgen nergens sowieso...Zonde.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:59:24 #192
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172272837
Mooie rit wel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:59:29 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172272838
Gesink is geen fan van de Jura
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:59:40 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272844
Morgen ga ik Gesink dus opstellen in CM :Y
pi_172272851
Toch heel vreemd dat Gesink er vandaag vol voor ging terwijl hij zelf ook terecht aangeeft dat dit zijn terrein eigenlijk niet is. En komt nog dicht ook.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 17:00:04 #196
335263 freaky40
pi_172272858
Breaking: morgen wordt dus niets aldus Gesink...rust...
Allemaal cabaretteketet!
pi_172272862
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tijd verliezen op iemand die krampen heeft is niet best.
Iedereen verloor tijd op hem (van de oorspronkelijke kopgroep).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:00:10 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272864
Kreuzinger _O- _O- _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:00:11 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172272866
Mevrouw van Eurosport :9
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:00:25 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272873
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: morgen wordt dus niets aldus Gesink...rust...
Dankje wielerexpert
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:00:32 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272877
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch heel vreemd dat Gesink er vandaag vol voor ging terwijl hij zelf ook terecht aangeeft dat dit zijn terrein eigenlijk niet is. En komt nog dicht ook.
Morgen is wel meer zijn terrein maar het lijkt me dat klassementsmannen dan oorlog gaan maken.
pi_172272878
Ik vond dit een prachtrit en een hele goeie winnaar.
Jammer voor Gesink, hij hoeft zich niets te verwijten. Die jonge Fransoos was gewoon een slagje sterker, ondanks de kramp.

Hopelijk morgen weer een spectaculaire etappe.
Ik doe het ff rustig aan.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 17:00:47 #203
335263 freaky40
pi_172272879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef Momo... het volgende:

[..]

Dankje wielerexpert
Don't shoot the messenger...
Allemaal cabaretteketet!
pi_172272880
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef Dos37 het volgende:
Mevrouw van Eurosport :9
Laura Meseguer O+
pi_172272885
Tijd voor tennis
Moeten zij weten
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:01:20 #206
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef Felagund het volgende:

[..]

Iedereen verloor tijd op hem (van de oorspronkelijke kopgroep).
Het peloton heeft er ook nauwelijks iets van af gereden.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:01:21 #207
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_172272888
Komt er dit jaar nog een etappe met landenteams?
pi_172272891
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Morgen is wel meer zijn terrein maar het lijkt me dat klassementsmannen dan oorlog gaan maken.
Mja, die zullen proberen te sparen, denk wel voor de vluchters. Ik had Gesink echt morgen verwacht, maar dat gaat 'em nu niet meer worden.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:01:43 #209
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef vuvuzela het volgende:
Komt er dit jaar nog een etappe met landenteams?
Wat heb jij gesnoven ?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:01:45 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272896
Heerlijke rit inderdaad _O_

Dat gezeik van tevoren was ook onterecht, gewoon een prima parcours.
pi_172272902
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen ga ik Gesink dus opstellen in CM :Y
Ik denk niet we morgen van hem veel mogen verwachten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:01:55 #212
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef Felagund het volgende:

[..]

Iedereen verloor tijd op hem (van de oorspronkelijke kopgroep).
Ja, niet echt zuivere koffie.

Calmejane is absoluut een groot talent, maar hij heeft op geen enkel moment laten zien dat hij een betere klimmer is dan Roche, Gesink, Barguil, etc. Zijn prestatie vandaag vind ik daarom verbazingwekkend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mja, die zullen proberen te sparen, denk wel voor de vluchters. Ik had Gesink echt morgen verwacht, maar dat gaat 'em nu niet meer worden.
Nee, die gaat bussen.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:02:05 #214
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272906
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Morgen is wel meer zijn terrein maar het lijkt me dat klassementsmannen dan oorlog gaan maken.
Ik geloof er niks van dat Sky dit kan en wil controleren; zeker met die vlakke aankomst.
pi_172272907
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef franklop het volgende:
Calmejane ook als kopman in scorito gespeeld
Same!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172272916
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:59 schreef Momo... het volgende:

[..]

In deze rit Djumbo > Sky
niet op reageren
pi_172272917
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, niet echt zuivere koffie.

Calmejane is absoluut een groot talent, maar hij heeft op geen enkel moment laten zien dat hij een betere klimmer is dan Roche, Gesink, Barguil, etc. Zijn prestatie vandaag vind ik daarom verbazingwekkend.
Doping ALERT
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:02:27 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mja, die zullen proberen te sparen, denk wel voor de vluchters. Ik had Gesink echt morgen verwacht, maar dat gaat 'em nu niet meer worden.
Sparen voor wat? De dag voor rustdag...
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:02:37 #219
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272924
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef hhh38 het volgende:
Heerlijke rit inderdaad _O_

Dat gezeik van tevoren was ook onterecht, gewoon een prima parcours.
Gezeik over deze rit of over de Tour als geheel? Want ik denk niet dat er veel mensen kritiek zullen hebben gehad op deze rit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:02:59 #220
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172272930
Serge Pauwels is een fijne mens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172272931
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik denk niet we morgen van hem veel mogen verwachten.
Hij neemt morgen een snipperdagje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172272933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef hhh38 het volgende:
Heerlijke rit inderdaad _O_

Dat gezeik van tevoren was ook onterecht, gewoon een prima parcours.
Een leuke rit na 7 dagen aids maakt het niet ineens een goed parcours. :') Plus het zijn vooral de renners... Zie die treurige optocht van het peloton de laatste 50km, mensonterend.
Jack does it in real time...
pi_172272952
Die 60 meter... :'(
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272968
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Zijn prestatie vandaag vind ik daarom verbazingwekkend.
Ik niet.
Was vorig jaar, als rookie, al verbazingwekkend. Met name in de Vuelta, inclusief ritwinst. Gewoon een hele goeie renner. Geknipt voor het middengebergte. Kan lang buitenblad blijven raggen. (Vandaag bijna iets te lang. ;))
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:04:35 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272970
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch heel vreemd dat Gesink er vandaag vol voor ging terwijl hij zelf ook terecht aangeeft dat dit zijn terrein eigenlijk niet is. En komt nog dicht ook.
Er zijn natuurlijk maar weinig kansen voor de vluchters in de Tour. Dan moet je het in zo'n ideale vluchtersetappe gewoon proberen.

Nu zal er waarschijnlijk pas in de rit naar Foix en de rit in het Centraal-Massief (ook allebei niet echt ideaal voor hem) weer een kans zijn.
pi_172272973
Dat hoofd van Jani _O_ _O_
pi_172272992
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk maar weinig kansen voor de vluchters in de Tour. Dan moet je het in zo'n ideale vluchtersetappe gewoon proberen.

Nu zal er waarschijnlijk pas in de rit naar Foix en de rit in het Centraal-Massief (ook allebei niet echt ideaal voor hem) weer een kans zijn.
Morgen na een afdaling is misschien ook niet ideaal. Het blijft altijd een gok.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:05:34 #228
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272995
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Gezeik over deze rit of over de Tour als geheel? Want ik denk niet dat er veel mensen kritiek zullen hebben gehad op deze rit.
Op deze rit. Gisteravond en vanochtend was echt niet iedereen hier enthousiast over hoor.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:06:31 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172273027
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat Sky dit kan en wil controleren; zeker met die vlakke aankomst.
Mwa, 10km op het eind. Als je het verschil kan maken op Chat, met daarvoor al 2 HC bergen kan je daar wel leuk tijd pakken. Er zitten matige dalers bij de klassementsrenners.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:06:37 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273029
Calmejane gaat in deze vorm nog wel een rit pakken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:06:41 #231
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172273034
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op deze rit. Gisteravond en vanochtend was echt niet iedereen hier enthousiast over hoor.
Voor het klassement is hier ook helemaal niks gebeurd.
in a crowd you lose humanity
pi_172273036
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op deze rit. Gisteravond en vanochtend was echt niet iedereen hier enthousiast over hoor.
Vogezen en Jura zijn bijna altijd leuk. Terrein voor de sterke vrijbuiters, met een beetje springveren in de kuiten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_172273040
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Calmejane gaat in deze vorm nog wel een rit pakken.
Vlotte spreker ook :D
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:07:14 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172273043
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op deze rit. Gisteravond en vanochtend was echt niet iedereen hier enthousiast over hoor.
Ik vond het in ieder geval na mijn verkenning een prima rit.

Het was ook meer een heuvelrit dan een echte bergrit, hoewel die laatste klim aan het eind wel een echte berg was. Heuvelritten doen het altijd goed.

Maar goed, volgens mij is het ook vrijwel onmogelijk om een matige rit uit te tekenen in de Jura.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172273062
Volgens Thijs Zonneveld had Calmejane geen echte kramp, maar doordat hij zolang in een zware versnelling draaide, dat zijn kuiten even moesten wennen aan een korte klim.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:07:42 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273063
1 en 2 in CM, maar dat heeft iedereen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172273068
Marco Minnaard is een lieve jongen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172273074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[...] volgens mij is het ook vrijwel onmogelijk om een matige rit uit te tekenen in de Jura.
Dit.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:08:04 #239
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_172273075
Ik zie de piemel van Yates
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:08:16 #240
62913 Blik
The one and Only!
pi_172273079
Vermakelijke etappe in ieder geval
pi_172273086
Yates :{
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:08:50 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172273092
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 en 2 in CM, maar dat heeft iedereen.
minstens 50% niet
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:09:00 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172273097
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Voor het klassement is hier ook helemaal niks gebeurd.
Dat hoeft natuurlijk ook niet.
pi_172273099
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:07 schreef marcodej het volgende:
Marco Minnaard is een lieve jongen.
Ja.
Wat wil je, met zo'n naam.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:09:12 #245
62913 Blik
The one and Only!
pi_172273101
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mwa, 10km op het eind. Als je het verschil kan maken op Chat, met daarvoor al 2 HC bergen kan je daar wel leuk tijd pakken. Er zitten matige dalers bij de klassementsrenners.
Waaronder Porte
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:09:19 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273104
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

minstens 50% niet
Dan win ik op 50% van de mensen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:09:51 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172273115
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Waaronder Porte
Als Froome dan net gaat lolleren als vorig jaar in rit naar Bagneres
pi_172273143
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
Dat hoofd van Jani _O_ _O_
kut kop. stomme winnaar. Wel heel mooi gereden vandaag
pi_172273152
Lau ziet er voor zijn doen prima uit. Die gaat vlammen morgen.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:11:48 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273157
Wel jammer dat S Pauwels niet vooruit bleef.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172273161
Gesink is mentaal zwak. Heeft geen winnaarsmentaliteit.

Hij heeft zeker last van demonen in zijn hoofd.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_172273168
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

kut kop. stomme winnaar. Wel heel mooi gereden vandaag
Brajkovic Hans.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:12:32 #253
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172273177
Gesink wel 13 seconden ingelopen in het algemeen klassement! ;(
pi_172273213
Bou en Lau zijn weer bij elkaar (nr 72 en 73 van het dagklassement)
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:14:32 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273223
Benieuwd wie morgen nog kunnen aanvallen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172273235
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:11 schreef superniger het volgende:
Gesink is mentaal zwak. Heeft geen winnaarsmentaliteit.
[...]
Welnee.
Lees zijn bio. Met die man zijn mentaliteit is helemaal nix mis.
Maar anderen kunnen harder fietsen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_172273252
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie morgen nog kunnen aanvallen.
Lau. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:16:21 #258
408813 crew  trein2000
pi_172273279
Gaat demare nog op tijd komen?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172273280
Kwam daar de groep Demare binnen achter Herman?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172273305
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:16 schreef trein2000 het volgende:
Gaat demare nog op tijd komen?
pi_172273315
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:16 schreef trein2000 het volgende:
Gaat demare nog op tijd komen?
pi_172273316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:16 schreef marcodej het volgende:
Kwam daar de groep Demare binnen achter Herman?
Lijkt mij wat vroeg?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_172273319
De werken van Nico: "Hophophop."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 17:17:41 #264
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172273325
Nico heeft hem perfect gecoacht.

“KOM OP HE. RIJDEN HE.” x 200
pi_172273328
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:17 schreef Felagund het volgende:

[..]

Lijkt mij wat vroeg?
Was iig een grote groep die binnen kwam.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172273354
"Even genieten van het moment."

Fransje is snel tevree.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172273358
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Was iig een grote groep die binnen kwam.
Kan nooit de groep Demare geweest zijn.
pi_172273381
Rivkaaaah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_172273387
Wat is dat wit aan de lippen van Froomey? :D
pi_172273388
En nu een potje geschiedsvervalsing...
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:20:02 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273393
gaan we nu ineens naar AT Sport? Wat is dezen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172273406
Over naar het Duits kampioenschap atletiek.
pi_172273407
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:19 schreef superniger het volgende:
Rivkaaaah
De manier waarop ze Franse woordjes uitspreekt vind ik echt superaantrekkelijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 17:20:40 #274
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172273408
Huh. Waarom nu.
pi_172273412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:19 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is dat wit aan de lippen van Froomey? :D
Vermoeidheid meestal
pi_172273422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:20 schreef marcodej het volgende:

[..]

De manier waarop ze Franse woordjes uitspreekt vind ik echt superaantrekkelijk.
Ik vind haar sowieso aantrekkelijk. Leuke Lesbo.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:21:46 #277
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172273435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik vind haar sowieso aantrekkelijk. Leuke Lesbo.
Nederland is een smakeloos land.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:22:15 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273444
De tour die Kuiper verdiende te winnen, aldus de NOS.

Van Impe, die kent U niet. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172273448
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nederland is een smakeloos land.
Welnee.
Nederland is een land van vele smaken.

Maar sommigen willen dat niet geloven. Die vinden dat maar eng.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:23:20 #280
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172273469
Hopen op goed nieuws voor Arnaud Démare!
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:23:26 #281
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172273471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:22 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Welnee.
Nederland is een land van vele smaken.

Maar sommigen willen dat niet geloven. Die vinden dat maar eng.
Marijn de Vries schijnt hier een leuke quote over te hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:23:27 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273472
Calmejane ook het rode rugnummer, niks mis mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 17:23:53 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172273485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:23 schreef meneerfiets het volgende:
Hopen op goed nieuws voor Arnaud Démare!
Ja precies, dat ie ergens in de afgrond is beland bijvoorbeeld.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172273489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tour die Kuiper verdiende te winnen, aldus de NOS.

Van Impe, die kent U niet. :')
Precies.
Als er 1 tour was waarin Kuiper geen onnodige krachten hoefde te verspelen, dan was het 1977.

Het enige dat overeind blijft, is de slikkerij van Thévenet.
Maar hoe puur was de ploeg van Post?
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:25:38 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273531
roome heeft een koortslip
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:26:10 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172273546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan we nu ineens naar AT Sport? Wat is dezen
Tijd over vanwege rit vroeg afgelopen
pi_172273584
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tijd over vanwege rit vroeg afgelopen
Een mooi verhaal, met een chauvinistische insteek.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_172273595
Cauwertje. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_172273621
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, niet echt zuivere koffie.

Calmejane is absoluut een groot talent, maar hij heeft op geen enkel moment laten zien dat hij een betere klimmer is dan Roche, Gesink, Barguil, etc. Zijn prestatie vandaag vind ik daarom verbazingwekkend.
Mondje van Rolland, Atapuma en wereldklimmer Kudus gesnoerd in de Vuelta, waar hij dit jaar nog duidelijk weer een stap heeft gezet, telt niet?
pi_172273622
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:28 schreef Felagund het volgende:
Cauwertje. :D
Cauwertje was zo boos, dat-ie, geheel tegen alle afspraken in, een paar dagen later in de aanval ging, ipv bij Kuipertje te blijven.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:29:02 #291
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172273625
Pas 136 renners binnen. Roglic op 20 minuten, gezellig in busje met Boasson, Matthews en Kwiat
pi_172273642
CHRIS PICAVET op d'n Belg.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:29:36 #293
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172273645
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:28 schreef Felagund het volgende:
Cauwertje. :D
Volgens mij was De Cauwer vroeger echt wel een boefje. :@
pi_172273670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Volgens mij was De Cauwer vroeger echt wel een boefje. :@
Nog.

Een hele slimme en sluwe renner, die de koers goed kon lezen.
Dus ook een goeie ploegleider.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:31:11 #295
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172273690
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nog.

Een hele slimme en sluwe renner, die de koers goed kon lezen.
Dus ook een goeie ploegleider.
Yep, kende ook alle kneepjes van het vak :P ;)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:31:44 #296
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172273706
Wat is de tijdslimiet?


Kittel +48 minuten, Dielan 51 minuten, Selig +1 uur. Demare nog niet binnen
pi_172273716
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Yep, kende ook alle kneepjes van het vak :P ;)
Jazeker. :P
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:32:44 #298
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172273734
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is de tijdslimiet?

Kittel +48 minuten, Dielan 51 minuten, Selig +1 uur. Demare nog niet binnen
17% van 4:30:29
pi_172273736
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mondje van Rolland, Atapuma en wereldklimmer Kudus gesnoerd in de Vuelta, waar hij dit jaar nog duidelijk weer een stap heeft gezet, telt niet?
Exactly.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:32:56 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172273743
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is de tijdslimiet?

Kittel +48 minuten, Dielan 51 minuten, Selig +1 uur. Demare nog niet binnen
45 minuten :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172273754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is de tijdslimiet?

Kittel +48 minuten, Dielan 51 minuten, Selig +1 uur. Demare nog niet binnen
Kittel is op 31 minuten binnengekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')