abonnement Unibet Coolblue
pi_172262776
Na het unaniem belachelijk grote succes van de SPT / FOK! Premier Cycling League is het tijd om VBL op te leuken met iets vergelijkbaars waarbij het, verrassend genoeg, om voetballen gaat in plaats van wielrennen. Zo kunnen ook mensen die niets met die b-sport hebben aan dit fantastische genot deelnemen.

De opzet van het spel is vergelijkbaar aan de opzet zoals in SPT gepresenteerd en heb ik dan ook schaamteloos gekopieërd van wimderon (waarvoor uiteraard dank :) ), met uiteraard een aantal aanpassingen want voetbal schijnt een ander spelletje te zijn dan wielrennen.

Er zijn twee fasen in het spel, de draft en de wedstrijdronden. In tegenstelling tot de wielermanager is het bij dit spel wel de bedoeling dat je het seizoen lang actief bent, al blijft de draft het belangrijkste onderdeel. Bij de draft is het de bedoeling dat jij de beste voetballers van deze wereld voor een prikkie aan je weet te binden alsof je Marc Netto bent en tijdens de wedstrijdronden moet je uit jouw gekochte spelers de winnende opstelling kiezen en dat proberen beter te doen dan Philip Cocu.

De draft:
- Ieder team bestaat uit maximaal 17 spelers: 2 keepers, 6 verdedigers, 5 middenvelders, 4 aanvallers. Het welbekende transfermarkt.de geeft uitsluitsel over de positie van een speler.
- Iedereen start met een budget van 100 miljoen euro
- Elke biedronde mag je op een maximum van 12 spelers bieden, waarbij je minimaal 0.1 miljoen moet bieden een speler waarop je biedt. Bieden mag tot 2 cijfers achter de komma. Je mag niet meer dan je totaal beschikbare budget bieden.
- Degene die het hoogste bod plaatst krijgt de speler, iedereen die niet het hoogste bod plaatst heeft pech en krijgt zijn geld terug. Bij gelijkspel wordt er een muntje opgegooid en heeft iemand geluk en iemand (of meerdere mensen) pech.
- Mocht je geen ruimte meer hebben in je team voor een bepaalde speler vervalt je bod. Je lijst van biedingen wordt altijd van boven naar beneden afgewerkt. Mocht je het hoogste bod hebben geplaatst, maar vervalt je bod, dan krijgt diegene die het op een na hoogste bod heeft geplaatst de speler.
- Zo gaan we door totdat iedereen een mooi vol team heeft of door zijn budget heen is.

En daarna?
Daarna wordt er gevoetbald. In principe starten we op 4 augustus met het spel. Hierbij doen de volgende competities mee:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met spelers uit deze competities kun je dan punten verdienen:
Spanje, Engeland, CL, WK x2
Duitsland, Italië, EL x1.5
League Cup, Nederland, Frankrijk, WK Kwalificatie x1

Spelers kunnen op de volgende manieren punten verdienen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zijn dat ik punten verkeerd ga tellen, dus controleer altijd je eigen scores. Het tellen gaat een behoorlijke tijd kosten verwacht ik namelijk, dus ik verwacht ook niet elke speelronde meteen een telling klaar te hebben.

Wat moet je zelf doen?
Er zijn twee dingen mogelijk. Iedere speelronde moet je zelf de 11 spelers kiezen die je op wilt stellen. Hierbij moet je 1 keeper, 3-5 verdedigers en middenvelders en 2-3 aanvallers opstellen in iedere speelronde uit je selectie. Je kunt ervoor kiezen om geen opstelling door te geven, dan wordt je meest recente opstelling gebruikt.

Transferperioden
Er zijn een aantal tussentijdse transferperioden. Wanneer precies deze vallen is niet bekend, maar er zullen er ongeveer 2 per maand zijn. Let op: Tijdens het WK en in augustus zijn er geen tussentijdse transferperiode. Ook in de wintermaand zal er 1 tussentijdse transferperiode geschrapt worden.

Hoe gaat zo'n periode in zijn werk?
- Je mag 1 speler per periode wisselen en alleen wisselen met spelers die niet door iemand gekozen zijn.
- Je mag alleen wisselen tussen spelers van gelijke positie. Zo kan Zoet met Onana gewisseld worden, maar Zoet niet met Dybala gewisseld worden. Er mag dus niet afgeweken van posities.
- Je geeft één speler aan die je uit je team wilt halen. Je geeft een lijstje van maximaal vijf spelers waarmee je deze speler zou willen ruilen. Vervolgens wordt er opnieuw gekeken 'wie het meeste geld heeft ingezet'. In dit geval is het geld wat je inzet niet je vrije kapitaal, maar de waarde van de speler die je ervoor wil ruilen.

Voorbeeld: Ajacied422 en Tagliano bezitten respectievelijk Ziyech en Klaassen. Ajacied422 betaalde 40 miljoen voor Ziyech, Tagliano 45 miljoen voor Klaassen. Ze willen beiden deze spelers inruilen en hebben bovenaan hun lijstje Van Ginkel gezet. Tagliano krijgt uiteindelijk van Ginkel, want Klaassen had de hogere waarde van 45 miljoen en is dus de duurdere speler die is ingezet om van Ginkel te krijgen.
Je vrije kapitaal wordt niet meer gebruikt voor deze tussentijdse transfers.

Het bieden
Dan kan bij dezen het bieden beginnen. Nog even een paar huisregels en tips:
- Je biedt per ronde op 12 spelers
- Let op de posities van spelers. Je moet 2 keepers, 6 verdedigers, 5 middenvelders en 4 aanvallers hebben. Een andere verdeling is niet toegestaan.
- Ga niet te zuinig om met je budget. Als je pas in speelronde 3 een keer een sloot aan spelers binnenhaalt zit je vermoedelijk met voornamelijk middelmaat. Probeer wel voldoende spelers te hebben - met 12 spelers wordt het spelletje ook wel een stukje lastiger. Er zijn dan ook geen mogelijkheden meer om extra spelers te krijgen.

Format:
Ik zou de biedingen graag in het volgende format zien
Speler Club Positie Geld (als ik moet gaan bijhouden wie bij welke club speelt wordt het wel lastig, daar volg ik het voetbal niet genoeg op de voet voor)

Bijv:
Yacine Brahimi FC Porto A(anvaller) 12.25M/12.25 miljoen/12.25
Quincy Promes Spartak Moskou A 8.42
Birger Meling Rosenborg BK V 0.61
etc.

Voor een lijst van deelnemende spelers verwijs ik naar www.transfermarkt.nl
Hier is makkelijk per club te zien welke spelers er deelnemen.
Tevens zal ik een lijst publiceren van gekozen spelers na iedere biedronde.

Voor een voorbeeld van het bieden en wie welke spelers kan krijgen verwijs ik naar het voorbeeld van wimderon bij de PCL:
SPT / FOK! Premier Cycling League

Regels als een speler naar een competitie vertrekt buiten de genoemde zes
Als een speler naar bijvoorbeeld Turkije, Polen of FC Vaduz vertrekt TIJDENS de draft, dan mag je in dit topic aangeven dat je je optie op die speler wil opheffen. Deze speler komt weer op de markt en is te kopen als hij in de CL/EL kan uirkomen. Dit is niet verplicht, maar het nadeel is dat je gewoon een lege plek hebt die je laat in de draft nog moet opvullen. Het voordeel is dat je een speler die geen punten scoort of weinig scoort kunt wegdoen.

Na de draft, maar voor de start van de eerste speelronde kun je zodra een speler naar zo'n competitie vertrekt deze speler direct wisselen voor een andere speler. Deze speler mag je alleen in de eerste twee speelronden niet inzetten. (als straf voor de 'volledig vrije keuze')

Als het na het begin van de eerste speelronde gebeurt heb je pech en zul je moeten wachten tot de eerste transfermogelijkheid om van de speler af te komen.

Kalender
De kalender is nog niet bekend omdat sommige landen pas eind juli hun rommel op orde hebben.

De teams
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spelers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De speelrondes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
____
Vragen, opmerkingen, kritiekpunten en verbeterpuntn worden gewaardeerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tagliano op 22-07-2017 21:24:22 ]
hhhhh
pi_172262864
Naam: AllesWinnen FC

---------------Courtois-----------
----Bellerin-----Luiz------Lindelof
Fabinho---Verratti---kante---wijnaldum-
----Forsberg-Lewadowski-Dembele----

[ Bericht 9% gewijzigd door DaveDave09 op 08-07-2017 10:29:22 ]
hhhhh
pi_172262881
Hoe heeft die gozer lukaku kane en lacazette weten te krijgen joh _O-

Opnieuw draften pls
hhhhh
pi_172262907
Ik kan maar 3 volwaardige spelers opstellen voor de eerste speelronde met super cups en Ligue 1. Wie biedt meer?

Trapp, Marquinhos, Cavani :P.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 08-07-2017 10:36:03 ]
pi_172262946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe heeft die gozer lukaku kane en lacazette weten te krijgen joh _O-

Opnieuw draften pls
"Die gozer"? Doe eens normaal man.

Enfin; beetje speculeren op toekomstige transfers he.
pi_172262972
Uh wacht de Spaanse Super Copa is op 12 en 15 augustus (lol)
Cruijff Schaal dus op 6 augustus en Community Shield ook dat weekend
Ligue 1 begint ook dat weekend

Dus dan moeten we voor het weekend dat de Eredivisie en Premier League starten ook de Super Copa meerekenen, wat leuk. Ach, wat doet het er toe MEX REGELT HET WEL.
pi_172263014
6 spelers voor mij. 3x ligue 1, 2x arsenal en 1x chelsea.
pi_172263045
PSG speelt dan tegen promovendus Amiens. Als dat geen Cavani-show wordt, breek ik mijn huis af.
pi_172263100
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

"Die gozer"? Doe eens normaal man.

Enfin; beetje speculeren op toekomstige transfers he.
Lukaku > Man Utd
Lacazette > Arsenal

FUCKING GENIE HIERO _O_
pi_172264188
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Lukaku > Man Utd
Lacazette > Arsenal

FUCKING GENIE HIERO _O_
Doet me deugd om dit te lezen van een van FOK!'s meest gewaardeerde voetbalkenners.
pi_172265289
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Doet me deugd om dit te lezen van een van FOK!'s meest gewaardeerde voetbalkenners.
Ik vind het mooi dat users hier complete lijsten maken, databases doorspitten, statistieken vergelijken om best mogelijk team te maken en dat jij puur op basis van je voetbalkennis en gevoel gelijk al 2 klappers hebt gemaakt. _O_

Ik zeg het niet vaak, maar jij wint hoor
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:38:49 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172265625
Ik heb Thauvin, Meunier en Cahill.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 13:52:30 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172267445
Ik ben me ervan bewust dat de eerste 2, 3 weken vrij karig zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:01:32 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172267733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat de eerste 2, 3 weken vrij karig zijn.
Het weekend erna gaat het al los met DFB Pokal, Eredivisie, Premier League en de 2e speelronde van de Ligue 1. Valt reuze mee dus.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:30:50 #15
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172276462
is mijn team nog wat? Schaal van 1 tot 10?
pi_172276758
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
is mijn team nog wat? Schaal van 1 tot 10?
7/10
Zonder Kostas Lamprou maar een matige 6/10
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 23:06:21 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172281931
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat de eerste 2, 3 weken vrij karig zijn.
Dat geeft jou de mogelijkheid om het eens af te tasten en er een systeempje in te vinden :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 23:10:09 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172282056
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat geeft jou de mogelijkheid om het eens af te tasten en er een systeempje in te vinden :)
Ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik na 3 weken ga roepen dat ik in de weekenden toch wel hulp nodig ga hebben met invoeren. Ik heb wel een handige excelsheet maar ook dan kost het gewoon tijd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 23:10:52 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172282075
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik na 3 weken ga roepen dat ik in de weekenden toch wel hulp nodig ga hebben met invoeren. Ik heb wel een handige excelsheet maar ook dan kost het gewoon tijd.
Als er bepaalde dingen zijn waar ik je mee kan helpen moet je het maar laten weten :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 23:59:04 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172283364
Ik wist het ook niet, maar onlo heeft blijkbaar een gestopte speler aan zich weten te binden _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 9 juli 2017 @ 00:20:37 #21
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172283826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist het ook niet, maar onlo heeft blijkbaar een gestopte speler aan zich weten te binden _O_
:D

Beria?
  Redactie Sport zondag 9 juli 2017 @ 00:25:41 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172283912
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 00:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:D

Beria?
:Y
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172284929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist het ook niet, maar onlo heeft blijkbaar een gestopte speler aan zich weten te binden _O_
Maradonna?
pi_172286419
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist het ook niet, maar onlo heeft blijkbaar een gestopte speler aan zich weten te binden _O_
Ik vind het mooi dat users hier complete lijsten maken, databases doorspitten, statistieken vergelijken om best mogelijk team te maken en dat Onlo puur op basis van zijn gebrek aan voetbalkennis en gevoel gelijk al 1 blunder heeft gemaakt. _O_

Ik zeg het niet vaak, maar hij wint niet hoor
  Moderator zondag 9 juli 2017 @ 09:49:08 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172286934
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:15 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind het mooi dat users hier complete lijsten maken, databases doorspitten, statistieken vergelijken om best mogelijk team te maken en dat Onlo puur op basis van zijn gebrek aan voetbalkennis en gevoel gelijk al 1 blunder heeft gemaakt. _O_

Ik zeg het niet vaak, maar hij wint niet hoor
En te bang om een weddenschapje aan te gaan.

Pussyboy.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172288164
Naam: Belonna

Handanovic
Nieuwkoop-Mendy-Silva-Kongolo
Mata-Felipe Anderson-Keita-Demirbay
Aguero-Giroud
pi_172300956
Naam: Tripping major ballsack

K: Claudio Bravo

V: Smalling - Baines - Bednarek

M: Pogba - Ramsey - Gündogan - David Silva

A: Dybala - Higuain - Mirallas
pi_172302164
En nu Morata snel aan Man Utd verkopen voor 850mln ffs!!
pi_172321670
King in the South

Buffon

Dani Alves, Bonnuci, Chiellini, Alex Sandro, Roderiquez
Vidal- Naingolan- Bonnaventura
Silva-Keita

[ Bericht 6% gewijzigd door hafcfan op 10-07-2017 17:07:01 ]
pi_172335831
Naam: FUBAR

ter Stegen
Alba, Orban, Federico, Lichtsteiner
Tielemans, Rakitic, Parejo
Benzema, Diego Costa, Pedro

Hierbij moet je 1 keeper, 3-5 verdedigers en middenvelders en 2-3 aanvallers
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 22:31:20 #31
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172353199
Mijn grote vriend Douglas Costa naar Juve. Dat hoeft nog niet zo slecht uit te pakken :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport dinsdag 11 juli 2017 @ 22:32:02 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172353212
Wij wachten nog altijd op zoekeenleven en opperkleurder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 23:04:28 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172354075
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij wachten nog altijd op zoekeenleven en opperkleurder.
Het zal eens niet zo zijn :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172354348
Ik moet nog een aanpassing in mijn opstelling doen. Ik heb een langdurig geblesseerde. Ik ga me er niet achter verschuilen maar ik had mijn hele tactiek rond hem gebouwd.
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:12:48 #35
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172362353
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:15 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind het mooi dat users hier complete lijsten maken, databases doorspitten, statistieken vergelijken om best mogelijk team te maken en dat Onlo puur op basis van zijn gebrek aan voetbalkennis en gevoel gelijk al 1 blunder heeft gemaakt. _O_

Ik zeg het niet vaak, maar hij wint niet hoor
Mandanda is terug naar Marseille.
pi_172394134
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij wachten nog altijd op zoekeenleven en opperkleurder.
De competitie is toch nog lang niet begonnen? Ik zal het volgende week doen. Heb nu alleen mobiel internet.
pi_172394331
Het noodlot slaat dan toch toe; mijn steal Modeste naar China ;(
pi_172394408
Aangepaste opstelling:
Sergio Rico
Sergi Roberto - Diego Godin - Rafael Guerrero Iñigo Martinez
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku
  vrijdag 14 juli 2017 @ 01:35:37 #39
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172404608
Semedo wordt de nieuwe rechtsback van Barca :~
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 07:45:05 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172405434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Aangepaste opstelling:
Sergio Rico
Sergi Roberto - Diego Godin - Rafael Guerrero Iñigo Martinez
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku
Toch geen wijziging in de teamnaam hé? :o
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172405650
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toch geen wijziging in de teamnaam hé? :o
Nee hoor. Guerrero is blessa.
pi_172439853
Even een huishoudelijk vraagje: -Hoe gaan de rondes ingedeeld worden? Kies je bijvoorbeeld voor een week en tellen alle wedstrijden die in die week meegespeeld worden mee voor die ronde?

Of wordt het een weekend van vrijdag t/m zondag en maandag t/m donderdag zodat de interlands, UEFA Cup en Championsleague gescheiden worden van de reguliere competitie?

En wat gebeurt er als een wedstrijd uitgesteld wordt en hij daardoor buiten de looptijd van die ronde valt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport zaterdag 15 juli 2017 @ 21:53:14 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172446423
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even een huishoudelijk vraagje: -Hoe gaan de rondes ingedeeld worden? Kies je bijvoorbeeld voor een week en tellen alle wedstrijden die in die week meegespeeld worden mee voor die ronde?

Of wordt het een weekend van vrijdag t/m zondag en maandag t/m donderdag zodat de interlands, UEFA Cup en Championsleague gescheiden worden van de reguliere competitie?

En wat gebeurt er als een wedstrijd uitgesteld wordt en hij daardoor buiten de looptijd van die ronde valt?
Uitgestelde wedstrijden tellen alsnog mee voor de desbetreffende ronde en midweekse speelronden geven de mogelijkheid tot het veranderen van opstellingen. Dus weekend vr-ma en dan di-do voor Europees, interlands zal ik nog indelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 15 juli 2017 @ 21:53:53 #44
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172446440
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:18 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

De competitie is toch nog lang niet begonnen? Ik zal het volgende week doen. Heb nu alleen mobiel internet.
Het is ook niet een vereiste, maar het zou jammer zijn als iemand niks heeft ingevuld straks. Net als zoekeenleven, die weer eens een lokquote aan z'n broek krijgt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 15 juli 2017 @ 21:56:15 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172446529
quote:
0s.gif Op
donderdag 13 juli 2017 18:28 schreef Brammess het volgende:

Het noodlot slaat dan toch toe; mijn steal Modeste naar China ;(
Dan mag je een nieuwe aanvaller kiezen, als je wil.

Onlogisch mag ook Koné vervangen. In dit geval is het wie het eerste zijn voorkeur indient krijgt de speler (mochten jullie onverhoopt precies dezelfde aanvaller kiezen)

quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toch geen wijziging in de teamnaam hé? :o
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 15 juli 2017 @ 21:57:22 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172446565
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je mag het aan mij geven
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 08:44:41 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172451852
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan mag je een nieuwe aanvaller kiezen, als je wil.

Onlogisch mag ook Koné vervangen. In dit geval is het wie het eerste zijn voorkeur indient krijgt de speler (mochten jullie onverhoopt precies dezelfde aanvaller kiezen)

[..]

Mag ik die gestopte speler ook vervangen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172451954
Waren die regels vooraf al vastgesteld?
  Redactie Sport zondag 16 juli 2017 @ 09:05:35 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172452020
Onlogisch heeft voor Willian (Chelsea) gekozen

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 08:59 schreef Typisch het volgende:
Waren die regels vooraf al vastgesteld?
Ja.

quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mag ik die gestopte speler ook vervangen?
Weet je wanneer het bekend werd dat ie stopt? Anders kan het niet volgens de regels en moet je wachten op de transferperiodes
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 09:08:09 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172452048
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Weet je wanneer het bekend werd dat ie stopt? Anders kan het niet volgens de regels en moet je wachten op de transferperiodes
Nope. Ik las het toen jij het hier poste :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport zondag 16 juli 2017 @ 09:46:49 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172452489
Zo te zien was het net een dag voor de deadline waarop je op hem bood bekend.

Wat doen we hiermee, jongens? Geven we onlogisch hier het voordeel van de twijfel? Zeg het maar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 16 juli 2017 @ 19:22:06 #52
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172466737
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo te zien was het net een dag voor de deadline waarop je op hem bood bekend.

Wat doen we hiermee, jongens? Geven we onlogisch hier het voordeel van de twijfel? Zeg het maar.
Hij heeft nu wel een ''free pick'' aangezien verder niemand nog een bod kan doen. Mij maakt het niet uit.
pi_172483601
ФК Спартак Гаага

Pele
Monreal Sibide Umtiti
Fabregas Boudebouz Amiri Joao Mario
Sanchez Salah Ronaldo
pi_172483823
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo te zien was het net een dag voor de deadline waarop je op hem bood bekend.

Wat doen we hiermee, jongens? Geven we onlogisch hier het voordeel van de twijfel? Zeg het maar.
Ja, maar als hij daardoor boven mij eindigt telt het niet.
  Redactie Sport woensdag 19 juli 2017 @ 11:50:03 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172522951
Ik ben langzaam bezig met het speelschema. De Franse supercup doet dus niet mee, want die is voor 1 augustus. Waardeloos land, dat Frankrijk ;(

Eerste ronde zal dus de Franse competitie + 3 supercups zijn, zoals ook in de TT staat.

De eerste transferperiode zal in ieder geval zijn deadline vinden op 3 september. (Tussen de twee WK-kwalificatie ronden)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 19 juli 2017 @ 11:51:31 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172522995
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mag ik die gestopte speler ook vervangen?
Bij dezen sta ik het toe. Ook omdat je al had ingestuurd voordat het nieuwtje bekend werd.

Willian (Chelsea, Aanvaller) en Eric Botteghin (Feyenoord, verdediger) zijn gekozen als vervangers. Ik zal het plaatsen bij de grote update. Brammess heeft nog geen vervanger voor Modeste gekozen. (en zoekeenleven is ook nog altijd zoek)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 16:15:59 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172529315
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij dezen sta ik het toe. Ook omdat je al had ingestuurd voordat het nieuwtje bekend werd.

Willian (Chelsea, Aanvaller) en Eric Botteghin (Feyenoord, verdediger) zijn gekozen als vervangers. Ik zal het plaatsen bij de grote update. Brammess heeft nog geen vervanger voor Modeste gekozen. (en zoekeenleven is ook nog altijd zoek)
Thanks makker. Dankzij deze wijziging weet ik zeker dat ik van Lans ga winnen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172539716
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Thanks makker. Dankzij deze wijziging weet ik zeker dat ik van Lans ga winnen :)
Succes maatje.
  woensdag 19 juli 2017 @ 22:57:27 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172539794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben langzaam bezig met het speelschema. De Franse supercup doet dus niet mee, want die is voor 1 augustus. Waardeloos land, dat Frankrijk ;(

Eerste ronde zal dus de Franse competitie + 3 supercups zijn, zoals ook in de TT staat.

De eerste transferperiode zal in ieder geval zijn deadline vinden op 3 september. (Tussen de twee WK-kwalificatie ronden)
Hoe lang duurt die eerste transferperiode?
  Redactie Sport woensdag 19 juli 2017 @ 23:10:36 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172540154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoe lang duurt die eerste transferperiode?
'1 dag', in de zin van dat je 1 speler kunt ruilen en dat de ruil wordt toegepast op 3 september.
Het gaat niet op tijd, dus je mag je keuze ten allen tijde insturen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172580073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Dat Neymar naar PSG gedoe lijkt nog serieus te zijn ook :')

BrazilStat twitterde op woensdag 19-07-2017 om 20:45:16 BREAKING NEWS:GLOBO, the biggest source in Brazil, now exclusively reveal that Neymar has told close friends that… https://t.co/P8QTOTRqzk reageer retweet
Globo schijnt een betrouwbare bron te zijn
Als Neymar inderdaad naar Frankrijk vertrekt dan stop ik er mee :%
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172593165
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als Neymar inderdaad naar Frankrijk vertrekt dan stop ik er mee :%
Want? Daar levert hij me maar de helft van de punten op ivm Spanje.. Frankrijk is factor 1, Spanje factor 2 :'(
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 12:45:16 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172593517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

'1 dag', in de zin van dat je 1 speler kunt ruilen en dat de ruil wordt toegepast op 3 september.
Het gaat niet op tijd, dus je mag je keuze ten allen tijde insturen.
Ah juist, maar hoe weet je dan welke spelers anderen vrijlaten?
pi_172593532
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:19 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Want? Daar levert hij me maar de helft van de punten op ivm Spanje.. Frankrijk is factor 1, Spanje factor 2 :'(
Oh, ik heb Suarez _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 15:23:52 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172596692
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ah juist, maar hoe weet je dan welke spelers anderen vrijlaten?
Niet, spelers die vrijgelaten worden kunnen niet door anderen gekozen worden (tot een ronde later)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:24:20 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172596701
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Niet, spelers die vrijgelaten worden kunnen niet door anderen gekozen worden (tot een ronde later)
Oke ^O^
  Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 20:45:56 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172604291
We hebben in totaal 88 speelronden. :9~
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 21:23:03 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172605427
Dit lijstje speelronden mag in de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 21:24:49 #69
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172605467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijstje speelronden mag in de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^

Iedere speelronde een klassementje ofzo?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 21:28:03 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172605552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:

[..]

^O^

Iedere speelronde een klassementje ofzo?
Ja, en je kunt voor elke speelronde je team aanpassen. Ik ga ook een puntenklassement per speelronde bijhouden, waarbij de top 8 punten kan scoren (10-8-6-5-4-3-2-1) (waarbij nulscores if lager nooit punten opleveren en bij ex aequo de punten gedeeld worden)

Ik zal straks nog even wat uitleg posten over wat jullie kunnen doen tijdens de transferperiode en hoe dat precies werkt (volgens mij had ik dat nog niet gedaan)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 juli 2017 @ 21:29:54 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172605607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijstje speelronden mag in de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent de UEFA Super Cup vergeten :+
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 21:30:07 #72
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172605613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, en je kunt voor elke speelronde je team aanpassen. Ik ga ook een puntenklassement per speelronde bijhouden, waarbij de top 8 punten kan scoren (10-8-6-5-4-3-2-1) (waarbij nulscores if lager nooit punten opleveren en bij ex aequo de punten gedeeld worden)

Ik zal straks nog even wat uitleg posten over wat jullie kunnen doen tijdens de transferperiode en hoe dat precies werkt (volgens mij had ik dat nog niet gedaan)
Dat eerste snap ik niet zo goed

Je verdient toch punten dmv spelers die scoren/winnen/opgesteld worden/enzovoorts
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 21:30:43 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172605622
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je bent de UEFA Super Cup vergeten :+
Speelronde 2, stop de tijd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 21:32:44 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172605677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat eerste snap ik niet zo goed

Je verdient toch punten dmv spelers die scoren/winnen/opgesteld worden/enzovoorts
Ja, maar zegmaar, je hebt per speelronde bijvoorbeeld:

Lange_Lans 228
Tagliano 210
Ajacied422 162
hhh38 88
Lenny_Leonard 55
(en de rest scoort minder)

In het totaalklassement krijgen jullie dan gewoon die punten, dus jij krijgt 210 punten.

In het puntenklassement krijgt L_L dan 10 punten, jij 8, etc. Dus dat is daarnaast, niet ter vervanging.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 21:33:51 #75
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172605707
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar zegmaar, je hebt per speelronde bijvoorbeeld:

Lange_Lans 228
Tagliano 210
Ajacied422 162
hhh38 88
Lenny_Leonard 55
(en de rest scoort minder)

In het totaalklassement krijgen jullie dan gewoon die punten, dus jij krijgt 210 punten.

In het puntenklassement krijgt L_L dan 10 punten, jij 8, etc. Dus dat is daarnaast, niet ter vervanging.
Ah oke. Dus je zou in theorie twee eindwinnaars kunnen hebben, mochten we dat willen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172610372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Speelronde 2, stop de tijd.
We gaan nu niet tijdens het spel de regels veranderen. Deze competitie doet dus niet mee.
  Redactie Sport zondag 23 juli 2017 @ 00:29:24 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172611138
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:04 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

We gaan nu niet tijdens het spel de regels veranderen. Deze competitie doet dus niet mee.
Heb ik m vooraf niet genoemd? Ik ging er van uit van wel aangezien ik ook de nationale supercups heb genoemd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 juli 2017 @ 02:06:01 #78
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172612331
Als de nationale supercups meedoen lijkt het me wel voor de hand liggend dat inderdaad die van de UEFA ook gewoon meetelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door KingRoland op 23-07-2017 02:12:37 ]
pi_172614184
quote:
8s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heb ik m vooraf niet genoemd? Ik ging er van uit van wel aangezien ik ook de nationale supercups heb genoemd.
Nee is niet genoemd. Je zei nog te twijfelen over wk clubs.
pi_172614759
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:30 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Nee is niet genoemd. Je zei nog te twijfelen over wk clubs.
Doe eens niet zo moeilijk.
pi_172614852
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Doe eens niet zo moeilijk.
Ik ga er geen punt pakken, las dat Ronaldo niet speelt :')
pi_172614896
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:16 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik ga er geen punt pakken, las dat Ronaldo niet speelt :')
Het is maar een spelletje. Waar de kans dat ik uiteindelijk win wel aanzienlijk is.
pi_172614918
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het is maar een spelletje. Waar de kans dat ik uiteindelijk win wel aanzienlijk is.
Bij een spel zijn er regels. Ik kan behoorlijk fanatiek zijn als de kans groot is dat ik win.
  Redactie Sport zondag 23 juli 2017 @ 12:41:19 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172617942
Voor KO-wedstrijden (beker, EL/CL, WK, etc) wordt de toto (WGV) na 90 minuten opgemaakt. Uiteraard tellen goals, assists en kaarten in een verlenging wel mee (tijdens een strafschoppenserie niet)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 23 juli 2017 @ 12:55:27 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172618179
Nog een keer over de transferperiodes.
Dit staat al in de OP:

Hoe gaat zo'n periode in zijn werk?
- Je mag 1 speler per periode wisselen en alleen wisselen met spelers die niet door iemand gekozen zijn.
- Je mag alleen wisselen tussen spelers van gelijke positie. Zo kan Zoet met Onana gewisseld worden, maar Zoet niet met Dybala gewisseld worden. Er mag dus niet afgeweken van posities.
- Je geeft één speler aan die je uit je team wilt halen. Je geeft een lijstje van maximaal vijf spelers waarmee je deze speler zou willen ruilen. Vervolgens wordt er opnieuw gekeken 'wie het meeste geld heeft ingezet'. In dit geval is het geld wat je inzet niet je vrije kapitaal, maar de waarde van de speler die je ervoor wil ruilen.

Voorbeeld: Ajacied422 en Tagliano bezitten respectievelijk Ziyech en Klaassen. Ajacied422 betaalde 40 miljoen voor Ziyech, Tagliano 45 miljoen voor Klaassen. Ze willen beiden deze spelers inruilen en hebben bovenaan hun lijstje Van Ginkel gezet. Tagliano krijgt uiteindelijk van Ginkel, want Klaassen had de hogere waarde van 45 miljoen en is dus de duurdere speler die is ingezet om van Ginkel te krijgen.
Je vrije kapitaal wordt niet meer gebruikt voor deze tussentijdse transfers.

___

Ofwel, je kiest 1 speler die je uit je selectie wil zetten. Tagliano zet Klaassen dus uit zijn selectie. Vervolgens geeft Tagliano een lijstje op van spelers die hij wil hebben in de plaats van Klaassen. Bijvoorbeeld:

Van Ginkel (PSV)
Herrada (Manchester United)
Sanches (Bayern Munchen)
Guardado (Betis)
Aranguiz (Leverkusen)

Tagliano had 45 miljoen ingezet op Klaassen en wisselt dus de duurste speler om voor Van Ginkel en krijgt Van Ginkel.

Ajacied422 koos voor het volgende lijstje:

Van Ginkel (PSV)
Van de Beek (Ajax)

Hij krijgt de tweede speler op zijn lijstje, dus Van de Beek.

Stel, opperkleurder heeft 1 miljoen betaald voor James en wil in plaats van James Van Ginkel hebben. Hij geeft de volgende lijst op:

Van Ginkel (PSV)

opperkleurder zijn transfer gaat niet door en hij behoudt James voor zijn team, in ieder geval tot aan de eerstvolgende transferperiode.
___

Je bent NIET verplicht om vijf spelers op te geven. Je kunt er ook voor kiezen om minder spelers op te geven (bijvoorbeeld als je één speler heel graag wil hebben en bereid bent daar een duurdere speler voor te bieden)

De spelers moeten, zoals genoemd, allemaal op dezelfde positie spelen. Je kunt geen verdediger voor een aanvaller ruilen. Uiteraard moeten de spelers ook beschikbaar zijn. Twee spelers kunnen niet onderling afspreken om spelers te ruilen (en waarom zou je?)

___

Spelers die aan zijn getrokken in een transferperiode kunnen pas de speelronde erna ingezet worden (dit is simpelweg omdat het anders teveel verwerkingssnelheid kost). Zo kunnen de spelers die in Transferdeadline 1 binnengehaald worden pas in speelronde 10 worden ingezet. Spelers die worden weggedaan kunnen na de transferdeadline niet meer worden ingezet (dus ook niet in speelronde 9)

De enige uitzondering is voorafgaand aan het WK, spelers die in de laatste transferperiode worden gewisseld mogen wel direct ingezet worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 23 juli 2017 @ 13:13:15 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172618445
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De huidige spelerslijst :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 23 juli 2017 @ 13:43:17 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172619195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ah oke. Dus je zou in theorie twee eindwinnaars kunnen hebben, mochten we dat willen
Mariano -> Galatasaray.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Ik doe mee
Isla -> Fener
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 13:45:12 #88
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172619243
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mariano -> Galatasaray.

[..]

Isla -> Fener
Verdomme :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport zondag 23 juli 2017 @ 13:45:20 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172619246
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik doe ook wel mee :)
Nog een keer de oproep om nog 2 verdedigers in te sturen... moet voor de eerste speelronde op 3 augustus, anders is het te laat. Bovendien hoop ik nog een teamnaam + opstelling te krijgen.

Mocht ook dat te lang duren worden de spelers bovendien vrijgegeven voor transferperiode 1.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172625065
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:45 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Verdomme :')
Haha.
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 18:24:26 #91
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172625094
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Haha.
Dan zou je denken dat ze bij Galatasaray nog wat Europese puntjes pakken, maar daar zijn ze ook al uitgeschakeld door Östersunds FK

Mad, jelly, diep, alles
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172625099
quote:
9s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nog een keer de oproep om nog 2 verdedigers in te sturen... moet voor de eerste speelronde op 3 augustus, anders is het te laat. Bovendien hoop ik nog een teamnaam + opstelling te krijgen.

Mocht ook dat te lang duren worden de spelers bovendien vrijgegeven voor transferperiode 1.
Anders laten we iemand anders met het team van zoekeenleven spelen. Misschien jij zelf wel Mex. Heb je mogelijk ook wat voldoening van je inspanningen. *O*
pi_172644882
Mendy van Monaco naar Man.City voor 58 miljoen :o
  maandag 24 juli 2017 @ 16:08:52 #94
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172644986
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Anders laten we iemand anders met het team van zoekeenleven spelen. Misschien jij zelf wel Mex. Heb je mogelijk ook wat voldoening van je inspanningen. *O*
Ik vond het ook al raar dat Mex zelf geen team zou hebben. Ik vertrouw erop dat ie dat kan zonder de boel te manipuleren. Eventueel stuurt ie z'n transferlijstjes nog even op naar iemand anders ter controle.

Als ie zelf wil natuurlijk.
pi_172645124
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:01 schreef Max23 het volgende:
Mendy van Monaco naar Man.City voor 58 miljoen :o
Dat zat er al een tijdje aan te komen, ouwe reus. Wel verzekerd van een vaste basisplek. Geen concurrentie voor hem op die plek.
pi_172645161
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vond het ook al raar dat Mex zelf geen team zou hebben. Ik vertrouw erop dat ie dat kan zonder de boel te manipuleren. Eventueel stuurt ie z'n transferlijstjes nog even op naar iemand anders ter controle.

Als ie zelf wil natuurlijk.
Om de schijn van manipulatie - ook al gaat dat bij Mex zeker niet het geval zijn - tegen te gaan, kan hij met het team van zoekeenleven spelen. Mits due zich niet meldt. Heeft hij evengoed een acceptabel team lijkt me.
pi_172645274
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zat er al een tijdje aan te komen, ouwe reus. Wel verzekerd van een vaste basisplek. Geen concurrentie voor hem op die plek.
Dan zal dat mij hopelijk veel puntjes opleveren :Y
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 12:55:46 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172664615
http://www.ad.nl/transfer(...)80-miljoen~a5dca9e8/

Gelukkig haalde ik 'm voor slechts 15 miljoen naar #IKWILSTIJNTERUGALSMOD gehaald :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172684334
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/transfer(...)80-miljoen~a5dca9e8/

Gelukkig haalde ik 'm voor slechts 15 miljoen naar #IKWILSTIJNTERUGALSMOD gehaald :)
Deze zin loopt niet lekker.
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 10:15:01 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172684437
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Deze zin loopt niet lekker.
:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 23:01:03 #101
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172726215
Ik kan mijn team nog veranderen voor de ronde begint toch? Moet ik misschien maar even doen met Mariano in de gelederen :'(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 juli 2017 @ 00:57:11 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172728536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan mijn team nog veranderen voor de ronde begint toch? Moet ik misschien maar even doen met Mariano in de gelederen :'(
Ja. Je mag ook nog een vervanger uitzoeken, want het is nog voor 1 augustus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 08:00:08 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172729796
Wanneer moet ik mijn basis elf doorgeven en hoe? Is dat hier in het topic of per pm?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 19:41:44 #104
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172744243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja. Je mag ook nog een vervanger uitzoeken, want het is nog voor 1 augustus.
Dank ^O^ Ga ik dat proberen te doen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 28 juli 2017 @ 20:12:31 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172744979
Zoekeenleven nog steeds niet gesignaleerd?
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 20:17:25 #106
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172745111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Zoekeenleven nog steeds niet gesignaleerd?
Nope. Maja het is ook vakantietijd :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 28 juli 2017 @ 20:20:53 #107
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172745206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Nope. Maja het is ook vakantietijd :+
Dan is ie al erg lang op vakantie :P
pi_172751451
Voor ronde 1 heb ik welgeteld 1 speler die mogelijk punten kan scoren :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172751570
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor ronde 1 heb ik welgeteld 1 speler die mogelijk punten kan scoren :')
Ik kan alleen Trapp, Cavani, Marquinhos opstellen :').

Gelukkig spelen ze thuis tegen fucking Amiens.
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 00:46:26 #110
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172751696
Doe mij maar Elseid Hysaj (Napoli) erbij, in plaats van dat gedrocht van een Mariano
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 29 juli 2017 @ 00:58:16 #111
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172751903
Ik heb Cahill, Meunier en Thauvin.

Ik heb overigens een speler gekozen die nog in de Portugese competitie speelt. Mag ik die nu ook gewoon wisselen als ik wil?
pi_172752039
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb Cahill, Meunier en Thauvin.

Ik heb overigens een speler gekozen die nog in de Portugese competitie speelt. Mag ik die nu ook gewoon wisselen als ik wil?
Ja, dat mag. Je mag die nieuwe speler alleen nog niet gebruiken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 juli 2017 @ 01:10:43 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172752169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, dat mag. Je mag die nieuwe speler alleen nog niet gebruiken.
Je bedoelt pas na dat transfermoment?

Want dan wacht ik nog even af of ie getransfereerd wordt.
pi_172752285
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je bedoelt pas na dat transfermoment?

Want dan wacht ik nog even af of ie getransfereerd wordt.
Nee, je mag hem dan 2 rondes niet inzetten als je buiten de reguliere transferronde wisselt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport zaterdag 29 juli 2017 @ 15:33:17 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172760823
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb Cahill, Meunier en Thauvin.

Ik heb overigens een speler gekozen die nog in de Portugese competitie speelt. Mag ik die nu ook gewoon wisselen als ik wil?
In de transferperiode pas. Dat is het risico wat je dan genomen hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 29 juli 2017 @ 15:35:37 #116
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172760854
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In de transferperiode pas. Dat is het risico wat je dan genomen hebt.
Begrijpelijk, maar het viel te proberen :P
  Redactie Sport zondag 30 juli 2017 @ 12:29:57 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172780362
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik ben hier verschrikkelijk laat mee, maar als het nog kan wil ik best meedoen
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Leuk initiatief.Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:55 schreef hafcfan het volgende:
Als psvcl mee doet kan ik niet achter blijven
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:36 schreef Dakterras het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit wil ik best proberen :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:W Meld zich
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik fok altijd vanuit de subfora.

OT : Leuk idee Mexicanobakker! Ik doe mee :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
1. Ajacied422
2. PSVCL
3. Dakterras
4. Tagliano
5. voetbalmanager2
6. onlogisch
7. opperkleurder
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:35 schreef Max23 het volgende:
Wel ontiegelijk veel competities :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Wil wel mee doen maar vergeet het toch.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:42 schreef Brammess het volgende:
Ik wil ook meedoen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het wel handig als ik mee doe? Ik win dit soort spelletjes meestal met gemak waardoor het voor de anderen misschien wel niet meer leuk is.
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:42 schreef Class het volgende:
Doe ook mee
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Im in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:23 schreef Deshain het volgende:
Ik doe ook mee na overleg met Mex
Eerste deadline voor de selecties ligt op 4 augustus, 20:45.

Zorg ervoor dat je de juiste spelers hebt opgesteld dus. Opstellingen mogen gewoon hier geplaatst worden.

Verder is ronde 2 geschrapt (omdat natuurlijk de PL teams pas in de tweede ronde van de League Cup meedoen) en dat betekent dat de UEFA Supercup (8 augustus), die wel gewoon toegevoegd wordt omdat dat wel gewoon de bedoeling was :+ ook bij ronde 1 komt (score is x2)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 juli 2017 @ 14:13:17 #118
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172783063
Asskickers United

Kepa Arrizabalaga

Daniel Carvajal
Phil Jones
José Gayà
Rob Holding

Ander Herrera
Andres Iniesta
Serge Gnabry

Marcus Rashford
Lionel Messi
Angel Di Maria
  zondag 30 juli 2017 @ 14:42:41 #119
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172784173
Mijn opstelling zoals ie in het vorige topic staat blijft intact.

Wel fijn dat ik nu 4 spelers heb die 1e ronde.
pi_172784427
Die van mij ook is wat ik eerder postte.
pi_172784528
Maar als het voor de eerste speelronde is. Kan alleen PSG opstellen. Hopelijk scoort Cavani een veelvoud tegen Amiens.

Trapp; (ook al keept Areola :'( )
Pareja, Marquinhos, Romagnoli, Marcelo
Hamsik, De Bruyne, Eriksen
Callejon, Cavani, Mertens
pi_172786534
Szczesny is naar Juve, Salah naar Liverpool.

Boudebouz gaat ook nog wel weg en Joao Mario staat in de belangstelling van PSG :)
pi_172789160
Roman Bürki
Sergi Roberto - Diego Godin - Iñigo Martinez
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 30-07-2017 19:47:51 ]
pi_172803591
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
is mijn team nog wat? Schaal van 1 tot 10?
Heb je toch maar mooi een Ajaxied in je team ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 31 juli 2017 @ 13:03:24 #125
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172805188
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heb je toch maar mooi een Ajaxied in je team ;)
Wie.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:19:07 #126
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172806582
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:03 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Wie.
Oh fuck, nja die gaat dus never nooit meer keepen dit seizoen xD
pi_172807031
Kan ik nog ergens makkelijk terugvinden wat mijn opstelling was? (Op vakantieadres nu) 8-)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:09:37 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172807535
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:43 schreef ender_xenocide het volgende:
Kan ik nog ergens makkelijk terugvinden wat mijn opstelling was? (Op vakantieadres nu) 8-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:35 schreef ender_xenocide het volgende:
F.C. Gokwerk:

Péter Gulacsi

David Alaba
Jerome Boateng
Daley Blind

James Rodriguez
Christian Pulisic
Hakim Ziyech
Matt Ritchie
Lorenzo Pellegrini

Neymar
Arjen Robben
Tip: Ik zou Glik opstellen voor de eerste speelronde van de Ligue 1
pi_172823971
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]


[..]

Tip: Ik zou Glik opstellen voor de eerste speelronde van de Ligue 1
dank!
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:51:05 #130
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172834519
Daar zit je dan, met de fucking 3e keeper van Ajax op je lijst.

Wie gunt mij een extra transfer/aankoop :') ?
pi_172834643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
Daar zit je dan, met de fucking 3e keeper van Ajax op je lijst.

Wie gunt mij een extra transfer/aankoop :') ?
Gelukkig voor jou zat Lamprou ook in jouw team op het bankje. Nu maar hopen dat jouw 1e keeper vrij van problemen blijft tot het einde van deze maand.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:43:20 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172835496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
Daar zit je dan, met de fucking 3e keeper van Ajax op je lijst.

Wie gunt mij een extra transfer/aankoop :') ?
Ik heb Jones & Casillas :')

Alsof laatst genoemde nog een transfer maakt en Vermeer zal wel in de basis komen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:46:05 #133
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172835574
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb Jones & Casillas :')

Alsof laatst genoemde nog een transfer maakt en Vermeer zal wel in de basis komen :')
RIP
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou zat Lamprou ook in jouw team op het bankje. Nu maar hopen dat jouw 1e keeper vrij van problemen blijft tot het einde van deze maand.
Mijn geluk kennende staat er een spits in de goal straks _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Shadowkid053 op 01-08-2017 20:21:18 ]
pi_172856536
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb Jones & Casillas :')

Alsof laatst genoemde nog een transfer maakt en Vermeer zal wel in de basis komen :')
De goden hebben je beden gehoord :+

http://www.ad.nl/nederlan(...)an-de-kant~accc837c/

Ik hoop maar dat Neymar bij PSG flink wat meer gaat scoren omdat hij minder de bal hoeft af te spelen om zo het verschil aan bonus tussen Spanje en Frankrijk te compenseren. :(
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172856709
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:


Eerste deadline voor de selecties ligt op 4 augustus, 20:45.

Zorg ervoor dat je de juiste spelers hebt opgesteld dus. Opstellingen mogen gewoon hier geplaatst worden.

Verder is ronde 2 geschrapt (omdat natuurlijk de PL teams pas in de tweede ronde van de League Cup meedoen) en dat betekent dat de UEFA Supercup (8 augustus), die wel gewoon toegevoegd wordt omdat dat wel gewoon de bedoeling was :+ ook bij ronde 1 komt (score is x2)
Wat vind je het handigst qua doorgeven wissels, hele selectie opgeven of alleen de wissel?

Ik wil namelijk graag Jerome Boateng wisselen voor Kamil Glik

Team wordt dan:

Péter Gulacsi

David Alaba
Daley Blind
Kamil Glik

James Rodriguez
Christian Pulisic
Hakim Ziyech
Matt Ritchie
Lorenzo Pellegrini

Neymar
Arjen Robben
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 18:53:22 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172859302
quote:
6s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:46 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

De goden hebben je beden gehoord :+

http://www.ad.nl/nederlan(...)an-de-kant~accc837c/

Ik hoop maar dat Neymar bij PSG flink wat meer gaat scoren omdat hij minder de bal hoeft af te spelen om zo het verschil aan bonus tussen Spanje en Frankrijk te compenseren. :(
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172859411
Als Neymar maar niet mijn Cavani-feestje verpest.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:12:07 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172859697
quote:
6s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:46 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

De goden hebben je beden gehoord :+

http://www.ad.nl/nederlan(...)an-de-kant~accc837c/

Ik hoop maar dat Neymar bij PSG flink wat meer gaat scoren omdat hij minder de bal hoeft af te spelen om zo het verschil aan bonus tussen Spanje en Frankrijk te compenseren. :(
James mist de eerste weken van het seizoen ook nog, dus je zal je formatie moeten gaan veranderen
  Moderator donderdag 3 augustus 2017 @ 13:56:13 #139
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172877004
Maar vier spelers die kunnen scoren ;(

Dan maar dit
Asenjo
Gaspar, Luis, Rose, Rudiger
Toornstra, Kimmich, Coutinho
Lemar, Aubameyang, Belotti
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport donderdag 3 augustus 2017 @ 18:03:42 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172882295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:53 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Wat vind je het handigst qua doorgeven wissels, hele selectie opgeven of alleen de wissel?

Ik wil namelijk graag Jerome Boateng wisselen voor Kamil Glik

Team wordt dan:

Péter Gulacsi

David Alaba
Daley Blind
Kamil Glik

James Rodriguez
Christian Pulisic
Hakim Ziyech
Matt Ritchie
Lorenzo Pellegrini

Neymar
Arjen Robben

Hele opstelling geeft minder kans op fouten, maar 1 wissel mag je ook wel los doorvoeren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172902876
http://www.ad.nl/buitenla(...)r-supercup~aaf6ba7e/

Grrrrrrrr

Moet toch het voetbalnieuws maar wat scherper/intensiever gaan volgen de komende tijd wil ik überhaupt kansen maken.... :+
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172903181
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Max23 het volgende:
Naam: Belonna

Handanovic
Nieuwkoop-Mendy-Silva-Kongolo
Mata-Felipe Anderson-Keita-Demirbay
Aguero-Giroud
Verandering.

Handanovic
Nieuwkoop-Mendy-Silva-Kongolo
Mata-Felipe Anderson-Keita-Götze
Aguero-Giroud
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:08:14 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172905318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik ben hier verschrikkelijk laat mee, maar als het nog kan wil ik best meedoen
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Leuk initiatief.Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:55 schreef hafcfan het volgende:
Als psvcl mee doet kan ik niet achter blijven
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:36 schreef Dakterras het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit wil ik best proberen :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:W Meld zich
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik fok altijd vanuit de subfora.

OT : Leuk idee Mexicanobakker! Ik doe mee :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
1. Ajacied422
2. PSVCL
3. Dakterras
4. Tagliano
5. voetbalmanager2
6. onlogisch
7. opperkleurder
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:35 schreef Max23 het volgende:
Wel ontiegelijk veel competities :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Wil wel mee doen maar vergeet het toch.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:42 schreef Brammess het volgende:
Ik wil ook meedoen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het wel handig als ik mee doe? Ik win dit soort spelletjes meestal met gemak waardoor het voor de anderen misschien wel niet meer leuk is.
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:42 schreef Class het volgende:
Doe ook mee
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Im in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:23 schreef Deshain het volgende:
Ik doe ook mee na overleg met Mex
Nog een paar uurtjes allemaal...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172905328
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog een paar uurtjes allemaal...
Wat moeten we nog doen? :o
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:09:16 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172905340
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog een paar uurtjes allemaal...
Neem je het team over van de jongen die een leven heeft gevonden?
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:14:00 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172905420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Neem je het team over van de jongen die een leven heeft gevonden?
Team overnemen is niet te doen met het transfersysteem. Dus iemand van de zijlijn die leest kan nog via een DM of PM het team overnemen en anders zullen de spelers weer beschikbaar worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172905472
ФК Спартак Гаага

Pele
Monreal Sibide Umtiti
Fabregas Boudebouz Amiri Joao Mario
Sanchez Salah Ronaldo

Zo blijft mijn team
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:20:57 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172905546
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Team overnemen is niet te doen met het transfersysteem. Dus iemand van de zijlijn die leest kan nog via een DM of PM het team overnemen en anders zullen de spelers weer beschikbaar worden.
Misschien even een PM sturen naar mogelijk geïnteresseerden of even een berichtje in het FOK Voetbalmanagertopic plaatsen
pi_172905762
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat moeten we nog doen? :o
pi_172905861
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Team overnemen is niet te doen met het transfersysteem. Dus iemand van de zijlijn die leest kan nog via een DM of PM het team overnemen en anders zullen de spelers weer beschikbaar worden.
Dat laatste lijkt me nogal extreem. Laat het team dan gewoon zoals het is en ken geen punten toe.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:40:48 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172905885
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat moeten we nog doen? :o
Je opstelling wijzigen als je niet tevreden bent over je opstelling, en anders kun je achterover leunen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172905913
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je opstelling wijzigen als je niet tevreden bent over je opstelling, en anders kun je achterover leunen.


De tweede speelronde is geschrapt toch? Dus dan de volgende aanpassing moet er vrijdag voor 20.00 uur zijn ofzo?
pi_172905958
Kleine wijziging dan:

Cech
Kurzawa, Piszszek, Rudy, Sokratis
Mahrez, Matic, Kagawa
Griezmann, Bale, Son

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2017 17:04:11 ]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:51:23 #154
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172906076
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:46 schreef Typisch het volgende:
Kleine wijziging dan:

Neuer
Kurzawa, Piszszek, Rudy, Sokratis
Mahrez, Matic, Kagawa
Griezmann, Bale, Son

Bank: Cech, De Vrij, Karsdorp, Wilshere, Ganso, Weghorst
pi_172906161
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Cech gaat toch niet keepen ook deze ronde? ;(
pi_172906208
Naam: FUBAR

ter Stegen
Alba, Orban, Federico
Tielemans, Rakitic, Parejo, Wanyama
Benzema, Diego Costa, Pedro

Bank: de Gea, Halstenberg, Ginther, Lichtsteiner, Federico, Khedira, Piatti
pi_172906219
Weet iemand een overzicht met alle schorsingen en blessures?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:03:20 #158
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172906277
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Cech gaat toch niet keepen ook deze ronde? ;(
Speelt in de Community Shield tegen United, ik denk niet dat ie gaat banken toch?
pi_172906290
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:46 schreef Typisch het volgende:
Kleine wijziging dan:

Cech
Kurzawa, Piszszek, Rudy, Sokratis
Mahrez, Matic, Kagawa
Griezmann, Bale, Son


Nog een kleine update. :+
Thanx to hhh38god.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2017 17:04:21 ]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:06:10 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172906325
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog een kleine update. :+
Thanx to hhh38god.
Beetje jammer om gelijk punten mis te lopen ;)

Maar hierna mogen mensen het lekker zelf op gaan zoeken
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:06:42 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172906335
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand een overzicht met alle schorsingen en blessures?
Transfermarkt is vaak je beste vriend
pi_172906398
Unreal Madrid :

Lloris
Bertrand ,Mercado,Manolas,Valencia
Soriano,Ozil,Dembele,Thiago
Vela ,Vardy
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:16:58 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172906501
#IKWILSTIJNTERUGALSMOD

Jones
Azpilicueta, Ramos, Juanfran, Musacchio
Koke Motta,Vilhena
Gameiro,Mbappé, Willian
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172907548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me nogal extreem. Laat het team dan gewoon zoals het is en ken geen punten toe.
Dit
hhhhh
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:19:59 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172907600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me nogal extreem. Laat het team dan gewoon zoals het is en ken geen punten toe.
Aan de andere kant is het ook wel leuk om nog een strijd om die spelers te krijgen

Hij heeft in ieder geval genoeg interessante spelers in z'n team :9~
pi_172907736
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het ook wel leuk om nog een strijd om die spelers te krijgen

Hij heeft in ieder geval genoeg interessante spelers in z'n team :9~
Als ik had geweten dat er nog voor de start een heel team aan 1e picks weer vrijgegeven zou worden, dan had ik op een andere wijze geboden. Lijkt me een slecht, en onaangekondige, wijziging van de regels.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172908917
Negersex:

Roman Bürki
Sergi Roberto - Diego Godin - Iñigo Martinez
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:22:24 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172908987
We kunnen dit schriftelijk afdoen. Gefeliciteerd Lans.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:08:09 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als ik had geweten dat er nog voor de start een heel team aan 1e picks weer vrijgegeven zou worden, dan had ik op een andere wijze geboden. Lijkt me een slecht, en onaangekondige, wijziging van de regels.
Als men tegen is kan ik ze ook gewoon als verdwenen verklaren. Bij de transfers zal er sowieso wel wat competitie zijn denk ik zo ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910262
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:22 schreef onlogisch het volgende:
We kunnen dit schriftelijk afdoen. Gefeliciteerd Lans.
De eerste ronde maakt hij nog niet eens punten.
pi_172910455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De eerste ronde maakt hij nog niet eens punten.
Jelly.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:19:47 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172910463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als ik had geweten dat er nog voor de start een heel team aan 1e picks weer vrijgegeven zou worden, dan had ik op een andere wijze geboden. Lijkt me een slecht, en onaangekondige, wijziging van de regels.
Niemand heeft er rekening mee gehouden toch?

De uitgangspositie is gelijk
pi_172910624
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Niemand heeft er rekening mee gehouden toch?

De uitgangspositie is gelijk
Nee, mensen die matige spelers voor te hoge bedragen ingekocht hebben of die slechte spelers hebben die ze sowieso kwijt willen hebben een groot voordeel.

Ik heb bewust 2 dure spelers ingekocht die ik niet kwijt wil. De rest van mijn spelers zijn allen voor kleine bedragen gekocht. Als ik 1 van zijn spelers wil, dan moet ik een redelijke speler dumpen en is de kans groot dat ik naast grijp.

Als ik wist dat er een heel team weer losgelaten zou worden op de transfermarkt voordat we begonnen zouden zijn, dan had ik mijn biedingen meer gespreid.

DaveDave, de enige die verder op dit plan reageerde, is het met mee eens.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:11:14 #174
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172914914
Zonde dat Joao Moutinho meteen 2 assists voor jan lul maakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:22:30 #175
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172915231
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde dat Joao Moutinho meteen 2 assists voor jan lul maakt.
Brammess heeft hem niet opgesteld?
pi_172915242
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Brammess heeft hem niet opgesteld?
Is het al definitief dat Areola basiskeeper is?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:26:12 #177
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172915314
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is het al definitief dat Areola basiskeeper is?
Ik weet net zoveel als jij
pi_172919859
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Brammess heeft hem niet opgesteld?
Brammess is dan ook kanjerdom.
pi_172920426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:59 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Brammess is dan ook kanjerdom.
Mijn eerste 40 punten zijn binnen.
pi_172920465
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:36 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Mijn eerste 40 punten zijn binnen.
Ik zie jou dan ook zeker als concurrentie. Buiten dit topic kunnen we evengoed wel normaal tegen elkaar blijven doen. In dit topic heb ik waarschijnlijk het mes tussen de tanden en reageer ik ook zo. Dan weet je dat al. Excuses op voorhand in ieder geval.
pi_172923523
Fuckfuckfuck. Zie nu pas dat Alaba geblesseerd is -O-
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:51:54 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172930330
De eerstvolgende deadline:

Vrijdag 11 augustus 19:00
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:01:18 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172930473
Meunier gaat zeker heel weinig spelen nu met Dani Alves in het team..
pi_172930830
Goal, assist Cavani
De nul van Marquinhos w/

255 :P.
  Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:23:31 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172930885
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Goal, assist Cavani
De nul van Marquinhos w/

255 :P.
Zonde dat jouw keepertje moest banken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172930909
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zonde dat jouw keepertje moest banken.
Tsja, hoort erbij. Vanaf volgende week kan ik Ederson opstellen. City is goed bezig op het oog.
pi_172931492
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tsja, hoort erbij. Vanaf volgende week kan ik Ederson opstellen. City is goed bezig op het oog.
Hoeveel punten heb ik Stijn?
pi_172931537
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoeveel punten heb ik Stijn?
Burki keept zo pas bij de Super Cup.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:06:27 #189
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172931913
Is de JC schaal gewonnen door Feyenoord of tellen we hem als gelijkspel?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172932047
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Is de JC schaal gewonnen door Feyenoord of tellen we hem als gelijkspel?
Is al eerder uitgelegd Tagliano. Gebruik je modpowers eens.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:13:56 #191
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172932068
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Is al eerder uitgelegd Tagliano. Gebruik je modpowers eens.
Ik zie het al. Jammer dat de pingel van De_Toorn niet ook nog meetelt :{
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172932533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:13 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zie het al. Jammer dat de pingel van De_Toorn niet ook nog meetelt :{
Je wil iedere gescoorde penalty in de shootout de volle punten geven? :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:33:41 #193
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172932560
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je wil iedere gescoorde penalty in de shootout de volle punten geven? :')
Alleen als mij dat punten oplevert, uiteraard
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:59:24 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172937903
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Burki keept zo pas bij de Super Cup.
Heeft die jongen weer mazzel dat we geen minpunten uitkeren voor een eigen goal. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172937934
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heeft die jongen weer mazzel dat we geen minpunten uitkeren voor een eigen goal. :)
Die 2-2 staat op naam van Bürki ja?
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 00:01:57 #196
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172937952
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die 2-2 staat op naam van Bürki ja?
Volgens Flashscore wel. Boort mij mooi even 112,5 punten voor Kimmich door de neus.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172937979
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Volgens Flashscore wel. Boort mij mooi even 112,5 punten voor Kimmich door de neus.
Gelachen.
  Redactie Sport zondag 6 augustus 2017 @ 00:03:13 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172937980
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die 2-2 staat op naam van Bürki ja?
Volgens mijn bron wel. (soccerway)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 6 augustus 2017 @ 00:03:41 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172937989
Ik zal zo wel even videoscheidsrechter spelen. :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172938002
Gewoon de bron aanhouden, anders is het vervalsing wmb // schipperen.
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 00:04:14 #201
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172938007
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gelachen.
;(

Met 385 puntjes verdiend met 4 spelers ben ik ook nog wel tevreden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 00:04:38 #202
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172938014
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal zo wel even videoscheidsrechter spelen. :D
Tsja. Kimmich schoot hem wel zelf op doel maar ik kan ook wel leven met een eigen goal :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172938018
Gewoon eenduidig zijn, jongens. Wij zijn slaaf van Soccerway.
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 00:05:36 #204
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172938030
DFB had het zelf overigens ook over een eigen goal

Toch lichtjes mad
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172938168
Ederson
Ghoulam - Pareja - Marquinhos - Marcelo
Eriksen - De Bruyne - Ilsanker - Pröpper
Cavani - Bakambu

Voor volgende week. Italië en Spanje moeten nog beginnen. Ik kan wel een goed team opstellen voor de CLQ bedenk ik me net.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ajacied422 op 10-08-2017 22:02:20 ]
pi_172938271
Telt de DFB Pokal trouwens ook 1x
  Redactie Sport zondag 6 augustus 2017 @ 00:28:15 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172938440
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Telt de DFB Pokal trouwens ook 1x
1.5

Alle bekers tellen zoals de nationale competitie behalve de league cup (die is 1x)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172938462
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

1.5

Alle bekers tellen zoals de nationale competitie behalve de league cup (die is 1x)
Ah, hopen dat mijn vriend Hasenhuttl de boel een beetje serieus neemt. Vorig jaar vloog Leipzig (Ilsanker) er vroeg uit namelijk.
  zondag 6 augustus 2017 @ 17:28:06 #209
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172949653
Cahill assistje ^O^
pi_172950169
Pröpper naar Brighton, :'(.
pi_172958591
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

;(

Met 385 puntjes verdiend met 4 spelers ben ik ook nog wel tevreden
Ik (als het goed is) 387.5 met 8(!!) spelers.
hhhhh
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 22:24:05 #212
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172958692
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:20 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Ik (als het goed is) 387.5 met 8(!!) spelers.
Dat je er al 8 hebt die kunnen scoren :D

Ik had nog wel Rüdiger vandaag, dus ik klim er nog net aan overheen geloof ik
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 22:24:52 #213
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172958721
Daarover gesproken, als team A in minuut 60 een tegengoal krijgt en in minuut 70 mijn speler invalt, telt die tegengoal dan wel voor hem mee? Lijkt mij wel het meest makkelijk in ieder geval :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport maandag 7 augustus 2017 @ 01:32:08 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172962539
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Daarover gesproken, als team A in minuut 60 een tegengoal krijgt en in minuut 70 mijn speler invalt, telt die tegengoal dan wel voor hem mee? Lijkt mij wel het meest makkelijk in ieder geval :+
b
Ja gewoon dat soort rekenregels. Die speler houdt dan ook niet "de nul"
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172962741
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

b
Ja gewoon dat soort rekenregels. Die speler houdt dan ook niet "de nul"
En belangrijker: jouw verdediger die in de 90e minuut invalt krijgt wel punten voor de nul als zijn teamgenoten dat in de 90 minuten voor hem gedaan hebben. En als jouw invaller de wedstrijd wint, terwijl de doelpunten voor zijn invalbeurt gemaakt zijn, dan krijg je die punten ook gewoon.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 08:55:58 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172963851
Komen er tussenstanden op vaste tijdstippen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172964206
Gelden voor toekenning van de punten de 90 minuten eindstanden of de uiteindelijk winnaar na verlening c.q penalty's?

Gevonden in post #84

stand 90 minuten, verdere doelpunten/kaarten tellen wel mee, penalty's niet.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172964622
Glik en Pulisic hebben me nog een beetje gered deze eerste ronde volgens mij 310 punten behaald dankzij hen. Alleen punten gemist door te vergeten om Robben te wisselen voor Müller.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172965480
Weinig keus voor mij voor komende week, en nieuws goed in de gaten houden. Van de 15 veldspelers 4 geblesseerd, 1 niet speelgerechtigd, 1 nog geen wedstrijd...

Dit wordt desondanks mijn opstelling, verwacht toch dat Neymar deze week wel goed komt.

Péter Gulacsi RB Leipzig

Daley Blind Manchester United
Kamil Glik Monaco
Alfie Mawson Swansea

Christian Pulisic Dortmund
Hakim Ziyech Ajax
Matt Ritchie Newcastle United
Lorenzo Pellegrini Sassuolo

Neymar PSG
Thomas Muller Bayern
Lars Stindl Monchengladbach
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172965876
quote:
5s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Komen er tussenstanden op vaste tijdstippen?
Einde van het seizoen
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:26:12 #221
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172966621
quote:
5s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Komen er tussenstanden op vaste tijdstippen?
Na iedere speelronde zou mooi zijn
pi_172967041
vallen de europa league playoff wedstrijden van volgende week in ronde 2?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport maandag 7 augustus 2017 @ 20:48:38 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172979613
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:43 schreef ender_xenocide het volgende:
vallen de europa league playoff wedstrijden van volgende week in ronde 2?
Ronde 3 staan ze bij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172986366
Aangepaste opstelling:
Roman Bürki
Sergi Roberto - Diego Godin - Joel Matip
Vincenzo Griffo - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku
pi_172996148
Voor komend weekend:

Lloris
Bertrand-Valencia-Willems
Thiago-Ozil-Dembele-Ayoub
Vardy-Locadia-Armenteros
  Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:12:07 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173008260
Dit is de eerste score, volgens mijn scoretabel op basis van de informatie van soccerway:

Tagliano Klapharken FC 399
Typisch Hup 375,5
DaveDave09 Alleswinnen FC 372,5
Ajacied422 LFC Napoli 355
hhh38 De Zwarte Paarden 327,5
Ender_xenocide F.C. Gokwerk 290
Shadowkid053 Asskickers United 284
voetbalmanager2 De Subtoppers 270
Onlogisch #IKWILSTIJNTERUGALSMOD 230
Opperkleurder Fk Spartak Gaaga 224
Lange_Lans FC Negersex 197,5
hafcfan King in the South 192,5
Brammess Murder on Zidane's floor 150
Max23 Belonna 144
Lenny_Leonard FUBAR 122
JR-Style-93 FC Bedankt Hans 7,5
Deshain Tripping major ballsack 0
PSVCL Unreal Madrid -20

Klapharken FC begint op de brommer door goals en assists van Toornstra (ze speelden immers in De Kuip), Aubameyang en Kimmich.

Voor Unreal Madrid speelde alleen Antonio Valencia, maar die besloot wat minpunten op te vissen en zodoende staat dit team op -20.

Oh, en opperkleurder gaat klagen dat ik zijn teamnaam verkeerd heb gespeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:13:32 #227
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173008303
Bohhh _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:14:29 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173008340
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik ben hier verschrikkelijk laat mee, maar als het nog kan wil ik best meedoen
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Leuk initiatief.Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:55 schreef hafcfan het volgende:
Als psvcl mee doet kan ik niet achter blijven
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:36 schreef Dakterras het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit wil ik best proberen :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:W Meld zich
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik fok altijd vanuit de subfora.

OT : Leuk idee Mexicanobakker! Ik doe mee :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
1. Ajacied422
2. PSVCL
3. Dakterras
4. Tagliano
5. voetbalmanager2
6. onlogisch
7. opperkleurder
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:35 schreef Max23 het volgende:
Wel ontiegelijk veel competities :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Wil wel mee doen maar vergeet het toch.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:42 schreef Brammess het volgende:
Ik wil ook meedoen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het wel handig als ik mee doe? Ik win dit soort spelletjes meestal met gemak waardoor het voor de anderen misschien wel niet meer leuk is.
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:42 schreef Class het volgende:
Doe ook mee
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Im in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:23 schreef Deshain het volgende:
Ik doe ook mee na overleg met Mex
Deadline 2: Vrijdag 11 augustus 19:00
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:15:25 #229
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173008369
-20 _O-

Overigens speelden voor mij Bailly en Meunier niet, teringlijers
  Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:19:08 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173008475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:15 schreef hhh38 het volgende:
-20 _O-
Afwezigheid van Thiago en Ozil helpt niet mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173008518
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ederson
Ghoulam - Pareja - Marquinhos - Marcelo
Eriksen - De Bruyne - Ilsanker - Pröpper
Cavani - Bakambu

Voor volgende week. Italië en Spanje moeten nog beginnen. Ik kan wel een goed team opstellen voor de CLQ bedenk ik me net.
Nu mag Pröpper dus tegen City spelen ;(. Gelukkig wel x2 dus leed verzacht.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:25:36 #232
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173008641
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nu mag Pröpper dus tegen City spelen ;(. Gelukkig wel x2 dus leed verzacht.
Tenzij hij minpunten gaat scoren natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173008744
Mijn teamnaam is verkeerd gespeld. Maar zal er niet over klagen omdat mex zo snel heeft geteld.
pi_173008853
Begint goed
pi_173008911
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de eerste score, volgens mijn scoretabel op basis van de informatie van soccerway:

Tagliano Klapharken FC 399
Typisch Hup 375,5
DaveDave09 Alleswinnen FC 372,5
Ajacied422 LFC Napoli 355
hhh38 De Zwarte Paarden 327,5
Ender_xenocide F.C. Gokwerk 290
Shadowkid053 Asskickers United 284
voetbalmanager2 De Subtoppers 270
Onlogisch #IKWILSTIJNTERUGALSMOD 230
Opperkleurder Fk Spartak Gaaga 224
Lange_Lans FC Negersex 197,5
hafcfan King in the South 192,5
Brammess Murder on Zidane's floor 150
Max23 Belonna 144
Lenny_Leonard FUBAR 122
JR-Style-93 FC Bedankt Hans 7,5
Deshain Tripping major ballsack 0
PSVCL Unreal Madrid -20

Klapharken FC begint op de brommer door goals en assists van Toornstra (ze speelden immers in De Kuip), Aubameyang en Kimmich.

Voor Unreal Madrid speelde alleen Antonio Valencia, maar die besloot wat minpunten op te vissen en zodoende staat dit team op -20.

Oh, en opperkleurder gaat klagen dat ik zijn teamnaam verkeerd heb gespeld.
Heeft Toornstra ook een assist gegeven? :?
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:39:54 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173009008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn teamnaam is verkeerd gespeld. Maar zal er niet over klagen omdat mex zo snel heeft geteld.
Dat is het enige wat je nog van mij ziet makker, mijn hakken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:48:55 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173009239
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heeft Toornstra ook een assist gegeven? :?
Neuh, Kimmich had een assistje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173012543
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de eerste score, volgens mijn scoretabel op basis van de informatie van soccerway:

Tagliano Klapharken FC 399
Typisch Hup 375,5
DaveDave09 Alleswinnen FC 372,5
Ajacied422 LFC Napoli 355
hhh38 De Zwarte Paarden 327,5
Ender_xenocide F.C. Gokwerk 290
Shadowkid053 Asskickers United 284
voetbalmanager2 De Subtoppers 270
Onlogisch #IKWILSTIJNTERUGALSMOD 230
Opperkleurder Fk Spartak Gaaga 224
Lange_Lans FC Negersex 197,5
hafcfan King in the South 192,5
Brammess Murder on Zidane's floor 150
Max23 Belonna 144
Lenny_Leonard FUBAR 122
JR-Style-93 FC Bedankt Hans 7,5
Deshain Tripping major ballsack 0
PSVCL Unreal Madrid -20

Klapharken FC begint op de brommer door goals en assists van Toornstra (ze speelden immers in De Kuip), Aubameyang en Kimmich.

Voor Unreal Madrid speelde alleen Antonio Valencia, maar die besloot wat minpunten op te vissen en zodoende staat dit team op -20.

Oh, en opperkleurder gaat klagen dat ik zijn teamnaam verkeerd heb gespeld.
Volgens mij heb ik 310 punten

Glik:

Basis:10
Doelpunt:100
Winst: 50

is 160

Pulisic:

Basis: 10x1,5=15
Doelpunt: 75x1,5=112,5
Gelijkspel: 15x1,5=22,5

is 150

totaal 310
(of heb ik ergens een gele kaart over het hoofd gezien?)

Top dat je de lijst zo snel voor mekaar hebt :)

[ Bericht 7% gewijzigd door ender_xenocide op 09-08-2017 09:01:04 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport woensdag 9 augustus 2017 @ 09:10:55 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173012726
quote:
19s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:53 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik 310 punten

Glik:

Basis:10
Doelpunt:100
Winst: 50

is 160

Pulisic:

Basis: 10x1,5=15
Doelpunt: 75x1,5=112,5
Gelijkspel: 15x1,5=22,5

is 150

totaal 310
(of heb ik ergens een gele kaart over het hoofd gezien?)

Top dat je de lijst zo snel voor mekaar hebt :)
Glik heeft 2 tegengoals gekregen, dat zal het wel zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173012819
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de eerste score, volgens mijn scoretabel op basis van de informatie van soccerway:

Tagliano Klapharken FC 399
Typisch Hup 375,5
DaveDave09 Alleswinnen FC 372,5
Ajacied422 LFC Napoli 355
hhh38 De Zwarte Paarden 327,5
Ender_xenocide F.C. Gokwerk 290
Shadowkid053 Asskickers United 284
voetbalmanager2 De Subtoppers 270
Onlogisch #IKWILSTIJNTERUGALSMOD 230
Opperkleurder Fk Spartak Gaaga 224
Lange_Lans FC Negersex 197,5
hafcfan King in the South 192,5
Brammess Murder on Zidane's floor 150
Max23 Belonna 144
Lenny_Leonard FUBAR 122
JR-Style-93 FC Bedankt Hans 7,5
Deshain Tripping major ballsack 0
PSVCL Unreal Madrid -20

Klapharken FC begint op de brommer door goals en assists van Toornstra (ze speelden immers in De Kuip), Aubameyang en Kimmich.

Voor Unreal Madrid speelde alleen Antonio Valencia, maar die besloot wat minpunten op te vissen en zodoende staat dit team op -20.

Oh, en opperkleurder gaat klagen dat ik zijn teamnaam verkeerd heb gespeld.
BAM. Bijna bovenaan al. _O_
pi_173012892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Glik heeft 2 tegengoals gekregen, dat zal het wel zijn.
Oh fuck gemist dat ze daarvoor strafpunten krijgen |:(

Nog teveel de vakantie in de ogen denk ik _O-

Nogmaals top dat je het zo snel en goed voor mekaar hebt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173014354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

BAM. Bijna bovenaan al. _O_
Je staat tweede van de kanshebbers.
pi_173018565
Meh.

Mijn team is een diesel, hopen dat het seizoen lang genoeg is.
pi_173020629
Wojciech Szczesny
Samuel Umtiti - Nacho Monreal - Djibril Sidibé -Daniele Rugani
Cesc Fabregas - Sergio Busquets - Nadiem Amiri
Timo Werner - Mohamed Salah - Cristiano Ronaldo
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 16:23:06 #245
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173042962
Nog best wat blessures in m'n team en ook nog spelers die nog niet in actie komen ;(

Berisha (Atalanta)
Viergever (Ajax) - Rüdiger (Chelsea) - Rose (Tottenham)
Toornstra (Feyenoord) - Sigurdsson (Swansea) - Coutinho (Liverpool) - Kimmich (Bayern)
Lemar (Monaco) - Costa (Juventus) - Aubameyang (Dortmund)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 10 augustus 2017 @ 17:21:53 #246
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173044074
Baumann
Meunier - Bailly - Cahill
Banega - Pjanic - Tolisso - Zielinski
Thauvin - G. Jesus - Sterling

9/11 potentieel in actie.
pi_173045314
Update:
IN: Jonas Hector
OUT: Dembele

---------------Courtois-----------
----Bellerin-----Luiz------Lindelof--- jonas hector
Fabinho---Verratti---kante---wijnaldum
----------Forsberg----Lewandowski----

Blijft alsnog 11/11 die waarschijnlijk in actie komen
hhhhh
pi_173051251
UPDATE:

Robben in
Neymar out

Péter Gulacsi RB Leipzig

Daley Blind Manchester United
Kamil Glik Monaco
Alfie Mawson Swansea

Christian Pulisic Dortmund
Hakim Ziyech Ajax
Matt Ritchie Newcastle United
Lorenzo Pellegrini Sassuolo

Arjen Robben Bayern
Thomas Muller Bayern
Lars Stindl Monchengladbach
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:23:22 #249
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173052074
PSG moet echt van Oblak afblijven aub
pi_173053036
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:23 schreef hhh38 het volgende:
PSG moet echt van Oblak afblijven aub
ze hadden ook van Neymar af moeten blijven

-O-
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:54:05 #251
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173053207
quote:
8s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

ze hadden ook van Neymar af moeten blijven

-O-
Als ze nog lang doorgaan verdient de Franse competitie een hogere vermenigvuldiger dan de Spaanse _O-
pi_173054812
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als ze nog lang doorgaan verdient de Franse competitie een hogere vermenigvuldiger dan de Spaanse _O-
:Y per direct vind ik :s)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 23:57:48 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173054899
Hopen dat PSG het dan maar wel goed doet in de CL, dan kan Neymar alsnog wel veel waard zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:25:12 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173055355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik ben hier verschrikkelijk laat mee, maar als het nog kan wil ik best meedoen
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Leuk initiatief.Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:55 schreef hafcfan het volgende:
Als psvcl mee doet kan ik niet achter blijven
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:36 schreef Dakterras het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit wil ik best proberen :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:W Meld zich
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik fok altijd vanuit de subfora.

OT : Leuk idee Mexicanobakker! Ik doe mee :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
1. Ajacied422
2. PSVCL
3. Dakterras
4. Tagliano
5. voetbalmanager2
6. onlogisch
7. opperkleurder
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:35 schreef Max23 het volgende:
Wel ontiegelijk veel competities :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Wil wel mee doen maar vergeet het toch.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:42 schreef Brammess het volgende:
Ik wil ook meedoen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het wel handig als ik mee doe? Ik win dit soort spelletjes meestal met gemak waardoor het voor de anderen misschien wel niet meer leuk is.
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:42 schreef Class het volgende:
Doe ook mee
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Im in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:23 schreef Deshain het volgende:
Ik doe ook mee na overleg met Mex
Vergeet niet: Vandaag om 19:00 is de deadline

De eerstvolgende deadline is op dinsdag 15 augustus om 18:00
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:25:49 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173055367
Lol, zocht 'm net op en zie dat je me quote :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:25:54 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173055368
#IKWILSTIJNTERUGALSMOD

Jones
Azpilicueta, Ramos, Juanfran, Musacchio
Koke Motta,Vilhena
Gameiro,Mbappé, Willian
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173056170
Mignolet
Otamendi, Walker, Williams, Vertonghen, koscielny
Soriano, Isco, Trigueros
Silva, Suarez
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173056888
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat PSG het dan maar wel goed doet in de CL, dan kan Neymar alsnog wel veel waard zijn.
finale Bayern PSG zou wel lekker zijn.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173059444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]


[..]

Vergeet niet: Vandaag om 19:00 is de deadline

De eerstvolgende deadline is op dinsdag 15 augustus om 18:00
Kepa Arrizabalaga

Daniel Carvajal
Phil Jones
José Gayà
Rob Holding

Ander Herrera
Andres Iniesta
Serge Gnabry

Lionel Messi
Angel Di Maria
TOM BOERE
pi_173061576
Jeroen Zoet
Thiago Silva - Benjamin Mendy - Dejan Lovren
Naby Keita - Kerem Demirbay - Juan Mata - Felipe Anderson
Sergio Aguero - Olivier Giroud - Joshua King
pi_173063879
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
....
Sorry, maar ik maak toch nog even een wissel n.a.v. het nieuws... ^O^

UPDATE:

Neymar in
David Alaba in

Stindl out
Alfie Mawson out

Péter Gulacsi RB Leipzig

Daley Blind Manchester United
Kamil Glik Monaco
David Alaba Bayern

Christian Pulisic Dortmund
Hakim Ziyech Ajax
Matt Ritchie Newcastle United
Lorenzo Pellegrini Sassuolo

Arjen Robben Bayern
Thomas Muller Bayern
Neymar PSG

[ Bericht 4% gewijzigd door ender_xenocide op 11-08-2017 15:24:22 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173063942
Ah shit. Hoop voor 1900 thuis te zijn. :')
pi_173068820
Cech
Kurzawa,Rudy, Piszszek, De Vrij, Sokratis
Mahrez, Matic, Kagawa
Weghorst, Son


Mag dit?
Zijn de enige spelers die in actie komen. :')
  Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:59:43 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173069393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:25 schreef Typisch het volgende:
Cech
Kurzawa,Rudy, Piszszek, De Vrij, Sokratis
Mahrez, Matic, Kagawa
Weghorst, Son


Mag dit?
Zijn de enige spelers die in actie komen. :')
5-3-2 mag ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173078650
GiroudGod
pi_173086259
Wanneer is de eerste transfer periode?
hhhhh
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:04:20 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173088193
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Wanneer is de eerste transfer periode?
deadline voor insturen daarvoor is op 3 september (uit mijn hoofd)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:31:08 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173088886
Cahill staat er virtueel lekker voor. :9~
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:32:11 #270
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173088905
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cahill staat er virtueel lekker voor. :9~
Rüdiger schiet daar ook niet echt op :')

Kimmich en Auba redden net als de vorige ronde het weekend
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173089022
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:32 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Rüdiger schiet daar ook niet echt op :')

Kimmich en Auba redden net als de vorige ronde het weekend
Ik heb 3 chelsea spelers ;(
hhhhh
pi_173089036
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cahill staat er virtueel lekker voor. :9~
Loop je nu hhh uit te lachen? :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:39:37 #273
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173089044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:38 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Ik heb 3 chelsea spelers ;(
Da's nog wat zuurder ja ;(

Had je misschien nog beter spelers die niet in actie komen op kunnen stellen, met de standen van nu dan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:40:17 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173089066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Loop je nu hhh uit te lachen? :D
Iedereen gaat dit feest wel een keer meemaken dit jaar lijkt me.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173089093
Ik ben mad
hhhhh
pi_173089115
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iedereen gaat dit feest wel een keer meemaken dit jaar lijkt me.
In de voetbalmanager was mijn koopje Kali al na 25 minuten uitgeschakeld. En hij heeft daar niet eens een teamgenoot voor zijn bek voor hoeven te slaan. ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:44:00 #277
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173089149
Kan je gedurende de wedstrijd ook drie spelers wisselen? ;(

en Sigurdsson speelt ook al niet, heerlijke ronde
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173089334
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:44 schreef Tagliano het volgende:
Kan je gedurende de wedstrijd ook drie spelers wisselen? ;(

en Sigurdsson speelt ook al niet, heerlijke ronde
Gylfi ging neit eens mee op de US Tour van Swansea.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:58:34 #279
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173089385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gylfi ging neit eens mee op de US Tour van Swansea.
Ik had er ook niet heel veel hoop op, die moet lekker zijn transfer rond gaan maken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173090568
Als het goed is nu +470 met 7 scorende spelers (behalve courtois dan met -40)

hhhhh
pi_173091481
Weghorst met een assist. _O_
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:55:04 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173091482
Marseille 0-1 op het laatste moment door een assist van Thauvin _O_
pi_173091604
Fabregas :') :') :')
pi_173094028
Ederson 280, Silva 220, De Bruyne 120

Fijn begin van het weekend.
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:44:19 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173096240
869 punten al voor iemand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173096255
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
869 punten al voor iemand.
Lange_Lans neem ik aan.
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:46:20 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173096317
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Lange_Lans neem ik aan.
FC Negersex heeft volgens de scoretabel 320 punten binnengeharkt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173096348
Ik verdenk DaveDave
pi_173096367
VOETBALMANAGER2
pi_173096370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

FC Negersex heeft volgens de scoretabel 320 punten binnengeharkt.
Hmm. Mijn kanonnen zijn nog niet in stelling gebracht blijkbaar. Ik neem aan dat jij ook verwacht dat ik dit ga winnen?
pi_173096398
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hmm. Mijn kanonnen zijn nog niet in stelling gebracht blijkbaar. Ik neem aan dat jij ook verwacht dat ik dit ga winnen?
Morgen spelen Alli, Kane, Lukaku, Mkhitaryan pas.
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:49:02 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173096401
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hmm. Mijn kanonnen zijn nog niet in stelling gebracht blijkbaar. Ik neem aan dat jij ook verwacht dat ik dit ga winnen?
Ik sluit dit zeker niet uit :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173096429
Morgen gaat Cavani profiteren van Neymars aanwezigheid. Dat voel ik gewoon.
pi_173096455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Morgen spelen Alli, Kane, Lukaku, Mkhitaryan pas.
Dat bedoel ik. Grens van 1.000 punten wordt morgen door mij doorbroken.
pi_173096477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik sluit dit zeker niet uit :)
Is dit een politiek correct antwoord, omdat mijn team erg goed is of omdat we vrienden zijn?
  Redactie Sport zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:51:43 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173096490
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Is dit een politiek correct antwoord, omdat mijn team erg goed is of omdat we vrienden zijn?
Ik wil de andere deelnemers niet demotiveren. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173096531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik wil de andere deelnemers niet demotiveren. :)
Ik beschouw jou ook als vriend.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:45:42 #298
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173105433
Ik moet echt flink aan de bak in de transferperiode, een hoop spelers die geen vaste basisplaats hebben
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:33:48 #299
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_173109622
deBankzitter twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:06:03 Verrassende opstelling FC Twente: Geen Boere en Laukart, wel Van der Heyden, Kvasina en George. reageer retweet
Wat een teringzooi.
pi_173113210
Geen lindelof in de basis of als sub :(!
hhhhh
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:34:15 #301
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173113534
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')