abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172268741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:38 schreef minilot het volgende:
-knip-
Ben jij mij? :o
Ik kwam er pas na 7 weken achter dat ik zwanger was en UD was ook 1 januari :D. Ook toevallig ^^. Gefeliciteerd iig!

PS ook bang voor naalden enz hier, wees gerust: merk je niks van als je eenmaal aan het bevallen bent :+. Komt goed ;).
Ik hoor hier verder niet
pi_172268808
Minilot gefeliciteerd!

Ik vind het zo fijn dat gewoon een flodder jurk genoeg is nu, geen knellende kleren.
Ik loop ook al sinds ik thuis ben (half mei) op slippers of blote voeten. Geen gedoe met veters strikken enzo. Dat is wel het voordeel van hoogzwanger in de zomer.

Minder is dochter met 39,5 graad koorts die tegen je aan wil plakken's nachts gecombineerd met voedingskussen en zeiltje op het bed. Veel vocht kwijt zo in ieder geval.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:58:31 #28
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_172269298
Minilot O+ Een foodbaby :P wat heerlijk dat je je zo goed voelt!

Beterschap voor je dochter Inge!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_172269761
Pfff, ingee, wat een geplak... Beterschap voor je meisje! En succes met de laatste daagjes!

Zo, en ik kom me hier afmelden. De kraamzorg is uitgezwaaid, het eerste pak met muisjes is op en ik kan weer normaal lopen. :)

Verder ben ik strontverliefd. J is zooo lief, ik ben de hele dag aan het kussen, en zijn supermegazachte haartjes zijn vettig van het vele aaien. (Wat een verschil met T, ik ben lichamelijk en mentaal nu niet zo van het padje, en kan nu dus veel beter genieten!)

Nou ja, doegdoeg dus, succes allemaal, en tot straks in het babytopic!
:* :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 08-07-2017 17:52:51 ]
pi_172270672
Wat een poppetje, gefeliciteerd! O+ O+
pi_172271347
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:23 schreef Skittles het volgende:

[..]

+1. Ik heb zelfs mn vriend letterlijk wakker geschopt omdat ik ervan overtuigd was dat hij op haar lag. Ze lag gewoon aan de andere kant naast me in de cosleeper :')
Dit ja. Zooooo vaak :') en bij nr 2 en 3 gewoon rustig weer.
:)
pi_172271882
R lag meestal naast ons in haar wiegje, maar het heeft echt lang geduurd voor ik rustig wakker kon worden zonder binnen 3 seconden te checken of ze nog ademde. Hoop dat ik daar wat meer ontspannen mee om kan gaan bij de 2e.
pi_172273753
Minilot gefeliciteerd en welkom *O*
  zaterdag 8 juli 2017 @ 18:10:27 #34
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172274799
Welkom mini *O* goeie datum heb je geprikt!

Ik had vanmiddag ineens een babyshower van collega's aan mn fiets hangen :o. Gelukkig geen genante spelletjes over buikomtrekken en potjes proeven. Gewoon gezellig gehightea'd met cadeautjes. Zo lief dat ze aan me gedacht hebben O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172277400
Sara, het klinkt alsof je op een heerlijke roze wolk zit, wat fijn O+ En wat een knapperd heb je gebakken zeg! Geniet er maar lekker van!

Minilot, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Twist, gek idee he dat we al op de helft zijn? Ik vind het zo rap gaan! Ben zo benieuwd naar ons kleine meisje O+ We mogen maandag weer naar haar kijken bij de 20 weken echo, hopen dat alles goed gaat met haar en dat het lekker genieten is.

Bedankt voor de felicitaties!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_172278018
Hoi Minilot, leuk dat je er bent, gefeliciteerd! Een bijzondere uitrekendatum heb je.

Mee eens, positiekleding is vreselijk. Ik zie ook veel te veel sterretjes, vlindertjes en hartjes.
Mijn kleding komt ook vooral via Zalando, wat leuke rokjes en shirtjes. Al kost het me wel heel veel langer om wat leuks te vinden.
Bij Only vond ik ook een leuk stretch zomerjurkje en bij Esprit een jurk met de naad net onder de borsten.Het mag dan wel veel gedoe zijn om wat leuks te vinden, mijn gewone kleding (vooral broeken) waag ik me niet meer aan. :D

Een fotogenieke baby heb je Sara! O+
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_172278974
Mnoh, Sara! O+ Geniet van je blauwe wolk!

Minilot :W gefeliciteerd! Toffe uitgerekende datum heb je wel!

Ik vind die goedkope shirts van zeeman ook heel fijn. Die heb ik het meest aan. Lekker basic, ik hou ervan.

Die benauwde lucht buiten :X we gingen net boodschappen doen en normaal is dat minder dan 10 minuten lopen, nu dus ruuuuuiiiim daar overheen. En halverwege nog op een bankje op adem moeten komen _O-
Gelukkig hangt er sinds vanmiddag airco boven en is het nu al beter te hebben in huis.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 21:22:55 #38
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_172279379
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had vanmiddag ineens een babyshower van collega's aan mn fiets hangen :o. Gelukkig geen genante spelletjes over buikomtrekken en potjes proeven. Gewoon gezellig gehightea'd met cadeautjes. Zo lief dat ze aan me gedacht hebben O+
Ha, leuk als je dat leuk vindt! :)

Ik moet er zelf juist niet aan denken en ik troost mij met de wetenschap dat ik IRL al nauwelijks vrouwen ken en de vrouwen die toch nog om me heen zijn kennen elkaar eigenlijk niet: ze zijn per één of twee stuks verdeeld over werk, schoonfamilie en kennissenkring, zonder onderling contact. Mooi zo! :7 Maar goed, zelfs áls ze onverhoopt toch gaan samenklitten duim ik dat men me goed genoeg kent om te weten dat ik het idee van een babyshower vooral huiveringwekkend vind. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 08-07-2017 21:28:50 ]
I feel the bite, I feel the beat, I see the dancing feet
  zaterdag 8 juli 2017 @ 21:24:54 #39
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172279436
Minilot wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 21:26:09 #40
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_172279474
:W trouwens vanaf de weecee van een zaaltje waar wat new wave-bandjes optreden. Plassen jullie allemaal ook zoveel? Komt geen eind aan, zeg! >:)
pi_172280105
Ik heb nog nooit gehoord van een babyshower voor iemand die duidelijk had gecommuniceerd daar geen zin in te hebben, dus je weet wat je te doen staat :)

Gefeliciteerd trouwens! Hoop je op een december- of januaribaby?

Ik kan gelukkig nog steeds 6 uur slapen zonder te plassen. Als je steeds voor 3 druppels gaat zou ik maandag even met een potje langs de huisarts gaan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 22:41:03 #42
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_172281214
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 21:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een babyshower voor iemand die duidelijk had gecommuniceerd daar geen zin in te hebben, dus je weet wat je te doen staat :)

Gefeliciteerd trouwens! Hoop je op een december- of januaribaby?

Ik kan gelukkig nog steeds 6 uur slapen zonder te plassen. Als je steeds voor 3 druppels gaat zou ik maandag even met een potje langs de huisarts gaan.
Nope, ik pies gewoon normaal! :+ Nu drink ik van mezelf altijd al wel een liter of drie per dag (voornamelijk water) en dat is verder niet toegenomen, ik loos het alleen twee keer zo vaak nu. :') Niet 's nachts gelukkig, ik slaap gewoon een uur of acht onafgebroken als een blok.

En wanneer de spruit eruit komt maakt me niet zoveel uit, maar in verband met een berg feestdagen eind december en dan zelf ook nog eens jarig is het voor de koter later vast leuker om een pietsje verderop in januari jarig te wezen. Maar het maakt mij verder niks uit. Het komt wanneer het komt. Hoop ik. *)

En ja, ik denk wel afdoende gecommuniceerd. :Y 8-)
pi_172281255
wow, minilot! O+
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 22:43:35 #44
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_172281276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:42 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, minilot! O+
:W JG! O+
pi_172281318
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:42 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, minilot! O+
ik heb al zovaak aan je gedacht of het al raak zou zijn, toen je meldde na T zn geboorte dat jullie ook gingen proberen...zo tof! *O*
pi_172281334
Klinkt goed allemaal minilot!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172282933
Gefeliciteerd Sara! Wat een dropje! O+

Rest niet bijgelezen maar waar is Bella gebleven?
Lang niets van gelezen.
pi_172287105
Gefeliciteerd mini! *O*

Wat een plaatje Sara O+

Gisteren zat er voor het eerst een wildvreemde aan m'n buik, wat bezielt die mensen?! :(
Baalde achteraf dat ik die hand niet gewoon had weggeduwd.
Maar heb daarna alleen maar complimentjes mogen ontvangen over hoe goed ik eruit zag en dat ik mooi zwanger ben O+
Dat maakte m'n dag weer goed :D
pi_172287189
Vandaag is mijn UD! *O* Ik 'vierde' het vannacht al met beenkrampen en vage dromen, dus ik hoop niet dat ik vandaag aan de bak moet :O Ik hoop wél op een stuk taart of een lekker ijsje vandaag :9

Mnoh Sara wat een droppie. Tot snel bij de baby's! :)

Oeps dat waren een beetje veel smileys..
  zondag 9 juli 2017 @ 10:15:38 #50
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_172287316
Kazy megamijlpaal *O*

Sara O+ Wat een snoet!

Nog 1 dag tot echo! :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')