abonnement Unibet Coolblue
pi_172257171
Hallo allemaal.

Ik ben Lars ik zit nu in 2 vwo.
Maar ik heb een probleem, door allerlei omstandigheden van thuis ging het op school niet zo goed.
Ik stond op een gegeven moment 5 onvoldoendes, nu sta ik alleen nog op wiskunde een 5je.
Maar dat maakt mij dus wel een bespreekgeval, en mijn andere cijfers zijn ook niet zo goed.
Maar mijn mentor probeert mij over te krijgen en ik hoop dat dat zal lukken.
Maar nu ben ik wel kn de stres want de docenten gaan dinsdag vergaderen welke bespreekgevallen wel of niet overgaan. En dan hebben ze het zo geregeld dat als je dinsdag na 10 uur s'ochtends wordt gebeld, dan ben je niet over, als je niet wordt gebeld ben je wel over. Maar nu heb ik dus een heleboel stress hebben jullie wat tips hoe ik hiermee moet omgaan?

Alvast bedankt
pi_172259357
Wacht maar op de examens, dat wordt leuk.
pi_172259382
Op dit moment kan je er toch niks meer aan veranderen. Leg het tot dinsdag naast je neer.

Of je hebt het verneukt, of je bent over.. Alle resultaten zijn al bekend lijkt mij. Er moet enkel nog beslist worden, maar daar heb jij geen invloed meer op.

Ga tot dinsdag leuke dingen doen om je hoofd bij iets anders te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2017 00:19:00 ]
pi_172279536
Wat mensen hierboven zeggen. En zitten blijven, als het toch gebeurt, is echt niet het ergste op de wereld. Je basis voor het volgende jaar is veel beter als je het huidige jaar over doet. Zie het als een extra leermoment.
pi_172284891
2vwo.. dan ben je nog geen 16 toch?
There are only 151 Pokémon.
pi_172296632
Besef dat het al dan niet overgaan nu volledig buiten jouw handen ligt, het beste wat je nu kan doen is je zinnen verzetten; er de hele tijd aan denken gaat de situatie voor nu niet beter maken.

- behoorlijk spuit 11 zie ik nu pas. -

[ Bericht 13% gewijzigd door FlippingCoin op 09-07-2017 17:26:26 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172298538
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 02:17 schreef Eenskijken het volgende:
2vwo.. dan ben je nog geen 16 toch?
Nee 14.
pi_172498077
Ja dit is het einde van de wereld je zal sterven en je familie ook en het is jouw schuld
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_172501908
Ben nu wel benieuwd of TS over is gegaan :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')