abonnement Unibet Coolblue
pi_172268459
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
shiiiit.

Welke niet ?!?!?

het meest foktop is toch wel Monsanto & Bayer

Merck kan er ook wat van

Shell mag ook opdonderen

Unilever vieze gifmengers

etc etc etc etc
Monsanto is van plan om het wereld voedselprobleem op te lossen, in hoeverre heb jij dan last van hun?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_172269180
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:26 schreef halfway het volgende:

[..]

Monsanto is van plan om het wereld voedselprobleem op te lossen, in hoeverre heb jij dan last van hun?
:') .

Wacht maar toch ze patent zetten op het varken. Volgende stap is patent op JOU.

pi_172269608
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Waarin wijkt AH dan af van ALLE andere supermarkten?
Ze hebben verschillende maten winkels. Het assortiment verschilt totaal per winkel en bij een kleine winkel kan je heel veel dingen niet krijgen, of alleen de duurste variant ervan. Ook kan je bij de kleinere winkel niet de zelfscan gebuiken. En dan heb ik het verder niet over de bonuskaart die je nodig hebt.

Bij bijvoorbeeld Jumbo heeft een kleinere winkel praktisch hetzelfde assortiment als een grotere winkel, afgezien van misschien verpakkingsformaten. Ook in kleinere winkels kan je de zelfscan gebruiken.

Alle Jumbo's in mijn stad (5 stuks) zijn ruim opgezet. Mijn lokale ah is een smal doolhof, zoals meer ah's in de omgeving.

Ah pretendeert goedkoop te zijn, maar dat zijn ze niet. Ze moeten je met hun aanbiedingen om de oren slaan om je de winkel in te lokken, maar als je je niet strikt aan de euroshoppermerken houdt, is de ah gewoon een dure winkel. Jumbo heeft nauwelijks folderaanbiedingen en dat is ook niet nodig, want ze zijn relatief goedkoop en niet alleen als je je beperkt tot de huismerkproducten.

En dan het beeld dat ah schept in hun reclames. Hij ah draait de reclame om de winkel. Het is de winkelmanager in de winkel. Of het zijn een stel hamsters die verslag doen van de aanbiedingen van de winkel. De hoofdrol is weggelegd voor de winkel.

Bij de reclame van de Jumbo is de hoofdrol weggelegd voor de klant. Ik ervaar datzelfde beeld als ik beide winkels bezoek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172271275
Instagram
Snapchat
Facebook
Monsanto
Bier merken
Sigaretten merken
Geenstijl
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:43:57 #35
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172274043
FOK!
Sisco Certified
pi_172274352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ze hebben verschillende maten winkels. Het assortiment verschilt totaal per winkel en bij een kleine winkel kan je heel veel dingen niet krijgen, of alleen de duurste variant ervan. Ook kan je bij de kleinere winkel niet de zelfscan gebuiken. En dan heb ik het verder niet over de bonuskaart die je nodig hebt.

Bij bijvoorbeeld Jumbo heeft een kleinere winkel praktisch hetzelfde assortiment als een grotere winkel, afgezien van misschien verpakkingsformaten. Ook in kleinere winkels kan je de zelfscan gebruiken.

Alle Jumbo's in mijn stad (5 stuks) zijn ruim opgezet. Mijn lokale ah is een smal doolhof, zoals meer ah's in de omgeving.

Ah pretendeert goedkoop te zijn, maar dat zijn ze niet. Ze moeten je met hun aanbiedingen om de oren slaan om je de winkel in te lokken, maar als je je niet strikt aan de euroshoppermerken houdt, is de ah gewoon een dure winkel. Jumbo heeft nauwelijks folderaanbiedingen en dat is ook niet nodig, want ze zijn relatief goedkoop en niet alleen als je je beperkt tot de huismerkproducten.

En dan het beeld dat ah schept in hun reclames. Hij ah draait de reclame om de winkel. Het is de winkelmanager in de winkel. Of het zijn een stel hamsters die verslag doen van de aanbiedingen van de winkel. De hoofdrol is weggelegd voor de winkel.

Bij de reclame van de Jumbo is de hoofdrol weggelegd voor de klant. Ik ervaar datzelfde beeld als ik beide winkels bezoek.
Weet wat nou het mooie is? Het Euroshopper merk bestaat al 4 jaar niet meer, je weet dus totaal niet waar je het over hebt!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_172274435
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:53 schreef halfway het volgende:

[..]

Weet wat nou het mooie is? Het Euroshopper merk bestaat al 4 jaar niet meer, je weet dus totaal niet waar je het over hebt!
Ga nou niet lopen beweren dat 'ah basic' iets anders is dan euroshopper, droeftoeter...
Is dat je enige argument? Echt? :')

Weet je wat pas het mooie is? Ik hoef helemaal niet naar de ah. En dat komt goed uit, omdat ik het een kutwinkel vind. De enige reden dat ik af-en-toe nog in een ah kom, is omdat ik aan het koken ben en op korte termijn (als in: NU) een ingrediënt nodig heb, en mijn dichtstbijzijnde supermarkt toevallig een ah is. En iedere keer krijg ik weer een realitycheck en denk ik: "Wat is dit toch ook een kutwinkel, was ik maar gewoon omgereden naar de Jumbo".

En het zou mij mijn pukkelige reet roesten dat jij je persoonlijk aangevallen voelt dat ik de ah een kutwinkel vind, maar ik vind de ah gewoon een gigantische kutwinkel. Dit topic is om te kijken welke bedrijven men zoal kut vindt en eventueel waarom dat zo is, maar als je verder dan dat wil kijken, dan open je maar lekker een klaagbaaktopic over dat er mensen zijn die jouw mening over de ah niet delen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jordy-B op 08-07-2017 18:04:07 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172276009
Juventus.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_172276726
Coolblue (maar ook B o l) met die quasi grappige teksten op hun dozen. Of net doen alsof 't een of ander onverwachts cadeau is, terwijl je 't gewoon zelf hebt uitgezocht én betaald. Lijkt nog positief te werken ook, want je ziet 't steeds meer...
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_172372811
pi_172387604
Qmusic, Radio538, 3FM en in enige mate Skyradio. Draaien allemaal 12 keer per dag dezelfde gesponsorde meuk.
pi_172387621
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:07 schreef Aiciu het volgende:
Juventus.
As Roma _O_
pi_172387804
Jantje Beton. Rot op met je kutcollectes.
pi_172387850
Audi - opgedirkte Volkswagens.
Lidl - omdat het kut is.
Canadian Goose, Gucci, Armani - dan zie je eruit als een Marokkaan.
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:24:45 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172388070
liekendiek
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172388566
Ik zie het als een bedrijf: Belastingdienst
pi_172388612
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:44 schreef Juup© het volgende:
Ik zie het als een bedrijf: Belastingdienst
Toponderneming ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:29:33 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172391438
FOK!
* Maanvis is echter verslaafd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172393398
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Mooi dat iedereen Samsung kut vindt. _O_ O+
Wat is er nou weer mis met Samsung?
Dat je Apple niets vindt kan ik begrijpen (veel te duur in verhouding en gewoon de algehele houding), maar juist Samsung is het merk wat daar sterk tegenover staat.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 17:56:27 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_172393624
Cool Blue de winkels met name. Gewoon niks uitgestald en de verkopers zitten gewoon alles te googelen op hun site. Ja dat kan ik zelf ook. Op hun tas staat tas en op de bus bus
:')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_172394483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:56 schreef Karina het volgende:
Cool Blue de winkels met name. Gewoon niks uitgestald en de verkopers zitten gewoon alles te googelen op hun site. Ja dat kan ik zelf ook. Op hun tas staat tas en op de bus bus
:')
^O^
pi_172394560
Apple, crap apparatuur die nog een ranzig duur is ook.
Pepsi, gewoon vies.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_172399259
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

As Roma _O_
Goede rivaal. Zwakke ultra scene.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_172399351
AH eigenlijk ook wel.

Duur en daar staat eigenlijk niks tegenover qua aanbod, service en verdere belevenis.
De Vomar en Jumbo zijn in Amsterdam aangenamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')