abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172255916
Ts begint:
Samsung en Apple
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:02:50 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172256029
Samsung
Vodafone
Philips
Nestle
Ikea
Dell
HP
Zalando
This harvest is heavy and bitter it seems,
In tainted soil it has grown.
These words are it's venom in it's purest form,
So choke on them now, yes harvest the storm.
pi_172256205
Bol.com
Zeer slechte service, en zeer klantonvriendelijk.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:13:03 #4
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172256261
Samsung
Apple
Starbucks
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:13:09 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172256263
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:10 schreef halfway het volgende:
Bol.com
Zeer slechte service, en zeer klantonvriendelijk.
Wow heftig.
Nooit problemen mee gehad.
Al is het wel een tijdje geleden dat ik daar iets heb besteld.
pi_172256380
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wow heftig.
Nooit problemen mee gehad.
Al is het wel een tijdje geleden dat ik daar iets heb besteld.
Nee, ik bestel wel bij Cool Blue tegenwoordig.
Had problemen met een tv die binnen 10 minuten opgelost waren, meneer wat wilt u, Een nieuwe, of uw geld terug?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_172256396
Ah
Citron
Pickwick
Tamaris (*hijgh* Thhhamarisss *hijg*)
Medion (niet dat het troep is, maar overal die blauwe kut-ledjes...)
Bing
Samsung
Blokker
Logitech
TomTom
Duracell
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172256531
Mooi dat iedereen Samsung kut vindt. _O_ O+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:31:05 #9
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_172256866
Shell, met afstand. En Unilever.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:32:37 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172256902
FA sinds ze gestopt zijn met die mooie reclames. :(.
And so is the past
pi_172256913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ah
Citron
Pickwick
Tamaris (*hijgh* Thhhamarisss *hijg*)
Bing
Samsung
Blokker
Logitech
TomTom
Duracell
Waarom? Bing, citroen en tamaris snap ik. Medion door je uitleg ook. De rest zie ik de ergenis niet van in...

Zelf:
Apple (overpriced en doen alsof ze elke keer het wiel hebben uitgevonden)

Primark (een keer binnen gelopen, gefascineerd om me heen gekeken... En de snelste route naar buiten genomen, wat een bende zeg)

Postcode loterij (en aanverwante bedrijven, oplichtersbende die doen of ze alles voor het goede doel doen.)

Pink ribbon (alleen gericht op aandacht vragen en 'awareness' maar niets doen om het probleem (borstkanker) op te lossen. Maar wel om financile bijdrages vragen waarin ze suggereren een oplossing te bieden)
pi_172256934
Samsung, Philips en Trust.
pi_172257053
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Samsung, Philips en Trust.
Waarom Philips?
pi_172257326
Action, Aldi, Apple, Audi, Endemol (tv programma's), Grolsch, Nederlandse Energiemaatschappij, Nike, Philips, Postcode loterij, Radio 538, Starbucks, Telegraaf mediagroep, Vodafone, Volkswagen, "wijkopenautos.nl", Zalando en Ziggo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 07-07-2017 23:15:52 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172257557
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom Philips?
Videorecorder ( :7 ) van gehad evenals een cd-writer, allebei kwalitatief slecht product.
En niet goedkoop ook, geen enkele reden om ooit nog te kopen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 23:02:08 #16
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_172257805
Ik heb een oprechte hekel aan Amstel.
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_172258156
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:32 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Waarom? Bing, citroen en tamaris snap ik. Medion door je uitleg ook. De rest zie ik de ergenis niet van in...
Ja, laten we even uitgebreid ieders mening aan de kaak stellen, want stel je voor dat iemand een andere mening is aangedaan dan jij.

Ik vind ah een kutmerk met kutwinkels, met een kutassortiment, kutreclames, kutfolders, kutaanbiedingen en een algehele kutuitstraling, maar dan negatief.

Pickwick verkoopt zakjes met smaakjes. Het is geen thee, het is wat ze in de theefabriek van de vloer opvegen, maar dan voorzien van een al dan niet hip smaakje, om te verbergen dat het troep is.

Samsung maakt troep en die troep doet alles net niet helemaal zoals je het eigenlijk zou willen. Ik ben geen fan van hun witgoed, ik ben geen fan van hun TV's en ik ben geen fan van hun telefoons.

Blokker is als Action, maar dan duurder. Niet beter... duurder. Blokker is net zo'n net-niet keten als de V&D en hebben ongeveer net zoveel bestaansrecht. Hetzelfde geldt voor Hema, maar die hebben tenminste een eigen gezicht en eigen producten... en rookworst.

Logitech werkt niet zoals ik prettig vind. Ik vind de harmony-afstandsbedieningen (en dan met name de software) enorm kut en de muizen en toetsenborden van microsoft vind ik veel prettiger in de hand liggen en fijner in gebruik. Daarbij hadden ze een Flinstonelogo en hebben ze nu iets wanstaltig onpersoonlijks.

TomTom doet niet wat je wil in de auto en ik zie bij talloze mensen een een Tomtom-logo in de taakbalk staan voor software die je hoogstens een handvol keer per jaar gebruikt. :{w

Duracell heeft stomme konijnen en zijn gewoon enorm duur. En ze hebben stomme konijnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 07-07-2017 23:21:46 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172258329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, laten we even uitgebreid ieders mening aan de kaak stellen, want stel je voor dat iemand een andere mening is aangedaan dan jij.

Ik vind ah een kutmerk met kutwinkels, met een kutassortiment, kutreclames, kutfolders, kutaanbiedingen en een algehele kutuitstraling.

Pickwick verkoopt zakjes met smaakjes. Het is geen thee, het is wat ze in de theefabriek van de vloer opvegen, maar dan voorzien van een al dan niet hip smaakje, om te verbergen dat het troep is.

Samsung maakt troep en die troep doet alles net niet helemaal zoals je het eigenlijk zou willen. Ik ben geen fan van hun witgoed, ik ben geen fan van hun TV's en ik ben geen fan van hun telefoons.

Blokker is als Action, maar dan duurder. Niet beter... duurder. Blokker is net zo'n net-niet keten als de V&D en hebben ongeveer net zoveel bestaansrecht. Hetzelfde geldt voor Hema, maar die hebben tenminste een eigen gezicht en eigen producten... en rookworst.

Logitech werkt niet zoals ik prettig vind. Ik vind de harmony-afstandsbedieningen (en dan met name de software) enorm kut en de muizen en toetsenborden van microsoft vind ik veel prettiger in de hand liggen en fijner in gebruik. Daarbij hadden ze een Flinstonelogo en hebben ze nu iets wanstaltig onpersoonlijks.

TomTom doet niet wat je wil in de auto en ik zie bij talloze mensen een een Tomtom-logo in de taakbalk staan voor software die je hoogstens een handvol keer per jaar gebruikt. :{w

Duracell heeft stomme konijnen en zijn gewoon enorm duur. En ze hebben stomme konijnen.
Bing is Microsoft h?
pi_172258344
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bing is Microsoft h?
Dus omdat ik de muizen van Microsoft wl prettig vind, mag ik hun halfbakken poging tot zoekmachine niet vervloeken? :')
pi_172258361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dus omdat ik de muizen van Microsoft wl prettig vind, mag ik hun halfbakken poging tot zoekmachine niet vervloeken? :')
Het mag wel maar ik meld het alleen even.
pi_172258529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik vind ah een kutmerk met kutwinkels, met een kutassortiment, kutreclames, kutfolders, kutaanbiedingen en een algehele kutuitstraling, maar dan negatief.

Nee ik vroeg het me gewoon af. Was niet de bedoeling om het aan de kaak te stellen. Pure interesse juist omdat ik me er niet in herken.
pi_172258795
De haat vloeit veelal voort uit frustratie, excuus. :{
  vrijdag 7 juli 2017 @ 23:57:00 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172259019
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Grolsch
:o

Dit is godslastering.

Beetje de drank van de goden hier gaan beledigen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 00:06:57 #24
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_172259171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:18 schreef Jordy-B het volgende:

Blauwe led in je desktop kan je uitschakelen.

quote:
Logitech
OK, logitech is een prima merk.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_172261085
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 00:06 schreef PandaDrop het volgende:

Blauwe led in je desktop kan je uitschakelen.

Ze proppen ze overal in. Het is hun huisstijl... Van hardeschijf tot autoradio... alles met blauwe ledjes.

Ik heb een hekel aan blauwe ledjes. Ik heb zo'n hekel aan blauwe ledjes dat ik al meerdere apparaten en computerbehuizingen met mijn soldeerbout te grazen heb gehad om de blauwe spanningsindicator-led te vervangen voor amber. En omdat ik zo'n hekel heb aan blauwe ledjes, word ik niet blij van het uiterlijk van medionproducten.
quote:
OK, logitech is een prima merk.
Mag ik er alsjeblieft een eigen mening op na houden over Logitech!? Fijn dat jij het een prima merk vindt, applausje voor jou, maar ik ben dus een andere mening toebedeeld en vind het (ja, we hebben het niet over feiten, maar over meningen) gn prima merk. :(

Hun speakers zijn relatief duur, klinken niet bijzonder goed en lijken gemaakt van spaanplaat, waardoor de levensduur niet best is.

Ik heb slechte ervaring met tamelijk dure, draadloze muizen van ze, betreffende levensduur. En ze liggen mij dus niet zo goed in de hand. Mijn moeder had toentertijd hun draadloze topmodel, en die was na het verstrijken van de garantieperiode dus af. Scrollwiel gaf problemen, de accu was kapot en opladen was sowieso al lastig, want de contactjes hadden ook hun beste tijd gehad. Mijn Microsoft intellimouse explorer 3 heb ik pas na een jaar of twaalf een keer vervangen.

De harmony-afstandsbediening werkte gewoon niet in combinatie met mijn gezinsleden en de beperkingen van de software maakte het een haaruittrekkend-frustrerend apparaat om in te stellen.

Dus nee, Ik ben niet echt kapot van Logitech.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jordy-B op 08-07-2017 06:04:34 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')