abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 10 juli 2017 @ 20:11:41 #276
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172326536
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:35 schreef Nintex het volgende:
Low level bait:
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-07-2017 om 13:47:49 If Chelsea Clinton were asked to hold the seat for her mother,as her mother gave our country away, the Fake News would say CHELSEA FOR PRES! reageer retweet
[..]

En hap :')

Trump's troll levels beginnen nu echt alarmerend te worden.
Mwoah. Ik vind het antwoord van Clinton hier wel sterk eigenlijk. Sterker dan die loze opmerking van Trump. Het trucje van Trump begint een beetje oubollig te worden. Het werkt niet meer echt. Het is wat slappig allemaal. Allemaal net niet.

Ik vraag me wel af waarom hij zo vroeg in de dag aan haar moet denken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172326545
Nog een stukje over de effecten van het Republikeinse zorgplan op het aantal verzekerden, de kosten en de impact in verschillende Republikeinse staten:

https://www.nytimes.com/i(...)fb-nytimes&smtyp=cur
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 10 juli 2017 @ 20:13:53 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172326611
quote:
11s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
jonswaine twitterde op maandag 10-07-2017 om 01:40:29 Rob Goldstone, the Donald Trump Jr. acquaintance who brokered the meeting with a Kremlin-linked lawyer, the day after the 2016 US election:[ afbeelding ] reageer retweet
I sold the US elections to Putin and all I got was this lousy t-shirt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 juli 2017 @ 21:36:12 #279
323401 Kijkertje
met filter
pi_172329191
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-07-2017 om 12:40:16 James Comey leaked CLASSIFIED INFORMATION to the media. That is so illegal! reageer retweet
Is dat geen smaad? Of heeft hij een concrete aantijging?
Comey wist iig dondersgoed waar hij mee bezig was:

Trump follows Fox News in accusing James Comey of leaking classified memo

quote:
During his appearance at the Senate intelligence committee, Comey recalled a conversation about Trump’s former national security adviser, Michael Flynn, and said: “I immediately prepared an unclassified memo of the conversation about Flynn and discussed the matter with FBI senior leadership.”

In another exchange, Senator Mark Warner put it to him: “I found it very interesting that in the memo that you wrote after this 14 February pull-aside, you made clear that you wrote that memo in a way that was unclassified. If you affirmatively made the decision to write a memo that was unclassified, was that because you felt at some point the facts of that meeting would have to come clean and come clear, and actually be able to be cleared in a way that could be shared with the American people?”

Comey replied: “Well, I remember thinking, this is a very disturbing development, really important to our work. I need to document it and preserve it in a way, and this committee gets this but sometimes when things are classified, it tangles them up.”

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172329254
quote:
9s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat Nontex zijn ooit uit de doeken zal doen waar zijn liefde voor Trump nou vandaan komt. :')
Donald Trump, een waggelend politiek schandaal is president van het preutse we bliepen ieder scheldwoordje VS. _O_ _O-

Of het nu gaat om Christen Fundamentalist Pence die werken voor Trump zijn 'highest honor' noemt. Trump die de wereld trolled op de G20 en gelijktijdig de Democrats trolled via Twitter en/of de CNN panels die dag in dag uit in zijn ongein blijven trappen... dit is de beste show sinds jaren.

Met Trump als president is letterlijk iedere dag een feestje. ^O^
pi_172329383
Nee.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_172329412
CNNPolitics twitterde op maandag 10-07-2017 om 21:21:00 Sarah Huckabee Sanders on Trump tweeting about Chelsea Clinton: “This was about responding to an outrageous attack” https://t.co/dMw5LpIqlN reageer retweet
hahahah

"He won it fair and square" uit de mond van een CNN reporter _O_ _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Nintex op 10-07-2017 21:52:28 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 21:52:51 #283
323401 Kijkertje
met filter
pi_172329648
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:38 schreef Nintex het volgende:

[..]

Donald Trump, een waggelend politiek schandaal is president van het preutse we bliepen ieder scheldwoordje VS. _O_ _O-

Of het nu gaat om Christen Fundamentalist Pence die werken voor Trump zijn 'highest honor' noemt. Trump die de wereld trolled op de G20 en gelijktijdig de Democrats trolled via Twitter en/of de CNN panels die dag in dag uit in zijn ongein blijven trappen... dit is de beste show sinds jaren.

Met Trump als president is letterlijk iedere dag een feestje. ^O^
Ik weet niet hoor maar jouw 'lol' komt op mij nogal geforceerd over en als dat het enige positieve is wat je eruit kan halen....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172329654
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-07-2017 om 12:40:16 James Comey leaked CLASSIFIED INFORMATION to the media. That is so illegal! reageer retweet
Is dat geen smaad? Of heeft hij een concrete aantijging?
Gebaseerd op een Fox nieuwsbericht dat weer een klok klepel interpretatie lijkt te zijn van een The Hill artikel.

Basis is dat Comey een aantal memo's heeft geschreven met classified info en een aantal memo's heeft gedeeld met een vriend. Wordt in het The Hill artikel alleen nergens genoemd dat dat dezelfde memo's waren.
  maandag 10 juli 2017 @ 21:53:25 #285
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_172329667
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:44 schreef Nintex het volgende:
CNNPolitics twitterde op maandag 10-07-2017 om 21:21:00 Sarah Huckabee Sanders on Trump tweeting about Chelsea Clinton: “This was about responding to an outrageous attack” https://t.co/dMw5LpIqlN reageer retweet
hahahah

"He won it fair and square" _O_ _O-
De journalist heeft wel lef met zijn vraagstelling, leuke poging :W Ik vind dat zij het erg goed doet trouwens. O+
2019: The Great Awakening
  Overall beste user 2022 maandag 10 juli 2017 @ 21:55:22 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172329729
Als hij dat net zo met landen gaat doen zie ik Trump de oorlog verklaren aan Canada of Liechtenstein

Je kunt dat leuk trollen noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172329820
Dow Jones 8 november: 18,332.74

Dow Jones 10 juli: 21.418,76

Laat die Trump maar lekker Trumpen ;)
  Overall beste user 2022 maandag 10 juli 2017 @ 22:00:22 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172329857
Daar heb je wat aan als mijnwerker.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 juli 2017 @ 22:06:11 #289
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_172330037
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:53 schreef kipknots het volgende:

[..]

Gebaseerd op een Fox nieuwsbericht dat weer een klok klepel interpretatie lijkt te zijn van een The Hill artikel.

Basis is dat Comey een aantal memo's heeft geschreven met classified info en een aantal memo's heeft gedeeld met een vriend. Wordt in het The Hill artikel alleen nergens genoemd dat dat dezelfde memo's waren.
Het gaat over dezelfde memo's of denk je dat er nog meer andersoortige memo's gedeeld zijn? :?

De tweet van Trump kan betekenen dat de memo (ondertussen) dus inderdaad als classified aangemerkt zijn. In het artikel van The Hill was dat nog niet 'bewezen'. Als dat dus blijkt, dan is er wel een probleem.
2019: The Great Awakening
pi_172330063
Nog niet zolang geleden werden we wakker en waren we bang dat Putin via Mariupol en de Baltische staten Europa zou binnen vallen. Nu wordt men wakker en begroet door een bizarre Trump tweet.

Tijdens Trump presidency gaat ISIS verslagen worden, de economie blijft groeien en Europa blijft klooien met die linkse protesterende gekkies en fakefugees. Trump 2020 is kat in het bakkie.
pi_172330144
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:06 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Het gaat over dezelfde memo's of denk je dat er nog meer andersoortige memo's gedeeld zijn? :?

De tweet van Trump kan betekenen dat de memo (ondertussen) dus inderdaad als classified aangemerkt zijn. In het artikel van The Hill was dat nog niet 'bewezen'. Als dat dus blijkt, dan is er wel een probleem.
Hij had zelf al aangegeven dat hij specifiek unclassified memo's had geschreven om door te passen aan zijn vriend. Daarnaast had hij classified memo's geschreven. Aangezien Comey tot nu toe altijd erg scherp en professioneel overkomt, zie ik geen reden om daaraan te twijfelen.
pi_172330201
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:06 schreef Nintex het volgende:
Nog niet zolang geleden werden we wakker en waren we bang dat Putin via Mariupol en de Baltische staten Europa zou binnen vallen. Nu wordt men wakker en begroet door een bizarre Trump tweet.

Tijdens Trump presidency gaat ISIS verslagen worden, de economie blijft groeien en Europa blijft klooien met die linkse protesterende gekkies en fakefugees. Trump 2020 is kat in het bakkie.
En met een beetje geluk zijn miljoenen Amerikanen straks hun zorgverzekering kwijt en is de kolenindustrie nog steeds dood. Winning!

En Poetin die via Oekraïne Europa binnen zou vallen? Wat heb jij gerookt?

Overigens is Poetin nog lang niet klaar met Oekraïne en de Baltische staten. Hij is Trump aan het testen en is er vorige week achtergekomen dat hij met een zwakbegaafde te maken heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juli 2017 @ 22:11:18 #293
323401 Kijkertje
met filter
pi_172330204
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:06 schreef Nintex het volgende:
Nog niet zolang geleden werden we wakker en waren we bang dat Putin via Mariupol en de Baltische staten Europa zou binnen vallen. Nu wordt men wakker en begroet door een bizarre Trump tweet.

Tijdens Trump presidency gaat ISIS verslagen worden, de economie blijft groeien en Europa blijft klooien met die linkse protesterende gekkies en fakefugees. Trump 2020 is kat in het bakkie.
Ok dit vind ik nou weer hilarisch _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 10 juli 2017 @ 22:14:48 #294
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_172330290
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij is Trump aan het testen en is er vorige week achtergekomen dat hij met een zwakbegaafde te maken heeft.
Dat is jouw interpretatie. Bijvoorbeeld de UN was maar wat blij dat er goede zaken waren gedaan op de G20.

http://www.oann.com/un-praises-syria-ceasefire/
2019: The Great Awakening
  maandag 10 juli 2017 @ 22:16:09 #295
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172330327
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En met een beetje geluk zijn miljoenen Amerikanen straks hun zorgverzekering kwijt en is de kolenindustrie nog steeds dood. Winning!

En Poetin die via Oekraïne Europa binnen zou vallen? Wat heb jij gerookt?

Overigens is Poetin nog lang niet klaar met Oekraïne en de Baltische staten. Hij is Trump aan het testen en is er vorige week achtergekomen dat hij met een zwakbegaafde te maken heeft.
Dan kunnen miljoenen Amerikanen nog steeds de beste zorg krijgen maar de rekening niet meer bij een ander neerleggen. Een zorgverzekering is helemaal geen verzekering. Daar zijn de verzekeraars in de VS ook achter want die stoppen massaal met het aanbieden van polissen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_172330450
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:16 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dan kunnen miljoenen Amerikanen nog steeds de beste zorg krijgen maar de rekening niet meer bij een ander neerleggen. Een zorgverzekering is helemaal geen verzekering. Daar zijn de verzekeraars in de VS ook achter want die stoppen massaal met het aanbieden van polissen.
Het zal mij echt een rotzorg zijn. Ik presenteer slechts de feiten zoals ze zijn: miljoenen Amerikanen zijn straks weer onverzekerd en de rijken hebben hun tax cut.

Ik vind het helemaal prima. Daar hebben de Amerikanen immers voor gekozen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juli 2017 @ 22:26:22 #297
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172330604
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zal mij echt een rotzorg zijn. Ik presenteer slechts de feiten zoals ze zijn: miljoenen Amerikanen zijn straks weer onverzekerd en de rijken hebben hun tax cut.

Ik vind het helemaal prima. Daar hebben de Amerikanen immers voor gekozen.
Die mensen hebben nu al geen verzekering omdat er al staten zijn waar geen maatschappij nog een polis aanbiedt.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_172330674
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:26 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Die mensen hebben nu al geen verzekering omdat er al staten zijn waar geen maatschappij nog een polis aanbiedt.
Blijkbaar was het plezier voor miljoenen chronisch zieke Amerikanen inderdaad van korte duur.

Nou ja, veel succes ermee, zou ik zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 juli 2017 @ 22:32:34 #299
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172330778
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar was het plezier voor miljoenen chronisch zieke Amerikanen inderdaad van korte duur.

Nou ja, veel succes ermee, zou ik zeggen.
Dat zeg ik ook. Maar je presenteert jouw versie van de waarheid en geen feiten.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_172330865
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:32 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook. Maar je presenteert jouw versie van de waarheid en geen feiten.
Blijkbaar valt het ook wel mee met het falen van Obamacare, want dat is immers waar jij op doelt.

Is Obamacare in a death spiral?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')