abonnement Unibet Coolblue
pi_172251844
Wie weet wat het precies inhoud? Ik dacht track-n trace en snellere levering. Maar vandaag 2 pakketjes ontvangen met Aliex Standard, een aan de deur, de ander met een 3S RETA sticker moest ik ophalen op postkantoor.

Hoort dit zo?
.
  zondag 16 juli 2017 @ 22:11:07 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172472423
Volgens mij is dat gewoon zoals het hoort: https://www.ecommercenews(...)ard-naar-afhaalpunt/

Niet alle pakketjes, maar veel pakketjes komen tot het postkantoor en worden niet aan de deur afgeleverd. Beetje onlogisch als ze er toch moeten zijn, maar dit is om de druk van PostNL te verminderen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_172479007
TVP ik heb nu 3 items via hun lopen.

2 zijn al onderweg 1 wacht nog op shipping
  maandag 17 juli 2017 @ 19:23:05 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172488926
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef Fer het volgende:
Wie weet wat het precies inhoud? Ik dacht track-n trace en snellere levering. Maar vandaag 2 pakketjes ontvangen met Aliex Standard, een aan de deur, de ander met een 3S RETA sticker moest ik ophalen op postkantoor.

Hoort dit zo?
Aliexpress standard shipping is normaal nu via PostNL, je krijgt dan een:
LX123456789NL traceercode; deze komen dan met de postbode of pakketchauffeur aan de deur afhankelijk van de afmeting.

Maaaar verkopers staat het vrij om toch een andere verzendmethode te kiezen (of ze doen het gewoon). Zo heb ik ook al een SIngapore en China Post en BE post code via de verzendmethode gehad, dan kiest de verkoper gewoon ''stiekem'' niet voor die methode. Die kunnen dan ook best wel bij het postkantoor komen te liggen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Volgens mij is dat gewoon zoals het hoort: https://www.ecommercenews(...)ard-naar-afhaalpunt/

Niet alle pakketjes, maar veel pakketjes komen tot het postkantoor en worden niet aan de deur afgeleverd. Beetje onlogisch als ze er toch moeten zijn, maar dit is om de druk van PostNL te verminderen.
Dat is vooral voor codes eindigend op: Singapore post (SG), Chinapost (CN), HongKong post (HK).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172489057
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:23 schreef RobertNL het volgende:


[..]

Dat is vooral voor codes eindigend op: Singapore post (SG), Chinapost (CN), HongKong post (HK).
Klopt, het had barcode eindigend op SG, ipv NL. Alles wat ik ondertussen heb besteld was LX.....NL en dat lijkt gewoon weer thuis bezorgd te worden. (Door een ongeduldige sjagareinige postbode, ipv de normale pakketten-bode.

Die andere pakketten kwamen met Sineotrans en een stikker uit Schiedam erop. Is dat dan u niet meer, met PostNL?
.
  maandag 17 juli 2017 @ 19:48:05 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172489434
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:29 schreef Fer het volgende:
Die andere pakketten kwamen met Sineotrans en een stikker uit Schiedam erop. Is dat dan u niet meer, met PostNL?
Sineotrans is een dochter van Alibaba; die transporteert de pakketten naar NL (i.s.m PostNL) en dan levert PostNL ze af :)

Alles tot formaat schoenendoos komt vaker met de Postbode tegenwoordig :). Die pakketjes worden door de postbode dan als het goed is ook gescanned voordat ze hem door de brievenbus gooien (als dit past).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172658826
LX.......NL gaat nu lekker, staat dan Post-NL bij en ongeveer 8-10 dagen levertijd.

Maar ook eentje die zei met PostNL te versturen, dus geen Aliex Standard, dat is nog steeds onderweg en tracking werkt niet. Kreeg gewoon een RS......NL code trowuens.

Overigens wordt het nog steeds met Sinotrans verscheept.
.
pi_172717199
quote:
Dear buyers, according to the logistics shows that your goods are normal, your order protection time has not arrived, please understand that the power bank itself is a dangerous product, can not be air, only land, so the need to send a long time, Show your understanding, thank you
Serieus? Dit is een powerbank, kan toch gewoon vliegen?
.
pi_173818463
dat ligt aan de verkoper welke optie die heeft gekozen in china, mbt tot aflever bevestiging
pi_175033311
misschien niet het goede topic, maar vandaag voor het eerst gezien dat iets is afgeleverd maar waar ik niks heb ontvangen.
Is afgeleverd op 11-11 om 0:55 uur :X
hopen dat ie maandag op de mat ligt dus
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')