abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:31:28 #201
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_172256876
Eén Coronel tegelijk is wel genoeg.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:32:33 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172256901
Zijn de uitlatingen van Horner en Marko nog ergens te zien? :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2017 @ 22:35:01 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_172257088
Als Sainz dit daadwerkelijk de wereld in heeft geholpen zal dit wel een staartje krijgen lijkt me.
Hoe verzinnen ze het? Is eerder sr dan jr denk ik naar goed voor zijn carrière is het niet. Gasly staat klaar.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 22:45:44 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172257264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:38 schreef aesop het volgende:
Als Sainz dit daadwerkelijk de wereld in heeft geholpen zal dit wel een staartje krijgen lijkt me.
Hoe verzinnen ze het? Is eerder sr dan jr denk ik naar goed voor zijn carrière is het niet. Gasly staat klaar.
Gaat die Kvyat niet vervangen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172257287
Ik zit toch te denken een keer naar Utrecht te rijden. Ik weet zeker dat ik Doornbos zoek zou rijden.
pi_172257412
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gaat die Kvyat niet vervangen?
Als Sainz zo doorgaat niet :)
pi_172257477
Man man man wat een slap gelul bij dat f1 cafe :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:55:49 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172257590
Nou dat laatse kwartier hoefde van mij ook niet zo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_172257679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:52 schreef Sjemmert het volgende:
Man man man wat een slap gelul bij dat f1 cafe :P
Ja het werd echt slecht.
pi_172257713
quote:
Erg vergezocht, en anders ongelooflijk dom.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 23:01:46 #213
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172257796
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:59 schreef aesop het volgende:

[..]

Erg vergezocht, en anders ongelooflijk dom.
Al sinds Sainz en Max bij TR zaten heeft Sainz Max als zijn 'target' gebombardeerd.
Hij was zichzelf toen al continue aan het vergelijken met Max en vol bravoure vond hij zichzelf uiteraard (veel) beter.

Ik vind het niet vreemd dat ze nu uitgerekend over Max roddels de wereld in helpen.
Er zijn er veel meer die op de schopstoel zitten (Palmer, Raikonen, Bottas etc) maar daar gaat het ze helemaal niet om. Vind het echt een naar mannetje met een mond die veel groter is als zijn stuurkunsten laten zien imo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 7 juli 2017 @ 23:02:07 #214
176766 crew  zoem
zoemt
pi_172257804
Dat nepnieuwsitem staat inmiddels op allerlei F1-sites. Journalisten controleren hun bronnen tegenwoordig niet meer.
pi_172257841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:50 schreef aesop het volgende:

[..]

Als Sainz zo doorgaat niet :)
Sowieso begint Kvyat al langzaam beter te presteren dan Sainz.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_172257867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:02 schreef zoem het volgende:
Dat nepnieuwsitem staat inmiddels op allerlei F1-sites. Journalisten controleren hun bronnen tegenwoordig niet meer.
Is al een aantal jaren zo.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 7 juli 2017 @ 23:07:58 #217
176766 crew  zoem
zoemt
pi_172257969
Sainz (en co) valt me vies tegen. Van een vrij sympathiek, jong talent naar een gefrustreerd onruststokertje.
pi_172258004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:01 schreef daNpy het volgende:

[..]

Al sinds Sainz en Max bij TR zaten heeft Sainz Max als zijn 'target' gebombardeerd.
Hij was zichzelf toen al continue aan het vergelijken met Max en vol bravoure vond hij zichzelf uiteraard (veel) beter.

Ik vind het niet vreemd dat ze nu uitgerekend over Max roddels de wereld in helpen.
Er zijn er veel meer die op de schopstoel zitten (Palmer, Raikonen, Bottas etc) maar daar gaat het ze helemaal niet om. Vind het echt een naar mannetje met een mond die veel groter is als zijn stuurkunsten laten zien imo.
Daarbij schijnen er ook problemen te zijn met Kvyat. Ik weet niet, ik krijg soms de indruk dat die Sainz een naar mannetje is. Daarbij rijd hij gewoon slecht dit seizoen en maakt hij veel onnodige fouten. Ik zou niet weten waar die anders terecht denkt te kunnen. Of toch nog Renault ?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 23:10:07 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172258030
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Sowieso begint Kvyat al langzaam beter te presteren dan Sainz.
De vraag is of dat aan Kvyat ligt of aan Sainz?
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2017 @ 23:11:17 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_172258069
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:59 schreef aesop het volgende:

[..]

Erg vergezocht, en anders ongelooflijk dom.
Mjah, Sainz zit wel in elke controverse. Eerst was hij, vond hij, beter dan Max en was er veel onrust in de garage. Wij namen aan dat die onrust voornamelijk door Jos gecreëerd werd die Max snel door wilde schuiven (en daar in slaagde) maar misschien was het wel andersom.

In Canada dat gezeur met Kyvat over slipstreamen enzo. In Baku 'madman' Kyvat.

Nu donderdag melding dat hij graag naar RBR wil, 4e jaar TR onwaarschijnlijk is. Dan zijn Marko, Horner én Tost allemaal not amused en nog geen 24 uur later is er opeens een verhaal over Verstappen die een voorcontract voor 2019 getekend zou hebben bij Ferrari en het gerucht komt uit de spaanse media van 'een coureur in de paddock'.

Als je alles gaat optellen lijkt Sainz een steeds vervelender mannetje te worden.
pi_172258099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:01 schreef daNpy het volgende:

[..]

Al sinds Sainz en Max bij TR zaten heeft Sainz Max als zijn 'target' gebombardeerd.
Hij was zichzelf toen al continue aan het vergelijken met Max en vol bravoure vond hij zichzelf uiteraard (veel) beter.

Ik vind het niet vreemd dat ze nu uitgerekend over Max roddels de wereld in helpen.
Er zijn er veel meer die op de schopstoel zitten (Palmer, Raikonen, Bottas etc) maar daar gaat het ze helemaal niet om. Vind het echt een naar mannetje met een mond die veel groter is als zijn stuurkunsten laten zien imo.
Max lijkt idd zijn grote frustratie. Door zichzelf voortdurend te spiegelen aan Max kan ie niet anders dan ontevreden zijn. Zou hij het anders bekijken, bv vanuit een Kvyat of Frijns, zelfs Vandoorne, dan heeft hij niks te klagen.
pi_172258102
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, Sainz zit wel in elke controverse. Eerst was hij, vond hij, beter dan Max en was er veel onrust in de garage. Wij namen aan dat die onrust voornamelijk door Jos gecreëerd werd die Max snel door wilde schuiven (en daar in slaagde) maar misschien was het wel andersom.

In Canada dat gezeur met Kyvat over slipstreamen enzo. In Baku 'madman' Kyvat.

Nu donderdag melding dat hij graag naar RBR wil, 4e jaar TR onwaarschijnlijk is. Dan zijn Marko, Horner én Tost allemaal not amused en nog geen 24 uur later is er opeens een verhaal over Verstappen die een voorcontract voor 2019 getekend zou hebben bij Ferrari en het gerucht komt uit de spaanse media van 'een coureur in de paddock'.

Als je alles gaat optellen lijkt Sainz een steeds vervelender mannetje te worden.
Best bizar eigenlijk allemaal dit.
pi_172258238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, Sainz zit wel in elke controverse. Eerst was hij, vond hij, beter dan Max en was er veel onrust in de garage. Wij namen aan dat die onrust voornamelijk door Jos gecreëerd werd die Max snel door wilde schuiven (en daar in slaagde) maar misschien was het wel andersom.

In Canada dat gezeur met Kyvat over slipstreamen enzo. In Baku 'madman' Kyvat.

Nu donderdag melding dat hij graag naar RBR wil, 4e jaar TR onwaarschijnlijk is. Dan zijn Marko, Horner én Tost allemaal not amused en nog geen 24 uur later is er opeens een verhaal over Verstappen die een voorcontract voor 2019 getekend zou hebben bij Ferrari en het gerucht komt uit de spaanse media van 'een coureur in de paddock'.

Als je alles gaat optellen lijkt Sainz een steeds vervelender mannetje te worden.
Ik heb Sainz nooit sympathiek gevonden. Heeft gewoon een houding van een vervelende gozer. Maar ja, Sainz senior en junior hebben een paar uur geleden dus goed op de flikker gehad van Marko m.b.t. de berichtgeving dat Max vertrekt naar Ferrari.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172258254
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, Sainz zit wel in elke controverse. Eerst was hij, vond hij, beter dan Max en was er veel onrust in de garage. Wij namen aan dat die onrust voornamelijk door Jos gecreëerd werd die Max snel door wilde schuiven (en daar in slaagde) maar misschien was het wel andersom.

In Canada dat gezeur met Kyvat over slipstreamen enzo. In Baku 'madman' Kyvat.

Nu donderdag melding dat hij graag naar RBR wil, 4e jaar TR onwaarschijnlijk is. Dan zijn Marko, Horner én Tost allemaal not amused en nog geen 24 uur later is er opeens een verhaal over Verstappen die een voorcontract voor 2019 getekend zou hebben bij Ferrari en het gerucht komt uit de spaanse media van 'een coureur in de paddock'.

Als je alles gaat optellen lijkt Sainz een steeds vervelender mannetje te worden.
Die onrust bij TR kwam toch vooral door de Catalaanse - Madrileense spanningen tussen Pujolar (Catalaans) en Sainz (Madrileen) die elkaar niets gunden?

Pujolar is niet voor niets ontslagen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 7 juli 2017 @ 23:19:59 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172258298
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is vrij waarschijnlijk zelfs. Marca die er over begint, Carlos die in de persco zegt dat hij niet verwacht een vierde seizoen bij STR te rijden, Horner die SAI een verbale tik geeft, Marko er nog eens met wat duidelijke bewoordingen overheen met als aanvulling dat hij denkt dat de pa van SAI zit te stoken, zelfs Tost die boos doet naar SAI. En nu ineens dit rare verhaal.

Riekt heel erg naar kamp SAI die iets proberen te forceren, en team Red Bull (= RBR en STR) die dat doorhebben en heel duidelijk fors uithalen naar kamp SAI.
Hmm, dit lijkt nu gepromoveerd van vrij waarschijnlijk naar zeer waarschijnlijk tot waar..

En verbaasd ben ik ook niet echt. Heb kamp SAI al meerdere malen verdacht van geruchten de wereld in helpen via Marca. Tevens hebben SAI en co problemen met elke teammaat van SAI in de F1 tot op heden. Toch iets om eens over na te denken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')