abonnement Unibet Coolblue
pi_172240786
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm, ik lees vooral dingen die zich in jouw hoofd afspelen en geen betrekking hebben op mij noch FOK!.
Hi, Diqiu-Long here.
pi_172240794
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja precies, je mag jezelf niet als FOK!er gedragen! Dus dit ;( soort emoties zijn uit de boze voor jou om te gebruiken, dat straalt geen professionaliteit uit.

Je hoort boven alles te staan, net zoals een politie agent zeg maar. Moeten jullie op FOK! trouwens allemaal zelf weten, alleen daarom sterft dit forum wel een langzame pijnlijke dood :(
Volgens mij snap je geen kut van dit forum. Moira kan zowel als user als mod reageren. En hier was ze ff user.
pi_172240803
quote:
Slotje op Twitter moeten zetten.
pi_172240810
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:35 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Zegt de meneer die voor aandacht zijn eigen leven in gevaar brengt :(
Ah, gooi het maar weer over die boeg.
Nu hoop je natuurlijk dat mensen hier over vallen en mij weer gaan uitdagen zodat jij jouw sushi kan strelen
pi_172240838
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik zat alleen in een vuile kameel
Do you come from a land down under?!
pi_172240845
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm, ik lees vooral dingen die zich in jouw hoofd afspelen en geen betrekking hebben op mij noch FOK!.

Beetje zelfreflectie kan ook geen kwaad. FOK! is chiller als mensen je geen kutuser vinden.

[..]

Wat jij vind interesseert mij sowieso geen ene zak, want jou autoriteit accepteer ik sowieso niet. Die accepteer ik enkel van Koning Willem Alexander, en de Minister President :D
pi_172240850
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef Braddie het volgende:

Open anders even "Het Centrale Diqiu-Long Heeft Aandacht Nodig Topic"
Ik zou de woede kanaliseren door m'n usernaam binnen vijf minuten honderd keer te wijzigen. Oh wacht...
  PR en moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 12:38:07 #34
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172240858
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:37 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat jij vind interesseert mij sowieso geen ene zak, want jou autoriteit accepteer ik sowieso niet. Die accepteer ik enkel van Koning Willem Alexander, en de Minister President :D
aight nigga :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172240863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ah, gooi het maar weer over die boeg.
Nu hoop je natuurlijk dat mensen hier over vallen en mij weer gaan uitdagen zodat jij jouw sushi kan strelen
wow racistisch
pi_172240874
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:37 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat jij vind interesseert mij sowieso geen ene zak, want jou autoriteit accepteer ik sowieso niet. Die accepteer ik enkel van Koning Willem Alexander, en de Minister President :D
VINDT EN JOUW GODVERDOMME
pi_172240882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik zou de woede kanaliseren door m'n usernaam binnen vijf minuten honderd keer te wijzigen. Oh wacht...
Hahahaha godver _O- Echt ook :') Maar dat kwam omdat hij zichzelf in een hoekje had geluld.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 12:39:06 ]
pi_172240905
Heerlijke drol gelegd
pi_172240912
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:37 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat jij vind interesseert mij sowieso geen ene zak, want jou autoriteit accepteer ik sowieso niet. Die accepteer ik enkel van Koning Willem Alexander, en de Minister President :D
Als de mening van anderen jou niet toe doen en je haar "Autoriteit" (Nigga pls) Niet accepteert, WAAROM zit je dan nog op dit forum? WAAROM open je geen Diqiu-Long blog?
Gewoon jouw eigen blog ergens (Desnoods op Tumblr) Waar iedereen op kan reageren, en de enige mod JIJ bent.

Niet alleen het beste voor anderen, maar ook zeker het beste voor jezelf, je kan nog minder goed omgaan met het internet dan ik, en geloof me.. Dan heb je het echt niet begrepen Piemeltje Lang.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 12:40:41 ]
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 7 juli 2017 @ 12:40:34 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_172240929
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef Braddie het volgende:
Maar wel eens, SC betekent/d/dt natuurlijk dat je gewoon lekker slap mag ouwehoeren, en dat mag ook over jezelf gaan, uiteraard.
Maar niet bijna 2 topics achter elkaar _O-

Open anders even "Het Centrale Diqiu-Long Heeft Aandacht Nodig Topic"
Dat jij iemand gaat wijzen op gebrek aan aandacht :') walgelijk hypocriet weer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172240935
Gelukkig weet ik dat vele hier nog minder een leven hebben dan mij ;( Ik zat gisteravond gewoon op een summer party, terwijl jullie nog je leven het verdoen waren online ;(

Maar gaat jullie goed, Braddie mag het volgende deel openen ;) Is democratische besloten op Akkoord App :D
  PR en moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 12:40:50 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172240939
Maar Diqiu, even zonder gekheid. Je hoeft ook niks van mij aan te nemen hoor (wat daaruit kan resulteren is je eigen probleem), maar ik geef je slechts een tip aangezien meerdere users je aanwezigheid nogal eens als 'irritant' ervaren.

FOK! is oprecht chiller als je soms een toontje lager kan zingen en ook wat ruimte voor andere users kunt overlaten. Dat wordt meer gewaardeerd dan wanneer je continue topics en gesprekken naar je toe trekt en anderen zich daardoor niet meer geneigd voelen om mee te posten.

Je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee en op den duur gaat het je eigen FOK!plezier in de weg zitten als iedereen je een irritante kutuser vindt, snapje.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172240971
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat jij iemand gaat wijzen op gebrek aan aandacht :') walgelijk hypocriet weer
hey fokkie
  PR en moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 12:42:09 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172240979
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:39 schreef Toto69 het volgende:
Heerlijke drol gelegd
netjes
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172240991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gelukkig weet ik dat vele hier nog minder een leven hebben dan mij ;( Ik zat gisteravond gewoon op een summer party, terwijl jullie nog je leven het verdoen waren online ;(

Maar gaat jullie goed, Braddie mag het volgende deel openen ;) Is democratische besloten op Akkoord App :D
Zozo, stoere boi op een feestje zitten.
Zonder je vriendin, op je smartphone, in een hoekje, drinken van je cola. Tof feessie.

Dat is ook gelul trouwens, Braddie mag het volgende deel openen, degene met de LaPo mag dat doen, echt man, stamp regels in je kop, neem het niet zo serieus, en kom terug. Tot die tijd, wat Moira zegt, gaan mensen je een irritante kutuser vinden.

Heb je aan jezelf te danken, je trekt alles naar jezelf toe, zelfs als het niet over jou gaat dan is het nog, OOH MAAR IK HAD VROEGER EEN SCHEERBLOG EN DAT HEEFT NIETS TE MAKEN MET DE VAL VAN DE BERLIJNSE MUUR, MAAR MENSEN IN BERLIJN SCHEREN ZICH OOK.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 12:43:36 ]
  PR en moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 12:42:32 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172240992
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als de mening van anderen jou niet toe doen en je haar "Autoriteit" (Nigga pls) Niet accepteert, WAAROM zit je dan nog op dit forum? WAAROM open je geen Diqiu-Long blog?
Gewoon jouw eigen blog ergens (Desnoods op Tumblr) Waar iedereen op kan reageren, en de enige mod JIJ bent.

Niet alleen het beste voor anderen, maar ook zeker het beste voor jezelf, je kan nog minder goed omgaan met het internet dan ik, en geloof me.. Dan heb je het echt niet begrepen Piemeltje Lang.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zozo, stoere boi op een feestje zitten.
Zonder je vriendin, op je smartphone, in een hoekje, drinken van je cola. Tof feessie.

Dat is ook gelul trouwens, Braddie mag het volgende deel openen, degene met de LaPo mag dat doen, echt man, stamp regels in je kop, neem het niet zo serieus, en kom terug. Tot die tijd, wat Moira zegt, gaan mensen je een irritante kutuser vinden.
Joh nie zo'n drama joh
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172240996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als de mening van anderen jou niet toe doen en je haar "Autoriteit" (Nigga pls) Niet accepteert, WAAROM zit je dan nog op dit forum? WAAROM open je geen Diqiu-Long blog?
Gewoon jouw eigen blog ergens (Desnoods op Tumblr) Waar iedereen op kan reageren, en de enige mod JIJ bent.

Niet alleen het beste voor anderen, maar ook zeker het beste voor jezelf, je kan nog minder goed omgaan met het internet dan ik, en geloof me.. Dan heb je het echt niet begrepen Piemeltje Lang.
Gast ik accepteer in algemene zin geen autoriteit op internet, dus maakt niet uit waar het is. Zolang ik niets strafbaar doe, want de regeltjes van FOK! zeggen niet zoveel bij de rechter :D
  PR en moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 12:43:58 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172241021
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Gast ik accepteer in algemene zin geen autoriteit op internet, dus maakt niet uit waar het is. Zolang ik niets strafbaar doe, want de regeltjes van FOK! zeggen niet zoveel bij de rechter :D
Nja moderatie op FOK! heeft ook weinig met rechters van doen natuurlijk. Als je hier loopt te kutten kun je gewoon tegen een ban aanlopen, daar heeft een rechter verder weinig over te zeggen.

Maar ik geef je slechts een tip joh ;)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172241027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zozo, stoere boi op een feestje zitten.
Zonder je vriendin, op je smartphone, in een hoekje, drinken van je cola. Tof feessie.

Dat is ook gelul trouwens, Braddie mag het volgende deel openen, degene met de LaPo mag dat doen, echt man, stamp regels in je kop, neem het niet zo serieus, en kom terug. Tot die tijd, wat Moira zegt, gaan mensen je een irritante kutuser vinden.
Hahahaha echt niet, jij bent de eeuwige vrijgezel: ik zit daar op het feestje met mijn vriendin gewoon gezellig, met een biertje en lekker eten :D
pi_172241042
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Gast ik accepteer in algemene zin geen autoriteit op internet, dus maakt niet uit waar het is. Zolang ik niets strafbaar doe, want de regeltjes van FOK! zeggen niet zoveel bij de rechter :D
Autoriteit op het internet, zeker op zo`n enorm forum als FOK! is gewoon normaal, mods halen posts weg, bannen users, sturen DMs, nemen je even apart, hoort er allemaal bij man. Als je dat niet wil waarom zit je hier dan? Nogmaal, open een blog, zonder autoriteiten, laat mensen daar posten, lekker hun ding doen, moet jij opletten hoe snel het dan een tering bende is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')