abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 11 juli 2017 @ 11:58:34 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172338323
registreer om deze reclame te verbergen
wij hebben de beide ouders ergens halverwege het IUI traject ingelicht.. eigenlijk niet op een manier ofzo.. het kwam ter sprake.. hebben je (schoon) ouders het wel eens over klein kinderen? dat zou een moment kunnen zijn om in te kunnen haken.
in mijn familie zijn we heel open overvan alles en nog wat dus het werd gewoon op tafel gegoit.. ondertussen weet onze hele omgeving het.. het is geen doen om 2/3/4 weken lang te spuiten en dan al je sociale contacten af te zeggen ( tenminste bij ons) die spuiten gingen mee en men wist dat ik even ergens de spuit ging zetten..
mijn moeder is meegeweest naar de punctie omdat mijn partner er echt ECHT niet bij kon zijn.. ze vond het indrukwekkend en fijn om er bij te zijn..om het te kunnen delen.

we hebben de verwachtingen na de eerste terugplaatsing wel een beetje moeten temperen.. ze dachten dat ivf een sort wonder middle is, maar dat is het helaas tot nu toe nog niet..

ik vind het fijn om te delen, maar echt mentale steun weet ik niet of ik dat er uit haal.. het is vooral fijn als uitlaat klep.. ze laten het wel aan ons om eea te vertellen.. ze gaan niet vragen al zijn ze wel nieuwsgierig :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')