abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 14:24:52 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_172317936
Er wordt hier op BNW weleens vaker vervelend of raar gereageerd. Dat weet je toch wel? En daar komt bij dat de eén het vervelend vindt en de ander juist weer niet. Het blijft manoeuvreren.
pi_172321040
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:09 schreef 2600 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Wat ben jij vervelend , doe je altijd zo tegen iedereen?
Tja, misplaatste verontwaardiging. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 10 juli 2017 @ 16:41:09 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172321239
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, misplaatste verontwaardiging. ..
Dat kun je helemaal niet zeggen over jezelf. -niet schelden-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 10-07-2017 16:59:06 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172321253
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat kun je helemaal niet zeggen over jezelf.
Ik zeg het ook niet over mij...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 10-07-2017 16:59:19 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 10 juli 2017 @ 16:52:56 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172321461
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:09 schreef 2600 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat ben jij vervelend , doe je altijd zo tegen iedereen?
Lambiekje verdient wel echt een flinke hoeveelheid cynisme en gekat, om eerlijk te zijn. Heb nou al een paar jaar zijn drammerige bullshit mee mogen maken. Ik ben blij dat hij tegenwoordig eigenlijk bij iedereen 0,0 geduld kan treffen
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 10 juli 2017 @ 17:00:41 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172321645
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lambiekje verdient wel echt een flinke hoeveelheid cynisme en gekat, om eerlijk te zijn. Heb nou al een paar jaar zijn drammerige bullshit mee mogen maken. Ik ben blij dat hij tegenwoordig eigenlijk bij iedereen 0,0 geduld kan treffen
alleen bij de domme naiveling die stug blijven volharden in wolternoordhoffwereldbeeld
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:01:27 #57
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172321662
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

alleen bij de domme naiveling die stug blijven volharden in wolternoordhoffwereldbeeld
Ok, fam.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172323175
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt hier op BNW weleens vaker vervelend of raar gereageerd. Dat weet je toch wel? En daar komt bij dat de eén het vervelend vindt en de ander juist weer niet. Het blijft manoeuvreren.
ok, dan kan deze dicht. ^O^
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 18:25:53 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_172323632
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:03 schreef 2600 het volgende:

[..]

ok, dan kan deze dicht. ^O^
Hoeft niet hoor. Als er niet meer gereageerd wordt zakt het topic vanzelf wel.
pi_172323731
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Als er niet meer gereageerd wordt zakt het topic vanzelf wel.
pi_172328627
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lambiekje verdient wel echt een flinke hoeveelheid cynisme en gekat, om eerlijk te zijn. Heb nou al een paar jaar zijn drammerige bullshit mee mogen maken. Ik ben blij dat hij tegenwoordig eigenlijk bij iedereen 0,0 geduld kan treffen
Dat bedoel ik met misplaatste verontwaardiging: als het echt ging om de toon in de discussies, dan had hij wel meer er op aangesproken. Dit is meer een poging een opponent persoonlijk aan te vallen. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 10 juli 2017 @ 22:06:51 #62
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172330059
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lambiekje verdient wel echt een flinke hoeveelheid cynisme en gekat, om eerlijk te zijn. Heb nou al een paar jaar zijn drammerige bullshit mee mogen maken. Ik ben blij dat hij tegenwoordig eigenlijk bij iedereen 0,0 geduld kan treffen
keep telling yourself .
gemeen en intolerantie goed praten tegenover mensen met een andere mening . Het is ALTIJD fout hoeveel je het ook voor jezelf probeerd te rechtvaardigen . Zwak om met zijn allen op 1 persoon te gaan , daar heb ik nog nooit respect voor gehad . De katters hebben allemaal een lesje nodig in tolerantie en in vrijheid van meningsuiting en in open minded zijn . katters worden steeds meer close minded en denk alsjeblieft niet dat andere mensen erop zitten te wachten om net zo closeminded te zijn . NEVER .

Jij krijgt ook wat je verdiend net als ieder ander mens ^O^ .
Sinds wanneer is een andere mening reden genoeg om met een groep iemand jaren af te katten ? Waar is de vrijheid om te geloven waar je zelf voor kiest ? SHAME ON YOU .

En dan vinden mensen het gek dat hun medemens zich afkeert van de waanzin op de wereld die mensen als realiteit zijn gaan zien .
" mijn medemens verdiend een groep wolven die zich op hem stort en hem afkat omdat hij het verkeerde denkt "

Sorry maar dat soort gedachten is gewoon troep en niet navolgbaar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 22:25:58 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_172330594
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:06 schreef Summers het volgende:

[..]

keep telling yourself .
gemeen en intolerantie goed praten tegenover mensen met een andere mening . Het is ALTIJD fout hoeveel je het ook voor jezelf probeerd te rechtvaardigen . Zwak om met zijn allen op 1 persoon te gaan , daar heb ik nog nooit respect voor gehad . De katters hebben allemaal een lesje nodig in tolerantie en in vrijheid van meningsuiting en in open minded zijn . katters worden steeds meer close minded en denk alsjeblieft niet dat andere mensen erop zitten te wachten om net zo closeminded te zijn . NEVER .

Jij krijgt ook wat je verdiend net als ieder ander mens ^O^ .
Sinds wanneer is een andere mening reden genoeg om met een groep iemand jaren af te katten ? Waar is de vrijheid om te geloven waar je zelf voor kiest ? SHAME ON YOU .

En dan vinden mensen het gek dat hun medemens zich afkeert van de waanzin op de wereld die mensen als realiteit zijn gaan zien .
" mijn medemens verdiend een groep wolven die zich op hem stort en hem afkat omdat hij het verkeerde denkt "

Sorry maar dat soort gedachten is gewoon troep en niet navolgbaar .
Je geeft Lambiekje nog net geen aureooltje terwijl dat natuurlijk belachelijk is gezien zijn uitlatingen overal. Beschuldigingen, hele beroepsgroepen voor criminelen uitmaken en de hele medische wereld misdadigers noemen. Je begrijpt toch zelf ook wel dat niet kan? Er mag heel veel op FOK! maar dit soort dingen gaat véél te ver.
pi_172331877
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:06 schreef Summers het volgende:

[..]

keep telling yourself .
gemeen en intolerantie goed praten tegenover mensen met een andere mening . Het is ALTIJD fout hoeveel je het ook voor jezelf probeerd te rechtvaardigen . Zwak om met zijn allen op 1 persoon te gaan , daar heb ik nog nooit respect voor gehad . De katters hebben allemaal een lesje nodig in tolerantie en in vrijheid van meningsuiting en in open minded zijn . katters worden steeds meer close minded en denk alsjeblieft niet dat andere mensen erop zitten te wachten om net zo closeminded te zijn . NEVER .

Jij krijgt ook wat je verdiend net als ieder ander mens ^O^ .
Sinds wanneer is een andere mening reden genoeg om met een groep iemand jaren af te katten ? Waar is de vrijheid om te geloven waar je zelf voor kiest ? SHAME ON YOU .

En dan vinden mensen het gek dat hun medemens zich afkeert van de waanzin op de wereld die mensen als realiteit zijn gaan zien .
" mijn medemens verdiend een groep wolven die zich op hem stort en hem afkat omdat hij het verkeerde denkt "

Sorry maar dat soort gedachten is gewoon troep en niet navolgbaar .
Ook weer een mooi staaltje misplaatste verontwaardiging
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 10 juli 2017 @ 23:30:58 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172332092
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je geeft Lambiekje nog net geen aureooltje terwijl dat natuurlijk belachelijk is gezien zijn uitlatingen overal. Beschuldigingen, hele beroepsgroepen voor criminelen uitmaken en de hele medische wereld misdadigers noemen. Je begrijpt toch zelf ook wel dat niet kan? Er mag heel veel op FOK! maar dit soort dingen gaat véél te ver.
Is het zo moeilijk te bevatten dat ik gelijk heb.

Ik gebruik misschien vaak superlatieven. Maar de strekking mogelijk duidelijk zijn,nagenoeg alles van onze maatschappij is een CNN fake versie. Niets is wat het lijkt en alles 180 graden anders.

Ik ben dus absoluut niet angstig. Ik ben verontwaardigd en verbijsterd wat er gebeurd nu en laffe laconieke houding van het geneuzel die zich zelf elitair vind omdat ze zogenaamd hoogopgeleid zijn

Verbijsterd over de houding tot wetenschap en rol van geld en macht.

De uiterst naive domheid wat ons flora, fauna en gaia in de afgrond trapt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172332169
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is het zo moeilijk te bevatten dat ik gelijk heb.

Nee, je toont op geen enkele wijze aan dat je gelijk hebt.
Daar wringt de schoen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 10 juli 2017 @ 23:35:38 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172332204
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je geeft Lambiekje nog net geen aureooltje terwijl dat natuurlijk belachelijk is gezien zijn uitlatingen overal. Beschuldigingen, hele beroepsgroepen voor criminelen uitmaken en de hele medische wereld misdadigers noemen. Je begrijpt toch zelf ook wel dat niet kan? Er mag heel veel op FOK! maar dit soort dingen gaat véél te ver.
Hoe triest dat gelijkwaardigheid gezien word als iemand een aureool geven . Iedereen heeft 24/7 het recht te geloven wat die wilt en dan nog steeds met fatsoen behandeld te worden . Ik kan misschien ook wel vinden dat een boedist jarenlang bull shit verkondigd omdat hij zo afwijkt van hoe ik de realiteit zie . Op geen enkel moment heb ik het recht diegene met een groep aan te vallen ( geweld ) omdat hij beter kan geloven wat ik toevallig geloof .

Als Lambiekje en ander " tuig " zo anders denken dan worden mensen dus stevig uitgedaagd om anders te denken en anders tegen zaken aan te kijken dan ze gewend waren . Vroeger was het geestelijk gezond om jezelf uit te dagen en een andere kijk te waarderen maar tegenwoordig is het eng en willen mensen " dicht bij huis blijven " en anderen desnoods met geweld het zwijgen opleggen .

En " hele beroepsgroepen " afwijzen moet je toch zelf weten net zoals je het recht heb om hele religies af te wijzen . Mensen zouden het dan zelf wat rationeler moeten bekijken en ook kritiek moeten kunnen incasseren van hun eigen wereldbeeld . Moslims , christenen en welke groep dan ook moeten daar ook dagelijks netjes mee omgaan dat hun medemens niet dezelfde waarde geeft aan het instituut waar zij toevallig in geloven .

Dat groepsgevoel om mensen te haten om een "verkeerde kijk" dan die groep heeft is geen waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 10 juli 2017 @ 23:37:44 #68
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172332262
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:35 schreef Summers het volgende:

[..]
Dat groepsgevoel om mensen te haten om een "verkeerde kijk" dan die groep heeft is geen waarheid .
Dit lijkt op enig moment in elke groep plaats te vinden.
Ook bij groepen waarbij je het niet zou verwachten, zoals wetenschappers.
wooblabalurg
  maandag 10 juli 2017 @ 23:54:19 #69
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172332632
quote:
17s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit lijkt op enig moment in elke groep plaats te vinden.
Ook bij groepen waarbij je het niet zou verwachten, zoals wetenschappers.
Het begin van verandering _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172332759
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Het begin van verandering _O_
Nee, dat is van alle tijden.
Flat earth hoopt ook telkens op zo'n revolutie, maar die illusie is enkel binnen hun eigen bubbel in stand te houden
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172332882
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:06 schreef Summers het volgende:

[..]

keep telling yourself .
gemeen en intolerantie goed praten tegenover mensen met een andere mening . Het is ALTIJD fout hoeveel je het ook voor jezelf probeerd te rechtvaardigen . Zwak om met zijn allen op 1 persoon te gaan , daar heb ik nog nooit respect voor gehad . De katters hebben allemaal een lesje nodig in tolerantie en in vrijheid van meningsuiting en in open minded zijn . katters worden steeds meer close minded en denk alsjeblieft niet dat andere mensen erop zitten te wachten om net zo closeminded te zijn . NEVER .

Jij krijgt ook wat je verdiend net als ieder ander mens ^O^ .
Sinds wanneer is een andere mening reden genoeg om met een groep iemand jaren af te katten ? Waar is de vrijheid om te geloven waar je zelf voor kiest ? SHAME ON YOU .

En dan vinden mensen het gek dat hun medemens zich afkeert van de waanzin op de wereld die mensen als realiteit zijn gaan zien .
" mijn medemens verdiend een groep wolven die zich op hem stort en hem afkat omdat hij het verkeerde denkt "

Sorry maar dat soort gedachten is gewoon troep en niet navolgbaar .
Dat is het helemaal niet. Als Lambiekje constant alles en iedereen zwartmaakt en beledigt, en daar nu weinig tolerantie meer voor is, dan is dat mijns inziens ook een goede ontwikkeling.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 00:27:04 #72
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172333174
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is het helemaal niet. Als Lambiekje constant alles en iedereen zwartmaakt en beledigt, en daar nu weinig tolerantie meer voor is, dan is dat mijns inziens ook een goede ontwikkeling.
Je bevestigt hiermee enkel wat Summers al aangeeft.
wooblabalurg
pi_172333239
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je bevestigt hiermee enkel wat Summers al aangeeft.
Dan ben je niet erg bedreven in begrijpend lezen.

Zullen we het hier misschien weer over BBC gaan hebben?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 00:32:42 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172333242
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, dat is van alle tijden.
Flat earth hoopt ook telkens op zo'n revolutie, maar die illusie is enkel binnen hun eigen bubbel in stand te houden
Met je eens verandering is van alle tijden dus ook tijdens ons leven ;) .

Ik ben het niet met je eens dat flat earth hoopt op een revolutie maar een revolutie is omdat ze zich afkeren van de main stream wetenschap en autoriteiten en hun wereldbeeld afwijst en een totaal andere adopteren .
Hoop zou betekenen dat ze op een autoriteit zouden moeten wachten voor een soort van toestemming om hun wereldbeeld aan te passen of drastisch om te gooien en dat doen ze niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172333271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Met je eens verandering is van alle tijden dus ook tijdens ons leven ;) .

Ik ben het niet met je eens dat flat earth hoopt op een revolutie maar een revolutie is omdat ze zich afkeren van de main stream wetenschap en autoriteiten en hun wereldbeeld afwijst en een totaal andere adopteren .
Hoop zou betekenen dat ze op een autoriteit zouden moeten wachten voor een soort van toestemming om hun wereldbeeld aan te passen of drastisch om te gooien en dat doen ze niet .
Je kan het niet fouter hebben. Hoop op een revolutie betekent afwachten op een autoriteit? Bullshit. Tot een autoriteit de revolutie bevestigt ofzo? _O- Anyway, dit kan misschien beter in het Algemene Complotten topic, dit ging volgens mij over BBC, toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')